Nordean lyhennysjousto - palvelu, onko kokemuksia?

Mauni2k

Hei

Tätä "lyhennysjoustoa" markkinoidaan nyt, että sen ottamalla saa maksuitta asuntolainaan lyhennysvapaita kuukausia (pitää maksaa vain lainan korot).

Onko kokemuksia tämän "palvelun" käytöstä, ja siitä onko tosiaan maksuton vai onko maksuja piilotettu johonkin?

9

7597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puikko3

      ei kokemusta, mutta ihan varmasti on. Pankit on kaikki ihan syvältä

    • markkinointikikka

      Eikös näin ole voinut aina toimia, eikö lyhennysvapaa ole sama asia??
      Ei tämä mikään uusi juttu ole...

    • mauni2k

      lyhennysvapaa toimii nordean avainasiakkaalle nykyään näin:

      100e kertaluontoinen palvelumaksu marginaalia korotetaan

      tämä siis jos haluat "maksuohjelman muutoksen" joka ennen oli kerran vuodessa maksuton avainasiakkaalle

      sen sijaan pankki tarjoaa "lyhennysjoustoa" jota markkinoidaan maksuttomana, kiinnostaisi tietää kokemuksia tuon käytöstä ja siitä onko tosiaan käytännössä maksuton

      • pankkimamma

        Onhan toi aika selkeästi selitetty nordea.fi sivuilla. Onko se ihan mahdoton käsittää, että jostain palvelusta ei peritä näinä aikoina palkkiota? Kai se on näin...pankithan on suoraan sieltä, siellä ei kukaan tiedä mitään, eikä siellä ainakaan asiakkaita palvella eikä yritetä pitää tyytyväisinä, mitäpä ne pankit asiakkailla tekis :)) Ja tietenkin kannattaa täällä tuota asiaa ruotia, eikä pankin kanssa, siellähän vaan huijataan ja kusetetaan jne...
        No, omaa kokemusta on. Oma pankkineuvojani tuon asian meille kertoi ja otimme palvelun tietenkin käyttöön, kun ei mene niitä kulujakaan. Äärimmäisen hyvä ja helppokäyttöinen juttu, ainakin mun mielestä. Toimii verkkopankissa ja lainan lyhennystä voit siirtää esim yllättävien tilanteiden sattuessa. Tai olla siirtämättä. Se on siis vain yksi maksuton lisäominaisuus lainassasi.


      • NaantaliN
        pankkimamma kirjoitti:

        Onhan toi aika selkeästi selitetty nordea.fi sivuilla. Onko se ihan mahdoton käsittää, että jostain palvelusta ei peritä näinä aikoina palkkiota? Kai se on näin...pankithan on suoraan sieltä, siellä ei kukaan tiedä mitään, eikä siellä ainakaan asiakkaita palvella eikä yritetä pitää tyytyväisinä, mitäpä ne pankit asiakkailla tekis :)) Ja tietenkin kannattaa täällä tuota asiaa ruotia, eikä pankin kanssa, siellähän vaan huijataan ja kusetetaan jne...
        No, omaa kokemusta on. Oma pankkineuvojani tuon asian meille kertoi ja otimme palvelun tietenkin käyttöön, kun ei mene niitä kulujakaan. Äärimmäisen hyvä ja helppokäyttöinen juttu, ainakin mun mielestä. Toimii verkkopankissa ja lainan lyhennystä voit siirtää esim yllättävien tilanteiden sattuessa. Tai olla siirtämättä. Se on siis vain yksi maksuton lisäominaisuus lainassasi.

        Jos NORDEASSA noin hyvin palvellaan asiakkaita ,niin vaihdanpa pankkia ?/Uskomattomalta kylläkin kuullostaa omiin kokemuksiini ko. Pankista puheenollen/Palvelua siellä ei todellakaan ole!!!!


      • pankkimamma
        NaantaliN kirjoitti:

        Jos NORDEASSA noin hyvin palvellaan asiakkaita ,niin vaihdanpa pankkia ?/Uskomattomalta kylläkin kuullostaa omiin kokemuksiini ko. Pankista puheenollen/Palvelua siellä ei todellakaan ole!!!!

        Ihan normipalvelua tuo mielestäni on. Jos kerran pankilla on uusi palvelu, joka on kaikille tarjolla, niin miksi sitä ei tarjottaisi henk.koht. tapaamisessa? Ei siinä mitään yliluonnollista ole.
        Kuinkahan paljon Nordeassa on henkilökuntaa? Joukkoon mahtuu ihan varmasti monenmoista palvelijaa, kuten joka pankissa. Niin tai näin, omaan pankkineuvojaani olen tyytyväinen ja meidän "suhde" on kestänyt jo 10 vuotta.


      • ami66

        Meillekin markkinoitiin sitä maksuttomana. Yllättäen lainaan ilmestyi kuitenkin uusi 1,80€ kuukausikulu "automaattisesta veloituksesta" tms. Ja hinta nousee pian 2,50€ kuussa. Pankkineuvojamme tunnusti tehneensä virheen tiukan kyselyn jälkeen. Oikaisua ei kuitenkaan luvattu. Periaatteesta suunnitellaan asian riitauttamista...


    • dspofisafp

      Jos lainanlyhennyksessä ei ole mitään vakavia häiriötilanteita (työttömyys, sairaus, avioero), niin on sulaa huluutta maksaa vain korot ja jättää lyhennys väliin ja sijoittaa se raha johonkin "tärkeään" kuten uusi auto, lomamatka tai uudet tissit.

      Jos ne markkinoivat sitä maksuttomana, niin sitten se on maksuton. Pankki saa tietysti osansa, kun joudut maksamaan pitempään korkoa lainastasi..

    • Anonyymi

      Itsellä ollu mielessä eläkkeelle jäädessä. Tiotoa pitäis saada lisää. Entinen nordea lainen kaikkea tuli vuosien mittaan nähtyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nyt tajusin mitä haet takaa

      En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3394
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

      Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1994
    3. Naiselle mieheltä

      Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1729
    4. Kaipaan niin....

      Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

      Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

      Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

      Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    8. En ymmärrä miksi minä

      Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1227
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

      Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1125
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

      Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe