Onko mahdollista päästä uskontojen uhrien tuen piiriin?
Pitkään on painostanut uskonto, jota sen kannattajat kutsuvat ateismiksi. Kun kannattajat pääsivät Venäjällä valtaan, niin muuttivat sen joksikin kummalliseksi "Neuvostoliitoksi". Ja siitä alkaen alkoi vaino, joka turhaan hakee vertaansa maailmanhistoriasta.
Uskovaisia vainottiin ja tapettiin. Toki vainottiin muitakin. Lopputuloksena Neuvostoliittokokeilusta taitaa olla useiden kymmenien miljoonien kuolleiden määrä.
Kun ajattelen noita tapauksia ja kuuntelen nykypäivän ateisteilta kaipausta noihin samanlaisiin päiviin, niin ahdistaa, kyllä.
Olenko oikeutettu tukeen. Voinko saada terapiaa. Onko mahdollista saada lainsäädännön kautta turvattua uskonnonvapaus?
Tukea uhreille?
18
96
Vastaukset
- o_________-p
Olen itsekin miettinyt pitäisikö perustaa "Ateismin uhrien tuki", juuri samoja asioita ajattelin kuin kirjoituksessasi on. Neuvostoliiton vuosikymmenten operaatio jätti karmeaa jälkeä.
- ------------------->
Imiskunnan suurimat sodat ja sorto on kautta aikojen toteutettu jumalien ja uskontojen nimissä. Myös Vanha Testamentti on täynnänsä toinen toistaan raaempia sotia ja massamurhia jumalien nimissä.
Edelleenkin uskonnot ja jumaluudet ovat surelta osin mukana sodissa, selkkauksissa ja attentaateissa.
Kaiken tuon rinnalla ateistien käymät sodat ja todellakin "ateisti-sodat" niiden todellisina syinä kalpanevat ensinmainittujen rinnalla.
Ristiretket: http://fi.wikipedia.org/wiki/Ristiretket
Noitavainot: http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
Kolmikymmenvuotinen sota: http://fi.wikipedia.org/wiki/Kolmikymmenvuotinen_sota
Uskonnollinen sota: http://fi.wikipedia.org/wiki/Uskonnollinen_sota
Jihad: http://fi.wikipedia.org/wiki/Jihad
Ps. Kovimpa aloituksen brovoilevaa komentoijaa huolestuttaa maailman väestössä vähemistönä oleva ateismi. Heistäkin vain hyvin pieni osa on ns. aktiiviateisteja, jotka kiihkouskovien tavoin koettavat maailmankuvaansa toisille tyrkyttää.
- http://fi.wikipedia.org/wiki/Ateistien_osuus_väestöstä
- http://fi.wikipedia.org/wiki/Agnostisismi
PsPs. Ateismille on varattu aivan oma palstansa ja tämä uskontojen uhreille on omansa. - Uhkan luonne
Ei ateistit manipuloi eikä pakkota ketään kanssaan ryhtymään ateisteiksi. Kyllä se manipuolinti ja pakottaminen on ihan kiihkouskovaisten ja lahkolaisten toimintaa. Ateismi ei uhkaa eikä vahingoita ketään, mutta uskonnolliset temppuilut tosi pahasti muodostavat uhkan sivistyneelle yhteiskunnalle. Vertaistulea tarvitsevat siis vain uskontojen aiheuttaman kiusan kokeneet.
- asia on niin
Niin se on aina ollut, että uskovaisia saa pilkata mielin määrin ja heille si saisi olla mitään mahdollisuutta puollustautua. Kouluissakin yleensä pilkataan uskovaisia.
Ja jos ateismipalstalla vähänkin kritisoi ateismia niin viestit poistetaan altaaika yksikön ja ateistit häiritsevät jakuvasti uskovien omia paltoja. - 9+9
Harvemmin uskovia pilkataan sen enempää kuin ihmisiä yleensäkään jonkin "ominaisuuden" vuoksi.
Valitettavasti ahdasmieliset toisten elämänkatsomusta kunnioitamattomat kiihkouskovat röyhkeällä tyrkytyksellään ja toisten tuomitsemisillaan itse hakevat itselleen vastoinkäymisiä. Sen mitä he vaativat itselleen (oikeuden vakaumukseensa) he eivät salli toisille.
On hyvä olla unohtamatta miten kiihkouskovat usein myös repivät henkisesti, hengellisesti ja verbaalisen agressiivisesti toinen toisiaankin kadotukseen tuomiten ja tämä vain toisten uskontojen kannattajien erilaisten tulkintojen ja dogmien vuoksi. Eri tavoin tulkitsevat ovat "vääriä kristittyjä" joita odottaa kadotus.
On hyvä huomata, että keskeinen ongelma ovat fundamentaliset, ahdasmieliset, ahdistavat ja autoritääriset uskonnot, jotka syyllistäen koettavat ottaa otteen ja dominoida jäseniään. Usein siihen myös liitty erityyppistä hengellis-henkistä manipulointia ja psykologista kiristämistä. Maltillisemmat uskonnot ovat myös seuraamuksiltaan maltillisempia. - että näin ...
Hyvä kai sinun 9 9 on noin sanoa kun et ole ollut uskossa. Kivessä kipeä kuin toisessa. Tänääkin 500 ihmistä tapetaan maapallolla vain sen takia kun uskoo Jeesukseen. Ja vähintää 200 000 kokee ankaraa vainoa.
että näin..
Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu.Matt 10:22.Ei siinä omat voimat riitä alkuunkaan,siinä riisutaa totaalisesti omista voimista omasta vanhurskautesta.
Älä yhtään pelkää sitä, mitä joudut kärsimään. Saatana on sulkeva muutamia teistä vankeuteen, jotta teitä koeteltaisiin, ja te joudutte ahdinkoon kymmeneksi päiväksi. Ole uskollinen kuolemaan asti, niin minä annan sinulle voitonseppeleeksi elämän. Ilm 2:10. Niin koeteltaisiin oletteko tosissannen jeesuksen seuraajia,koko sydämmestänne.- 9+9
kuulija1 kirjoitti:
että näin..
Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu.Matt 10:22.Ei siinä omat voimat riitä alkuunkaan,siinä riisutaa totaalisesti omista voimista omasta vanhurskautesta.
Älä yhtään pelkää sitä, mitä joudut kärsimään. Saatana on sulkeva muutamia teistä vankeuteen, jotta teitä koeteltaisiin, ja te joudutte ahdinkoon kymmeneksi päiväksi. Ole uskollinen kuolemaan asti, niin minä annan sinulle voitonseppeleeksi elämän. Ilm 2:10. Niin koeteltaisiin oletteko tosissannen jeesuksen seuraajia,koko sydämmestänne."kuulija1"
Tuo Matt 10:22:n itseensä soveltamien on uskovien hurskasteleva ikuisuusmantra johon myös liittyy tietynlainen itsensä korottaminen.
On muuten merkillistä miten dogmiriitaiset fundamentaliset kristityt vainoavat myös toinen toisiaan tuomiten toisiaan ikuiseen hel_vetin kadotukseen vain sen vuoksi, että kilpailevien kristillisten uskonliikkeiden edustajat tulkitsevat samoja kirjoituksia eri tavoin.
Intouskovan taikasauva.
1) Aina kun on vastoinkäymisiä on se osoitus uskoonsa / uskontoonsa kohdistuvasta vainosta ja siten oikeassa ja valittuna olemisestaan.
2) Sitten kun asiat menevät hyvin, niin se taasen on osoitus rukouksiin vastaamisesta ja itse Jumalan siunauksesta.
Aivan samaa logiikka soveltavat myös kilpailevat kristilliset liikkeet ja monet ei kristityt uskovat.
Useinkin kohdan yksi saa aikaan intouskovien itsensä osoittama uskonnollinen narsismi, harrastamansa uskonsa röyhkeä toisille tyrkyttäminen, itsensä korottaminen, epäkunnoittavuus ja toisiin ei tavallaan uskoviin tai ei uskoviin kanssaihmisiinsä kohdistama ylenkatse ja tuomitsevuus. Intouskovat kuvittelevat narsisitisessa omavanhurskaudessaan olevansa toisten yläpuolella.
Aivan normaalit kaikkia ihmisiä kohtaavat asiat pyritään pakonomaisesti hengellistämään ja hakemaan niistä merkitystä jota niillä ei ole. Uskovan itsesuggestiota.
Samaan aikana sivuutetaan eri tavoin uskovien tai ei uskovien osakseen saama huno kohtelu, vainoaminen ja tappaminenkin. Koska he ovat "erilaisia" ei heidän ihmiselämään ole edes arvoa, koska "Jumala ei ole heitä kutsunut."
Edelleen unohdetaan miten ihmiset kautta maailman kärsivät mitä erilaisimmista syistä huonoa kohtelua tai omaavat menestystä ja tämä ilman henkien vaikutusta.
Tarkemmin katsottuna uskovat ovat yksiä maailman röyhkeimpiä ja itsekkäimpiä ja itseriittoisempia ihmisiä. Usein toisille mahdollisesti tarjottu apukin on vain keino koettaa käännyttää heitä uskontoon. Tuo apu ei ole pyyteetöntä ja vipitöntä vaan sen takana on uskonnollinen aivopesu tavoitteena.
Ps. Mikski muuten riitaisa ja pirstaloitunut juuri kristinusko, joka edustaa vain noin 30% maailman koko populaatiosta, olisi yli kaikkien muiden uskojen?
Tuomitseeko Jumalasi kaikki muut 70% ikuiseen hel_vetin kidutukseen koska he uskovat eri tavalla? 9+9 kirjoitti:
"kuulija1"
Tuo Matt 10:22:n itseensä soveltamien on uskovien hurskasteleva ikuisuusmantra johon myös liittyy tietynlainen itsensä korottaminen.
On muuten merkillistä miten dogmiriitaiset fundamentaliset kristityt vainoavat myös toinen toisiaan tuomiten toisiaan ikuiseen hel_vetin kadotukseen vain sen vuoksi, että kilpailevien kristillisten uskonliikkeiden edustajat tulkitsevat samoja kirjoituksia eri tavoin.
Intouskovan taikasauva.
1) Aina kun on vastoinkäymisiä on se osoitus uskoonsa / uskontoonsa kohdistuvasta vainosta ja siten oikeassa ja valittuna olemisestaan.
2) Sitten kun asiat menevät hyvin, niin se taasen on osoitus rukouksiin vastaamisesta ja itse Jumalan siunauksesta.
Aivan samaa logiikka soveltavat myös kilpailevat kristilliset liikkeet ja monet ei kristityt uskovat.
Useinkin kohdan yksi saa aikaan intouskovien itsensä osoittama uskonnollinen narsismi, harrastamansa uskonsa röyhkeä toisille tyrkyttäminen, itsensä korottaminen, epäkunnoittavuus ja toisiin ei tavallaan uskoviin tai ei uskoviin kanssaihmisiinsä kohdistama ylenkatse ja tuomitsevuus. Intouskovat kuvittelevat narsisitisessa omavanhurskaudessaan olevansa toisten yläpuolella.
Aivan normaalit kaikkia ihmisiä kohtaavat asiat pyritään pakonomaisesti hengellistämään ja hakemaan niistä merkitystä jota niillä ei ole. Uskovan itsesuggestiota.
Samaan aikana sivuutetaan eri tavoin uskovien tai ei uskovien osakseen saama huno kohtelu, vainoaminen ja tappaminenkin. Koska he ovat "erilaisia" ei heidän ihmiselämään ole edes arvoa, koska "Jumala ei ole heitä kutsunut."
Edelleen unohdetaan miten ihmiset kautta maailman kärsivät mitä erilaisimmista syistä huonoa kohtelua tai omaavat menestystä ja tämä ilman henkien vaikutusta.
Tarkemmin katsottuna uskovat ovat yksiä maailman röyhkeimpiä ja itsekkäimpiä ja itseriittoisempia ihmisiä. Usein toisille mahdollisesti tarjottu apukin on vain keino koettaa käännyttää heitä uskontoon. Tuo apu ei ole pyyteetöntä ja vipitöntä vaan sen takana on uskonnollinen aivopesu tavoitteena.
Ps. Mikski muuten riitaisa ja pirstaloitunut juuri kristinusko, joka edustaa vain noin 30% maailman koko populaatiosta, olisi yli kaikkien muiden uskojen?
Tuomitseeko Jumalasi kaikki muut 70% ikuiseen hel_vetin kidutukseen koska he uskovat eri tavalla?9 9:lle
vastaus Sehän on Jeesuksen omat santa,miten se voi olla itsensä korottamista katosn muita jakeita siihen liittyviä
Meistä puhutaan pahaa, mutta me puhumme hyvää. Tähän päivään saakka olemme olleet koko maailman kaatopaikka, ihmiskunnan pohjasakkaa.1Kor 4:13
Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne.Joh 15:20 Tätä kohtaako tarkoitat,< itseensä soveltamien on uskovien hurskasteleva ikuisuusmantra johon myös liittyy tietynlainen itsensä korottaminentsensä koroittamisella- 9+9
kuulija1 kirjoitti:
9 9:lle
vastaus Sehän on Jeesuksen omat santa,miten se voi olla itsensä korottamista katosn muita jakeita siihen liittyviä
Meistä puhutaan pahaa, mutta me puhumme hyvää. Tähän päivään saakka olemme olleet koko maailman kaatopaikka, ihmiskunnan pohjasakkaa.1Kor 4:13
Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne.Joh 15:20 Tätä kohtaako tarkoitat,< itseensä soveltamien on uskovien hurskasteleva ikuisuusmantra johon myös liittyy tietynlainen itsensä korottaminentsensä koroittamisella"kuulija1"
Sivuutat sujuvasti ja toistuvasti kaikki esille nostamani oleelliset seikat, joka toki edustaa tyypillistä intouskovan hengellis-narsisitista selektiivisyyttä.
Kannustan kuitenkin huomioimaan, että emme ole uskonnollisten dogmien julistuspalstalla.
Hieman sama kuin raiskaajat tai hyväksikäyttäjät tunkeutuisivat ko. tekojen kohteina olleiden / olevien uhrien palstalle. Ole hyvä ja vie tyrkky-julistuksesi toisaalle.
Olemme palstalla _ u s k o n t o j e n_ u h r i t_ . 9+9 kirjoitti:
"kuulija1"
Sivuutat sujuvasti ja toistuvasti kaikki esille nostamani oleelliset seikat, joka toki edustaa tyypillistä intouskovan hengellis-narsisitista selektiivisyyttä.
Kannustan kuitenkin huomioimaan, että emme ole uskonnollisten dogmien julistuspalstalla.
Hieman sama kuin raiskaajat tai hyväksikäyttäjät tunkeutuisivat ko. tekojen kohteina olleiden / olevien uhrien palstalle. Ole hyvä ja vie tyrkky-julistuksesi toisaalle.
Olemme palstalla _ u s k o n t o j e n_ u h r i t_ .Olet itse säälin uhri,käytä vain uskotoa keppi helvosena,minä en tyrkytä mitään kenellekään ei ole minun tetävnä,vain se sana joka on kirjaan kirjoitettu ne tosi asiat tuon vain esille.
- 9+9
kuulija1 kirjoitti:
Olet itse säälin uhri,käytä vain uskotoa keppi helvosena,minä en tyrkytä mitään kenellekään ei ole minun tetävnä,vain se sana joka on kirjaan kirjoitettu ne tosi asiat tuon vain esille.
>> Olet itse säälin uhri,käytä vain uskotoa keppi helvosena,minä en tyrkytä mitään kenellekään ei ole minun tetävnä,vain se sana joka on kirjaan kirjoitettu ne tosi asiat tuon vain esille.
Tuot kiitettävällä tavalla esille hengellis-narsisitisen intouskovan käytösprofiilin.
Fundamentalisten kiihkouskovien psykologinen profiili on hyvin läpinäkyvä ja mustavalkoiset reaktiomallit edeltä nähtäviä.
Myös Koraanin nimeen vannovat katsovat toimivansa tavallasi ja tuomitsevat sinut, kristityt ja muut eri tavoin uskovat ja ei uskovat vääräuskoisena, sekä pyrkivät levittämään shariaa kaikkialle maailmaan aivan kuten pirstaleisiin eri uskonliikkeisiin ja ristiriitaisiin dogmeihin hajaantuneet kristityt tyrkyttävät omaansa.
Miksi juuri sinun (narsistinen) "ainoa oikea" uskosi olisi ylitse kaikkien muiden eri uskojen?
Edelleen karikatyri-fundamentalistille ominaiseen tapaan olet systemaattisesti sivuuttanut kaikki esille nostamani faktat ja oleelliset aspektit.
Kuplassa eläminen saattaa toki antaa turvallisuuden tunnetta. Kaikki mikä riskeeraisi puhkaista tuon itseriittoisen fundamentalistikuplan sivuutetaan ja torjutaan.
Edelleenkin. Tämä on _u s o n t o j e n _ u h r i e n_ palsta, ei uskovien "sananaasa" tyrkyttävien alusta. Ole hyvä ja vie tyrkky-julistuksesi toisaalle. 9+9 kirjoitti:
>> Olet itse säälin uhri,käytä vain uskotoa keppi helvosena,minä en tyrkytä mitään kenellekään ei ole minun tetävnä,vain se sana joka on kirjaan kirjoitettu ne tosi asiat tuon vain esille.
Tuot kiitettävällä tavalla esille hengellis-narsisitisen intouskovan käytösprofiilin.
Fundamentalisten kiihkouskovien psykologinen profiili on hyvin läpinäkyvä ja mustavalkoiset reaktiomallit edeltä nähtäviä.
Myös Koraanin nimeen vannovat katsovat toimivansa tavallasi ja tuomitsevat sinut, kristityt ja muut eri tavoin uskovat ja ei uskovat vääräuskoisena, sekä pyrkivät levittämään shariaa kaikkialle maailmaan aivan kuten pirstaleisiin eri uskonliikkeisiin ja ristiriitaisiin dogmeihin hajaantuneet kristityt tyrkyttävät omaansa.
Miksi juuri sinun (narsistinen) "ainoa oikea" uskosi olisi ylitse kaikkien muiden eri uskojen?
Edelleen karikatyri-fundamentalistille ominaiseen tapaan olet systemaattisesti sivuuttanut kaikki esille nostamani faktat ja oleelliset aspektit.
Kuplassa eläminen saattaa toki antaa turvallisuuden tunnetta. Kaikki mikä riskeeraisi puhkaista tuon itseriittoisen fundamentalistikuplan sivuutetaan ja torjutaan.
Edelleenkin. Tämä on _u s o n t o j e n _ u h r i e n_ palsta, ei uskovien "sananaasa" tyrkyttävien alusta. Ole hyvä ja vie tyrkky-julistuksesi toisaalle.Kuka voi tuomitä jumlana valittuja, herra itse on valinnut.
Myös Koraanin nimeen vannovat katsovat toimivansa tavallasi ja tuomitsevat sinut, kristityt ja muut eri tavoin uskovat ja ei uskovat. Koraanin tuomiolla ei ole mitään peursteia,kristittyihin meidän tuomarimme on Jeesus kristus hän armataa kenet tahtoo,tuomitsee kenet-tahtoo.- 9+9
kuulija1 kirjoitti:
Kuka voi tuomitä jumlana valittuja, herra itse on valinnut.
Myös Koraanin nimeen vannovat katsovat toimivansa tavallasi ja tuomitsevat sinut, kristityt ja muut eri tavoin uskovat ja ei uskovat. Koraanin tuomiolla ei ole mitään peursteia,kristittyihin meidän tuomarimme on Jeesus kristus hän armataa kenet tahtoo,tuomitsee kenet-tahtoo.Edelleen karikatyri-fundamentalistille ominaiseen tapaan olet systemaattisesti sivuuttanut kaikki esille nostamani faktat ja oleelliset aspektit. Selektiivisellä sokeudella pidetään kuplaa yllä.
Rautalankaa.
Mikksi uskollasi tulisi enemmän arvoa kuin kanssasi dogmeista eri mieltä olevan toisen kritstityn uskolla?
Tai miksi sinun kristytyksi tunnustautuvan uskolla tulisi olla enemmän arvoa kuin vaikkapa islamilaisen uskolla?
Islamilaisten näkökulmasta katsottuna olet aivan yhtä vääräuskoinen kuin päinvastoinkin. Kumpikin taho vannoo oikeutukseensa.
Raamatun tuomioilla on vastaavasti aivan yhtä paljon tai vähän perusteita kuin Koraaninkaan tuomioilla riippuen siitä kumpaa leiriä henkilö edustaa (hieman kuin poliittiset puolueetkin). Kuitenkin kumpikin taho on narsistisen vakuuttunut omastaan. Juutalaiset puolestaan erottuvat kristittyjen dogmeista eivätkä niitä tunnusta.
Maailma olisi todennäköisesti parempi paikka ilman tuomaroitsevia, uskoaan ja maailmankuviaan toisile tyrkyttäviä narsistiuskovia.
Edelleenkin. Tämä on _u s o n t o j e n _ u h r i e n_ palsta, ei uskovien "sananaasa" tyrkyttävien alusta.
Ole hyvä ja vie tyrkky-julistuksesi toisaalle, niille on omat palstansa. Miksi tämä on niin vaikea ymmärtää? - Tammi2
9+9 kirjoitti:
Edelleen karikatyri-fundamentalistille ominaiseen tapaan olet systemaattisesti sivuuttanut kaikki esille nostamani faktat ja oleelliset aspektit. Selektiivisellä sokeudella pidetään kuplaa yllä.
Rautalankaa.
Mikksi uskollasi tulisi enemmän arvoa kuin kanssasi dogmeista eri mieltä olevan toisen kritstityn uskolla?
Tai miksi sinun kristytyksi tunnustautuvan uskolla tulisi olla enemmän arvoa kuin vaikkapa islamilaisen uskolla?
Islamilaisten näkökulmasta katsottuna olet aivan yhtä vääräuskoinen kuin päinvastoinkin. Kumpikin taho vannoo oikeutukseensa.
Raamatun tuomioilla on vastaavasti aivan yhtä paljon tai vähän perusteita kuin Koraaninkaan tuomioilla riippuen siitä kumpaa leiriä henkilö edustaa (hieman kuin poliittiset puolueetkin). Kuitenkin kumpikin taho on narsistisen vakuuttunut omastaan. Juutalaiset puolestaan erottuvat kristittyjen dogmeista eivätkä niitä tunnusta.
Maailma olisi todennäköisesti parempi paikka ilman tuomaroitsevia, uskoaan ja maailmankuviaan toisile tyrkyttäviä narsistiuskovia.
Edelleenkin. Tämä on _u s o n t o j e n _ u h r i e n_ palsta, ei uskovien "sananaasa" tyrkyttävien alusta.
Ole hyvä ja vie tyrkky-julistuksesi toisaalle, niille on omat palstansa. Miksi tämä on niin vaikea ymmärtää?En vastaa epämääräisiin fundamenstaalistielle kysmyksille.
- 9+9
että näin ... Jotkin uskovat vaikuttavat kuvittelevan omaavansa kristallipallon lausuakseen toisten uskoon liittyvistä asioista, mutta sehän onkin heidän röyhkeyden yksi peruselementti.
Toisekseen uskonnot ja henkilökohtaien usko eivät systemaattisesti liity toisiinsa.
Sivuutat kokonaan sen miten kristinuskolla / sen taustalla / perustuksilla / kirkolla on ristiretkineen ja vainoineen kädet täynnä täysin viattomien verta kautta historiansa, kuten tuossa ylempänä aiheesta tiivistelmä. Kautta aikain ja edelleen suuri osa sodista tehdään uskontojen ja jumalaien nimissä.
Mikski muuten juuri kristinusko, joka edustaa vain noin 30% maailman koko populaatiosta, on yli kaikkien muiden uskojen? Tuomitseeko Jumalasi kaikki muut 70% ikuiseen hel_vetin kidutukseen koska he uskovat eri tavalla?
Samalla sivuutat sen miten paljon ei kristittyjä vainotaan ja tapetaan päivittäin, mutta sehän ei omavanhurskasta omaatuntoasi häiritse, sillä "heheän eivät ole kristittyjä." Tässä tuleekin esille monien into-kiihko-krititty-uskovien "kristillisen rakkauden" todellinen sisältö ja raadollisuus, jossa todellisilla universaaleilla ihmisyysarvoilla ei todellisuudessa ole paljoa painoa, vaan ne ovat omaan klaaniin sidottuja. Seurakunta on se paikka jossa voisi keskustella,uskonto ongelmasta ketään ei voi pakotta uskomaan se on Jeesukse asia kutsua elämään hän tuntee jok ikisen ihmisen.
- 9+9
>> Seurakunta on se paikka jossa voisi keskustella,uskonto ongelmasta ...
Väärin. Fundamentalisissa uskonliikkeissä ja niiden seurakunnissa nimenomaan harrastetaan hengellistä väkivaltaa, joka saa aikaan uskontojen uhreja joita tämän palstan teema käsittelee.
Kun yksilö kärsii hengellisestä väkivallasta, niin lääkkeeksi siihen hänelle tarjotaan sitä samaa lisää. Kuin alkoholistille alkoholia ongelmaansa.
Eräs palstan teeman mukainen vertaistuen kanava: http://www.uskontojenuhrientuki.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026448
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h834933Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1053191Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303032Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262235Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191616Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961211Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391192Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311106- 48884