Täyttä moskaa kaikki tosi-TV:t. Nehän on tosi halpoja tehdä, eikä vaadi kummosta toimittajakoulua eikä äöötä kun pystyt tekeen tommosia p....ka ohjelmia.Kaupallisilla kanavilla katsotaan mainosten välissä hyvin pieni aika jotain huippuhullut australiassa. Yle taas varmasti tuplasi tuottonsa kun joka työssä käyvä perh.jäsen maksaa yleveron ja ohjelmat on mitä on.Vaikka meillä olisi sata kotimaista kanavaa niin ei mikään muutu kuin huonompaan suuntaan. Onko tämä nykyajan elämä näin vakavaa, että kukaan ei osaa tehdä huumoriohjelmia, elokuvista jotain bondia esitetään puolen vuoden välein,vaikka ne onkin hyviä niin ei sitä jaksa loputtomiin uusintoja katsella. Kyllä mä niin mieleni pahoitin!
Näin meitä kusetetaan
lautori1
0
107
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei512919Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071702- 1061022
- 84936
- 60883
- 42786
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate163780IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57771Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59742Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28695