Jukka Tirkkonen Hei, miten on, olen jostain lukenut, että Suomessa esim. lottoa ja kenoa arpoo sama henkilö tai instanssi joka myös valvoo. Miten on vikinglotossa, tehdäänkö sielläkin samoin. Eikös niiden pitäisi olla ihan eri henkilöitä. Minun käsitykseni menee kyllä ihan eri rataa, miten kummatkin, arvonta ja valvonta on saman instanssin käsissä? Ja miksi ne pelatut rivit ovat ennen arvontaa tämän arpojan tai onko hän nyt sit valvoja, tiedostossa eli saatavilla. Miten kukaan voi luottaa, ettei sitä käytetä hyväksi?
See Translation
Yesterday at 14:16 · Like
Jukka Tirkkonen Heräsin vähän liian myöhään mutta joku varmaan voi vielä tähänkin kysymykseen vastata.
See Translation
18 hours ago · Like
Veikkaus Hei Jukka, välitän kysymyksesi vielä asiantuntijatiimillemme, niin saat vastauksen kysymykseesi. -Juho
18 hours ago · Like
Joo ei vastauksia..
11
134
Vastaukset
- 5432434
Facebookissa kyselytunnilla Jukan esittämään kyssäriin - no answer..
- 54345353
saa kyllä poistaa tän alotuksen, kun jäi vahingossa tuo jonkun nimi näkhyviin.. ei tarkoituksella
- sietäis tulla juu!
Ei haittaa, ei oo tullut vastausta!!!!!!!!!!!!!!!!
- 2342432423
Tee uusi aloitus?
- 43254442
Saitko vastausta.. vai ympäripyöreä, polliisit valvoo?
- Makeaa mahan ....
Jos minun pitäisi valvoa esim. omaa suklaansyöntiäni, niin eihän siitä mitään tule!!
- sieltä löytyy
Katsokaa facebookista, mitä on kysymyksiin vastattu!!! Tämä siis asiantuntijoden vastauksissa vikinglottoa koskeviin kysymyksiin. Sieltä löytyy kysymykset ja vastaukset yllä olevaan.
- No ompas outova
Facebookin sivuilta näin yllä olevaan kysymykseen seuraavanlaisen keskusteluketjun, joka kertoo paljon Veikkauksen toiminnasta. Eivät muka tiedä, miten arvonnan suorittaminen ja valvonta Suomessa toimii.
Joo, tuo vastaus ei tyydytä. Eikös poliisihallinnon työntekijät ole niitä arpojia ja valvojia, kumpiakin ja miksi ne saavat rivit tiedostoihinsa ennen arvontaa. Miten saman instanssin (ja vielä valtio mukana) työntekijät voivat olla molempia (puolueettomuus tulee kysymykseen) ja kun kenon rivit ovat mitä ovat ja vierestä viedään niin herää kysymys. Edes sen voitonjakoja ei ilmoiteta vaikka se on erittäin tärkeä pointti asiakkaille. Olin näkevinäni, että Norjassa ulkopuolinen taho valvoo (onko näin) ja miksei Suomessa ole niin.Päiväkenossa taas kerran pyöreä 0 euroa.
lauantai kello 15:38 · Tykkää
Suomessa suoritettavien arvontojen valvonnasta vastaa Sisäministeriön alainen Poliisihallitus. Arvontaa koskevat tiedustelut kannattaa suunnata sinne (www.poliisihallitus.fi). Vastaamme tuosta Norjan arvonnasta sinulle ensi viikolla, kun saamme arvonnan yksityiskohdista paremmin tietävät asiantuntijat tavoitettua. -Pekka
lauantai kello 15:43 · Tykkää
saimme nyt vastauksen asiantuntijalta. Norjassa Viking Loton valvonnan ja arvonnan suorittavat paikallisen viranomaisen valtuuttama peliyhtiön ulkopuolinen taho. - Laura
9 tuntia sitten · Tykkää
Onko norjalainen peliyhtiö valtion omistama?
6 tuntia sitten · Tykkää
, kyllähän se valtion omistama on. -Juho
5 tuntia sitten · Tykkää
Onko se valtion virkamies, joka on valtuutettu suorittamaan ja valvomaan arvonta vai aivan ulkopuolinen? Eikös täällä sen arvonnan suorittaa ja valvoo sama henkilö, joka työsktelee poliisihallinnossa?
4 tuntia sitten · Tykkää
Valitettavasti tarkempia tietoja meillä ei yllä olevien vastauksien lisäksi ole. -Juho
3 tuntia sitten · Tykkää - fyguyjiokäpolå
Valitettavasti tarkempia tietoja meillä ei yllä olevien vastauksien lisäksi ole. -Juho
3 tuntia sitten · Tykkää
lolol - 234324234
Joo EI VASTAUKSIA _ KOSKA NIIN ILMEINEN KORRUPTIO ELI RYÖSTÖ KÄYNNISSÄ HYVÄUSKOISILTA SUOMALAISILTA HALLITUKSEN KAIKKEEN KIVAAN???
- nöf-nöf-nöf-öhö-öhö
helsinki 10
hamina 15
rovaniemi 10
äänekoski 50
ylistaro 10
lempäälä 10
näiden paikkojen keskinäinen välimatka on satoja kilometrejä tosiin nähden
ja kertoo itseään veikkauksen tasosta jotain mitä pelaajille voittoina jaetaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1367177Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1254981L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa674346TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153483Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242291Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3021779Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91599Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä231575- 671485
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581448