Tälläinen keskustelu oi täällä joskus aiemminkin, mutta kyselisin uudestaan, eli missä Tampereella olette saaneet huonoa palvelua?
Missä olette saaneet huonoa palvelua?
107
9805
Vastaukset
- treboy
VEHO-autoliike on aika kökkö paikka.
- mitä haukottelet
köyhän kannattaa pysyä pois, ja ymmärtää omat rajansa.
- Älä hyvä lapsi mene sinne pyöriin kun alkaa noin v-tuttaan kun et ylety koskaan uuteen Mersuun, mitä sinne meet ittees kiusaan. Ajele vain loppuunkuluneella romullas äläkä haaveile siitä mihin et koskaan pysty ja siitä katkeroidu...... - marsupila-mi
mitä haukottelet kirjoitti:
köyhän kannattaa pysyä pois, ja ymmärtää omat rajansa.
- Älä hyvä lapsi mene sinne pyöriin kun alkaa noin v-tuttaan kun et ylety koskaan uuteen Mersuun, mitä sinne meet ittees kiusaan. Ajele vain loppuunkuluneella romullas äläkä haaveile siitä mihin et koskaan pysty ja siitä katkeroidu......Ekkönää tiedä, että Vehossa myydään muitakin autoja kuin niitä marsuja? Löytyy muuten Sitikkaa, ja Fordia, Hondaa ja Smartia.
- exT
UVI
KELA
Työvoimatoimisto
(Etsi pienin yhteinen nimittäjä)- exT
RAX Koskikeskus: Pitsaa piti jonottaa 30min ja oli onnekas jos sittenkään sai edes yhden slaissin. kanat Kylmiä. Ei koskaan enää RAX:iin.
- scheisseRax
exT kirjoitti:
RAX Koskikeskus: Pitsaa piti jonottaa 30min ja oli onnekas jos sittenkään sai edes yhden slaissin. kanat Kylmiä. Ei koskaan enää RAX:iin.
Koko Raxin ideahan on tuhoon tuomittu. Muutama mies vääntää vähätäytteisiä pizzoja henkihieverissä ja sata asiakasta kuolaa jonossa, kuka ehtii saamaan palan.
Kerran olen paikassa käynyt ja toista kertaa ei tarvitse mennä. Lisäksi suurin osa asiakkaista oli vahvasti ylipainoisia. - RAXX
exT kirjoitti:
RAX Koskikeskus: Pitsaa piti jonottaa 30min ja oli onnekas jos sittenkään sai edes yhden slaissin. kanat Kylmiä. Ei koskaan enää RAX:iin.
TAMPEREEN AKATEEMISEN VASTAPÄINEN RAX. TÖYKEITÄ MYYJIÄ. MENIN SINNE JA SEYRALAISENI TILASIVAT, ITSE EN HALUNNUT MITÄÄN. EN OLLUT EDES AIKEISSA MENNÄ ISTUMAAN HEIDÄN SEURAANSA, MENIN VAIN SAATTAMAAN, KUN NUORI TYTTÖ KASSALLA KYSYI, ONKO MULLA PÄÄSSÄ JOTAIN VIKAA?
- koo
rautatietunnelin Silmäasemalla, yleensäkin optikkoliikkeissä, paitsi ihana poikkeus on CityOptiikka, josta aina saa ystävällistä palvelua! :)
- Mies Mansesta
...On halpa pizzeria jossa on aiemmin tullut käytyä muutamaan otteeseen.
Muuten ihan hyviä lättyjä sieltä saa, mitä nyt aika rasvaisia, mutta palvelun kohdalla alkoi olla jossain vaiheessa ongelmia. Sitä ei ollut.
Kolmena eri kertana kävin siellä ja joka kerta myyjä oli jossain takahuoneessa höpöttämässä puhelimeen / juoruamassa kavereiden kanssa / pelaamassa korttia(???) / tms, eli ei näkynyt missään.
Kolmas kerta toden sanoi, ja vastedes syön muualla.
Tuo paikka on siis siinä irkkupubin lähistöllä. Kertokaa jos näette siellä työntekijöitä! ;)- Pongattu työntekijöitä
Riippuu varmaan siitä, ketkä siellä on vuorossa ja mihin vuorokauden aikaan kävit. Homma oli palvelun osalta ok.
Kyllä, annokset on riittävän kokoisia ja varmasti riittävän rasvaisia. Miten tämä nyt pitäisi muotoilla: "hintansa väärtejä" eli paikan tyylin mukaista halpiskamaa.
- nuuda
Siellä alhaalla olevassa ruokapaikassa.
Härkissä rasvassa paistettuja ranskalaisia.
Olisin soittanut terveystarkastajat paikalla, jos
olisi ollut ylimääräistä aikaa.
Myös sevilla on aika nolla paikka.- ....
>Härkissä rasvassa paistettuja ranskalaisia.
Olisin soittanut terveystarkastajat paikalla, jos
olisi ollut ylimääräistä aikaa.
Tuota on vähän vaikea päätellä ranskalaisten mausta. En itse enää syö ranskalaisia, kun en mokomaan myrkkyyn koske, mutta niiden maku vaihtelee rasvatyypin mukaan. Yleensä se rasva on niin kuumaa ja kuluu niin nopeasti, ettei se ehdi härskiintyä.
Mutta jos epäilee jotain niin ottaa ne ranskalaiset mukaan ja vie heti terveystarkastajalle. Eiköhän ne saa niiden kemiasta selvää.
Se keittiöhenkilökunta, joka tuuraa välillä kassalla on hiukan toheloa salin puolella. Eli tarkista että saat rahasta oikein takaisin, ja muistuta, jos tilaamaasi ruoka on niiltä unohtunut.
Muutoin erittäin edullinen paikka, kunhan oppii miten siellä pitää toimia. - nuuda
.... kirjoitti:
>Härkissä rasvassa paistettuja ranskalaisia.
Olisin soittanut terveystarkastajat paikalla, jos
olisi ollut ylimääräistä aikaa.
Tuota on vähän vaikea päätellä ranskalaisten mausta. En itse enää syö ranskalaisia, kun en mokomaan myrkkyyn koske, mutta niiden maku vaihtelee rasvatyypin mukaan. Yleensä se rasva on niin kuumaa ja kuluu niin nopeasti, ettei se ehdi härskiintyä.
Mutta jos epäilee jotain niin ottaa ne ranskalaiset mukaan ja vie heti terveystarkastajalle. Eiköhän ne saa niiden kemiasta selvää.
Se keittiöhenkilökunta, joka tuuraa välillä kassalla on hiukan toheloa salin puolella. Eli tarkista että saat rahasta oikein takaisin, ja muistuta, jos tilaamaasi ruoka on niiltä unohtunut.
Muutoin erittäin edullinen paikka, kunhan oppii miten siellä pitää toimia.Paskaa saa pyytämättäkin.
ja edullinen ei aina ole hintansa arvoista.
Myös Sevilla saisi vähän ryhdistäytyä.
Likaisia laseja pöydät täynnä ja siinä jätteiden keskellä sinun pitäisi syödä se maksamasi ruoka.
Tarjoilijat vaihtoon!
- rtyrty
Epe's -levykauppa, Colorado, Kioski Nevörkki Raholassa...
- Rahvas
Ossuuspankin typyt on hyvin koulittu teennäisen kohteliaiksi. Ei se mitään, vetäkööt rooliansa mutta samalla on ne rautakangen jäykkiä eli pankissa on unohdettu mitä varten se pankki on olemassa. Kun soppaan lisätään vielä asiakkaan liikesalaisuuksien levittely ja muu sähläys niin paskan maku jäi taas kerran suuhun henkilökunnan hymyily-yrityksestä huolimatta.
Kyllä, olen saanut myös Hämeenkadun pääkonttorissa ja Nekalan jo suljetussa konttorissa hyvää palvelua, mutta Itsenäisyydenkadun konttori on edelleen syvältä (monivuotinen kokemus) eli palvelun laatu on pelottavan kirjavaa eri konttuureiden kesken.- pieni ihminen
Nordeaan mennessä ei voinu ku ihmetellä miten voidaan ihmiselle olla niin tylyjä kun siellä oltiin. Ruettiin suoranaisesti neuvomaan miten rahat pitäis käyttää ja kenen kanssa ja lisäksi vielä kehdattiin sanoo suoraan päin naamaa, että etkö vois ottaa miestä itelles joka elättäis. Mitä HITTOO??!
Osuuspankki sen sijaan antaa palvelua kun sitä pieni ihminen tarvii. - ihmistaimi
pieni ihminen kirjoitti:
Nordeaan mennessä ei voinu ku ihmetellä miten voidaan ihmiselle olla niin tylyjä kun siellä oltiin. Ruettiin suoranaisesti neuvomaan miten rahat pitäis käyttää ja kenen kanssa ja lisäksi vielä kehdattiin sanoo suoraan päin naamaa, että etkö vois ottaa miestä itelles joka elättäis. Mitä HITTOO??!
Osuuspankki sen sijaan antaa palvelua kun sitä pieni ihminen tarvii.Mulla on myös TOSI huonoja kokemuksia Nordeasta. Vaihdoin lopulta pankkia, kun väsyin jonottelemaan ja katsomaan sitruunaa puraisseita ämmiä Hämeenkadun alkupään Nordeassa. Jonotusaika tapasi olla tunnin luokkaa, ja palvelu, huoh! Tiedän aika monta muutakin semmoista, jotka ovat lähteneet Nordeasta huonon palvelun takia.
Itsenäisyydenkadun OP taas on palvellut ihan mallikkaasti yleensä.
- Kaikkea sattuu
Äijällä siellä tiskin takana niksahti jotain päässä. Homma ei olisi edennyt, ellei asiakas olisi ollut taitavampi käsittelemään kaljanlaskijaa kuin kaljanlaskija asiakasta.
- Sattuuhan näitä
Jos ostat vaalealta miestarjoilijalta niin tarkista mitä saat rahasta takaisin.
- Juuri nyt
En kuulu asiakaskuntaan, mutta sillä näyttää olevan vaikeuksia saada oveaan auki lomakauden jälkeen. Hyväksytään, jos pitäjältä löytyy hyvä selitys.
- Juuri nyt
Nyt kun bondien rommaus on pommin varma juttu niin ne kauppaa niitä piensijoittajille kun instikat pyrkii niistä eroon.
- pakkomyyntiä
Täysin epäpätevä myyjä, joka ei osannut kertoa tuotteestaan edes perustietoja saati esitellä kyseistä laajakuva televisiota!
Ainoa mitä myyjä osasi hokea, pannaanko pakettiin????
Sanonta toistui jokaisen huonon/väärän vastauksen jälkeen!
Eikä pantu pakettiin!!!!
- Tretar
Matkahuollon lipputiskin takana käkkivät naiset ovat uskomattomia! On naama mutkalla, ja näyttävät ottavan henkilökohtaisena loukkauksena sen, että menet asioimaan heidän kanssaan!
Ja sitten toinen asia on se, miten erilaista palvelua saat, menetkö Stockalle/Sokokselle hikisenä jumpan jälkeen urheiluvaatteissa vai parhaimpiin puettuna ja pyntättynä...- mää
Matkahuollon henkilökunta on todella tympääntyneen tuntusta.
Oluthuoneella miestarjoilija osasi olla todella töykeä pari sen vuotta sitten. Toivottavasti ei enää ko. henkilö ole töissä.
Yes rockerilla, (tai jotain sinne päin) hämeenkadulla eräs vanhempi myyjä palvelee ensin vanhempia nais asiakkaita, sit kun heille on myyty, hän tulee vasta nuoremmille myymään tavaraa (muija kaveri kertoi).
Kela (tämä ei varmaan kenellekkään ole yllätys). - fuadin
mää kirjoitti:
Matkahuollon henkilökunta on todella tympääntyneen tuntusta.
Oluthuoneella miestarjoilija osasi olla todella töykeä pari sen vuotta sitten. Toivottavasti ei enää ko. henkilö ole töissä.
Yes rockerilla, (tai jotain sinne päin) hämeenkadulla eräs vanhempi myyjä palvelee ensin vanhempia nais asiakkaita, sit kun heille on myyty, hän tulee vasta nuoremmille myymään tavaraa (muija kaveri kertoi).
Kela (tämä ei varmaan kenellekkään ole yllätys).On se kumma, että Abu Fuad on pysynyt pystyssä parikymmentä vuotta, vaikka omistaja kommunikoi murahtelemalla.
- jenna
toi Stockan juttu on kyllä just noin. Pitäs varmaan turkki päällä mennä niin sais palvelua. Jos urheiluvaatteissa eksyt niin kylläpä rouvat katsoo pitkin nenänvartta ilman mitään halua palvella.
- minä
fuadin kirjoitti:
On se kumma, että Abu Fuad on pysynyt pystyssä parikymmentä vuotta, vaikka omistaja kommunikoi murahtelemalla.
Kebab maistuu ketsupille ja suolalle vain.
Likainen paikka ja h-kunta ei osaa suomea.
Ja mielestäni esim kebabranskikset oli
sikakalliit ottaen huomioon paikan tason.
Miten voi kannattaa? - Kuuluu ihmisluontoon
jenna kirjoitti:
toi Stockan juttu on kyllä just noin. Pitäs varmaan turkki päällä mennä niin sais palvelua. Jos urheiluvaatteissa eksyt niin kylläpä rouvat katsoo pitkin nenänvartta ilman mitään halua palvella.
Vaateostoksille pitää mennä hyvissä vaatteissa ja joku on kertonut, että jopa kotipaikkakuntansa sairaalaan pitää mennä hyvissä vaatteissa - sairaalta ei saa näyttää.
- Tamperer
Vohvelikahvila. Tässä yks kerta esim. 6-7 asiakasta jonossa, tiskin takana ollut tyttö hääräili jotain, eikä edes vaivautunut sanomaan "anteeksi tässä on nyt vähän kiire, palvelen ihan pian".
Gigantti. Olin ostamassa isompaa settiä kodinkoneita ja kysyin paketista tarjousta. Vastaukseksi sain tylyn "meillä on halvimmat hinnat, osta muualta jos halvemmalla saat". Ja niin ostin muualta ja vielä halvemmalla, koska monet liikkeet antavat reilun alennuksen isommista ostoksista.
Rosso. Henkilökunta vanhoja ämmiä, jotka eivät ymmärrä palvelusta yhtään mitään. Ja kaiken lisäksi aina saa odottaa tosi kauan.
Laakkonen. Kunnon palvelua saa, jos on kuuskymppinen ja puku päällä.- kokeilla.
No Rosso tuli myös ensimmäisenä mieleen.
Enkä ole varmaan ainut, se on jo yleisesti tiedossa ,mutta aina joskus kesällä sinne tulee eksyttyä hyvän sijainnin ( koskenranta) vuoksi kokeilemaan joskos asia olisi korjaantunut.No kävelykadun Rossossa kuulemma sama meininki.
Tarjoilijoilla ei ole hajuakaan missä järjestyksessä
ihmiset on tullut (puoli tuntia odotettu ja viereiseen pöytään tajoillaan heti kun saapuvat ravintolaan ), ruoka kestää suhteetoman kauan ja joskus ollut silti kylmää.
Pizzat ainakin aivan surkeita...täytettä ei juuri nimeksikään. Hinta-laatu suhde huono.
Mitä noihin "vanhoihin ämmiin" tulee en kyllä ota kantaa...viimeksi oli ainakin tarjoilijat nuoria tyttöjä.
Pitäsi avata varmaan keskustelu joskus kysymyksellä missä olet saanut hyvää palvelua...sillä kyllä niitäkin paikkoja on :). - Tretar
kokeilla. kirjoitti:
No Rosso tuli myös ensimmäisenä mieleen.
Enkä ole varmaan ainut, se on jo yleisesti tiedossa ,mutta aina joskus kesällä sinne tulee eksyttyä hyvän sijainnin ( koskenranta) vuoksi kokeilemaan joskos asia olisi korjaantunut.No kävelykadun Rossossa kuulemma sama meininki.
Tarjoilijoilla ei ole hajuakaan missä järjestyksessä
ihmiset on tullut (puoli tuntia odotettu ja viereiseen pöytään tajoillaan heti kun saapuvat ravintolaan ), ruoka kestää suhteetoman kauan ja joskus ollut silti kylmää.
Pizzat ainakin aivan surkeita...täytettä ei juuri nimeksikään. Hinta-laatu suhde huono.
Mitä noihin "vanhoihin ämmiin" tulee en kyllä ota kantaa...viimeksi oli ainakin tarjoilijat nuoria tyttöjä.
Pitäsi avata varmaan keskustelu joskus kysymyksellä missä olet saanut hyvää palvelua...sillä kyllä niitäkin paikkoja on :).Tapahtuipa kerran Rossossa:
Ystäväni tilasi pihvin mediumina. Pihvi oli kuitenkin suorastaan verinen, ja ulkofilettä kun vielä oli, niin ei oikein maistunut. No, ei siinä mitään, seuralaiseni sitten ystävällisesti huomauttamaan asiasta tarjoilijalle, joka otti huomautuksen varsin asiallisesti vastaan ja vei annoksen takaisin keittiöön. Jonkin ajan päästä tarjoilija kiikutti pöytäämme lautasen - "No nyt on paremmin paistettu pihvi, hyvää ruokahalua!" Lautasella lötkötti SAMA, jo hiukan järsitty pihvi - vain uudelleen parilalla käytettynä - ja vieläpä saman peruna- ym. lisukeannoksen päällä! Siis MITÄ?? Ei kai tämä voi olla yleinen käytäntö ravintoloissa? Ja sen pihvinkin olisin vielä ymmärtänyt, mutta eikö olisi voitu rakentaa uusi annos puoliksi syödyn ja räävityn tilalle... Olimme niin hölmistyneitä ettemme edes tajunneet valittaa. No, palvelu sinänsä oli ihan ystävällistä, mikä ei todellakaan yleensä päde Rossossa... - yleistä
Tretar kirjoitti:
Tapahtuipa kerran Rossossa:
Ystäväni tilasi pihvin mediumina. Pihvi oli kuitenkin suorastaan verinen, ja ulkofilettä kun vielä oli, niin ei oikein maistunut. No, ei siinä mitään, seuralaiseni sitten ystävällisesti huomauttamaan asiasta tarjoilijalle, joka otti huomautuksen varsin asiallisesti vastaan ja vei annoksen takaisin keittiöön. Jonkin ajan päästä tarjoilija kiikutti pöytäämme lautasen - "No nyt on paremmin paistettu pihvi, hyvää ruokahalua!" Lautasella lötkötti SAMA, jo hiukan järsitty pihvi - vain uudelleen parilalla käytettynä - ja vieläpä saman peruna- ym. lisukeannoksen päällä! Siis MITÄ?? Ei kai tämä voi olla yleinen käytäntö ravintoloissa? Ja sen pihvinkin olisin vielä ymmärtänyt, mutta eikö olisi voitu rakentaa uusi annos puoliksi syödyn ja räävityn tilalle... Olimme niin hölmistyneitä ettemme edes tajunneet valittaa. No, palvelu sinänsä oli ihan ystävällistä, mikä ei todellakaan yleensä päde Rossossa...täytyy sanoa että tämä on yleinen käytäntö. Asiakkaan pitäisi HETI huomattuaam ilmaista valituksensa, ei siinä vaiheessa vielä ole paljoa kerennyt "rääpimään" muuta annosta.
Katteet ei pysy kohdallaan jos joka asiakas ensin syö puoliannosta ja tämän jälkeen vaatii uuden tilalle. - Tretar
yleistä kirjoitti:
täytyy sanoa että tämä on yleinen käytäntö. Asiakkaan pitäisi HETI huomattuaam ilmaista valituksensa, ei siinä vaiheessa vielä ole paljoa kerennyt "rääpimään" muuta annosta.
Katteet ei pysy kohdallaan jos joka asiakas ensin syö puoliannosta ja tämän jälkeen vaatii uuden tilalle.oudolta tuntuu kyllä moinen käytäntö! Ymmärrän kyllä tuon pointin, ettei pelkästään mielen muuttumisen takia saa samaan hintaan uutta annosta, mutta tuossa oli kyllä mielestäni kyseessä ravintolan/kokin oma virhe; medium ei todellakaan ole sama kuin verinen! Ja tämän todetakseen oli kyllä pakko leikata ja maistaa pihviä, ja samallahan ne potut ja soositkin siellä alla sekoittuivat ja tuhraantuivat lihasnesteisiin.
Mutta, ollutta ja mennyttä - ja oli itse asiassa kiintoisaa kuulla, että näin tosiaan tehdään! Itse kun emme asiakkaina ravintoloiden käytäntöjä tunne, sitä vain ajattelee, ettei ruokaravintoloillakaan olisi varaa menettää asiakkaita, että ennemmin otettaisi vaikka pienempi voittokin yksittäiseltä asiakkaalta! - asiakas
Tretar kirjoitti:
Tapahtuipa kerran Rossossa:
Ystäväni tilasi pihvin mediumina. Pihvi oli kuitenkin suorastaan verinen, ja ulkofilettä kun vielä oli, niin ei oikein maistunut. No, ei siinä mitään, seuralaiseni sitten ystävällisesti huomauttamaan asiasta tarjoilijalle, joka otti huomautuksen varsin asiallisesti vastaan ja vei annoksen takaisin keittiöön. Jonkin ajan päästä tarjoilija kiikutti pöytäämme lautasen - "No nyt on paremmin paistettu pihvi, hyvää ruokahalua!" Lautasella lötkötti SAMA, jo hiukan järsitty pihvi - vain uudelleen parilalla käytettynä - ja vieläpä saman peruna- ym. lisukeannoksen päällä! Siis MITÄ?? Ei kai tämä voi olla yleinen käytäntö ravintoloissa? Ja sen pihvinkin olisin vielä ymmärtänyt, mutta eikö olisi voitu rakentaa uusi annos puoliksi syödyn ja räävityn tilalle... Olimme niin hölmistyneitä ettemme edes tajunneet valittaa. No, palvelu sinänsä oli ihan ystävällistä, mikä ei todellakaan yleensä päde Rossossa...Rosso on kyllä melkoinen paikka. Todella ammatti-
taidoton ja huolimaton h-kunta, ruoat on mitä on,
jos sattuu joskus tulemaan oikea annos.
Jouduin itse avaamaan kuohuviinipullon kun ei
"Tarjoilija" osannut!
Homma olisi ok, jos olisi kebab-paikan hintataso.
Aivan älytöntä touhua. - suhteellisuudentajua..
Tretar kirjoitti:
Tapahtuipa kerran Rossossa:
Ystäväni tilasi pihvin mediumina. Pihvi oli kuitenkin suorastaan verinen, ja ulkofilettä kun vielä oli, niin ei oikein maistunut. No, ei siinä mitään, seuralaiseni sitten ystävällisesti huomauttamaan asiasta tarjoilijalle, joka otti huomautuksen varsin asiallisesti vastaan ja vei annoksen takaisin keittiöön. Jonkin ajan päästä tarjoilija kiikutti pöytäämme lautasen - "No nyt on paremmin paistettu pihvi, hyvää ruokahalua!" Lautasella lötkötti SAMA, jo hiukan järsitty pihvi - vain uudelleen parilalla käytettynä - ja vieläpä saman peruna- ym. lisukeannoksen päällä! Siis MITÄ?? Ei kai tämä voi olla yleinen käytäntö ravintoloissa? Ja sen pihvinkin olisin vielä ymmärtänyt, mutta eikö olisi voitu rakentaa uusi annos puoliksi syödyn ja räävityn tilalle... Olimme niin hölmistyneitä ettemme edes tajunneet valittaa. No, palvelu sinänsä oli ihan ystävällistä, mikä ei todellakaan yleensä päde Rossossa...pitäiskö sun mielestä koko annos heittää hukkaan sen takia, että pihvi on raaka? afrikassa lapset näkee sentään nälkää!!!! on sullakin valituksen aiheet...voi hyvänen aika!
- sentään !
suhteellisuudentajua.. kirjoitti:
pitäiskö sun mielestä koko annos heittää hukkaan sen takia, että pihvi on raaka? afrikassa lapset näkee sentään nälkää!!!! on sullakin valituksen aiheet...voi hyvänen aika!
No nyt ei olla Afrikassa ja täällä on totuttu siihen että maksavana asiakkaana saa sitä mitä tilaa !
Mitä virkaa niillä ravintolan ruokalistoilla on jos tulee ihan mitä sattuu ?
Itse et varmaan käy ikinä ravintolassa syömässä, vaan lähetät senkin rahan Afrikkaan ? - Tretar
sentään ! kirjoitti:
No nyt ei olla Afrikassa ja täällä on totuttu siihen että maksavana asiakkaana saa sitä mitä tilaa !
Mitä virkaa niillä ravintolan ruokalistoilla on jos tulee ihan mitä sattuu ?
Itse et varmaan käy ikinä ravintolassa syömässä, vaan lähetät senkin rahan Afrikkaan ?Meinasin jo itse vastata yllä olevalle nimimerkille "suhteellisuuden tajua", mutta sinäpä kiteytit asian! En ymmärrä, miten se olisi Afrikan lapsia auttanut, jos seuralaiseni olisi syönyt verisen pihvinsä... Ja söihän hän sen kuitenkin loppujen lopuksi, paremmin paistettuna! :) Parahin nimim. "suhteellisuuden tajua": mietipä, että jos ko. annos olisi vaihdettu uuteen, niin alkuperäisen olisit tosiaan vaikka juuri sinä voinut lähettää sinne Afrikkaan! Kiitos vaan, hyvät naurut saimme kansakoulun-opettaja-asenteestasi!
- Pieni selvennys
>Gigantti. Olin ostamassa isompaa settiä kodinkoneita ja kysyin paketista tarjousta. Vastaukseksi sain tylyn "meillä on halvimmat hinnat, osta muualta jos halvemmalla saat". Ja niin ostin muualta ja vielä halvemmalla, koska monet liikkeet antavat reilun alennuksen isommista ostoksista.
Giganttillahan oli aikoinaan harhaanjohtava hintatakuu, jossa luvattiin, että myyvät tuotteen halvimmalla. Se on harhaanjohtava, koska Gigantti myy paljon sellaisia tuote-eriä, jotka on varta vasten brändätty Giganttia varten ja joissa ei ole minkäänlaista kilpailua. - suhteellisuudentajua!
sentään ! kirjoitti:
No nyt ei olla Afrikassa ja täällä on totuttu siihen että maksavana asiakkaana saa sitä mitä tilaa !
Mitä virkaa niillä ravintolan ruokalistoilla on jos tulee ihan mitä sattuu ?
Itse et varmaan käy ikinä ravintolassa syömässä, vaan lähetät senkin rahan Afrikkaan ?en sanonut, etteikö veristä pihviä olisi saanut lähettää takaisin, tottakai saa jos siinä on vikaa. mutta perunoissa ei ollut vikaa ja pihvikin oli hyvä sen jälkeen kun se oli paistettu kunnolla joten mikseivät ne ruoat kelvanneet? oletko sinä niin korkea-arvoinen ihminen, ettet voi syödä perunoita, joita on edestakaisin ravintolaa kuskattu?
käyn kyllä ravintolassa syömässä enkä lähetä afrikkaan rahaa penniäkään, se ei ollut se pointti. se on vaan sanonta jos tiedät.. kaikkea ei tarvitse ottaa niin kirjaimellisesti.
mielestäni ruokaa kyllä pitäisi kunnioittaa, kun sitä meillä on, eikä turhan takia heittää roskiin. voihan tulla meillekin joskus aika, ettei sitä enää ole... - suhteellisuudentajua!
sentään ! kirjoitti:
No nyt ei olla Afrikassa ja täällä on totuttu siihen että maksavana asiakkaana saa sitä mitä tilaa !
Mitä virkaa niillä ravintolan ruokalistoilla on jos tulee ihan mitä sattuu ?
Itse et varmaan käy ikinä ravintolassa syömässä, vaan lähetät senkin rahan Afrikkaan ?en sanonut, etteikö veristä pihviä olisi saanut lähettää takaisin, tottakai saa jos siinä on vikaa. mutta perunoissa ei ollut vikaa ja pihvikin oli hyvä sen jälkeen kun se oli paistettu kunnolla joten mikseivät ne ruoat kelvanneet? oletko sinä niin korkea-arvoinen ihminen, ettet voi syödä perunoita, joita on edestakaisin ravintolaa kuskattu?
käyn kyllä ravintolassa syömässä enkä lähetä afrikkaan rahaa penniäkään, se ei ollut se pointti. se on vaan sanonta jos tiedätte.. kaikkea ei tarvitse ottaa niin kirjaimellisesti.
mielestäni ruokaa kyllä pitäisi kunnioittaa, kun sitä meillä on, eikä turhan takia heittää roskiin. voihan tulla meillekin joskus aika, ettei sitä enää ole... - Tamperer
Tretar kirjoitti:
Tapahtuipa kerran Rossossa:
Ystäväni tilasi pihvin mediumina. Pihvi oli kuitenkin suorastaan verinen, ja ulkofilettä kun vielä oli, niin ei oikein maistunut. No, ei siinä mitään, seuralaiseni sitten ystävällisesti huomauttamaan asiasta tarjoilijalle, joka otti huomautuksen varsin asiallisesti vastaan ja vei annoksen takaisin keittiöön. Jonkin ajan päästä tarjoilija kiikutti pöytäämme lautasen - "No nyt on paremmin paistettu pihvi, hyvää ruokahalua!" Lautasella lötkötti SAMA, jo hiukan järsitty pihvi - vain uudelleen parilalla käytettynä - ja vieläpä saman peruna- ym. lisukeannoksen päällä! Siis MITÄ?? Ei kai tämä voi olla yleinen käytäntö ravintoloissa? Ja sen pihvinkin olisin vielä ymmärtänyt, mutta eikö olisi voitu rakentaa uusi annos puoliksi syödyn ja räävityn tilalle... Olimme niin hölmistyneitä ettemme edes tajunneet valittaa. No, palvelu sinänsä oli ihan ystävällistä, mikä ei todellakaan yleensä päde Rossossa...Piti vielä lisätä Rossosta vähäsen. Työkaverit lähtivät porukalla Koskipuiston Rossoon syömään kesällä. Sen reissun jälkeen jokainen heistä oli mahataudissa...
Jos hyvää pizzaa haluaa, niin kannattaa mennä vaikkapa Napoliin. Siellä on Tampereen ehkä parhaimmat pizzat ja todella ystävällinen palvelu. - Jorma
Pieni selvennys kirjoitti:
>Gigantti. Olin ostamassa isompaa settiä kodinkoneita ja kysyin paketista tarjousta. Vastaukseksi sain tylyn "meillä on halvimmat hinnat, osta muualta jos halvemmalla saat". Ja niin ostin muualta ja vielä halvemmalla, koska monet liikkeet antavat reilun alennuksen isommista ostoksista.
Giganttillahan oli aikoinaan harhaanjohtava hintatakuu, jossa luvattiin, että myyvät tuotteen halvimmalla. Se on harhaanjohtava, koska Gigantti myy paljon sellaisia tuote-eriä, jotka on varta vasten brändätty Giganttia varten ja joissa ei ole minkäänlaista kilpailua.Noh, myönnettäköön. Gigantissa on hyviäkin puolia. Mm. kodinkoneiden 30 päivän palautusaika, vaikka laitteessa sinällään ei olisi vikaa.
Sen sijaan naurettavaa on se, että putiikki mainostaa tuota hintatakuuta, vaikka myy tuotteita ja malleja, joita ei muualta saa.
Gigantissa vituttaa myös se, että välillä mainosläpysköissä mainostetaan esim. DVD-levyjä halvalla. Kun kauppaan menee seuraavana aamuna, niitä ei ole. Nopeat syövät tietenkin hitaat, mutta miksi mainostaa tuotetta, jota tulee liikkeeseen 10kpl. Tälläkin hetkellä odotan minulle varattua mainostuotetta, joka luvattiin toimittaa heti, kun niitä tulee lisää. Kolmas viikko on menossa, mutta katson ihan piruuttanikin, kauanko kestää. - aika
suhteellisuudentajua! kirjoitti:
en sanonut, etteikö veristä pihviä olisi saanut lähettää takaisin, tottakai saa jos siinä on vikaa. mutta perunoissa ei ollut vikaa ja pihvikin oli hyvä sen jälkeen kun se oli paistettu kunnolla joten mikseivät ne ruoat kelvanneet? oletko sinä niin korkea-arvoinen ihminen, ettet voi syödä perunoita, joita on edestakaisin ravintolaa kuskattu?
käyn kyllä ravintolassa syömässä enkä lähetä afrikkaan rahaa penniäkään, se ei ollut se pointti. se on vaan sanonta jos tiedätte.. kaikkea ei tarvitse ottaa niin kirjaimellisesti.
mielestäni ruokaa kyllä pitäisi kunnioittaa, kun sitä meillä on, eikä turhan takia heittää roskiin. voihan tulla meillekin joskus aika, ettei sitä enää ole...Jos minä olisin ollut kyseinen henkilö niin en olisi huolinut takaisin samoja lihasnesteeseen tuhriintuneita perunoita. Kyse ei ole siitä että olisin jotenkin korkea-arvoinen tai edes nirpanokka vaan siitä että maksavana asiakaana haluan sitä mitä tilaan.
Jos pihvi on väärä kokin mokasta ja annosta kuskataan ravintolan ja keittiön välillä niin eikö ne perunat ole siinä vaiheessa jo kylmiäkin.
Toiseksi hyvän ravintolan etikettiin kuuluu että annokset tuodaan seurueelle yhtäaikaa niin että ne voidaan syödäkkin yhtäaikaa.
Tuo Rosson tapa ei todellakaan ole yleinen tapa.
Hyvätasoisessa ravintolassa vastaavasta kokin mokasta olisi saanut uuden annoksen sekä ilmaisen jälkiruuan päälle.
Katteet eivät ole noin pienestä kiinni.
Totta että ruokaa pitää kunnioittaa eikä turhan takia heittää roskiin, sitä voi kaikki toteuttaa kotonaan kuinka haluaa. NYT puhutaan ravintolasta.
Totta on myöskin että valittetavasti Afrikassa nähdään nälkää edelleenkin mutta sekään ei nyt mielestäni kuulu tähän asiaan. Pitäsikö tampereen ravintoloissa mielestäsi syödä ihan mitä vaan afrikan nälän hädän vuoksi ?
Toivottavasti meille ei ikinä tule aikaa että ruokaa ei olisi mutta vaikka tulisi se ei nyt auta että Rosso tarjoilee vääriä annnoskia ja pitää omat katteet kunnossa. Eivät ne ravintolan katteet yleensä kyllä nuon pienestä kaadu...mutta rosso on ilmeisesti asia erikseen.
Afrikan nälänhädälle voit avata ihan oma keskustelun sillä onhan se ikävä asia. - Tretar
suhteellisuudentajua! kirjoitti:
en sanonut, etteikö veristä pihviä olisi saanut lähettää takaisin, tottakai saa jos siinä on vikaa. mutta perunoissa ei ollut vikaa ja pihvikin oli hyvä sen jälkeen kun se oli paistettu kunnolla joten mikseivät ne ruoat kelvanneet? oletko sinä niin korkea-arvoinen ihminen, ettet voi syödä perunoita, joita on edestakaisin ravintolaa kuskattu?
käyn kyllä ravintolassa syömässä enkä lähetä afrikkaan rahaa penniäkään, se ei ollut se pointti. se on vaan sanonta jos tiedätte.. kaikkea ei tarvitse ottaa niin kirjaimellisesti.
mielestäni ruokaa kyllä pitäisi kunnioittaa, kun sitä meillä on, eikä turhan takia heittää roskiin. voihan tulla meillekin joskus aika, ettei sitä enää ole......yöunesi takaisin jos muistuttaisin, että seuralaisenihan loppujen lopuksi söi kierrätetyn annoksensa loppuun ja maksoi siitä normaalin hinnan? Kyse on siitä, että kyseenalaistan saamamme palvelun laadun, ja palvelusta tässä ketjussa nimen omaan keskustellaan, ei kolmannen maailman nälänhädästä. Ja kyllä, olen sen verran "korkea-arvoinen ihminen" :-D , että haluan rahalleni vastinetta, oli kyse sitten tuotteesta tai palvelusta!
- suhteellisuudentajua..
aika kirjoitti:
Jos minä olisin ollut kyseinen henkilö niin en olisi huolinut takaisin samoja lihasnesteeseen tuhriintuneita perunoita. Kyse ei ole siitä että olisin jotenkin korkea-arvoinen tai edes nirpanokka vaan siitä että maksavana asiakaana haluan sitä mitä tilaan.
Jos pihvi on väärä kokin mokasta ja annosta kuskataan ravintolan ja keittiön välillä niin eikö ne perunat ole siinä vaiheessa jo kylmiäkin.
Toiseksi hyvän ravintolan etikettiin kuuluu että annokset tuodaan seurueelle yhtäaikaa niin että ne voidaan syödäkkin yhtäaikaa.
Tuo Rosson tapa ei todellakaan ole yleinen tapa.
Hyvätasoisessa ravintolassa vastaavasta kokin mokasta olisi saanut uuden annoksen sekä ilmaisen jälkiruuan päälle.
Katteet eivät ole noin pienestä kiinni.
Totta että ruokaa pitää kunnioittaa eikä turhan takia heittää roskiin, sitä voi kaikki toteuttaa kotonaan kuinka haluaa. NYT puhutaan ravintolasta.
Totta on myöskin että valittetavasti Afrikassa nähdään nälkää edelleenkin mutta sekään ei nyt mielestäni kuulu tähän asiaan. Pitäsikö tampereen ravintoloissa mielestäsi syödä ihan mitä vaan afrikan nälän hädän vuoksi ?
Toivottavasti meille ei ikinä tule aikaa että ruokaa ei olisi mutta vaikka tulisi se ei nyt auta että Rosso tarjoilee vääriä annnoskia ja pitää omat katteet kunnossa. Eivät ne ravintolan katteet yleensä kyllä nuon pienestä kaadu...mutta rosso on ilmeisesti asia erikseen.
Afrikan nälänhädälle voit avata ihan oma keskustelun sillä onhan se ikävä asia."annosta kuskataan ravintolan ja keittiön välillä niin eikö ne perunat ole siinä vaiheessa jo kylmiäkin."
tuskin kukaan kylmiä perunoita söisi. siksi ravintoloissa on lämpölamput tai vastaava lämpötaso, jossa annoksia voi säilyttää ennen kuin ne viedään asiakkaalle... eiköhän ne uudetkin perunat olisi ihan samalla tavalla siihen lihasnesteeseen tuhriintuneet.
"hyvän ravintolan etikettiin kuuluu että annokset tuodaan seurueelle yhtäaikaa niin että ne voidaan syödäkkin yhtäaikaa."
no eikös ne annokset alunperin tuotu yhtäaikaa asiakkaille? mutta jos joku valittaa ruoasta, ei kaikkien muidenkin ruokia kanneta keittiöön ja tuoda sitten taas YHTÄAIKAA kaikille...??
"Totta on myöskin että valittetavasti Afrikassa nähdään nälkää edelleenkin mutta sekään ei nyt mielestäni kuulu tähän asiaan. Pitäsikö tampereen ravintoloissa mielestäsi syödä ihan mitä vaan afrikan nälän hädän vuoksi ?"
sanon nyt vielä uudestaan, että pointtini ei ollut se afrikan nälänhätä, se on SANONTA, joka tarkoittaa, että ruokaa pitäisi arvostaa eikä heittää turhanpäiten roskiin.
tässä ei kyse enää ollut ravintolan katteista, kyllä Rossolla ruokien poisheittämiseen varmasti katetta olisi, kyse oli ruoan arvostamisesta. mutta sinä ilmeisesti arvostat ruokaa vain, jos joudut siitä itse maksamaan eli kotona..
no, pihvi ei ainakaan mennyt paistamisesta pilalle mitenkään. olisivatko uudet perunat olleet todellakin jotenkin parempia? miten se olisi auttanut ketään, että olisi heitetty annos roskiin ja laitettu samanlainen tilalle? - aika
suhteellisuudentajua.. kirjoitti:
"annosta kuskataan ravintolan ja keittiön välillä niin eikö ne perunat ole siinä vaiheessa jo kylmiäkin."
tuskin kukaan kylmiä perunoita söisi. siksi ravintoloissa on lämpölamput tai vastaava lämpötaso, jossa annoksia voi säilyttää ennen kuin ne viedään asiakkaalle... eiköhän ne uudetkin perunat olisi ihan samalla tavalla siihen lihasnesteeseen tuhriintuneet.
"hyvän ravintolan etikettiin kuuluu että annokset tuodaan seurueelle yhtäaikaa niin että ne voidaan syödäkkin yhtäaikaa."
no eikös ne annokset alunperin tuotu yhtäaikaa asiakkaille? mutta jos joku valittaa ruoasta, ei kaikkien muidenkin ruokia kanneta keittiöön ja tuoda sitten taas YHTÄAIKAA kaikille...??
"Totta on myöskin että valittetavasti Afrikassa nähdään nälkää edelleenkin mutta sekään ei nyt mielestäni kuulu tähän asiaan. Pitäsikö tampereen ravintoloissa mielestäsi syödä ihan mitä vaan afrikan nälän hädän vuoksi ?"
sanon nyt vielä uudestaan, että pointtini ei ollut se afrikan nälänhätä, se on SANONTA, joka tarkoittaa, että ruokaa pitäisi arvostaa eikä heittää turhanpäiten roskiin.
tässä ei kyse enää ollut ravintolan katteista, kyllä Rossolla ruokien poisheittämiseen varmasti katetta olisi, kyse oli ruoan arvostamisesta. mutta sinä ilmeisesti arvostat ruokaa vain, jos joudut siitä itse maksamaan eli kotona..
no, pihvi ei ainakaan mennyt paistamisesta pilalle mitenkään. olisivatko uudet perunat olleet todellakin jotenkin parempia? miten se olisi auttanut ketään, että olisi heitetty annos roskiin ja laitettu samanlainen tilalle?Ei taida nyt pointti mennä suhteelisuudentajulle perille....
"eiköhän ne uudetkin perunat olisi ihan samalla tavalla siihen lihasnesteeseen tuhriintuneet."
Pihvi oli RAAKA ja sen nesteet ovat silloin VERISIÄ.
KOKIN eli ravintolan MOKASTA annosta kuljetetaan edes takasin niin on siinä nyt sitä kiva odotella kun muut syövät omaa ruokaansa ja hyvässä lykyssä kun saat annoksen takasin niin muut ovat jo syöneet. Eihän tietenkään niitä muita annoksia pois viedä.
"kyse oli ruoan arvostamisesta. mutta sinä ilmeisesti arvostat ruokaa vain, jos joudut siitä itse maksamaan eli kotona.. "
Kyllä minä joudun maksamaan ruuastani myös ihan RAVINTOLASSAKIN. Siksi minä vaadinkin että annos kunnollinen.
Syö sinä ihan mitä itse haluat...
En kommentoi asiaa enenpää. - suhteellisuudentaju
aika kirjoitti:
Ei taida nyt pointti mennä suhteelisuudentajulle perille....
"eiköhän ne uudetkin perunat olisi ihan samalla tavalla siihen lihasnesteeseen tuhriintuneet."
Pihvi oli RAAKA ja sen nesteet ovat silloin VERISIÄ.
KOKIN eli ravintolan MOKASTA annosta kuljetetaan edes takasin niin on siinä nyt sitä kiva odotella kun muut syövät omaa ruokaansa ja hyvässä lykyssä kun saat annoksen takasin niin muut ovat jo syöneet. Eihän tietenkään niitä muita annoksia pois viedä.
"kyse oli ruoan arvostamisesta. mutta sinä ilmeisesti arvostat ruokaa vain, jos joudut siitä itse maksamaan eli kotona.. "
Kyllä minä joudun maksamaan ruuastani myös ihan RAVINTOLASSAKIN. Siksi minä vaadinkin että annos kunnollinen.
Syö sinä ihan mitä itse haluat...
En kommentoi asiaa enenpää.hei, älä hermostu :) täällä voi asioista keskustella ihan asiallisestikin, tämä on KESKUSTELUPALSTA. mielipiteitä on monenlaisia.. jos sä haluat heittää hyvää ruokaa roskiin, niin se on sun asias, mutta mä halusin kertoa oman kantani tähän asiaan.
tuleeko sulle parempi mieli, jos saat ihan uuden annoksen, kun joudut odottelemaan kun muut syö? liittyykö nää asiat jotenkin toisiinsa? että koska sä joudut odottamaan ruokaas, niin silloin ruuat on heitettävä roskiin ja sun on saatava uudet ruuat?
et sä joudu ravintolassa maksamaan roskiin heitetystä tuoasta, mutta kotona se on sun pussista pois... - ei verta!!
aika kirjoitti:
Ei taida nyt pointti mennä suhteelisuudentajulle perille....
"eiköhän ne uudetkin perunat olisi ihan samalla tavalla siihen lihasnesteeseen tuhriintuneet."
Pihvi oli RAAKA ja sen nesteet ovat silloin VERISIÄ.
KOKIN eli ravintolan MOKASTA annosta kuljetetaan edes takasin niin on siinä nyt sitä kiva odotella kun muut syövät omaa ruokaansa ja hyvässä lykyssä kun saat annoksen takasin niin muut ovat jo syöneet. Eihän tietenkään niitä muita annoksia pois viedä.
"kyse oli ruoan arvostamisesta. mutta sinä ilmeisesti arvostat ruokaa vain, jos joudut siitä itse maksamaan eli kotona.. "
Kyllä minä joudun maksamaan ruuastani myös ihan RAVINTOLASSAKIN. Siksi minä vaadinkin että annos kunnollinen.
Syö sinä ihan mitä itse haluat...
En kommentoi asiaa enenpää."Pihvi oli RAAKA ja sen nesteet ovat silloin VERISIÄ"
se EI ole VERTA mitä siinä lihasnesteessä on!!!! - kokki
ei verta!! kirjoitti:
"Pihvi oli RAAKA ja sen nesteet ovat silloin VERISIÄ"
se EI ole VERTA mitä siinä lihasnesteessä on!!!!Raaka liha on punaista. Lihan punaisen värin aiheuttaa lihan oma väriaine, myoglobiini, jota on tummemman punaisessa lihassa enemmän kuin vaaleassa. Kypsennettäessä lihan väri muuttuu punaisesta harmaaksi, koska myoglobiini muuttuu lämmön vaikutuksesta kemiallisesti toiseen muotoon eli denaturoituu.
Suomeksi lihasneste on punaista jos pihvi on raaka ja kirkasta jos pihvi on kypsä.
Peunat luultavasti siis olivat punaisen lihasnesteen kastelemia. Tilattu oli kyspä pihvi.
Ohje rossolle :
Sisältä punainen (rare) pihvi paistetaan nopeasti (3 cm:n korkuinen fileepihvi 1,5 minuuttia/puoli) ja vastaavasti well done eli sisältä harmaa, kypsä pihvi vaatii 4 - 5 minuutin paistamisen molemmin puolin. - Tretar
Tamperer kirjoitti:
Piti vielä lisätä Rossosta vähäsen. Työkaverit lähtivät porukalla Koskipuiston Rossoon syömään kesällä. Sen reissun jälkeen jokainen heistä oli mahataudissa...
Jos hyvää pizzaa haluaa, niin kannattaa mennä vaikkapa Napoliin. Siellä on Tampereen ehkä parhaimmat pizzat ja todella ystävällinen palvelu.Uskallanpa lisätä vielä yhden kertomuksen Rossosta, vaikka yllä käy keskustelu kiivaana ruuan haaskaamisesta! :)
Ystäväni meni Rossoon ja tilasi Fantasia-pizzan mieleisillään täytteillä. Rossomaisen odotteluajan jälkeen pizza saapui - aivan väärillä täytteillä. Ystäväni tietenkin totesi tämän tarjoilijalle, jonka vastaus oli: "Höh, no etkö nyt kumminkin söisi kun kokki on kerran tämän tehnyt?!" No, ei todellakaan mennyt läpi, mutta näköjään Rossossa siis eräitä keskustelijoita lainaten "arvostetaan ruokaa" ja vältetään ruuan pois heittämistä siinä määrin, että yritetään syöttää asiakkaalle jotain aivan muuta, kuin tämä on tilannut. - pihvi
kokki kirjoitti:
Raaka liha on punaista. Lihan punaisen värin aiheuttaa lihan oma väriaine, myoglobiini, jota on tummemman punaisessa lihassa enemmän kuin vaaleassa. Kypsennettäessä lihan väri muuttuu punaisesta harmaaksi, koska myoglobiini muuttuu lämmön vaikutuksesta kemiallisesti toiseen muotoon eli denaturoituu.
Suomeksi lihasneste on punaista jos pihvi on raaka ja kirkasta jos pihvi on kypsä.
Peunat luultavasti siis olivat punaisen lihasnesteen kastelemia. Tilattu oli kyspä pihvi.
Ohje rossolle :
Sisältä punainen (rare) pihvi paistetaan nopeasti (3 cm:n korkuinen fileepihvi 1,5 minuuttia/puoli) ja vastaavasti well done eli sisältä harmaa, kypsä pihvi vaatii 4 - 5 minuutin paistamisen molemmin puolin.pihvi tilattiin mediumina, ei kypsänä. siis eihän se ole sama asia, eihän?
- huono yritys!!!!
Tretar kirjoitti:
Uskallanpa lisätä vielä yhden kertomuksen Rossosta, vaikka yllä käy keskustelu kiivaana ruuan haaskaamisesta! :)
Ystäväni meni Rossoon ja tilasi Fantasia-pizzan mieleisillään täytteillä. Rossomaisen odotteluajan jälkeen pizza saapui - aivan väärillä täytteillä. Ystäväni tietenkin totesi tämän tarjoilijalle, jonka vastaus oli: "Höh, no etkö nyt kumminkin söisi kun kokki on kerran tämän tehnyt?!" No, ei todellakaan mennyt läpi, mutta näköjään Rossossa siis eräitä keskustelijoita lainaten "arvostetaan ruokaa" ja vältetään ruuan pois heittämistä siinä määrin, että yritetään syöttää asiakkaalle jotain aivan muuta, kuin tämä on tilannut.älä viitti keksiä tänne omia juttujasi.... toi oli tosi säälittävä!!
- tiedoksi
pihvi kirjoitti:
pihvi tilattiin mediumina, ei kypsänä. siis eihän se ole sama asia, eihän?
Anteeksi epähuomio.
Huoneenlämpöinen pihvi paistetaan grillissä tai kuumalla pannulla yhdeltä puolelta 2-3 minuuttia. Pihvi käännetään ja paistetaan, kunnes jo paistetulle puolelle alkaa tihkua punaista lihanestettä. Pihvi on tällöin ”medium”. Tarjoillaan heti.
"Pihvi oli kuitenkin suorastaan verinen"
Medium on medium, " verinen " on raaka. - kauheaa...
tiedoksi kirjoitti:
Anteeksi epähuomio.
Huoneenlämpöinen pihvi paistetaan grillissä tai kuumalla pannulla yhdeltä puolelta 2-3 minuuttia. Pihvi käännetään ja paistetaan, kunnes jo paistetulle puolelle alkaa tihkua punaista lihanestettä. Pihvi on tällöin ”medium”. Tarjoillaan heti.
"Pihvi oli kuitenkin suorastaan verinen"
Medium on medium, " verinen " on raaka.jos lihasnesteitä luullaan vereksi, niin voi vain miettiä, mikä kyseisen asiakkaan mielestä sitten on medium..
- jenna
Jorma kirjoitti:
Noh, myönnettäköön. Gigantissa on hyviäkin puolia. Mm. kodinkoneiden 30 päivän palautusaika, vaikka laitteessa sinällään ei olisi vikaa.
Sen sijaan naurettavaa on se, että putiikki mainostaa tuota hintatakuuta, vaikka myy tuotteita ja malleja, joita ei muualta saa.
Gigantissa vituttaa myös se, että välillä mainosläpysköissä mainostetaan esim. DVD-levyjä halvalla. Kun kauppaan menee seuraavana aamuna, niitä ei ole. Nopeat syövät tietenkin hitaat, mutta miksi mainostaa tuotetta, jota tulee liikkeeseen 10kpl. Tälläkin hetkellä odotan minulle varattua mainostuotetta, joka luvattiin toimittaa heti, kun niitä tulee lisää. Kolmas viikko on menossa, mutta katson ihan piruuttanikin, kauanko kestää.useat laitteet ovet laadultaan tosi heikkoja... olen ostanut sieltä mm. tulostimen, kanettavan cd-soittimen, tehosekoittimen, poltettavia cd-levyjä... voi sanoa että hinta-laatu -suhde "toimii". Halvalla saat ja juuri mitään ei kestä. :( Taidan siirtä hieman hintavempiin ja toivottavasti myös laadukkaampiin tuotteisiin.
- Tretar
huono yritys!!!! kirjoitti:
älä viitti keksiä tänne omia juttujasi.... toi oli tosi säälittävä!!
Ei minulla ole mitään tarvetta keksiä tänne omia juttujani. Näin ystäväni minulle asian kertoi, enkä ymmärrä miksi hänkään olisi tämmöistä tuulesta temmannut. Hän on tietysti voinut värittää tarjoilijan "vuorosanoja", mutta pontti oli todellakin, että josko hän olisi kaikesta huolimatta voinut syödä sen pizzan... Juttu sattui pari-kolme vuotta sitten, joten tämä tällä palstalla käyty Rosso-keskustelu ei ole tätä(kään) tarinaa synnyttänyt. On niitä uskomattomampiakin palvelukokemuksia kuultu!
- kysyä!
Tretar kirjoitti:
Uskallanpa lisätä vielä yhden kertomuksen Rossosta, vaikka yllä käy keskustelu kiivaana ruuan haaskaamisesta! :)
Ystäväni meni Rossoon ja tilasi Fantasia-pizzan mieleisillään täytteillä. Rossomaisen odotteluajan jälkeen pizza saapui - aivan väärillä täytteillä. Ystäväni tietenkin totesi tämän tarjoilijalle, jonka vastaus oli: "Höh, no etkö nyt kumminkin söisi kun kokki on kerran tämän tehnyt?!" No, ei todellakaan mennyt läpi, mutta näköjään Rossossa siis eräitä keskustelijoita lainaten "arvostetaan ruokaa" ja vältetään ruuan pois heittämistä siinä määrin, että yritetään syöttää asiakkaalle jotain aivan muuta, kuin tämä on tilannut.Ottaen huomioon, tarjoilija kuitenkin KYSYI että eikö kelpaisi. Mutta jos hän töksäytti sen tuolla tavalla niin ymmärrän ongelman. Ainahan voidaan KYSYÄ.
Ja jos asiakas olisi voinut syödä "väärän" pizzan olisi tästä pitänyt antaa alennus. (en siis tiedä olisiko rosso alennusta antanut...) - Tretar
kysyä! kirjoitti:
Ottaen huomioon, tarjoilija kuitenkin KYSYI että eikö kelpaisi. Mutta jos hän töksäytti sen tuolla tavalla niin ymmärrän ongelman. Ainahan voidaan KYSYÄ.
Ja jos asiakas olisi voinut syödä "väärän" pizzan olisi tästä pitänyt antaa alennus. (en siis tiedä olisiko rosso alennusta antanut...)ainahan sitä koittaa voi! Eihän tämä varsinaisesti HUONOA palvelua ollut, lähinnä minusta huvittava tapaus! Mutta laitoin nyt kuitenkin tälle palstalle, kun kerran palvelusta (ja Rossosta!) keskustellaan. En tiedä, miten niiden alennusten laita olisi ollut... Muistaakseni pizzassa kuitenkin oli jotain, josta ystäväni ei todellakaan pitänyt.
- mää
En viitsi nimeä kertoa, mutta eräs asunnonvälittäjä ei kyllä pitänyt puheitaan ollenkaan. Ei jälkeenpäin oikeastaan harmita lainkaan, mutta enpähän ko. yrittäjän kanssa halua tulevaisuudessa olla missään tekemisissä.
- K%P
Vaikka mainokset ovatkin mukahauskoja, on muutama firman välittäjä tosi raivostuttava. Esittelystä ei meinata päästää pois ja kysymykset ovat tasoa:
-Mikä tässä muka on vikana?
-Pistetäänkö nimet alle?
-Mikä on puhelinnumeronne? - reska
Eikös se kuulu jo ammatin luonteeseen, että
puhutaam mitä sattuu, tyyliin "ei näihin ole
tulossa koskaan yhtään mitään remonttia"...
Ei joudu PUHEISTAAN vastuuseen. - K&P
reska kirjoitti:
Eikös se kuulu jo ammatin luonteeseen, että
puhutaam mitä sattuu, tyyliin "ei näihin ole
tulossa koskaan yhtään mitään remonttia"...
Ei joudu PUHEISTAAN vastuuseen.Kuuluu toki, mutta kokemuksien perusteella osa silti hoitaa hommansa tyylikkäämmin.
- Ruokaa etsimässä
Todella huonoa palvelua sain 2h k:ssa. Tarjoilijat oli todella epäammattimaisia ja sekoili rahojen ja ruokien ja tilausten kanssa moneen kertaan ja sitten heittäyty ihan naurettaviksi. Ruokakaan ei ollu kummosta.
- höpö
tilaan makkarapannun (heh voiko sitä pannuksi sanoa, kaksi lusikallista jotain kermamössöä jossa taisi olla tasan 7 nakinpalaa, ja hintaa yli 10 e) ja juomaksi jääveden janooni ja vettä (en juo alkoholia). Tarjoilija käy motkottamaan että vai jäävettä makkarapannun kanssa, aika outo valinta. Minä siinä että kai se on teille sama mitä minä alkuun juon jos minulla jano on. Vaan akka senkun pyörittää päätänsä ja kovaan ääneen marisee huonosta juomavalinnasta. Ja kun se ruoka oli siis pelkkä vitsi mielikuvasta "makkarapannu" niin taidan jättää ko. paikan vitsiruokia ja vitsitarjoilijoita arvostaville.
- Asiakas
Ne tekivät mun motskariin teippaukset, ja oli aina päin vittua. Sain maksaa itseni kipeäksi, asiakkaan huomioiminen oli erittäin ala-arvoista.
- Maittavaa79
Olen ruokaillut ja juomaillut kaksiossa todella useasti ja henkilökunta on aivan loistavaa!!! Palvelu pelaa ja paikkaan on mukava mennä vaikka yksinkin, kun henkilökunta on mukavaa ja pitää asiakkaista huolta! Ruoka on loistavaa ja olen usein vienyt myös ulkopaikkakuntalaisia asiakkaitani syömään k.o ravintolaan, ja kaikki ovat olleet erittäin tyytyväisiä kokonaisuuteen! Kannattaisi varmaankin kokeilla joskus uudestaan poiketa kaksiolla, niin saattaisi mielipide muuttua!
- höpö
Maittavaa79 kirjoitti:
Olen ruokaillut ja juomaillut kaksiossa todella useasti ja henkilökunta on aivan loistavaa!!! Palvelu pelaa ja paikkaan on mukava mennä vaikka yksinkin, kun henkilökunta on mukavaa ja pitää asiakkaista huolta! Ruoka on loistavaa ja olen usein vienyt myös ulkopaikkakuntalaisia asiakkaitani syömään k.o ravintolaan, ja kaikki ovat olleet erittäin tyytyväisiä kokonaisuuteen! Kannattaisi varmaankin kokeilla joskus uudestaan poiketa kaksiolla, niin saattaisi mielipide muuttua!
Älkää uskoko tätä viestiä, mitään hyvää en ole koskaan tuosta raflasta kuullut. Liekö tämäkin henkilökunnan kirjoittama.
- Humus
Maittavaa79 kirjoitti:
Olen ruokaillut ja juomaillut kaksiossa todella useasti ja henkilökunta on aivan loistavaa!!! Palvelu pelaa ja paikkaan on mukava mennä vaikka yksinkin, kun henkilökunta on mukavaa ja pitää asiakkaista huolta! Ruoka on loistavaa ja olen usein vienyt myös ulkopaikkakuntalaisia asiakkaitani syömään k.o ravintolaan, ja kaikki ovat olleet erittäin tyytyväisiä kokonaisuuteen! Kannattaisi varmaankin kokeilla joskus uudestaan poiketa kaksiolla, niin saattaisi mielipide muuttua!
olen minäkin joskus ruokaillut kotonani kaksiossa opiskeluaikoinani. hyvää oli, mutten minä sitä nyt ihan ravintolatasoiseksi kehuisi.
- jepu
Tampereella taksia puhelimella tilatessa on monesti äkäinen nainen ottanut tilausta vastaan.
asiakas: "taksi hervantaan"
täti: "Taksi lähtee nekalasta tulemaan"
asiakas: "mitenköhän pitkään taksilla menee et on täällä?"
täti: "höh! no, sen verran mitä nyt yleensä nekalasta hervantaan ajaa"
asiakas ei ollu tamperelainen.- ex-tax
mä taas olen melkein joka kerta, kun taksilla olen matkustanu, saanu kuskilta huonoa palvelua. Mieluummin odotan bussia ja kävelen pitemmänkin matkan, kuin otan taksin. Onneksi asun nykyään keskustassa, niin ei tarvitse baarista mennä kotiin taksilla. sekin on varmaan semmonen ammatti, että siinä tapaa niin vittumaisia asiakkaita, että vähemmästäkin tulee kyyniseksi.
kerran meinasi taksi ajaa päälle rautatieaseman risteyksessä, kun olin ylittämässä suojatietä... - kun ovat ratissa
ex-tax kirjoitti:
mä taas olen melkein joka kerta, kun taksilla olen matkustanu, saanu kuskilta huonoa palvelua. Mieluummin odotan bussia ja kävelen pitemmänkin matkan, kuin otan taksin. Onneksi asun nykyään keskustassa, niin ei tarvitse baarista mennä kotiin taksilla. sekin on varmaan semmonen ammatti, että siinä tapaa niin vittumaisia asiakkaita, että vähemmästäkin tulee kyyniseksi.
kerran meinasi taksi ajaa päälle rautatieaseman risteyksessä, kun olin ylittämässä suojatietä...>kerran meinasi taksi ajaa päälle rautatieaseman risteyksessä, kun olin ylittämässä suojatietä...
Itse asiassa minullekin on sattunut noin. Silloin pääsin alta pois, mutta myöhemmin sama kuski kolaroi.
Mutta yleensä taksit ajavat selvästi paremmin kuin muut. Tämä ei koske uusia renkejä, jotka eivät vielä osaa ajaa ja joista osa karsiutuu. Kun ajaa päin pyöräilijää isännän autolla niin darwinismi iskee työpaikkaan. - rotwalli
kun ovat ratissa kirjoitti:
>kerran meinasi taksi ajaa päälle rautatieaseman risteyksessä, kun olin ylittämässä suojatietä...
Itse asiassa minullekin on sattunut noin. Silloin pääsin alta pois, mutta myöhemmin sama kuski kolaroi.
Mutta yleensä taksit ajavat selvästi paremmin kuin muut. Tämä ei koske uusia renkejä, jotka eivät vielä osaa ajaa ja joista osa karsiutuu. Kun ajaa päin pyöräilijää isännän autolla niin darwinismi iskee työpaikkaan.lainaus: "Mutta yleensä taksit ajavat selvästi paremmin kuin muut"
...tai ainakin luulevat ajavansa. Taksikuskit ovat hengenvaarallisia kaupunkiliikenteessä! He katsovat olevansa etuajo-oikeutettuja missä tahansa risteyksessä ja jopa suojatiellä. Surutta ajelisivat jalankulkijan jalkapöydän päältä jos eivät jalankulkijat itse tekisi paniikkinsyöksyä pois lähestyvän taksin tieltä. Taksikuskit ovat ehdottomasti autoilijakunnan röyhkeintä sakkia. Kaikki ne kerrat, kun itselleni on tullut läheltä-piti-tilanne suojatietä ylittäessä (vihreillä valoilla, siis), niin kyseessä on ollut taksi. Tapakoulutukseen kaikki rengit ja isännät!
- Yleensäkin
Kun homma alkaa mennä vinoon niin hyvin vähän saa vastinetta vastikkeelleen ja niistäkin rahoista joku käärii osan taskuihinsa.
- Nina
Jo aiemmin ihmettelin, kun yhdellä yömyyjällä kädet tärisivät. Kuittasin sen mielessäni työpaineilla. Nyt sitten pikku hiljaa on käynyt ilmi, että kyseinen myyjä on myös asiaton eikä välttämättä ihan tervejärkinenkään. Jotain on pielessä. Saas nähdä huomaako Jaskari mitään.
- tosi on
Laukontorin rannassa oleva antikvariaatti (en muista nimeä). Sen omistaja on ihan helmi, muuten hyvä mutta vihaa asiakkaita. Käykää kokeilemassa miten se haukkuu teitä ja muita asiakkaita.
- Jorma
Jep, se on hauska ukko. Kaveri oli ostamassa sieltä joskus cd:tä ja kysyi, että voiko testata tämän toimivuutta naarmujen takia, jolloin äijä räjähti ja huusi jotain tyyliin "jos ei tuon hintaista voi ostaa ilman testaamista, niin voi lähteä saman tien ulos". Huippu ukko!
- Anselmi
Kokeiltu on. Aivan kreisi tapaus. Myy varmaan 1 kirjan vuodessa.
- entmansalainen
Jorma kirjoitti:
Jep, se on hauska ukko. Kaveri oli ostamassa sieltä joskus cd:tä ja kysyi, että voiko testata tämän toimivuutta naarmujen takia, jolloin äijä räjähti ja huusi jotain tyyliin "jos ei tuon hintaista voi ostaa ilman testaamista, niin voi lähteä saman tien ulos". Huippu ukko!
hölmöt manselaiset - ette tiedä mikä helmi tämä kirja-Ilkka oli. Nyt hän on lopettanut kirjojen myynnin- Hän oli diplomaattipalveluksessa ympäri maailmaa, tunsi maat ja taivat ja ihmisetkin (muitakin kuin manselaisia). Tampere on köyhämpi ilman häntä!!!
- Anonyymi
Jorma kirjoitti:
Jep, se on hauska ukko. Kaveri oli ostamassa sieltä joskus cd:tä ja kysyi, että voiko testata tämän toimivuutta naarmujen takia, jolloin äijä räjähti ja huusi jotain tyyliin "jos ei tuon hintaista voi ostaa ilman testaamista, niin voi lähteä saman tien ulos". Huippu ukko!
Hittoako tuota testaamaan.Se mikään autokauppa ole.
- Kolme huijattua retkeilijää
Partioaitta myy alehintaan laatikkoon pakattua moniosaista retkikeitinkokonaisuutta, jonka sisältö kerrotaan sekä tekstein että kuvin pakkauksen kyljessä. Jokaisesta myydystä paketista puuttuu kuitenkin ratkaisevin osa: kaasulämmitin. Asiakkaita ei liikkeessä informoida puutoksesta millään tavoin.
Reklamaation yhteydessä myyjä kertoi, ettei koko pakettia kannata myydä liikeen tarjoamaan alehintaan. Osan poistosta on kerrottu myyjille, joten myymälässä ei ole tarpeen tiedottaa asiasta muulla tavoin. (Syystä tai toisesta oma myyjäni P. kertoi tuotteen olevan alennuksessa, koska se poistetaan valikoimista.)
Hämärän myyntikikan suunnitelmallisuuden paljastaa se, että reklamaation jälkeen asiakkaille tarjotaan hyvitykseksi puuttuvan osan tilalle spriikeitintä (mikä tarkoittaa samaa kuin tarjottaisiin moottoripyörän tilalle polkupyörää).
Pettyneet asiakkaat saavat toki rahat takaisin palauttamalla tuotteen. Ennen sitä kuitenkin muistutetaan, mihin hintaan puuttuvan kaasukeittimen voi ostaa heti mukaan... - hoodoo
oli tosi nyrpee akka... kyllästyneen ja vittuuntuneen olonen... en mee enää vaikka saatana miten tekis tapparatuotteita mieli :(
- ei ikinä takaisin.
Kaikkialla. Kaikkialla täällä on huono asiakaspalvelu. Muuta pohjois-suomeen!! Mutta pispalan autokohan se oli tuolla lielehdessa vai mikä se nyt oli. täysin paska paikka.
- Perusteluja hei!
Pitkä ketju jossa monet ovat nimettömänä estottomasti huudelleet puskista. Jos jotain haukkuu, niin pitäis kyllä perustella, miksi ja minkätakia. Muuten jää lukijalle vaikutelma, että omaa surkeuttaan se siellä vain winettää.
- mikä palvelu??
Niin, Trelainen tuntee olonsa kotoisaksi kun ei tervehditä, ei sanota kiitos, olkaahyvä, hän menee aina ja aina takaisin ei ymmärrä mistään mitään kun ei koskaan ole missään käynyt eikä käsitä minkälaista kuuluu sivistysmaissa olla asiakaspalvelun, tuota sanaa ei voi täällä käyttää ei sovi ja jos joku on eri mieltä niin ole hyvä ja käy jossain ja puhu sitten vasta.
Täällä itkee korkeintaan, ei käsitä poikotoida ja olla käymättä, hienoa kun on paljon kilpailua ja tulee ulkomaalaisia yrittäjiä jotka osaavat asiakaspalvelun ja hinnat halpenevat, siinä on tervettä kilpailua joka pudottaa murjottajat armotta.
Esim. Kauppahallin nyreät elämäänsä kyllästyneet ruttunaamat saavat sitä mitä tilaavaat, eli moni ei kannata ja syy on edellä.
Miksi menette aina uudestaan paikkoihin joissa ei palvelu pelaa? - R.Uttunaama
mikä palvelu?? kirjoitti:
Niin, Trelainen tuntee olonsa kotoisaksi kun ei tervehditä, ei sanota kiitos, olkaahyvä, hän menee aina ja aina takaisin ei ymmärrä mistään mitään kun ei koskaan ole missään käynyt eikä käsitä minkälaista kuuluu sivistysmaissa olla asiakaspalvelun, tuota sanaa ei voi täällä käyttää ei sovi ja jos joku on eri mieltä niin ole hyvä ja käy jossain ja puhu sitten vasta.
Täällä itkee korkeintaan, ei käsitä poikotoida ja olla käymättä, hienoa kun on paljon kilpailua ja tulee ulkomaalaisia yrittäjiä jotka osaavat asiakaspalvelun ja hinnat halpenevat, siinä on tervettä kilpailua joka pudottaa murjottajat armotta.
Esim. Kauppahallin nyreät elämäänsä kyllästyneet ruttunaamat saavat sitä mitä tilaavaat, eli moni ei kannata ja syy on edellä.
Miksi menette aina uudestaan paikkoihin joissa ei palvelu pelaa?Luuletko itse olevasi sivistynyt, kielenkäyttö on ainakin ihan tamperelaisen moukan tasolla. Ei mikään poikotoida vaan boikotoida.
Mieluummin haluan sitä palvelua kyllä suomalaiselta ihmiseltä kuin joltain karvakädeltä. Palautetta voi ja pitää antaa, mutta ei täällä hupipalstalla, vaan sille palveluntarjoajalle itselleen. Miksi muuten puhua hinnasta kun puhutaan palvelusta? - hyvä karvakäsi
R.Uttunaama kirjoitti:
Luuletko itse olevasi sivistynyt, kielenkäyttö on ainakin ihan tamperelaisen moukan tasolla. Ei mikään poikotoida vaan boikotoida.
Mieluummin haluan sitä palvelua kyllä suomalaiselta ihmiseltä kuin joltain karvakädeltä. Palautetta voi ja pitää antaa, mutta ei täällä hupipalstalla, vaan sille palveluntarjoajalle itselleen. Miksi muuten puhua hinnasta kun puhutaan palvelusta?Ainoa missä saa palvelua on kiinalaiset ravintolat ja mc donalts , muualla ei osata edes tervehtiä , hymystä puhumattakaan, se on hyvä ettei trelaisille kukaan edes kirjoita oikein vaan heille sopivalla tyylillä, oikein hyvä kun on äidinkielen poliisit heti itkemässä pienessä maailmassaan, kun eivät erota asioita vaan itkua ja parkua oikeinkirjoituksesta .... voi voi ja voi
Karvakädet ovat hyviä ruoanlaittajia ja oikeilla HINNOILLA kiva kun ovat tuoneet kilpailua ylihintaisiin ruokiin ja HINNAT ovat laskeneet koko ajan ja kilpailu kiristyy ja palvelu paranee... - R.Uttunaama
hyvä karvakäsi kirjoitti:
Ainoa missä saa palvelua on kiinalaiset ravintolat ja mc donalts , muualla ei osata edes tervehtiä , hymystä puhumattakaan, se on hyvä ettei trelaisille kukaan edes kirjoita oikein vaan heille sopivalla tyylillä, oikein hyvä kun on äidinkielen poliisit heti itkemässä pienessä maailmassaan, kun eivät erota asioita vaan itkua ja parkua oikeinkirjoituksesta .... voi voi ja voi
Karvakädet ovat hyviä ruoanlaittajia ja oikeilla HINNOILLA kiva kun ovat tuoneet kilpailua ylihintaisiin ruokiin ja HINNAT ovat laskeneet koko ajan ja kilpailu kiristyy ja palvelu paranee...Mitenkähän sen kilpailun kanssa oikein on... Hinnat saadaan halvemmiksi kun jätetään veroja ja muita maksuja maksamatta?
- Makuasia. joops
Napoli on paras, Rosso skeidaa.]
Kokeilkaa, niin huomaatte eron. - Kaltoinkohdeltuasiak
Kalevan Gigantti, puolimustalaisen näkönen myyjä. Kusetti päin naamaa ja kun nostin hieman ääntäni alko hermoileen ja syyttään mua valehtelijaks koska heidän asennuspalvelu on hänen mielestään 100% luotettava. Eli asennuspalvelu sekä myyjä molemmat valehteli. Piti tulla pesukoneen kotiinkuljetus asennuksineen pidin pekkasen sen takia mutta ei tullu koko päivänä saatika sovittuna aikana. Tästä menin valittaan paikan päälle että menee hieman hermot kun pidän pekkasen eikä edes ilmoteta mitään, niin myyjä soitti asennuspalveluun josta sanottiin että mulle on soitettu etteivät kerkeä/pääse. Näytin myyjälle mun puhelinta että kato luuria ei yhtäkään puhelua tullu mutta sen sijaan alko mouhoomaan ja syyttään mua valehtelijaks hahhah =)
Lisäks kukaan gigantista ei vastannut reklamaatioon jolle oli 100% takuu vastaus aikoinaan.. En suosittele ostaan yhtään mitään muistakaan Giganteista. - ikea kuseeeeeeeeeee
Tampesterin IKEA, tummaihoinen moppitukka nuori eukko kassalla. Hitaampi kuin kukaan koskaan, never ever. Uskomaton pölhö-kustaa.
- Tinttarella 12
London Pubissa järkyttävän huono nuori mies baarimikkona. Oli muuten työvuorossa myös 4.8 lauantaina. Todella törkeää palvelua ja ei välitä tuon taivaallista kuka on vuorossa, täysin hymytön kaveri, joka puhuu asiakkaille kuin koirille. Kannattaisi laittaa asiakaspalvelu koulutukseen. Kysyin kaverin nimeä, mutta ei kertonut olisimme antaneet palautetta suoraan ravontolalle.
- rytyrtyrtyrtyrtytr
Tammerkosken hammaskliniikalla minulle tehtiin toimenpide, johon en ollut aikaa varannut ja piti vielä maksaa tuosta ylimääräisestä toimenpiteestä. Minun virheekseni te tietenkin myös laitettiin kun en ymmärtänyt kieltäytyä tästä toimenpiteestä.
- kyykytetty
KELA TAMPEREEN KONTTORI - siellä huonointa palvelua, etenkin jos olet Suomalainen ja sairas - kohtelevat kuin koiraa. Hyvä etteivät käske menemään suoraan tammerkoskeen.
- ViolentHeart
Keskustorin apteekki.
Kerran kävimme kysymässä sieltä korvatulppia. Myyjä lähti sanaakaan sanomatta viipottamaan johonkin... Kun hetken ihmeteltyämme tajusimme lähteä perään, siellähän se täti seisoi korvatulppalaatikon kylkeä koputtelemassa. Kiitettiin, maksettiin. Sanaakaan ei henkilökunta koko aikana sanonut.
Olen hakenut kyseisestä lafkasta myös reseptilääkkeitä. Heti ovesta saavuttuani sain niskaani äänettömän työntekijän, joka vahtasi jokaista liikettäni muka huomaamattomasti. Silloinkaan ei kukaan osannut sanoa hei, kiitos eikä näkemiin.
En tiedä, pölliikö nuoriso sitten niin suurella innolla käsikauppalääkkeitä vai missä on vika, mutta panostaisivat vaikka kameravalvontaan, niin ei nuoria asiakkaita tarvitsisi kohdella noin k***päisesti. - nimijotaenkeksi
Itse en kyllä palvelusta juurikaan valita. Toki hyvästä palvelusta voi jäädä hyvä mieli, mutta huonosta harvemmin jää mitään muistikuvaa. Itselleni riittää, että homma toimii. Kaupoissa en yleensä jaksa kuunnella myyjien valheita, vaan vertailen tuotteet itse netissä ja tulen paikalle vain ostamaan tuotteen.
Hammaslääkäristä minulla on oikeastaan ainoa huono kokemus, jonka muistan. Tekivät minulle samalla kerralla toimenpiteen, johon en ollut edes varannut aikaa. Eivät kysyneet, että tehdäänkö tuota, vaan tekivät vain suoraan. Olisi pitänyt reklamoida, mutta unohtui kun oli muutakin puuhaa. Kyseessä siis Tammerkosken hammaskliniikka. - pettynyt pari
Kiinteistömaailma. Silloinen johtoportaan välittäjä sai selitettyä asuntomme hinnan mahdollisimman korkeaksi, jotta hänen firmansa sai toimeksiannon. Sen jälkeen mies alkoi soitella vähän väliä, että asunnon hintaa on pikaisesti laskettava, jotta asuntomme menisi kaupaksi. Siinä tuli sellainen pakkoväännön maku, että vedimme asuntomme pois Kiinteistömaailman välityksestä kokonaan ja pysymme tuosta firmasta tästä lähtien erossa.
- Anonyymi
Huonoin palvelu on Tampereen Bueno-kirppiksellä aina, kun punikki työvuorossa. Samaa mieltä moni muukin, mut onneks on mistä valita…
- Anonyymi
Korjaus: Lunikki siis
- Anonyymi
Meikäläisen huonoimmat palvelukokemukset ovat poliisin lupapalvelut ja heti toisella sijalla nyssen lipputoimisto. Nämähän eivät ole yrityksiä, vaan eräänlaisia viranomaisia ja valitettavasti useimmat joutuvat näissä asioimaan pakon sanelemana. Vaikka näillä molemmilla onkin eräänlainen viranomais-status, niin luulisi työntekijöiltä vaadittavan edes jonkinlaisia käytöstapoja. Molemmissa edellä mainituissa on työntekijöitä, joilla se kuuluisa ruskea neste on noussut korvien korkeudelle ja luulevat olevansa jonkinlaisia jumal-olentoja.
- Anonyymi
TKl siis Nysse 28. Onko kuskeilla lakko meneillään. Ei olla huomaavinaankaan bussiin tulijaa saati sitte moikata. Ihan sama. Loppuu moikkaamiset minultakin.
- Anonyymi
Ei ole sekavissa Tre-Teisko bussien linjoillakaan ystävällisiä kuskeja. Bussit kulkee miten sattuu. Uudistus on aivan pielessä. Kuka sekopää on tehnyt aikataulut. Ei ihme jos kuskejakaan ei hymyilytä.
- Anonyymi
Kerran tuli pari salolaista joensuun liikkeeseen,ostivat jotain elektroniikkaa,en muista enää mitä..Kun toivotin hyvää päivänjatkoa niin se toinen sanoi toiselle että mitähän hyvää tässäkin on.Salolaiset äijät,on niin perseestä asenteineen ettei heidän kannata mennä normi ihmisten paikkoihin.Että purkaa vaan parsaa siellä eunukit.
- Anonyymi
Tampereella.
- Anonyymi
Ukko Metso tarjoilijat antaa heti jos käteistä niin väärin takaisin siis liian vähän
- Anonyymi
Ukko metson raha kuitissa ei näy että antoi käteistä ja paljonko.
- Anonyymi
Yleensäkin näissä bordelleissa. Pari hätästä työntöö, muuta ei.
- Anonyymi
Ei ne pienistä välitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232608- 1351984
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151311Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631296En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771151HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio281151- 961133
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351132Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451099Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841068