Miksi helluntalaisten kuvissa jne näkyy usein Israelin lippuja? Ymmärrän kyllä kytköksen, mutta onko Israel siis teidän mielestänne ihanne nimenomaan valtiona? Miksi? Olen utelias, haluan tietää. Tämä ei missään nimessä ole mitään provosointia tai sellaista.
israel?
46
113
Vastaukset
- KTS (Ei kirj.)
Eikun heidän joukossaan hyyräilee vain sellainen pieni mutta kiukkuinen ja hyvin, hyvin aggressiivinen ja väkivaltainen israelfanittajalössi. Me kunnon kristityt vastustamme moista menoa:
"Vetoomus kristillistä siionismia vastaan"
http://www.fkf.net/haavisto/vetoomus.html- Näin se on
Ei kun kunnon kristityt ei nuoleskele islamisteja kuten tekee KTS.
- joku_tuttu
Okei, kiitos sinulle asiallisesta vastauksestasi.
Tuo KTS:n vastaus ei ollut lähelläkään "asiallista". Mies on täynnä Israel-vihaa. En tiedä miksi; onhan juutalaiset "rakastettuja isien tähden", "pelastus on juutalaisista" ja "Jeesus palaa samalla tavalla" kuin lähtikin luotamme eli Israeliin Öljymäelle.Tämä kaikki on Raamatusta luettavissa.
KTS ei tiedä mitä myyräntyötä tekee juutalaiselle kansalle ja sen maalle, josta Jumala ilmoitti jo tuhansia vuosia sitten, että Israelin viholliset "ovat jakaneet Minun maani".
Jeesus palaa takaisin omaan maahansa ts. Jumalan juutalaisille valalla vannoen lupaamaan Israelin maahan. Näin tapahtuu kuten Jumala on sanonut.
Joissakin kristillisissä piireissä juutalaisia ja Israelia ihannoidaan ja arvostetaan tavalla, joka on epäraamatullista ja lähentelee jopa epäjumalanpalvontaa. Israel ei tule olla mikään ihannoinnin tai palvonnan kohde, vaan heidän Messiaansa (koko maailman Kuningas).
Israelilla on ollut ja tulee vielä olemaan koko ihmiskunnan historiassa suuri merkitys, sekä kansoja kohtaavien tuomioiden että siunausten suhteen.
Jumala ei muutu. Hän on kehoittanut siunaamaan Israelia -Minun kansaani- ja toivottamaan rauhaa Jerusalemille -suuren kuninkaan Jeesuksen kaupungille.- Niko.
jukka.finland kirjoitti:
Tuo KTS:n vastaus ei ollut lähelläkään "asiallista". Mies on täynnä Israel-vihaa. En tiedä miksi; onhan juutalaiset "rakastettuja isien tähden", "pelastus on juutalaisista" ja "Jeesus palaa samalla tavalla" kuin lähtikin luotamme eli Israeliin Öljymäelle.Tämä kaikki on Raamatusta luettavissa.
KTS ei tiedä mitä myyräntyötä tekee juutalaiselle kansalle ja sen maalle, josta Jumala ilmoitti jo tuhansia vuosia sitten, että Israelin viholliset "ovat jakaneet Minun maani".
Jeesus palaa takaisin omaan maahansa ts. Jumalan juutalaisille valalla vannoen lupaamaan Israelin maahan. Näin tapahtuu kuten Jumala on sanonut.
Joissakin kristillisissä piireissä juutalaisia ja Israelia ihannoidaan ja arvostetaan tavalla, joka on epäraamatullista ja lähentelee jopa epäjumalanpalvontaa. Israel ei tule olla mikään ihannoinnin tai palvonnan kohde, vaan heidän Messiaansa (koko maailman Kuningas).
Israelilla on ollut ja tulee vielä olemaan koko ihmiskunnan historiassa suuri merkitys, sekä kansoja kohtaavien tuomioiden että siunausten suhteen.
Jumala ei muutu. Hän on kehoittanut siunaamaan Israelia -Minun kansaani- ja toivottamaan rauhaa Jerusalemille -suuren kuninkaan Jeesuksen kaupungille.Minun on hyvin vaikea kuvitella juutalaisvastaisen kävelevän kerran kirkkaudessa uuden Jerusalemin katuja, jonka portin pieliin on hakattu 12 juutalaisen heimon nimi ja jota hallitsee juutalaisen ulkomuodon omaava, Herra Jeesus Kristus....
Minun on hyvin vaikeaa ymmärtää juutalaisvastaisia kristittyjä, enkä ole ollenkaan vakuuttunut voiko Kristuksessa ja Hänen ruumiissaan, todellisissa uskovissa, olla ripettäkään juutalaisvastaisuutta. Epäilen vankasti. - KTS (Ei kirj.)
Niko. kirjoitti:
Minun on hyvin vaikea kuvitella juutalaisvastaisen kävelevän kerran kirkkaudessa uuden Jerusalemin katuja, jonka portin pieliin on hakattu 12 juutalaisen heimon nimi ja jota hallitsee juutalaisen ulkomuodon omaava, Herra Jeesus Kristus....
Minun on hyvin vaikeaa ymmärtää juutalaisvastaisia kristittyjä, enkä ole ollenkaan vakuuttunut voiko Kristuksessa ja Hänen ruumiissaan, todellisissa uskovissa, olla ripettäkään juutalaisvastaisuutta. Epäilen vankasti.Minun on hyvin vaikea kuvitella islamofobisen arabivihaajan kävelevän kerran kirkkaudessa uuden Jerusalemin katuja.
Minun on hyvin vaikeaa ymmärtää islamofobisia kristittyjä, enkä ole ollenkaan vakuuttunut voiko Kristuksessa ja Hänen ruumiissaan, todellisissa uskovissa, olla ripettäkään rasismia. Epäilen vankasti. - 12¤1
Niko. kirjoitti:
Minun on hyvin vaikea kuvitella juutalaisvastaisen kävelevän kerran kirkkaudessa uuden Jerusalemin katuja, jonka portin pieliin on hakattu 12 juutalaisen heimon nimi ja jota hallitsee juutalaisen ulkomuodon omaava, Herra Jeesus Kristus....
Minun on hyvin vaikeaa ymmärtää juutalaisvastaisia kristittyjä, enkä ole ollenkaan vakuuttunut voiko Kristuksessa ja Hänen ruumiissaan, todellisissa uskovissa, olla ripettäkään juutalaisvastaisuutta. Epäilen vankasti.Helluntailaisethan ovat juutalaisvastaisia, samoin kuin kristittyjenkin vastaisia.
Te kyllä yhtäällä esiinnytte kuin "ystävät", mutta kohdatessanne juutalaisuutta ja esim. siionismia näillä foorumeilla, tai muutoin yksityiselämässänne, te käyttäydyttekin sitten todella törkeästi. Nämä foorumit todistavat helluntailaisten todellisesta "Israel-ystävyydestä". - ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
12¤1 kirjoitti:
Helluntailaisethan ovat juutalaisvastaisia, samoin kuin kristittyjenkin vastaisia.
Te kyllä yhtäällä esiinnytte kuin "ystävät", mutta kohdatessanne juutalaisuutta ja esim. siionismia näillä foorumeilla, tai muutoin yksityiselämässänne, te käyttäydyttekin sitten todella törkeästi. Nämä foorumit todistavat helluntailaisten todellisesta "Israel-ystävyydestä".Eihän KTS ole helluntailainen.
- Taistele Jumalasi ka
Niko. kirjoitti:
Minun on hyvin vaikeaa ymmärtää juutalaisvastaisia kristittyjä, enkä ole ollenkaan vakuuttunut voiko Kristuksessa ja Hänen ruumiissaan, todellisissa uskovissa, olla ripettäkään juutalaisvastaisuutta. Epäilen vankasti.No, esim. minä benedi olen tosiuskova, koska kirjoitan, mitä kirjoitan Jumalan sanasta.
Onhan kirjoitettu että todellin Jumalan Israel on pelastuva. Epätodellinen ei
Room 11: 26
" Ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on:
"Siionista on tuleva pelastaja,
hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista ( eli Israelista"
27 Tämä on minun liittoni heidän kanssaan,
kun minä otan pois heidän syntinsä"
Älä tapa..Jeesuksen aikainen Israel tappoi Jeesuksen ja yhä tappaminen jatkuu.. ja Hitler maksaa kerran myös tappamisistaan.
Kuinka siis Israel on pelastuva, ja kuinka Siionista tuleva Jeesus,
poistaa jumalattoman menon Israelista.
hmmm Mielestäni, Raamatun mukaan näin:
"Sillä ympärileikkaus ei ole MITÄÄN, eikä ympärileikkaamattomuus, VAAN UUSI LUOMUS Gal: 6: 15
"Ja kaikille jotka tämän säännön mukaan vaeltavat, kaikille heille rauha ja laupeus, ja Jumalan Israelille jae 16
Israelissa ei ole rauhaa, vaan sota..Todelliset israelilaiset ovat uusia luomuksia, ja uusi luomus ei tapa, vaan hän odottaa Jumalan Valtakunnan perintöä Taivaaseen!
Ainoan taistelun, jonka Jumala hyväksyy on taistelu Jumalan kanssa, kuten Jaakob teki, ja sai siitä nimen Israel = taistella Jumalan kanssa.
Jumala on mahdollista voittaa, itkemällä ja rukoilemalla tätä...Jumalaa ei kukaan voita tappamalla lähimmäisiään.... benedin antamaa opetusta, olkaa hyvä * "joku_tuuttu", Israel tulee kirjoittaa isolla IILLÄ ! Israelin pippu on aivan upea väreiltään, ja siin komeilee Daavidin tähti, joka kuvaa Daavidille Jumalan lupaamaa valtaistuinta, joka ei häviä.
* Toivottakaa rauhaa Jerusalemille, siunatkaa israelia, joka sitä siunaa, sitä Herrakin siunaa, joka kiroaa israelia, sitä Jumalakin kiroaa.- Oikaisua
Taistele Jumalasi ka kirjoitti:
No, esim. minä benedi olen tosiuskova, koska kirjoitan, mitä kirjoitan Jumalan sanasta.
Älä tapa..Jeesuksen aikainen Israel tappoi Jeesuksen ja yhä tappaminen jatkuu.. ja Hitler maksaa kerran myös tappamisistaan.
"Sillä ympärileikkaus ei ole MITÄÄN, eikä ympärileikkaamattomuus, VAAN UUSI LUOMUS Gal: 6: 15
"Ja kaikille jotka tämän säännön mukaan vaeltavat, kaikille heille rauha ja laupeus, ja Jumalan Israelille jae 16
Israelissa ei ole rauhaa, vaan sota..Todelliset israelilaiset ovat uusia luomuksia, ja uusi luomus ei tapa, vaan hän odottaa Jumalan Valtakunnan perintöä Taivaaseen!
Ainoan taistelun, jonka Jumala hyväksyy on taistelu Jumalan kanssa, kuten Jaakob teki, ja sai siitä nimen Israel = taistella Jumalan kanssa.
Jumala on mahdollista voittaa, itkemällä ja rukoilemalla tätä...Jumalaa ei kukaan voita tappamalla lähimmäisiään.... benedin antamaa opetusta, olkaa hyväEivät juutalaiset odota pääsyä taivaaseen vaan Messiasta joka tulee takaamaan heille rauhan ja elämän maanpäällä Israelissa.
- hehhah
Mohikaani_27 kirjoitti:
* "joku_tuuttu", Israel tulee kirjoittaa isolla IILLÄ ! Israelin pippu on aivan upea väreiltään, ja siin komeilee Daavidin tähti, joka kuvaa Daavidille Jumalan lupaamaa valtaistuinta, joka ei häviä.
* Toivottakaa rauhaa Jerusalemille, siunatkaa israelia, joka sitä siunaa, sitä Herrakin siunaa, joka kiroaa israelia, sitä Jumalakin kiroaa.Mikä pippu, joka kirjoitetaan pienellä kirjaimella, on aivan upea väreiltään.
hehhah kirjoitti:
Mikä pippu, joka kirjoitetaan pienellä kirjaimella, on aivan upea väreiltään.
* Sorry, LIPPU se piti olla, tuli painovirhe !
- Pyhä, oikea, hyvä
Taistele Jumalasi ka kirjoitti:
No, esim. minä benedi olen tosiuskova, koska kirjoitan, mitä kirjoitan Jumalan sanasta.
Jumala on mahdollista voittaa, itkemällä ja rukoilemalla tätä...Jumalaa ei kukaan voita tappamalla lähimmäisiään.... benedin antamaa opetusta, olkaa hyväKyllä näkee kuinka kaukana Jumalan tuntemus on maasta?
Taistele Jumalasi ka--kirjoituksessano on jo 2 miinusta.
Paavali joka oli israelilainen, mutta myös syntyjään Roomalainen, eli osallinen sekä israelin pahoihin, että roomalaisten pahoihin tekoihin.
Kuitenkin hän uskoon tulonsa jälkeen olisi halunnut olla kirottu, eli Jumalan hylkäämä lihallisten sukulaistensa hyväksi
mutta myöntää etteivät kaikki ne jotka ovat Israelista ole silti Israel Room 9: 6
Miksi?
No, siksi ettei heillä ole Aabrahamin uskoa Jumalaan, joka tekisi heidät vanhurskaiksi eli oikein ajattelijoiksi!
Siksipä nämä israelilaiset ketaleet huusivat--" ristiinnaulittakoon" ..vaikka Pilatus sanoi; " En minä löydä hänestä mitään syytä"
Nämä israeliaiset hömpät ja ketkut, suunnittelivat sapattina kuinka saisivat Jeesuksen surmatuksi,... ja sitten he keksivätkin sen, he kokosivat laitonta sakkia Pilatuksen ympärille huutamaan " ristiinnaulittakoon".. elikkä Jeesuksen puheen jälkeen tuli valtava määrä - ., miinuksia, enemmän kuin mitä minä olen saanut!
Ja heidän miinuksensa pääsivät voitolle, ja Jeesus vietiin ruoskien viuhuessa ristille!
Israelilaisten, oli lapseus, ja kirkkaus ja liitot ja lain antaminen ja jumalanpalvelus ja lupaukset Room 9: 4
Ja kas, kun Pilatus sanoi seurakunnan johdolle: " Tuomitkaa te heidät lakinne mukaan"..koska minä en löydä hänessä mitään syytä!
Pilatus näet ajatteli että Jumalan lain mukaan, Jeesuksesta voitaisiin löytää syy, esim, parantamisesta sapattina, tai assinomaisten seurakuntalaisten vetäminen ylös tyhmyyden kuopasta jne.
Nämä kyllä ymmärsivät sen verran Jumalan lakia, että sanoivat: " Meidän ei ole lupa ketään tappaa"!!
Jumalan lakihan sanoo: " Älä tapa"!!
Mutta jos ja kun Jumalan laki pysyy aina ja iankaikkisesti Ps 111: , 8,
ja laki kertoo mikä on syntiä 1 Joh 3: 4 sekä Room 7: 7,..eikä Kristuskaan työntänyt lakia kumoon Matt 5: 17..että Israelilaisten olisi helpompi hänet tappaa!
Niin, että mistä se nyt yht´äkkiä israelinkansalaisille tuli lupa tappaa palestiinalaisia, kun heidän esi-isänsä sanoivat : " Meidän ei ole lupa ketään tappaa!!
Ei ole mitään muuta mahdollisuutta, että lupa tappamiseen on saatu p e r ke l e e l t ä, ja s a a t a n a l t a, josta Jeesus sanoi: " Hän on valehtelija ja murhaaja ollut alusta asti"!!
Tästä me tiedämme: E lleivät he, israelilaiset, pysy laissa ja Jeesuksen todistuksessa ei heillä aamunkoittoa ole!!
Asia siis selvisi ..terv. benedi - Jeesus on rakas
Niko. kirjoitti:
Minun on hyvin vaikeaa ymmärtää juutalaisvastaisia kristittyjä, enkä ole ollenkaan vakuuttunut voiko Kristuksessa ja Hänen ruumiissaan, todellisissa uskovissa, olla ripettäkään juutalaisvastaisuutta. Epäilen vankasti.Nimmari Niko., munkin on vaikea ymmärtää juutalaisvastaisia kristityitä. Ehkä toi on vähän kovaa sanottu, ettei voi "todellisissa uskovissa, olla ripettäkään juutalaisvastaisuutta".
Mä olin ennen pelastumista tosi juutalaisvastainen. Mä en tiedä mistä viha heitä kohtaan oli mussa kasvanut. Johtuko se tiedotusvälineiden yksipuolisesta uutisoinnista vai mun sisimmän luonnon selittämättömästä kapinasta Israelia ja Jumalaa kohtaan.
Kun mä tulin uskoon niin juutalaiset muuttu mulle rakkaaksi. Joku vois ajatella, että se johtu opetuksesta, mutta mä olin semmosissa olosuhteissa uskoon tulon jälkeen, et pääsin tapaamaan muita uskovia vasta yli vuoden päästä. Mä tulin uskoon näin: suuressa hädässä, synnin painoissa ja kuoleman pelossa mä huusin avuksi Jeesusta. Mä en edes tienny että raamatussa käsketään huutamaan avuksi Herraa. Jostain syystä vaan mä osasin huutaa. Jeesus, armahda ja auta mua, älä anna mun hukkua.
Jeesus vastas mulle samana päivänä ja sen jälkeen mä olen rakastanu juutalaisia. - Mikä Isr.tulevaisuus
Oikaisua kirjoitti:
Eivät juutalaiset odota pääsyä taivaaseen vaan Messiasta joka tulee takaamaan heille rauhan ja elämän maanpäällä Israelissa.
Kiitos oikaisusta, he ovat yhtä tyhmiä kuin jehovantodistajat, he eivät tiedä, että kun Messias saapuu, niin hän koottuaan omansa kääntää maapallolle selkänsä, ja vie Kristukseesa kuolleet ja elossa olleet pyhät taivaaseen
Aurinko sammutetaan, Jer 4: 23, jolloin maanpäälle tulee muutamassa sekunnissa, arviolta yli 100 C pakkanen...Kaupungit kukistetaan sitä enne jae 26...Herran hänen vihansa hehkun edessä... joten viha israelilaisia kohtaan samoin kuin heng israelia kohtaan ei ole jäähtynyt.
Vain ne , joissa on Pyhä Henki, öljyä astioissa ..ne nostetaan ylös Herraa vastaa yläilmoihin, ja mitäs sitten? - et näin
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Sorry, LIPPU se piti olla, tuli painovirhe !
Mohikaani ,tuli sinulla muutakin virhettä! Gal. 6: 15, 16
- 5¤15¤5
Israelin lippu ei liity helluntailaisiin millään tavoin, vaan on juutalaisuuden tunnus.
Helluntailaiset kuitenkin opettavat juutalaisten olevan "vääriä juutalaisia", "valheen isästä syntyneitä" ja helluntailaisten itsensä olevan "oikeita juutalaisia".
Israelin valtion tunnuksen anastaminen johtuu siis helluntaiuskontoisesta korvausteologiasta, joka haluaa syrjäyttää juutalaisuuden ja juutalaiset, heille / meille kuuluvalta paikalta ja tuoda sijaan helluntaiuskonnon, sekä Israelin maan heille itselleen.
Tätä he kutsuvat kristilliseksi siionismiksi, juutalaisen siionismin he kieltävät ja ovat ilmoittaneet poistattavansa kaiken juutalaiseen siionismiin viittaavan myöskin esim. juutalaiselta foorumilta. He aktiivisesti ja aggressiivisesti myös toteuttavat uhkaustaan.* Älä ny viitti valehdella päin näköä ! Helluntailaiset rakastaa israelia, jos ei rakasta, ei voi rakastaa Jeesustakaan. Siksi KTS on käsittämätön uskossaan, vihaa juutalaisia, niin silloin vihaa myös Jeesusta ja Häntä vihatessaan vihaa koko Jumalan kansaa. Ihan mieletöntä uskonista, ja kehtaa väittää olevansa kristitty, eikä ymmärrä yhtään mitään näistä raamatullisista asiayhteyksistä, Jumala-Jumalan kansa-Israel- Raamattu- hengellinen isarel-seurakunta- Jeesus- Jeesuksen kärsiminen/kuolema/risti/ antaaksisaaminen, Kristusen veri-Pyhä Henki-ylösnousemus, muuttuminen Kristuksen kaltaiseksi, ruumiiltakin-Jerusalem. uusi Jerusalem. uusi taivas uusi maa, ja paljon palajon muuta, joka kaikki on tavalla tai toisella kytköksissä juutalaisuuteen, Kansaan, jonka Jumala valitsi muutamien vailkoimiensa , kuten Mooses, Joosua, Aabraham, ja häestä polveutva muut juutalaisten esiisät, josta tuli äissä esiisä kanta juutalaisia.
* periaatteella, Jaakobia minä rakastin, esauta minä vihasin, ja tuo arbiviha on vain voimistunut israelia kohtaan näiden 4,5 tuhanne vuoden kuluessa, ja sitä samaa vihaa kantaa KTS myös !- Oikaisua
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Älä ny viitti valehdella päin näköä ! Helluntailaiset rakastaa israelia, jos ei rakasta, ei voi rakastaa Jeesustakaan. Siksi KTS on käsittämätön uskossaan, vihaa juutalaisia, niin silloin vihaa myös Jeesusta ja Häntä vihatessaan vihaa koko Jumalan kansaa. Ihan mieletöntä uskonista, ja kehtaa väittää olevansa kristitty, eikä ymmärrä yhtään mitään näistä raamatullisista asiayhteyksistä, Jumala-Jumalan kansa-Israel- Raamattu- hengellinen isarel-seurakunta- Jeesus- Jeesuksen kärsiminen/kuolema/risti/ antaaksisaaminen, Kristusen veri-Pyhä Henki-ylösnousemus, muuttuminen Kristuksen kaltaiseksi, ruumiiltakin-Jerusalem. uusi Jerusalem. uusi taivas uusi maa, ja paljon palajon muuta, joka kaikki on tavalla tai toisella kytköksissä juutalaisuuteen, Kansaan, jonka Jumala valitsi muutamien vailkoimiensa , kuten Mooses, Joosua, Aabraham, ja häestä polveutva muut juutalaisten esiisät, josta tuli äissä esiisä kanta juutalaisia.
* periaatteella, Jaakobia minä rakastin, esauta minä vihasin, ja tuo arbiviha on vain voimistunut israelia kohtaan näiden 4,5 tuhanne vuoden kuluessa, ja sitä samaa vihaa kantaa KTS myös !Hän kirjoitetaan pienellä kirjaimella, paitsi lauseen alussa.
Oikaisua kirjoitti:
Hän kirjoitetaan pienellä kirjaimella, paitsi lauseen alussa.
* Minä kirjoitan Jeesus Herra Jumala Isä Kaikkivatias, aina Hän, alussa ja lopuuassa ja keskellä ja ainavaan HÄN !
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Minä kirjoitan Jeesus Herra Jumala Isä Kaikkivatias, aina Hän, alussa ja lopuuassa ja keskellä ja ainavaan HÄN !
Nythän sinä Mohikaani varsinaisen sekajumalan keksit.
- DoctorT
Tottakai Israel on ihanne, sen samankaltaisuudet Suomen kanssa!
Lipun värit
Kielen erityisyys ja ainutlaatuisuus
Tieteen, taiteen ja tekniikan edistyksellisyys
Juutalaisen kansan historia, sodat ja uhkat
Israelin Jumala on myös Suomen Jumala
Uutteruus ja sinnikkyys. Juutalaiset rakensivat kukoistavan maan. Suomalaiset jälleenrakensivat tuhotun maan ja asutti pakolaiset kuten Israel kotiinsa palaavat juutalaiset!
Olen ylpeä yhtäläisyyksistä ja oikeudesta rakastaa tuota maata! - Tässä totuutta
Juuri katsoin TV 7:lta ohjelmaa juutalaisten pääsiäisjuhlista. Siinä käytiin läpi juutalaisten ja kristittyjen eroavaisuuksia jälleen kerran.
Heidän mukaansa yksikään kristitty ei tule asumaan Israelissa kun heidän Messiaansa tulee, eikä heidän Messiaansa ole meidän Jeesuksemme.
Messias ajaa kuulemma kaikki kristityt ja muslimit pois.
Jeesuksen he tunnustavat mutta vain tavallisena juutalaisena eivätkä ole unohtaneet sitä mitä pahaa Jeesus sai aikaan. Siksipä he eivät hyväksy ja jopa halveksivat kristittyjä jotka ihannoivat Jeesusta ja ovat väärentäneet Raamatunkin.
Saattavatpa olla oikeassakin kun uskaltaa avata silmnänsä ja ruveta pohtimaan näitä asioita oikein pohjia myöten.- Niko.
Kerran on juutalaisen kansan silmiltä poistuva peite ja Herra on vuodattava Henkensä heidän sydämiin ja silloin he näkevät, ymmätävät ja uskovat. Silloin he itkevät Häntä, Jeesusta, heidän messiastaan, kuin ainokaista lastaan, sillä he ymmärtävät kaikki ne menetetyt vuodet...
- 1¤1
Niko. kirjoitti:
Kerran on juutalaisen kansan silmiltä poistuva peite ja Herra on vuodattava Henkensä heidän sydämiin ja silloin he näkevät, ymmätävät ja uskovat. Silloin he itkevät Häntä, Jeesusta, heidän messiastaan, kuin ainokaista lastaan, sillä he ymmärtävät kaikki ne menetetyt vuodet...
Tuon voi ymmärtää uhkaukseksi.
- Hän tulee pian
Messiaspa on jo tullut, ja sen he ripustivat paaluun tahi ristille...Messias tosin tulee uudelleen
"Hän joka näitä todistaa, sanoo: " Totisesti, minä tulen pian" Amen, tule, Herra Jeesus. Ilm 22: 20
Ja Israelilaiset sanovat: " Tule Herra Jeesus" Miksi he niin sanovat?
Eivätkös he aio pyytää anteeksi Jeesukselta sitä mitä heidän isäinsä tekivät hänelle??
Ja sitten he vievät Jeesuksen aterialle majataloon, ja syövät, juovat ja iloitsevat hänen kanssaan, ja sanovat:
"
Totisesti Poika, oli kadonnut, mutta on jälleen löytynyt, joten pitäähän nyt iloita,
kun isämme eivät ymmärtäneet iloita Jeesuksesta."
Tottakait israelilaiset kutsuvat eiltä ja aitovieriltä juhlaan nekin..koska " Ja hän (Jeesus tuli) ja julisti rauhaa teille, jotka kaukana olitte (pakanat) ja rauhaa niille, jotka lähellä olivat" Ef 2: 17
Koska juutalaisten isät, saivat aikaan sen että Jeesus yhdessä ruumiissa sovitti molemmat Jumalan kanssa ristin kautta,, kuolettaen itsensä kautta vihollisuuden" jae 16
Niinpä Jeesuksen tullessa, me emme ole vieraita emmekkä muukalaisia, vaan yhtä suurta Jumalan perhettä ilman vihollisuutta!
Juutalaiset olivat apostoleja,..ja heitä Antiokiasta asti ruvettiin ensiksi kutsumaan kristityiksi Apost 11: 26
Ja sitten paljon myöhemmin yli vajaa 2000 v sen jälkeen meitä-.
Kun te tästä toinnutte, niin menkää Israeliin ja valmistakaa meillekin tilaa Jeesuksen tulolle... sillä sitä rytinää on ilo katsella..Jos ette tiedä. miksi on punaa Jeesuksen puvussa, ja miksi hän kastoi vaippansa vereen ennen tuloaan, niin kysykää benediltä
Jos ette tohdi kysyä, niin kysykää profeetta Jesajalta Jes 63 luku..erikoisesti jaetta 6 - Tässä totuutta
Hän tulee pian kirjoitti:
Messiaspa on jo tullut, ja sen he ripustivat paaluun tahi ristille...Messias tosin tulee uudelleen
"Hän joka näitä todistaa, sanoo: " Totisesti, minä tulen pian" Amen, tule, Herra Jeesus. Ilm 22: 20
Ja Israelilaiset sanovat: " Tule Herra Jeesus" Miksi he niin sanovat?
Eivätkös he aio pyytää anteeksi Jeesukselta sitä mitä heidän isäinsä tekivät hänelle??
Ja sitten he vievät Jeesuksen aterialle majataloon, ja syövät, juovat ja iloitsevat hänen kanssaan, ja sanovat:
"
Totisesti Poika, oli kadonnut, mutta on jälleen löytynyt, joten pitäähän nyt iloita,
kun isämme eivät ymmärtäneet iloita Jeesuksesta."
Tottakait israelilaiset kutsuvat eiltä ja aitovieriltä juhlaan nekin..koska " Ja hän (Jeesus tuli) ja julisti rauhaa teille, jotka kaukana olitte (pakanat) ja rauhaa niille, jotka lähellä olivat" Ef 2: 17
Koska juutalaisten isät, saivat aikaan sen että Jeesus yhdessä ruumiissa sovitti molemmat Jumalan kanssa ristin kautta,, kuolettaen itsensä kautta vihollisuuden" jae 16
Niinpä Jeesuksen tullessa, me emme ole vieraita emmekkä muukalaisia, vaan yhtä suurta Jumalan perhettä ilman vihollisuutta!
Juutalaiset olivat apostoleja,..ja heitä Antiokiasta asti ruvettiin ensiksi kutsumaan kristityiksi Apost 11: 26
Ja sitten paljon myöhemmin yli vajaa 2000 v sen jälkeen meitä-.
Kun te tästä toinnutte, niin menkää Israeliin ja valmistakaa meillekin tilaa Jeesuksen tulolle... sillä sitä rytinää on ilo katsella..Jos ette tiedä. miksi on punaa Jeesuksen puvussa, ja miksi hän kastoi vaippansa vereen ennen tuloaan, niin kysykää benediltä
Jos ette tohdi kysyä, niin kysykää profeetta Jesajalta Jes 63 luku..erikoisesti jaetta 6Tuo kaikki on kuulemma väärennöstä juutalaisten mielestä. Messiaan tilallekkin on laitettu Jeesus.
1¤1 kirjoitti:
* Tuo muslimi juttu nyt on aivan niin syvältä kuin olla saattaa.
Israel pelastuu täysilukisena, ja kaikki hitlerin ja muiden hiöiden tappamat juutalaisetkin herätetään kuolleista, ja heitä yksistään on miloonia, ja kaikki juutalaiset kaikkialta maailmalta palaavat luvattuun mahansa Israeliin aikojen lopulla, ja taidamme elää lopunajan alukuaikoja tänään.Tässä totuutta kirjoitti:
Tuo kaikki on kuulemma väärennöstä juutalaisten mielestä. Messiaan tilallekkin on laitettu Jeesus.
* Onhan se niin, kyllähän se nyt on ollut teidossa. Juutalaiset hylkäsivät Messiaansa, ja samalla etsikkoaikansa, aika jolloin Jeesus olis perustanut tuhatvuotisen valtakunna jo silloin, kun oli Ihmis ruumissa maanpäällä, mutta juutalaiset eivät tahtoneet, ja siksi tappoivat Messaiaansa, ja saivat Hänen verensä päälleen, jota osin halusivatkin, huutaessaan kansana, "Tulkoon Hänen vernesä, meidän ja meidän lastelle päälle". Eikä se vieläkään tunnusta Jeesusta, he eivät ymmäerrä esm. Jesajan 53 lukua lainkaan, ja kieltävet sen kuulumasta Raamattuun ollenkaan. heidän unelmansa oli , että Messias tulee suurella loistolla
ja voimalla, ja ensimmäiseksi tuhoaa rooman vallan ja vapauttaa israelin sen sorrosta. He eivät ymmärrä Messaiaan kärsimys historiaa vieläkään, vaan ovat pimeydessä siihen asti, kunnes Jeesus tulee pyhiensä kanssa vaivanajan puolessa välissä, ja pelastaa kansansa jäännöksen, sekä fyysisesti, että hengellisesti, he uskovat Jeesukseen ja saavat syntinsä anteeksi, silloin he itkevät katkerasti, niin kuin vain itketään esikoista, jonka surmasivat, he saavat anteeksi. Sak. 14: 4,5. 12. 10. 13:1- Lukekaa, mm. Sakarja ennusti ja monet muut isot ja pienet profeetat ! Ja Jesajan ennustukset ovat aivan omaa luokaansa, jos vain ymmärtää hänen sanomansa !- täysiluikuisena?
Mohikaani_27 kirjoitti:
Israel pelastuu täysilukisena, ja kaikki hitlerin ja muiden hiöiden tappamat juutalaisetkin herätetään kuolleista, ja heitä yksistään on miloonia, ja kaikki juutalaiset kaikkialta maailmalta palaavat luvattuun mahansa Israeliin aikojen lopulla, ja taidamme elää lopunajan alukuaikoja tänään.Ei pidä paikkaansa. Raamattu kertoo että vain osa juutalaisista pelastuu.
- lisäys edelliseen
täysiluikuisena? kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Raamattu kertoo että vain osa juutalaisista pelastuu.
Tuokaan ei pidä paikkaansa että kaikki juutalaiset palaisivat ( edes ne keskitysleireissä kuolleet) Israeliin. Sieltä loppuisi yksinkertaisesti maa ja elämisen olosuhteet. Mistä työtä miljoonille? Sitäpaitsi Amerikassa asuvat juutalaiset ovat tottuneet toisenlaiseen kulttuuriin ja maalliseen menoon ja rikkauksiin etteivät he Israeliin palaa. Käyvät vain lomalla siellä, mutta kertovat etteivät voisi koskaan asua niin alkukantaisessa ja sotaisessa kulttuurissa.
- Jeesus on juutalaine
täysiluikuisena? kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Raamattu kertoo että vain osa juutalaisista pelastuu.
Oikeinhan kirjoitit. Vain 'jäännös jää jäljelle' ja pelastuu, siis juutalaisista. Mutta heidän keskelle Jeesus palaa ja tapahtuu, että tuo jäännös pelastuu yhtenä päivänä. Onko sellaista tapahtunut, että koko kansa pelastuu yhdessä päivässä? Juutalaisten jäljelle jääneiden kohdalla niin tapahtuu.
Raamattu kertoo meille näistä asioista. - Niko.
1¤1 kirjoitti:
"9 "Sinä päivänä minä hävitän kaikki kansat, jotka hyökkäävät Jerusalemia vastaan. 10 Mutta Daavidin sukuun ja Jerusalemin asukkaisiin minä vuodatan armon ja rukouksen nöyrän hengen. Ja he kohottavat katseensa minuun, kohottavat katseensa häneen, jonka ovat lävistäneet. He surevat häntä, niin kuin surraan ainoaa poikaa, ja valittavat häntä katkerasti, niin kuin esikoista valitetaan. 11 Silloin Jerusalemissa itketään yhtä äänekkäästi kuin itkettiin Hadad- Rimmonia Megiddon laaksossa. 12 Koko maa on täynnä valitusta. Kukin suku valittaa erikseen, ja erikseen niiden miehet ja naiset: Daavidin suku, Natanin suku, 13 Leevin suku, Simein suku 14 ja kaikki muutkin suvut, jokainen niistä erikseen ja erikseen niiden miehet ja naiset." ( Sakarjan kirja )
- (:>
Mohikaani_27 kirjoitti:
Israel pelastuu täysilukisena, ja kaikki hitlerin ja muiden hiöiden tappamat juutalaisetkin herätetään kuolleista, ja heitä yksistään on miloonia, ja kaikki juutalaiset kaikkialta maailmalta palaavat luvattuun mahansa Israeliin aikojen lopulla, ja taidamme elää lopunajan alukuaikoja tänään.Mohikaani_27: Israel pelastuu täysilukuisena, ja kaikki hitlerin ja muiden hirviöiden tappamat juutalaisetkin herätetään kuolleista, ja heitä yksistään on miljoonia, ja kaikki juutalaiset kaikkialta maailmalta palaavat luvattuun maahansa Israeliin.
Tätä kohtaa Raamatussa varmaan tarkoitit Mohis;
HESEKIEL
37 luku
Kuolleet luut, jotka tulevat eläviksi, vertauskuvana hengestä, jonka Israel saa. Kaksi sauvaa, jotka tulevat yhdeksi, vertauskuvana Israelin yhdistymisestä ja ihanasta tulevaisuudesta.
1 Herran käsi tuli minun päälleni ja vei minut pois Herran hengessä ja laski minut keskelle laaksoa. Ja se oli täynnä luita.
2 Ja hän kuljetti minua ympäri niitten ohitse; ja katso, niitä oli hyvin paljon laakson kamaralla, ja katso, ne olivat hyvin kuivia.
3 Niin hän sanoi minulle: Ihmislapsi, voivatkohan nämä luut tulla eläviksi? Mutta minä sanoin: Herra, Herra, sinä sen tiedät.
4 Niin hän sanoi minulle: Ennusta näistä luista ja sano niille: Kuivat luut, kuulkaa Herran sana.
5 Näin sanoo Herra, Herra näille luille: Katso, minä annan tulla teihin hengen, ja te tulette eläviksi.
6 Minä panen teihin jänteet, kasvatan teihin lihan, vedän yllenne nahan ja annan teihin hengen, ja te tulette eläviksi. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra.
7 Minä ennustin, niinkuin minua oli käsketty. Ja kävi humahdus, kun minä ennustin; ja katso, kuului kolina, ja luut lähenivät toisiaan, luu luutansa.
8 Minä näin, ja katso: niihin tulivat jänteet ja kasvoi liha, ja päälle vetäytyi niihin nahka; mutta henkeä niissä ei ollut.
9 Niin hän sanoi minulle: Ennusta hengestä, ennusta, ihmislapsi, ja sano hengelle: Näin sanoo Herra, Herra: Tule, henki, neljästä tuulesta ja puhalla näihin surmattuihin, että ne tulisivat eläviksi.
10 Minä ennustin, niinkuin hän oli minua käskenyt, ja niihin tuli henki, ja ne tulivat eläviksi ja nousivat ylös jaloillensa: ylenmäärin suuri joukko.
11 Ja hän sanoi minulle: Ihmislapsi, nämä luut ovat koko Israelin heimo. Katso, he sanovat: 'Meidän luumme ovat kuivettuneet, toivomme on mennyttä, me olemme hukassa.'
12 Sentähden ennusta ja sano heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne ja vien teidät Israelin maahan.
13 Ja siitä te tulette tietämään, että minä olen Herra, kun minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne.
14 Ja minä annan teihin henkeni, niin että te tulette eläviksi, ja sijoitan teidät omaan maahanne. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra: minä olen puhunut, ja minä sen teen, sanoo Herra.
15 Ja minulle tuli tämä Herran sana:
16 Sinä, ihmislapsi, ota puusauva ja kirjoita siihen: 'Juudalle ja häneen liittyneille israelilaisille.' Ota sitten toinen puusauva ja kirjoita siihen: 'Joosefille; Efraimin ja kaiken häneen liittyneen Israelin heimon sauva.'
17 Ja pane ne lähekkäin, pääksytysten, niin että ne tulevat yhdeksi sinun kädessäsi.
18 Kun sitten kansasi lapset sanovat sinulle näin: 'Etkö selitä meille, mitä sinä tällä tarkoitat?'
19 niin puhu heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä otan Joosefin sauvan, joka on Efraimin kädessä, ja häneen liittyneet Israelin sukukunnat, ja minä asetan ne yhteen Juudan sauvan kanssa ja teen niistä yhden sauvan, niin että ne tulevat yhdeksi minun kädessäni.
20 Ja kun sauvat, joihin olet kirjoittanut, ovat sinun kädessäsi, heidän silmäinsä edessä,
21 niin puhu heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä otan israelilaiset pois pakanakansojen keskuudesta, minne vain he ovat kulkeutuneet, kokoan heidät joka taholta ja tuon heidät omaan maahansa.
22 Minä teen heidät yhdeksi kansaksi siinä maassa, Israelin vuorilla, ja yksi kuningas on oleva kuninkaana heillä kaikilla. Eivätkä he enää ole kahtena kansana eivätkä enää jakaantuneina kahdeksi valtakunnaksi.
23 Eivät myöskään he enää saastuta itseänsä kivijumalillaan, iljetyksillään eivätkä millään rikkomuksillansa, vaan minä vapautan heidät kaikista asuinpaikoistaan, joissa ovat syntiä tehneet, ja puhdistan heidät. Ja he ovat minun kansani, ja minä olen heidän Jumalansa.
24 Minun palvelijani Daavid on oleva heidän kuninkaansa, ja heillä kaikilla on oleva yksi paimen. Ja he vaeltavat minun oikeuksieni mukaan ja noudattavat minun käskyjäni ja pitävät ne.
25 He saavat asua maassa, jonka minä annoin palvelijalleni Jaakobille ja jossa teidän isänne ovat asuneet. Siinä saavat asua he, heidän lapsensa ja lastensa lapset iankaikkisesti, ja minun palvelijani Daavid on oleva heidän ruhtinaansa iankaikkisesti.
26 Minä teen heidän kanssansa rauhan liiton - se on oleva iankaikkinen liitto heidän kanssansa - istutan ja runsaasti kartutan heidät ja asetan pyhäkköni olemaan heidän keskellänsä iankaikkisesti.
27 Minun asumukseni on oleva heidän yllänsä, ja minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani.
28 Ja pakanakansat tulevat tietämään, että minä olen Herra, joka pyhitän Israelin, kun minun pyhäkköni on heidän keskellänsä iankaikkisesti.
- N'mjyh
Niillä taitaa vähän olla jonkinasteinen "Jerusalem-syndrooma" vaikkeivat olisi siellä käyneetkään.
- tuumailen tässä
Ne ajattelee varmaankin Jumalan siunaavan Israelia siunaavia. Kyseinen kansahan on Raamatun mukaan Jumalan silmäterä ja hänen perintöosansa.
Toinen syy voi olla, että näkisin helluntailaisten pitävän sitä eräänlaisena muoti-ilmiönä. Israelin lipussa on väkevää symboliikkaa, joka vetoaa monenlaisiin kansalaisiin.
Mutta nämähän ovat vain tarinoita ja vertauskuvia.- vastatkaa minulle
Israel oli ja meni..." Ei se ole israelilainen, joka lihan ympärileikkauksen kautta on israelilainen, vaan se, joka sydämen ympärileikkauksen kautta on israelilainen" Raamattu.
Jos sydämenne on väärä . kova ja pahanilkinen, vihaa ja vääryyttä, ryöstöä
täynnä niin sellainen ei ole israelilainen.
Jos israelilainen miettii sabattina, kuinka saisi palestiinalaisen surmattua, niin onko hän uusi luomus? ja onko hän oikea israelilainen?
Pitäisikö mielestänne tällaisen israelin siemenen tulla tunnetuksi KANSAIN keskuudessa? kysyy benedi vastatkaa minulle kirjoitti:
Israel oli ja meni..." Ei se ole israelilainen, joka lihan ympärileikkauksen kautta on israelilainen, vaan se, joka sydämen ympärileikkauksen kautta on israelilainen" Raamattu.
Jos sydämenne on väärä . kova ja pahanilkinen, vihaa ja vääryyttä, ryöstöä
täynnä niin sellainen ei ole israelilainen.
Jos israelilainen miettii sabattina, kuinka saisi palestiinalaisen surmattua, niin onko hän uusi luomus? ja onko hän oikea israelilainen?
Pitäisikö mielestänne tällaisen israelin siemenen tulla tunnetuksi KANSAIN keskuudessa? kysyy benedi* Hei hei, Israelin kautta tuli vaimon siemen, eli Jeesus syntyi neitessetä, siksi Raamattu puhuu naisen siemnestä, koska Jeesus sikisi Pyhästä Hengestä, mutta syntyi vaimosta, joka oli neitsyt, eikä miehestä mitään tiennyt Ja Jeesuskeen uskovista koostuu uusi, hengelline israel. Mutta ei se sulje pois Jumalan luvattua kanssa maanpääillstä Israelia.. Sillä on ihan oma roolisna lopunakiana, ja tulee olemaan hamaan iankaikkisuuteen asti, ei se lakkaa koskaan olemasta, jos lukee ja ymmärtää, niin israel on Jumalan vaimo kunkaikki on kohdalleen astettu, ja Jumala on silloin kaiken vallan ja voiman ainut valtias ja Majestetti.
Onhan suomella ja israelilla paljonkin samoja yhtenevyyksiä, mutta ei Suomi ole koskaan ollut, eikä tule olemaan Jumalan kansa, Suomi on pakanamaa , niikuin kaikki, paitsi Israel. Suomi on saanut paljon huomiota Jumalata, ja on siksi itsenäinen tänäpäivänä, katsotaan vaan muihin venäjän rajoilla asuvia muita kansoja, Suomi on säästynyyt monelta pahalta. Ja siksi pelottaakin nyky suomen meno, Jumalan pelko on katoamssa kokonaan, laittomuudet laillistetaan, joista homous/lebous on pahimpia, koska ne oli aikoinaan Sodoman ja Gomorran synnit, joiden takia ne tuhottiin. Eikä tässä asiassa tartte olla mikään profeetta eikä annustaja, lukee vaan aikain merkkejä, joita Jeesuskin käski tarkkailemaan !
* Toinen paha on se, että seurakunnat menettää yhä enemmän jumalisuuttaan muuttuen ajanhengen muovaamana inhimillisemmiksi, ja unohdetaan Jumalan voima, kohta Hän on vaan nimellisesti Jumala, mutta kukaan ei usko Hänen voimaansa.
Ne jotka pitävät ihannevaltionaan Israelia, kannattaa muuttaa pikimmiten sinne. Mitäs te täällä Suomessa marssitte ja heilutatte Israelin lippua, menkää sinne.
- kansojen profeetta.
Raamatun mukan Israel on Jumalan alkuperäinen kansa.Adamista suoraan alenevassa polvessa syntyi mies nimeltä Jakob.Hän sai Herralta nimen Israel.
Kysymyksesä on siis puhtain ihmisheimo Adamista suoraan alenevassa polvessa.
Tuosta tiedosta on mielestäni erinomaista aloittelijan lähteä liikkeelle. Se oli Israelin heimon jumala josta Raamattu puhuu. Egyptiläisillä oli omat jumalansa.
Kuka / mikä on alkuperäinen kansa, sitä ei tiedä kukaan.Jumala on luvannut maan omaisuuskansalleen, Israelille. "Sinun jälkeläisillesi minä annan tämän maan (1. Moos. 12:7). Näin Jumala sanoi Aabrahamille. Tätä lupausta ei Jumala ole milloinkaan perunut. Tämän maan, Israelin, Jumala on antanut Aabrahamin jälkeläisille ikuisiksi ajoiksi.
Jumalaton, antisemitistinen ja antisionistinen maailma haluaa pyyhkäistä Israelin kokonaan pois maailman kartalta. Maailman joka kolkassa alkavat juutalaiset olla yhä ahtaammalla. Miksei siis Herran kansalleen antamassa Pyhässä maassakin olisi näin laita. Joka Israeliin siis koskee, koskee Jumalan silmäterään.
Jumalan pyhä kansa tulee joutumaan vielä suunnattomiin ahdistuksiin. Siltä se ei voi välttyä. Tie evankeliumille tulee kuitenkin vielä avautumaan. Tällä hetkellä Israelissa on vain muutamia tuhansia messiaanisia, Jeesukseen uskovia, uudestisyntyneitä juutalaisia. Heille ilosanoman eteen päin vieminen maanmiehilleen on ensi sijassa annettu.
Kristittyjen tulee rukoilla Israelin puolesta ja siunata Israelia. Toivottakaamme rauhaa Jerusalemille.
Uskovina tiedämme, että Jumala siunaa sitä, joka Israelia siunaaEi missään tapauksessa pidä rukoilla sellaisten terroristivaltioiden puolesta, jossa on väkivaltaisuutta ja tappamista hyväksyvä jumalakin.
- KTS (Ei kirj.)
Israelista löytyy PALJON asioita ja ihmisiä, joiden asiaa voimme rukouksin ja siunauksin edistää. Yksi tälläinen on "Breaking the Silence" -järjestö, karskien, isänmaallisten upseerismiesten perustama rintama, joka ei sensuroi ihmisoikeuksien loukkauksia Länsirannalla kuten meijän uskonnollinen turhislössi.
Näitä aktivisteja enemmän myös Suomen seurakuntiin esitelmöimään:
"Yehuda Shaul, 27, on myös tuttu näky Sheikh Jarrahissa. Hän on erikoinen aktivisti: kotoisin Länsirannan siirtokunnasta, harjoittaa ortodoksijuutalaisuutta ja palveli taistelujoukoissa Israelin armeijassa. Mutta juuri kokemukset sotilaana muuttivat hänen elämänsä suunnan. ...
"Minua mietitytti, mitä olin tekemässä. Hebron on paikka, josta ei lähdetä ilman suuria kysymyksiä", ...
"Halusimme näyttää miehityksen miehittäjän näkökulmasta. Kuinka kunnon pojat tekevätkin armeijassa kaikkea tuollaista?" Kuvissa näkyy palestiinalaisia, joiden silmät on peitetty ja kädet sidottu nippusiteillä selän taakse. "He eivät olleet enää ihmisiä, vaan kivoja kasveja, joista näpsäistään kuva albumiin", Shaul sanoo.
Avajaisissa monet tulivat kertomaan, että heillä oli samanlaisia kokemuksia. "Saimme kuulla vieläkin hirveämpiä juttuja. ...
Todistuslausuntojen kerääminen johti Breaking the Silence -järjestön perustamiseen. Sillä on nykyään 11 työntekijää ja kymmeniä vapaaehtoisia, jotka luennoivat kouluissa ja järjestävät kiertoajeluita Hebronissa."
HYVÄ! - Lähetyssaarnajia
on Israelissa aika monta. Kuinka paljon juutalaisia saadaan käännytettyä vuodessa kristinuskoon? Meneekö tätävauhtia kauankin, ennenkuin kaikki juutalaiset on käännytetty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057411
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1005255Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253451Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3451485Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?551318