Elikkäs terve kaikille, olen uusi täälläpäin, eksyin tänne onneksi kun etsin itselleni kameravaihtoja elokuvaan.
Elokuvassa tarvitaan useinkin useampia kameroita kuin se yksi ainut joka rajoittaa sitä kuvaamista, joten olisiko kenelläkän ehdotusta millainen kamera sopii sellaiseen n.40 min kestävään elokuvaa. Meillä on jo yksi kamera ja ehkä kolme viellä voisi hankkia. Tietty ne maksavat, mutta meillä on sponsoreita, joten jos joku osaa ehdottaa jotain sopivaa, tarkkaa kameraa, mikrofoneista en tiedä mitään, mutta ehkä voisitte neuvoa siinä.
Esim. onko hyvä idea liittää samsonin mikrofoni tietokoneeseen ja sillä äänittää vielä sen kameralla äänittämisen lisäksi?
Vastaukset olisivat kultaaki kalliimpia, kiitos!
Elokuvakamera amatöörikuvaajille
4
351
Vastaukset
- ideoita yhä on
eikö ketään viitsi vastata? D:
- Just for fun films
Suosittelen Dslr kamera, tule enemmän elokuva tyyli kuin video.
Voitte käyttää äänelle kompakti stereotallennin ja synkrynosoida sen. - 222333444
Ei sillä kameran laadulla ole niinkään väliä, eikä sitä usein tarvita useampaa kameraa kun yhdelläkin pärjää hyvin.
Ääni on paljon tärkeämpi juttu, eli joko kameraan tai siedettävään "sanelimeen" puomimikki kiinni. - Ihan.mikätahansa
Lähes mikä tahansa yli 200 ekee maksava digipokkari hd videokuvlla ja rajoittamattomalla videopituudella käy aivan hyvin.. samoin iphone 4/5, nokiat 920 mallista ylöspäin ja samsungin kaikki hd video kännyt toimii mainiosti kotikutoisiin elokuviin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984