Obama jatkaa siitä mihin edeltävät presidentit jäivät, eli globaalin isoveli-yhteiskunnan luominen josta natsit ja Adolf Hitler näkivät vain unta.
Monet näistä vakoiluyhteiskunnan jutuista otetaan ensin käyttöön USA:ssa, ensin salaa ja sitten julkisesti, jonka jälkeen ne leviävät "terrorismin vastaisen sodan" nimissä muihinkin länsimaihin mm. Euroopan Unionin välityksellä >> Suomeenkin myös.
www.youtube.com/watch?v=jBSV9BQXw6I
Obama's NSA: Close to Knowing All About Us
www.youtube.com/watch?v=E8N6t49T-ZU
Obama edistää Isoveli-yhteiskuntaa
14
115
Vastaukset
- Anti-Obama
Obama Deception (Obama-petos). Radiotoimittaja Alex Jonesin dokumentti vuodelta 2009 joka paljastaa Obaman törkeimmät valheet ja vaalilupausten rikkomiset.
www.youtube.com/watch?v=eAaQNACwaLw - Anti-Obama
"Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä."
Kuten arvasinkin, palstalla päivystävät häiriköt tekivät heti aiheettoman ilmoituksen ylläpidolle.- Sama jatkuu
Hauska juttu että mainitsemasi ilmpoitus tulee VASTA kun koitat ilmoittaa viestiä asiattomaksi.
Kerro siis meille MIKSI ensin teet aloituksen, ja sitten ITSE ilmoitat sitä asiattomaksi?
Ihan omin sanoin, kiitos. - hihihii lol
Sama jatkuu kirjoitti:
Hauska juttu että mainitsemasi ilmpoitus tulee VASTA kun koitat ilmoittaa viestiä asiattomaksi.
Kerro siis meille MIKSI ensin teet aloituksen, ja sitten ITSE ilmoitat sitä asiattomaksi?
Ihan omin sanoin, kiitos.Hei vaan trolli. :) Paljonko sinulle maksetaan palkkaa tämän palstan tuhrimisesta?
- herää
läpy läpy alex jonestein on 80/20 valhepaska
- 435353
Kyllä, kiitos heihei, sinä olet 100% valhepaskaa
- osamaoabama
Hitler oli sentään näitä sionisteja vastaan.
- uutta maailmaa...
EUhan on USA ja vapaamuurarien luomus. MItä USAssa ensin täällä perässä.
- talmud balmud
jewish world order
- willpowered
Ei tuu lyömään läpi tuo NWO. Ihmisten vastustus tulee olemaan liian voimakasta, jahka ensin heräävät ruususen unestaan...
- End of Empire
Noinhan se on. EU:kin on jo hajoamaisillaan, ihmiset saa tarpeekseen paskasta. Kyseenalaistaminen ja toisinajattelu leviää ja aletaan nähdä tosiasiat. Varmaan parissa vuodessa koko NWO-homma on jo hävitetty.
Mutta mitä Alex Jonesiin tulee, niin on hän pelon kauppaaja. Varmaan about 50% jutuista on totta, toiset 50% sensaatiohakuisuutta, millä tyyppi lyö rahoiksi. - Kerro kerro kuvastin
End of Empire kirjoitti:
Noinhan se on. EU:kin on jo hajoamaisillaan, ihmiset saa tarpeekseen paskasta. Kyseenalaistaminen ja toisinajattelu leviää ja aletaan nähdä tosiasiat. Varmaan parissa vuodessa koko NWO-homma on jo hävitetty.
Mutta mitä Alex Jonesiin tulee, niin on hän pelon kauppaaja. Varmaan about 50% jutuista on totta, toiset 50% sensaatiohakuisuutta, millä tyyppi lyö rahoiksi.Suunnitelma vain etenee, ensin kiusataan EU:lla yms, ja sen jälkeen tulee setä joka sanoo että pelastaa meidät EU:sta ja kaikki juoksee kuin hullut puurolle.
Ei kannata mennä halpaan.
Ja mitä tulee tuohon valitukseen siitä kuinka joku ilmoittelee viestit asiattomaksi; mikä tässä on ongelmana? Mielipiteen ilmaisu kuuluu vapaisiin oikeuksiin. Ongelma on vasta jos mielivaltaisten ilmoitusten perusteella poistetaan viestejä syyttä, ei se itse ilmoitus.
Jokaisella on aina oikeus olla sitä mieltä että sinun mielipidekirjoisuksesi on asiaton; miksi kuulutat vapaata maailmaa mutta haluat rajoittaa mielipiteitä?
- ylös..
ylös..
- Max Martin
NWO on niin väärin laskelmoitu, ettei se voi toimia millään. Kun ne jenkkiääliöt keksi, että kaikki ulkomaiset ihailee ja rakastaa heitä hyvän ulkonäön vuoksi. Ja sitten seiltä tullaan vaipat jalassa hampaattomina syöpäisinä hiv-positiivisina puhumaan rakkaudesta. Ja sitten paljastuikin syy koko NWO:lle. Ne vaan haluaa päästä panemaan ulkomaalaisia naisia. On siinä taas sellanen poliittinen ideologia, että kaikki ulkomalaiset miehet suuttuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1664797Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043964Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553321
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342751Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778