Joo ei vastauksia..

3453223423

Jukka Tirkkonen Hei, miten on, olen jostain lukenut, että Suomessa esim. lottoa ja kenoa arpoo sama henkilö tai instanssi joka myös valvoo. Miten on vikinglotossa, tehdäänkö sielläkin samoin. Eikös niiden pitäisi olla ihan eri henkilöitä. Minun käsitykseni menee kyllä ihan eri rataa, miten kummatkin, arvonta ja valvonta on saman instanssin käsissä? Ja miksi ne pelatut rivit ovat ennen arvontaa tämän arpojan tai onko hän nyt sit valvoja, tiedostossa eli saatavilla. Miten kukaan voi luottaa, ettei sitä käytetä hyväksi?
See Translation
Yesterday at 14:16 · Like

Jukka Tirkkonen Heräsin vähän liian myöhään mutta joku varmaan voi vielä tähänkin kysymykseen vastata.
See Translation
18 hours ago · Like

Veikkaus Hei Jukka, välitän kysymyksesi vielä asiantuntijatiimillemme, niin saat vastauksen kysymykseesi. -Juho
18 hours ago · Like

11

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5432434

Facebookissa kyselytunnilla Jukan esittämään kyssäriin - no answer..

• 54345353

saa kyllä poistaa tän alotuksen, kun jäi vahingossa tuo jonkun nimi näkhyviin.. ei tarkoituksella

• sietäis tulla juu!

Ei haittaa, ei oo tullut vastausta!!!!!!!!!!!!!!!!

• 2342432423

Tee uusi aloitus?

• 43254442

Saitko vastausta.. vai ympäripyöreä, polliisit valvoo?

• Makeaa mahan ....

Jos minun pitäisi valvoa esim. omaa suklaansyöntiäni, niin eihän siitä mitään tule!!

• sieltä löytyy

Katsokaa facebookista, mitä on kysymyksiin vastattu!!! Tämä siis asiantuntijoden vastauksissa vikinglottoa koskeviin kysymyksiin. Sieltä löytyy kysymykset ja vastaukset yllä olevaan.

• No ompas outova

Facebookin sivuilta näin yllä olevaan kysymykseen seuraavanlaisen keskusteluketjun, joka kertoo paljon Veikkauksen toiminnasta. Eivät muka tiedä, miten arvonnan suorittaminen ja valvonta Suomessa toimii.

Joo, tuo vastaus ei tyydytä. Eikös poliisihallinnon työntekijät ole niitä arpojia ja valvojia, kumpiakin ja miksi ne saavat rivit tiedostoihinsa ennen arvontaa. Miten saman instanssin (ja vielä valtio mukana) työntekijät voivat olla molempia (puolueettomuus tulee kysymykseen) ja kun kenon rivit ovat mitä ovat ja vierestä viedään niin herää kysymys. Edes sen voitonjakoja ei ilmoiteta vaikka se on erittäin tärkeä pointti asiakkaille. Olin näkevinäni, että Norjassa ulkopuolinen taho valvoo (onko näin) ja miksei Suomessa ole niin.Päiväkenossa taas kerran pyöreä 0 euroa.
      lauantai kello 15:38 · Tykkää

Suomessa suoritettavien arvontojen valvonnasta vastaa Sisäministeriön alainen Poliisihallitus. Arvontaa koskevat tiedustelut kannattaa suunnata sinne (www.poliisihallitus.fi). Vastaamme tuosta Norjan arvonnasta sinulle ensi viikolla, kun saamme arvonnan yksityiskohdista paremmin tietävät asiantuntijat tavoitettua. -Pekka
      lauantai kello 15:43 · Tykkää

saimme nyt vastauksen asiantuntijalta. Norjassa Viking Loton valvonnan ja arvonnan suorittavat paikallisen viranomaisen valtuuttama peliyhtiön ulkopuolinen taho. - Laura
      9 tuntia sitten · Tykkää

Onko norjalainen peliyhtiö valtion omistama?
      6 tuntia sitten · Tykkää
      , kyllähän se valtion omistama on. -Juho
      5 tuntia sitten · Tykkää

Onko se valtion virkamies, joka on valtuutettu suorittamaan ja valvomaan arvonta vai aivan ulkopuolinen? Eikös täällä sen arvonnan suorittaa ja valvoo sama henkilö, joka työsktelee poliisihallinnossa?
      4 tuntia sitten · Tykkää

Valitettavasti tarkempia tietoja meillä ei yllä olevien vastauksien lisäksi ole. -Juho
      3 tuntia sitten · Tykkää

• fyguyjiokäpolå

Valitettavasti tarkempia tietoja meillä ei yllä olevien vastauksien lisäksi ole. -Juho
      3 tuntia sitten · Tykkää

lolol

• 234324234

Joo EI VASTAUKSIA _ KOSKA NIIN ILMEINEN KORRUPTIO ELI RYÖSTÖ KÄYNNISSÄ HYVÄUSKOISILTA SUOMALAISILTA HALLITUKSEN KAIKKEEN KIVAAN???

• nöf-nöf-nöf-öhö-öhö

helsinki 10
      hamina 15
      rovaniemi 10
      äänekoski 50
      ylistaro 10
      lempäälä 10

näiden paikkojen keskinäinen välimatka on satoja kilometrejä tosiin nähden
      ja kertoo itseään veikkauksen tasosta jotain mitä pelaajille voittoina jaetaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      136
      7177
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      125
      4981
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      67
      4346
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3483
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2291
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      302
      1779
    7. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1599
    8. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      23
      1575
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1485
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1448
    Aihe