KAIKEN OLEVAISEN ALKU: PYHÄ PAAVI
Valkoinen savu pöllähti vatikaanin piipusta.Morsiamen merkki.
49
236
Vastaukset
- sokkelirakennus
KAIKEN OLEVAISEN ALKU: PYHÄ PAAVI -------
- paavilla ei ole mitään tekemistä olevaisen alun kanssa.
Että osaa ihmiset olla sokeita. :(
Koko katolinen paavitouhu on yhtä tyhjän kanssa.
Paavin valinta =kultaisen vasikan valmistus.- BeReshitBaraElohim.
Jumalanpilkkaa, vicarius Filii Dei, hävityksen kauhistus.
- 151#
BeReshitBaraElohim. kirjoitti:
Jumalanpilkkaa, vicarius Filii Dei, hävityksen kauhistus.
Puhuksää kielillä?
Saihan maailma uuden Kristuksen sijaisen maan päällä, johon uskovat mm. kirkko ja helluntailaiset.
* Ei usko, ei kumpikaan ! Nyt meni pieleen, lappix ! Ennemminkin paavi voi olla antikristus, en kyllä usko, ei ainkaan tämä, liian vanha ukko sellaiseen.
- JaripekkaToivonen_27
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Ei usko, ei kumpikaan ! Nyt meni pieleen, lappix ! Ennemminkin paavi voi olla antikristus, en kyllä usko, ei ainkaan tämä, liian vanha ukko sellaiseen.
Kun tätä palstaa lukee, niin tekee mieli itkeä. Jos olisimme yhtä Pyhässä Paavissa, niin tämä palsta täyttyisi kiitoksesta ja ylistyksestä Jumalalle. Raamattu sanoo, että seurakunnan tulisi olla yhtä.
- En käsitä
JaripekkaToivonen_27 kirjoitti:
Kun tätä palstaa lukee, niin tekee mieli itkeä. Jos olisimme yhtä Pyhässä Paavissa, niin tämä palsta täyttyisi kiitoksesta ja ylistyksestä Jumalalle. Raamattu sanoo, että seurakunnan tulisi olla yhtä.
>>> Yhtä Pyhässä Paavissa
- JaripekkaToivonen_27
En käsitä kirjoitti:
Onkos se niin kauhean vaikea nöyrtyä ja polvistua Pyhän Paavin eteen ja tunnustaa Hänelle että olet ollut väärässä ja että NYT tahdot uskoa oikein? Tahdot nyt uskoa Pyhään Paaviin, Kallioon, jolle on annettu Taivaan Avaimet.
-ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni. Sitä eivät tuonelan portit voita- - Mitä ihmettä?
En käsitä kirjoitti:
Vihaat siis Jumalaa? Entäs Paavia? Jos kerran vihaat myös Paavia kerro yksikin asia missä Hän opettaa pahasti tai mielestäsi väärin? Etkö tunnusta Jeesusta Jumalaksi, niin kuin Paavi opettaa?
- G automaatti
mutta katolisuus on maailman vanhin Kristillinen uskonto,älä pilkkaa, aina se muslimit, hindut ja buddhalaiset voittaa.
- MieEnTiiä
Kuka sinne valittiin?!
- Jesuiitta paaviksi
Laitan tännekin taloussanomista otteen, lyhensin lopusta:
Vatikaanissa uudeksi paaviksi on valittu argentiinalainen kardinaali Jorge Mario Bergoglio. Hän on valinnut nimekseen paavi Franciscus I.
Sikstuksen kappelin katolle viritetystä savupiipusta kohosi valkoista savua merkkinä siitä, että kardinaalit olivat valinneet uuden paavin paavi Benedictus XVI:n seuraajaksi. Valinta tehtiin vain viiden äänestyskierroksen jälkeen eli paljon nopeammin kuin odotettiin.
Bergoglion valintaa paaviksi voi pitää yllätyksenä, koska häntä ei etukäteen arvailtu vahvojen ehdokkaiden joukkoon. Paavin odotettiin muun muassa olevan nuorempi. Bergoglio on 76-vuotias.
Bergoglio on ensimmäinen Euroopan ulkopuolelta valittu paavi. Hän on myös ensimmäinen jesuiitta, joka on valittu Paaviksi. Aiemmin hän toimi muun muassa Buenos Airesin arkkipiispana.
Bergogliota pidetään konservatiivisuudestaan huolimatta kykenevänä uudistuksiin. - OHO5
Vaikka kuinka haluaisit pilkata, niin mielummin siunaa ja rukoile uuden Paavin puolesta. Kiitos kun maltat kielesi.
- JaripekkaToivonen_27
Morsian, ainakin oli puettu puhtaan valkoiseen asuun. Ei pitäisi kuunnella ihmisiä, vaan Jumalaa ja pitää kiinni Pyhästä Paavista.
- Mitäh?
Pitääkö meidän rukoilla uuden Paavin puolesta? Eikö se ite rukoile? Joku tekee ruokaa, pesee pyykin, siivoaa ja ja ja sen puolesta ja ja nyt pitää jonkun rukoillakkin sen hyväkkään puolesta! Jopas valittiin saamaton ja ja laiska Paavi! Pitääköhän jonkun pyyhkiä sen se se sekin siltä häh?
- 33¤33
Helluntaihenkeä taas pas'kasimmillaan.
Tällaista tekstiä kuulin jo vuosikymmeniä sitten Hgin Saalem-seurakunnassa, sekä Larsmon lähetyskodilla tulevien lähetyssaarnaajien suusta.
Ei uutta Pimeyden Seurakunnassa. - Mitäh?
33¤33 kirjoitti:
Helluntaihenkeä taas pas'kasimmillaan.
Tällaista tekstiä kuulin jo vuosikymmeniä sitten Hgin Saalem-seurakunnassa, sekä Larsmon lähetyskodilla tulevien lähetyssaarnaajien suusta.
Ei uutta Pimeyden Seurakunnassa.Nyt valehtelet! Ei tästä uudesta Paavista ole voitu puhua jo vuosikymmeniä sitten!
- 17¤1
Mitäh? kirjoitti:
Nyt valehtelet! Ei tästä uudesta Paavista ole voitu puhua jo vuosikymmeniä sitten!
No juu, juu.
Kirjoitin: "tällaista tekstiä..." eli peri-helluntailaisittain väänsit sanani muuksi. Et olisi voinut toisin sanoakaan.
Kuulin jo pikkulapsena kun helluntaisaarnaajat pilkkasivat kirkon pappeja ja sakramentteja mikrofoonien takaa ja seurakuntalaiset remahtivat nauruunsa.
- KTS (Ei kirj.)
Kukaan paavi ei KOSKAAN tule olemaan kykenevä uudistuksiin.
Ote Ilta-Sanomista:
"Hän on vankkumattomasti vastustanut aborttia ja samaa sukupuolta olevien avioliittoa ja ehkäisyä. "- TOTTA (Ei kirj.)
Oot oikeessa niinku aina oot!
- Kalastamassa
TOTTA (Ei kirj.) kirjoitti:
Oot oikeessa niinku aina oot!
Herra Jeesus Kristus EI perustanut Seurakuntaansa niin horjuvalle ja EREHTYVÄLLE pohjalle kuin Pietari, vaan
Vanhasta Testamentista selviää kuka on Pelastuksen Kallio.
2.Samuelin kirja:
22:32 Sillä kuka muu on Jumala paitsi Herra, ja kuka muu on pelastuksen kallio paitsi meidän Jumalamme?
Psalmit:
18:32 Sillä kuka muu on Jumala kuin Herra, ja kuka pelastuksen kallio, paitsi meidän Jumalamme
Petros, kreikk.= KIVI, kallio; Keefas, aramea= KIVI
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pietari_(nimi)
http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_(given_name)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pietari_(apostoli)
1.Pietarin kirje: OLIKO PIETARI 1. PAAVI ?! ROOMANKATOLISTEN ON TOTELTAVA PAAVIA KADOTUSTUOMION UHALLA, JOKAIKISEN :
2:1 Pankaa siis pois KAIKKI pahuus ja kaikki VILPPI ja ulkokultaisuus
ja kateus ja kaikki PANETTELU,
2:2 ja halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset SANAN väärentämätöntä maitoa, että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen, EI KIRKKOISIEN HARHOJA !
2:3 jos "olette maistaneet, että Herra on hyvä."
2:4 Ja tulkaa hänen tykönsä, elävän kiven tykö, jonka ihmiset tosin ovat hyljänneet, mutta joka Jumalan edessä on valittu, kallis,
2:5 ja rakentukaa itsekin elävinä KIVINÄ hengelliseksi huoneeksi, pyhäksi papistoksi, uhraamaan hengellisiä uhreja, jotka Jeesuksen Kristuksen kautta ovat Jumalalle mieluisia. TEMPPELI( SRK ) ON KIVISTÄ RAKENNETTU .
2:6 Sillä Raamatussa sanotaan: "Katso, minä lasken Siioniin valitun kiven, kalliin kulmakiven; ja joka HÄNEEN uskoo, ei ole häpeään joutuva."
2:7 Teille siis, jotka uskotte, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, "on se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakiveksi"
2:8 ja "kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi." Koska he EIVÄT TOTTELE SANAA, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin.
2:9 Mutta te olette "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa; JUMALAN ISRAEL .
2:10 te, jotka ennen "ette olleet kansa", mutta nyt olette "Jumalan kansa", jotka ennen "ette olleet armahdetut", mutta nyt "olette armahdetut."
2:11 Rakkaani, niinkuin outoja ja muukalaisia minä kehoitan teitä pidättymään lihallisista himoista, jotka sotivat sielua vastaan,
2:12 ja vaeltamaan nuhteettomasti MUIDEN KANSOJEN keskuudessa, että he siitä, mistä he parjaavat teitä niinkuin pahantekijöitä, teidän HYVIEN tekojenne tähden, niitä tarkatessaan, ylistäisivät Jumalaa etsikkopäivänä.
2:13 Olkaa alamaiset kaikelle inhimilliselle järjestykselle Herran tähden, niin hyvin kuninkaalle, joka on ylin,
2:14 kuin käskynhaltijoille, jotka hän on lähettänyt pahaa tekeville rangaistukseksi, mutta hyvää tekeville kiitokseksi;
2:15 sillä se on Jumalan tahto, että te HYVÄÄ TEKEMÄLLÄ tukitte suun mielettömäin ihmisten ymmärtämättömyydeltä-
2:16 niinkuin vapaat, ei niinkuin ne, joilla vapaus on PAHUUDEN verhona, vaan niinkuin Jumalan palvelijat.
2:17 Kunnioittakaa kaikkia, rakastakaa veljiä, peljätkää Jumalaa, kunnioittakaa kuningasta. MITÄ TARKOITTAA JUMALAN PELKÄÄMINEN ?
2:18 Palvelijat, olkaa kaikella pelolla isännillenne alamaiset, ei ainoastaan hyville ja lempeille, vaan nurjillekin.
2:19 Sillä se on armoa, että joku OMANTUNNON TÄHDEN Jumalan edessä kestää vaivoja, syyttömästi kärsien.
2:20 Sillä mitä kiitettävää siinä on, jos te olette kärsivällisiä silloin, kun teitä syntienne tähden piestään? Mutta jos olette kärsivällisiä, kun HYVIEN tekojenne tähden saatte kärsiä, niin se on Jumalan armoa.
2:21 Sillä siihen te olette kutsutut, koska Kristuskin kärsi teidän puolestanne, jättäen teille ESIKUVAN, että te NOUDATTAISITTE hänen jälkiänsä,
2:22 joka "ei syntiä tehnyt ja jonka suussa ei petosta ollut",
2:23 joka häntä herjattaessa EI HERJANNUT takaisin, joka kärsiessään EI UHANNUT, vaan jätti asiansa sen haltuun, joka oikein tuomitsee,
2:24 joka "itse kantoi meidän syntimme" ruumiissansa ristinpuuhun,
että me, synneistä pois kuolleina, eläisimme VANHURSKAUDELLE;
ja hänen "haavainsa kautta te olette paratut."
2:25 Sillä te olitte "eksyksissä niinkuin lampaat", mutta nyt
te olette palanneet sielujenne paimenen ja kaitsijan tykö.
- JaripekkaToivonen_27
Meidät kasvatetaan jo siihen. Meidän tulee olla yhtä. Minä tahdon olla yhtä kaikkien Pyhän Paavin omien kanssa. Minulla ei ole rajoja.
- 1234567...
Jeesus rukoili, että he olisivat yhtä. Yhtä tietenkin totuudessa, mutta ei valheessa !
- JaripekkaToivonen_27
1234567... kirjoitti:
Jeesus rukoili, että he olisivat yhtä. Yhtä tietenkin totuudessa, mutta ei valheessa !
Pyhä Paavi on Kallio! Jumala sanoi niin! -Sinä olet Pietari*, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni. Sitä eivät tuonelan portit voita.- [Matt. 16:18 ]
- 89101112131415
JaripekkaToivonen_27 kirjoitti:
Pyhä Paavi on Kallio! Jumala sanoi niin! -Sinä olet Pietari*, ja tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni. Sitä eivät tuonelan portit voita.- [Matt. 16:18 ]
On niin totta kuin olla ja voi.
- mummeli
89101112131415 kirjoitti:
On niin totta kuin olla ja voi.
Paavali rukoilu Jeesuksen suulla. Salama iski ja loppu on historiaa.
- 89101112131415
mummeli kirjoitti:
Paavali rukoilu Jeesuksen suulla. Salama iski ja loppu on historiaa.
Pyhä Paavi on Jumalan Pyhä Kallio. Jumalan Sijaisena ei voi olla tavallinen ihminen vaan Jumala! Jumala esiintyy eri muodoissa niinkun vesikin höyrynä, lumena, usvana, jäänä ja vetenä. Pyhä Paavi on yksi Jumalan monista Olemuksista!
- 11¤17
Peräti kaksi ketjua, joissa "valkoinen savu pöllähtää!"
Saa herjata kristittyjä ihan tuplaten, samasta aiheesta!- KTS (Ei kirj.)
Tää tietty lössi tosiaan elää tästä että saa etsiä vikoja muista uskonnoista, kirkoista ja ryhmistä.
Jos yhtä ahkerasti tekisivät parannusta OMISTA synneistään, niin olisivat lähes pyhimyksiä - SSä olet paSSka KTS!
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Tää tietty lössi tosiaan elää tästä että saa etsiä vikoja muista uskonnoista, kirkoista ja ryhmistä.
Jos yhtä ahkerasti tekisivät parannusta OMISTA synneistään, niin olisivat lähes pyhimyksiäIte haukut ja painat alas koko ajan muita ja nyt syytät sellaisesta käyttäytymisestä muita! Sä olet tosi kiero ja passka äijä! Mee rättipää omalle palstalles! Ethän sää mulkero ole edes kristitty!
- KTS (Ei kirj.)
SSä olet paSSka KTS! kirjoitti:
Ite haukut ja painat alas koko ajan muita ja nyt syytät sellaisesta käyttäytymisestä muita! Sä olet tosi kiero ja passka äijä! Mee rättipää omalle palstalles! Ethän sää mulkero ole edes kristitty!
Onko Saalem-seurakunnasta saatua oppia kielenkäytöstä vai onko ihan kotiperäistä sontaa.
Luulin että jos uskonnollinen foorumi kiinnostaa, niin edes yritettäisiin olla kristittyjä niin vaikeaa kuin se teijän lössille onkin.
Mitäs tähän sanoo Mohkaanit, jukkavinlandit sun muut helluntaigurut? - 1¤7¤3
SSä olet paSSka KTS! kirjoitti:
Ite haukut ja painat alas koko ajan muita ja nyt syytät sellaisesta käyttäytymisestä muita! Sä olet tosi kiero ja passka äijä! Mee rättipää omalle palstalles! Ethän sää mulkero ole edes kristitty!
Taas toi vihaa riehuva hihhuli nimittää sua rätipääks.
Mä en ala.
Mä oon sit varmaan joku Fatimah tai muu juutalainen. - KTS (Ei kirj.)
1¤7¤3 kirjoitti:
Taas toi vihaa riehuva hihhuli nimittää sua rätipääks.
Mä en ala.
Mä oon sit varmaan joku Fatimah tai muu juutalainen.Joo. Täällä on karismaatikot taas vauhdissa.
Ilmeisesti "henkeä" on haettu myös pullon suusta. - Matkii vaan sua!
Onko Saalem-seurakunnasta saatua oppia kielenkäytöstä vai onko ihan kotiperäistä sontaa.
Luulin että jos uskonnollinen foorumi kiinnostaa, niin edes yritettäisiin olla kristittyjä niin vaikeaa kuin se teijän lössille onkin.
Mitäs tähän sanoo Mohkaanit, jukkavinlandit sun muut helluntaigurut?Sulta opittua! Näytät muille hyvää esimerkkiä! Se matkii vaan sua kielenkäytössä!
- KTS (Ei kirj.)
Matkii vaan sua! kirjoitti:
Sulta opittua! Näytät muille hyvää esimerkkiä! Se matkii vaan sua kielenkäytössä!
Ei ole tapanani käyttää rasistista ilmaisua "rättipää" eikä "mulkero".
Tää on ihan teijän omaa tuotosta tää. Ja se on jatkunut vuoskausia! - Mä en ala.
Joo. Täällä on karismaatikot taas vauhdissa.
Ilmeisesti "henkeä" on haettu myös pullon suusta.Taas sä KTS aloit keskusteleen ittes kanssa! Kuinka monta nimmaria sulla on ja pitääkö sun juuri täällä höpöttää ittes kanssa? Mee mielenterveyspalstalle vaihtaan mielipiteitäs ittes kanssa!
- 7¤3¤9
Mä en ala. kirjoitti:
Taas sä KTS aloit keskusteleen ittes kanssa! Kuinka monta nimmaria sulla on ja pitääkö sun juuri täällä höpöttää ittes kanssa? Mee mielenterveyspalstalle vaihtaan mielipiteitäs ittes kanssa!
Mene sinä ite tohtorille.
Taas levität omaa valhettasi, väärää todistustasi toisista ihmisistä.
Lukekaa kristityt tätä helluntaiuskonnon silmitöntä vihaa meitä ja kirkkojamme kohtaan! Tämä on ollut helluntailaisilla tapana niin kauan kuin helluntailaisuutta on maailmassa ja Suomessa ollut. Näitä herjauksia opetetaan heille heidän seurakunnissaan. Ettekö usko? Olen itse ent. helluntailainen, lapsena ja nuorena päivittäin pahoinpideltynä tähän uskontoon pakotettu, mutta sen onnistunut jättämään. Löysin Jeesuksen Kristuksen ja armollisen Jumalan kristillisistä kirkoista. Jeesuskin vihasi Saa'tanaa, joten oikealla asialla ollaan, kootee ja minä.
Nämä herjaukset kristittyjä vastaan todella opetetaan heidän seurakuntiensa tilaisuuksissa, niissä heidän saarnaajapastorinsa ihan suoraan ja samoin pilkkaavat kristittyjä. Olen tuhannet kerrat tätä samaa omin korvin kuullut, jo vuosikymmeniä sitten, esim. Helsingin Saalem-seurakunnassa, heidän pääpuljussaan, koko pahuuden pesäkkeessä. - Ite Tohtori
7¤3¤9 kirjoitti:
Mene sinä ite tohtorille.
Taas levität omaa valhettasi, väärää todistustasi toisista ihmisistä.
Lukekaa kristityt tätä helluntaiuskonnon silmitöntä vihaa meitä ja kirkkojamme kohtaan! Tämä on ollut helluntailaisilla tapana niin kauan kuin helluntailaisuutta on maailmassa ja Suomessa ollut. Näitä herjauksia opetetaan heille heidän seurakunnissaan. Ettekö usko? Olen itse ent. helluntailainen, lapsena ja nuorena päivittäin pahoinpideltynä tähän uskontoon pakotettu, mutta sen onnistunut jättämään. Löysin Jeesuksen Kristuksen ja armollisen Jumalan kristillisistä kirkoista. Jeesuskin vihasi Saa'tanaa, joten oikealla asialla ollaan, kootee ja minä.
Nämä herjaukset kristittyjä vastaan todella opetetaan heidän seurakuntiensa tilaisuuksissa, niissä heidän saarnaajapastorinsa ihan suoraan ja samoin pilkkaavat kristittyjä. Olen tuhannet kerrat tätä samaa omin korvin kuullut, jo vuosikymmeniä sitten, esim. Helsingin Saalem-seurakunnassa, heidän pääpuljussaan, koko pahuuden pesäkkeessä.Vihaatko ja parjaatko kooteen tavoin Israelia, israelilaisia sekä Israelin ystäviä? Itse levität valheitasi.
- 17¤7¤17
Ite Tohtori kirjoitti:
Vihaatko ja parjaatko kooteen tavoin Israelia, israelilaisia sekä Israelin ystäviä? Itse levität valheitasi.
En ole koskaan parjannut Israelia, enkä aitoja Israelin ystäviä, joita te muuten itse ette ole.
Te kyllä edessä päin esitätte "Israelin ystäviä", mutta totuus teistä näkyy teidän todellisessa suhtautumisessanne Israeliin ja juutalaisuuteen kun lukee sitten teidän vihaviestejänne toisaalla. Myös jos on ollut kunnia kuulla teidän juutalaisvastaisia puheitannekin, "Israel-iltanne" ulkopuolella.
Ei ole kovin Israel-ystävällistä, ettette kunnioita juutalaisia juutalaisina, vaan ainoastaan teidän käännytystyönne kohteina. Te keräätte juutalaisilla "siunauspisteitä" itsellenne, käytte kauppaa Israelin lapsista. Te Saa'tanat. Kyllä minä teidät ja teidän "ystävyytenne" hyvin tunnen. - shhhhh
17¤7¤17 kirjoitti:
En ole koskaan parjannut Israelia, enkä aitoja Israelin ystäviä, joita te muuten itse ette ole.
Te kyllä edessä päin esitätte "Israelin ystäviä", mutta totuus teistä näkyy teidän todellisessa suhtautumisessanne Israeliin ja juutalaisuuteen kun lukee sitten teidän vihaviestejänne toisaalla. Myös jos on ollut kunnia kuulla teidän juutalaisvastaisia puheitannekin, "Israel-iltanne" ulkopuolella.
Ei ole kovin Israel-ystävällistä, ettette kunnioita juutalaisia juutalaisina, vaan ainoastaan teidän käännytystyönne kohteina. Te keräätte juutalaisilla "siunauspisteitä" itsellenne, käytte kauppaa Israelin lapsista. Te Saa'tanat. Kyllä minä teidät ja teidän "ystävyytenne" hyvin tunnen.Se hyvä puoli noissa taruissasi on, että kenellekkään ei jää epäselväksi kuka niissä on äänessä.
- 12¤12¤12
shhhhh kirjoitti:
Se hyvä puoli noissa taruissasi on, että kenellekkään ei jää epäselväksi kuka niissä on äänessä.
Kai sinäkin sihisijä tiedät, että kerran sinäkin Jumalan edessä vastaat jokaisesta herjaavasta sanastasi, jota olet kirjoittanut niin tällä, kuin juutalaisellakin foorumilla, Israelia ja juutalaisia vastaan. Samoin kristittyjä vastaan, jo Netmissiossa.
Yritätte epätoivoisesti sihistä ja hyssyttää, sillä tiedätte joka sanani todeksi, itse näkemäkseni, kuulemakseni ja kokemakseni. Te olette talousrikollisia, mm. Netmissionin olematon tietoturva ja R.R:n valehtelu sen korjaamisesta aiheutti pysyvän vahingon lukuisille Helluntaiherätyksen rehellisyyteen luottaneille kirjoittajille. Tehty, mikä tehty ja tekemättä jätetty. En unissanikaan enää luottaisi mihinkään, mitä helluntailaiset lupaavat ja väittävät, totena esittävät. Mutta vanhuksilta ja uskovilta eläkeläisiltä te keräätte tuplahintaisesti varoja muka evankeliumintyöhönne, kun todellisuudessa aiheutatte mittavaa vahinkoa teihin luottaneille ihmisille ja huijarijohtajanne kiertävät saaduilla rahoilla maapalloa prätkillään ja nauravat räkäisesti. - ikäväasia se on
12¤12¤12 kirjoitti:
Kai sinäkin sihisijä tiedät, että kerran sinäkin Jumalan edessä vastaat jokaisesta herjaavasta sanastasi, jota olet kirjoittanut niin tällä, kuin juutalaisellakin foorumilla, Israelia ja juutalaisia vastaan. Samoin kristittyjä vastaan, jo Netmissiossa.
Yritätte epätoivoisesti sihistä ja hyssyttää, sillä tiedätte joka sanani todeksi, itse näkemäkseni, kuulemakseni ja kokemakseni. Te olette talousrikollisia, mm. Netmissionin olematon tietoturva ja R.R:n valehtelu sen korjaamisesta aiheutti pysyvän vahingon lukuisille Helluntaiherätyksen rehellisyyteen luottaneille kirjoittajille. Tehty, mikä tehty ja tekemättä jätetty. En unissanikaan enää luottaisi mihinkään, mitä helluntailaiset lupaavat ja väittävät, totena esittävät. Mutta vanhuksilta ja uskovilta eläkeläisiltä te keräätte tuplahintaisesti varoja muka evankeliumintyöhönne, kun todellisuudessa aiheutatte mittavaa vahinkoa teihin luottaneille ihmisille ja huijarijohtajanne kiertävät saaduilla rahoilla maapalloa prätkillään ja nauravat räkäisesti.Vihasta elävä ihminen on säälittävä tapaus.
- 10*jude*10
ikäväasia se on kirjoitti:
Vihasta elävä ihminen on säälittävä tapaus.
Säälittävä juutalainen vihatervehdys antijudaistiselle, jos antikristillisellekin huijaripuljulle:
http://www.youtube.com/watch?v=OkIe5D0bM74
- VainJeesuksenOma
Yksi on välimies meidän ja Jumalan välillä, Herra Jeesus Kristus. Joka Hänen sovitustyölleen laskee perustuksen, pysyy pystyssä, joka ihmiseen turvaa, sortuu.
- 3¤7¤11
Ei, kyl se ny on niin, että paavi on ainoa välimies. Nii me kristityt opetetaan. Ihan hävettää. Onneks helluntaifoorumilla korjataan kaikki meidän synnit, ne riepotellaan ja niitä pilkataan ja meidän huono uskomme vedetään lokaan, kun On Vain Yksi Oikea VapaaMuurariSuuntainen HelluntaiUsko. Aamen.
- KTS (Ei kirj.)
3¤7¤11 kirjoitti:
Ei, kyl se ny on niin, että paavi on ainoa välimies. Nii me kristityt opetetaan. Ihan hävettää. Onneks helluntaifoorumilla korjataan kaikki meidän synnit, ne riepotellaan ja niitä pilkataan ja meidän huono uskomme vedetään lokaan, kun On Vain Yksi Oikea VapaaMuurariSuuntainen HelluntaiUsko. Aamen.
Eimen sister!
- Mä en ala.
Eimen sister!
Sää olet tosi sairas ihminen KTS/3¤7¤11/1¤7¤3/ !
- Mikä kaksi viikkoa?
Petrus Romanus - the final pope is here
Kuuntelin tuon kirjan kirjoittajan arvioita joka oli päivätty 3.3. Siinä hän kuin faktana sanoi että uutta paavia ei voida valita ennen 15.3. Koska on olemassa säännös kahdesta viikosta joka pitää kulua vanhan ja uuden paavin välillä että paavia voidaan pitää pyhänä paavina. Nyt paavi valittiin kuitenkin 13.3. Osaako joku asiaa paremmin tunteva selittää mihin tuo kahden viikon varoaika perustuu, ja onko katolilaiselle merkitystä sillä että tuosta tällä kertaa poikettiin? Mielellään ihan tietäväistä kommenttia jos mahdollista? - PE.RO.
JEESUS ON JUMALA! JUMALA ON YKSI! EI OLE MUUTA JUMALAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk101328Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1751231Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1191096Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 131914
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.71894Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt271889Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66817Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47812Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397776