Palstan jakaminen osastoihin

profeetta Chevy

Chevy-palsta pitäisi mielestäni jakaa aitojen jenkkien palstaksi ja korealaisten pikku-Chevyjen palstaksi. Niillä kahdella ryhmällä ei ole mitään yhteistä logon lisäksi.

Absurdia ajatella ensimmäisten Koreasta maailmalle päästettyjen Daewoo-merkkisten ajopelien perillisten olevan Chevroleteja.

Me aikuiset muistamme Chevyn Nova Coupena, 70-luvun Camarona tai Corvettena. Cruze taas muistuttaa korin ryhdiltään ja muodoiltaan ihan muuta. Tällaiset nyky-"Chevyt" polttavat Letukan maineen. Kauppa ei käy ja kunnon Chevyiltäkin lähtee maine ja kohta niitäkään ei osteta.

Kauko-Idän Chevroletit pitäisi siirtää oman kaupittelunimen alle. Daewoota ei saa enää käyttää, mutta luulisi GM:ltä joku vapaa sopiva nimi löytyvän. Sille voisi sitten rakentaa brandin. Se onnistuisi jos hintoja pudotettaisiin niin paljon, että kauppa kävisi.

21

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet oikeassa

      Juurikin näin.

    • LTZ.

      Mielenterveytesi täydellinen romahtaminen on juuri tapahtumassa. Ota äkkiä yhteyttä Kellokoskelle!!!

      • profeetta Chevy

        Juuri tällaisen vuoksi.


    • Oho................

      Ei hel etti, tuo sama kahjo kerkisi jo tännekin. Lienee vähämielisyyden lisäksi vesikauhuinenkin.

      • profeetta Chevy

        ite olet


    • Sorry, väärinkäsitys

      Tarkoitin kyllä tuota aikuisten oikeasti pimeää yksilöä, nimimerkiltään LTZ.

      Olen kanssasi täysin samaa mieltä.

      • LTZ.

        Sinulla on vilkas keskustelu jälleeen käynnissä itsesi kanssa. Kohta romahtaa ja Kellokoski odottaa sinua.


    • Heh, heh

      No sittenhän tapaankin jo puolitutun. Sinut!

      • LTZ.

        Et minua mutta paljon tuttujasi kyllä.


    • Chevy Silverado

      Hyvä tietää etten ole yksin sitä mieltä!!
      Mutta tuskin onnistuu...koska ei vielä ole tehty!! Tai sitten saisi nuo jutut pysyä autoissa ja mielisairaus jutut loppua!! Minäkin olen saanut usein kuulla olevani avohoito potilas...


      Provojen kannattaa antaa mellastaa yksinään ne kyllästyvät kyllä parissa päivässä! Mutta nämä lapselliset Cruze kouhkaajat vain lisäävät pökköö pesään ja soppa on valmis!!

      • LTZ.

        On se mukavaa kun sinulla on niin paljon sivupersoonia. Terveen ihmisen merkki.


      • LTZ.

        Noita sivupersoonia olisi helpompi hallita, ellet tekisi samoja kielioppivirheitä kaikkien hahmojesi kanssa. Nyt tämä on aika huvittavaa.


      • Chevy Silverado
        LTZ. kirjoitti:

        Noita sivupersoonia olisi helpompi hallita, ellet tekisi samoja kielioppivirheitä kaikkien hahmojesi kanssa. Nyt tämä on aika huvittavaa.

        sori ny pipipää, mutta eipä sitä korjaamo yrittäjä ole mikään äidinkielen asiantuntija!! Minä käytän aina samaa nimimerkki, voisin jopa rekisteröidä sen..enkä kirjoita mitään kaunokirjallisuutta tänne vaan koitan keskustella autoista, mutta vi*utus nousee joka kerta kaltaistesi takia! Eikä tällä palstalla ole ketään järkevää keskustelemassakaan enään..toisin oli muutama vuosi sitten,kun Cruzee ei ollutkaan vielä ja daewookin oli daewoo!! Ja Chevyt olivat amerikooosta!!

        Mutta silloin sinäkin vielä piirtelit kakalla seiniin...toivottavasti et ole aikuinen vieläkään!!


      • 165234
        Chevy Silverado kirjoitti:

        sori ny pipipää, mutta eipä sitä korjaamo yrittäjä ole mikään äidinkielen asiantuntija!! Minä käytän aina samaa nimimerkki, voisin jopa rekisteröidä sen..enkä kirjoita mitään kaunokirjallisuutta tänne vaan koitan keskustella autoista, mutta vi*utus nousee joka kerta kaltaistesi takia! Eikä tällä palstalla ole ketään järkevää keskustelemassakaan enään..toisin oli muutama vuosi sitten,kun Cruzee ei ollutkaan vielä ja daewookin oli daewoo!! Ja Chevyt olivat amerikooosta!!

        Mutta silloin sinäkin vielä piirtelit kakalla seiniin...toivottavasti et ole aikuinen vieläkään!!

        Kellokoskella on sitten taas kavereita kun palaat sinne.


    • Koetetaan ymmärtää

      Täysin ymmärrettävää käytöstä "miehiltä", jotka ovat sortuneet Daewoo soppavispilään. Kyllähän siinä mielenterveyskin menee. Ja, näköjään hermotkin, heh

      • LTZ.

        Sinulla on hauskaa avohoitojaksoillasi niin kauan kun romahdus tulee.


    • 15624

      daevoo-venäjä mies on taas sekaisin kuin käkikello!

      • GTI TDI SRT

        kyllästyitkö LTZ. Nimimerkkiin??


    • 9+3

      Onhan siellä tämä Holden Cruze ja Daewoo Lacetti Premiere joita tämä tuote käyttää, tuo alkuperäinen tuotehan on juuri Daewoo.
      Kohta tuokin tulee markkinoille Chevroletin merkin koristamana. http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/386511

      • Keurmanni

        Taitaa olla LTZ. vielä nukkumassa huurujaan pois kun ei ole kommentoinut kirjoitustasi!!??


    • 9+3

      Saattaa olla, koville se ainakin ottaa, toivottavasti ei repeä verisuoni päästä. Onhan se vähän ilkeää lapsukaista härnätä, häneltä kun palaa proput herkästi ja sitten jää tuo kolmen eri lauseen levy päälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe