Hallitus menettänyt toimintakykynsä täysin. Virkamieshallitus paras vaihtoehto tähän maahan ja äkkiä.
Hallitus vaihtoon
1
<50
Vastaukset
- ei EU ääntä
Ilman muuta Hallituksen olisi itse ymmärrettävä jättää eronpyyntö, virkamies hallitus ilman muuta ja nuo kiiltokuva ihmiset sivuun, pois pois näytelmäroolileikeistä.
Mutta kun he ovat noissa roolihahmoissa sisällä oikeasti eivätkä edes sitä huomaa niin ei ne itse tajua jättää paikkaansa tapahtuipa mitä tahansa.
Nyt he ovat ymmällä Hautaman 650 ja 250 eurosta , sama tuolla rahalla vaikka pyyhkis ahteria.
Suurempi kysymys kaikessa on se oviasentaja , miksi hän teki ilmoannon juuri nyt .
Käsittääkseni Hautalan miesystävä on kusettanut rakentajaa oikeusteitse , on lienee se kuuluisa nimetön oviasentaja.
Rakennusalan yrittäjällä ei ole oikeusturvaa mielivaltaisen työn tilaajan suhteen ja häntä voidaan kusettaa niin halutessaan, jättää laskut maksamatta ja hakea oikeuden päätös ja tuomareillahan ei mielikuvituksen puutetta ole.
Näin katson oviasentajankin joutuneen kohtaamaan tämän yhteiskunnassamme vallitsevan epäkohdan, en muuta selitystä ole löytänyt ilmiannolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780