Hei!
Tässä muistaakseni alkuvuodesta tuli tositapahtumiin pohjautuva elokuva, joka kertoi parista kaveruksesta jotka joutuivat koulukotiin. (taisivat varastaa hedelmänmyyjän kärryt tms). Siellä oli jokunen sadistinen vartija, jotka pistivät pojat syömään lattialta ja pakotti myös suuseksiin. Muistaako kukaan tämän elokuvan nimeä ja miten elokuvan voisi saada itselleen?
Sitten 1-2 vuotta sitten tuli myös koulukotiteemaan sijoittunut elokuva, joka jäi minulta väliin lähes kokonaan, enkä muista elokuvasta kuin kohtauksen iltapiiskauksesta. Pojat olivat suuressa tuvassa, kumartuivat sänkyään vasten ja paljastivat takapuolensa. Johtaja tms. sitten käveli remmi kädessä jokaisen pojan ohi ja sivalsi takapuolelle, yhtä pojista hän ahdisteli myös seksuaalisesti. Muistaako kukaan elokuvan nimeä ja mistä sen voisi saada?
Kiitos!
koulukotielokuvat
4
576
Vastaukset
- friikki
oletko oikeesti mies jota kiinnostaa lapsi..... taikka muuten vaan homo
- muistamaton-muija
Onko kaikki jotka ovat nähneet nämä Suomen television lähettämät elokuvat homoja tai lapsista kiinnostuneita? Minä en ainakaan ole. Täytyypä laittaa viestiä YLE:lle ettei lähetä mitään vastaavaa koskaan, koska kaikki jotka sitä katsovat ovat homoja tai muita. Mitä muuten kuuluu sinulle se olenko homo vai en. En kylläkään ole. Minä kysyin elokuvien nimiä, en pyytänyt ottamaan kantaa seksuaaliseen suuntautumiseen. Hetero olen, ja parisuhteessa. Suomessa riittää ahdasmielisiä, isän hakkaamia juntteja, unohdin sen kun tälläista pervoa kysyin.
- friikki
muistamaton-muija kirjoitti:
Onko kaikki jotka ovat nähneet nämä Suomen television lähettämät elokuvat homoja tai lapsista kiinnostuneita? Minä en ainakaan ole. Täytyypä laittaa viestiä YLE:lle ettei lähetä mitään vastaavaa koskaan, koska kaikki jotka sitä katsovat ovat homoja tai muita. Mitä muuten kuuluu sinulle se olenko homo vai en. En kylläkään ole. Minä kysyin elokuvien nimiä, en pyytänyt ottamaan kantaa seksuaaliseen suuntautumiseen. Hetero olen, ja parisuhteessa. Suomessa riittää ahdasmielisiä, isän hakkaamia juntteja, unohdin sen kun tälläista pervoa kysyin.
hyvä leffa toi katuvarpuset:)
- Ozzy
Sleepers - katuvarpuset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä238519Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3401653- 3821372
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2901366- 61295
- 711262
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331050Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241036Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50992- 36968