Johtaja Virtasen puntit tutisevat... selittelyä...

Säälittävää

Virtanen on käynyt stalkkaamassa tätä palstaa hah hah!

tiistai 12. maaliskuuta 2013Pikku viesti stalkkereille :)

Kiitos ihan KAIKILLE palautteesta ja kun tuette oikeudenmukaisuutta! Sitä tässä tosiaan haen pelkästään ei tästä mitään erityistä julkisuutta minulle ole satanut. Kyllä mä edelleen haluan viihdebisnekseen, mutta kyseiset ihmiset ei mua sinne auta vaan päinvastoin leimaa mut. Mulla on tarpeeksi älliä päässä tehdä bisnestä ja luoda suhteita muutenkin, näette vielä!! Hienoa, että tämä härdelli on saanut aikaseksi keskustelua, mutta! Lopetan osaltani heistä puhumisen....toistaiseksi.

Suosin rehellisyyttä ja avoimuutta, vaikka se aiheuttaisi ongelmia, mutta kukaan ei ansaitse valehtelemalla/kieroilemalla kunnioitusta. Totuus tulee aina ilmi. Minua voidaan kutsua selkäänpuukottajaksi tai kaksinaamaiseksi, olen silti oikein tyytyväinen valintoihini ja rohkeuteeni tuoda asiat sellasinaan esille!! Anonyymit keskustelupalstoilla voisi katsoa peiliin ja miettiä mitä itse parhaillaankin tekee kun kirjoittaa sinne ties mitä. Lähinnä huvittaa ihmisten tyhmyys, vaikka se suututtaa aina välillä "miten joku voi olla noin yksinkertainen" kaikkia ei ole siunattu järjellä....

Kuka puhuu: MINÄ PUHUN!

Kuka käskee: MINÄ KÄSKEN!

Kenen kasvot: MINUN KASVOT!

Ongelmallisesta menneisyydestäni huolimatta, olen tässä ja pidän hyvin puoliani, en tarvitse siihen sääliä, mutta olen otettu ihmisten tuesta/kannustuksesta, jotka aidosti haluaa muille hyvää ja tajuaa asioista enemmän kuin pintaraapaisun...En anna maailman satuttaa! :)

-Johtaja Joni Virtanen
Lähettänyt Joni Virtanen klo 21.14

6

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joni 5 vee

"Kuka puhuu: MINÄ PUHUN!

Kuka käskee: MINÄ KÄSKEN!

Kenen kasvot: MINUN KASVOT!"

Onko pikkukaveri saanut itkupotkuraivarin ja nyt uhoilee koko maailmalle :DD Lapsellinen poika...

Miten toi kundi uskaltaa julkisesti kirjoitella ex-kavereistaan, että he tarvitsevat pakkohoitoa tai ovat muuten sairaita? Uskomatonta!

Tässä "Johtajan" f-kirjoittelua:

"

Johtaja Joni Virtanen jakoi linkin.

Eilen.

Noniin!! Tässä minun ja "prinsessan" facebook keskustelu.. Jossa mm prinsessa paljastaa kaikenlaista, mutta silti väittää minun valehdelleen mediassa? No, miten asiat on? kysykää vittu seuraavaksi kaikki stalkkerit tuolta...En mä tästä mitään erikoista julkisuutta saa edes. Onko tuo transu kateellinen kun mediassa uutisoitu tästä kohusta?? voi elämä. Taidan olla liian isopala purtavaksi tuksuille ja tuolle peikko prinsessalle, joka vaatii samanlaista pakkohoitoa. klikatkaa kuvat isoksi niin saatte selvää teksteistä ;)

• Naurattaa :)
      • Villihevoset

• mannelaiskitara soi
        Villihevoset kirjoitti:

Vieläkö iltanuotiolla kitara soi :)))

http://www.youtube.com/watch?v=umf_gHWWjtI

hahahah hahahaha hahah xD

Tästä lähtien pitää tuo video postata jokaiseen johtajaa koskevaan ketjuun, OK ?

• Paljastin hänelle

Hah, minä kommentoin tuonne Jonin blogiin että hänestä keskustellaan netissä, Joni ei siis itse stalkkaa täällä :)

• Sanojen Takana

Ihmetyttää että mitä superjulkkiksen uraa huippumanagerin avustuksella tää Johtaja on koko ajan, joka minuutti, muka luomassa kun kumminkin maleksii, saunoo, kapakoi jossain Iisalmella tälläkin hetkellä. Eikö pitäis olla jossain keskeisemmässä paikassa jos tähdeksi aikoo?

Miten nyt on sen reality-sarjan, josa hän videolla viime syksynä uhoili, laita? Entä omasta elämästään kertovan kirjan? Miksei niitä kalenterikuvauksiakaan tai muitakaan ammatti-kuvia näy missään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      236
      4016
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      930
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe