Tähtisilmä, toivottavasti tapaan sut vielä joskus jossakin.
Viikonloppuna
13
1423
Vastaukset
- lonely too
kerro missä nähtiin
- Lonely I
PH
- *.* ?
Lonely I kirjoitti:
PH
Pub Henrys?
- Tietämätön
Lonely I kirjoitti:
PH
Nimi mekki PH. Vai jotain muuta?
- Ristus sentään
Kylläpä oli taas hieno etsintäkuulutus, tämän perusteella varmasti löydätte toisenne. Kuulen jo miltei hääkellojen kilkattavan aivan nurkan takana.
- ähhis
tämä onkin pikku leikkiä ja tosikot älköön vaivautuko tänne sivustoille. Jos on valittamista,pysy poissa! niin Yksinkertaista nimimerkille ristus sentään. Senkin ajan imisit..tuttia
- väärä palsta
Tämä on ETSINTÄKUULUTUS-palsta, ei mikään paskanjauhanta hiekkalaatikko. Maailman menoa -palsta on sitä varten.
- Vilkkusilmäpuolimies
Mulla onkin mustat silmät ja tähtiä näin koska mun muija (siis nykyisin ex) sai tietää, että olen jatkuvasti etsintäkuulutettu ja täällä palstalla.
Sain muijalle (siis ex) lähestymiekiellon ja taidan laittaa sen lusimaan. Muksi niin pahasti, että nyt ei ole mitään jakoa naismarkkinoille.
Mutta se on asia toinen, aloittajahan ei etsi mua. Keväällä kun mustelmat hälvenee niin eiköhän taas etsitä puolin ja toisin. - jos kohdattais
tulen ostoksille taas viikonloppuna iltapäivällä oletko vuorossa?
siis mukava olo jäi tännekin harvoin näkee kuitenkin vaikka ,niin lähellä - jep!
Taijat poika käydä kempan alkossa, sieltä sen tähtisilmän löytää...
- siellä nami
eiku ässässä
- A&O-LK
Ei myydä jos silmät ristissä
- höpöttäjä
ei ne oo ristissä toinen katsoo sinua, toinen tähtiä :D muuten en edes osta mitään kun olen varaton. juuri keräsin pulloja koko viikonlopun että saisin sinut vietyä snäkärille hotkii lörtsyn, mutta minulta jäi uupuu loppu rahat että saisin vielä tulitikut ostettua että saisimme nauttia lörtsymme kynttilän loisteessa, "grilli terassilla" ;) kaunis silmäinen ihanuuteni. tulen kun voitan lotossa, sillon voi olla silmät kohdistuneena muihinkin kun tähtiin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010506
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404070Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386