opetelkaa voimallinen rukous

jpl53

Rukoilkaa herraa jeesusta kristusta jumalan poikaa, niin saatte vastauksia rukouksiinne. Täältä löytyy netistä klikkaamalla totuus: kulmakivenseurakunta1 ja youtube jukka.l

5

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus vaoauttaa

Kiitos, minä myös rukoilen niinkuin neuvoit. Herra jeesus sinua siunaa.

• kari00

Mutta kannattaa rukoilla Jeesuksen nimessä ja hänen sovintoveressään.

• jpl53
        kari00 kirjoitti:

Mutta kannattaa rukoilla Jeesuksen nimessä ja hänen sovintoveressään.

Jeesus sanoo, anokaa minulta minun nimessäni, niin minä teen sen. Ps. Missä jeesus kehoittaa rukoilemaan hänen veressään????????????

• lehtis 66

Kyllä rukoilu on aika turhaa hommaa,mitään apua en ole saanut,vaikka olen rukoillut,jo vuosia.Esimerkkeijä löytyy,vaikka kuinka paljon,esim poltin tupakkaa v.1977 asti,ja pyysin,että pääsisin eroon tupakasta v.2004.Sain itsestäni niinpaljon irti,että lopetin,ja eikö minun pitänyt sairastua haavaiseen paksusuolen tulehdukseen,eli tautiin,johon ei ole olemassa parantavaa lääkettä.Olen käynyt henkiparantajankin luona,apua saamatta.Lisäksi olen sairastunut munuais syöpään,ja minut on leikattu kuukausi sitten,ja eikö paripäivää kotiutumisen jälkeen pitänyt pohkeen tulla kipeäksi.Alkuun luulin,että minulla on veritulppa,no menin lääkäriin,jossa tutkittiin,ja todettiin välilevyjen pullistuma.Eilen rukoilin,että kun menen tänään pilkille,että saisin mieltä kohottavan kalansaalin,vau 1 kiiski.Olen lukenut paljon uskonnolista kirjallisuutta,mihin muuhun,nämä kelpaa,kuin saunan lämmitykseen.Onneksi on vielä viikko sairaslomaa,tai voihan olla,että se jatkuu,ei nimittäin nappaa,se tylsä raataminen epäinhimillisissä olosuhteissa,varsinkin,kun siitä ei tienaa,edes suomalaisen miehen kesikipalkkaa.Tällä kokemuksella 29 v.

• jpl53

Lueppa tuolta sivulta netissä; kulmakivenseurakunta1 Ehkä löydät sieltä vastauksia siihen kun et ole saanut rukous vastauksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      406
      5962
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      81
      5323
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4336
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3931
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      52
      3719
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      165
      3419
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      107
      3188
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      53
      3173
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2279
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49