Mikä tiputti Luca Sturniolon?

Hevimiehistä tykkääv

Mies on hyvä laulamaan ja ulkonäkö kohdillaan, ja edustaa suomalaisten suosimaa genreä, korkealta ja kovaa. Muistuttaa ulkoisesti vähän Kirkaa, on komea. Mikä mielestänne tiputti? Itse koin että Luca ei saa kontaktia yleisöön. On kylmän ja leuhkan oloinen. Ärsyttävät (matkitut) Klaus Meine-ilmeet.

4

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luca224355

      Kaveri kun ei osaa laulaa, tää on voice of finland eikä mikään mister kisa...
      Hyvä et tippu, onneks katoin nauhalt ni pysty kelaa tän ohi!

    • Nam

      Helvetin hyvän näköinen(j nuoren) kun vertaa turvonneeseen wannabe-Joneen.

    • laulutaidoton

      Helvetin huono laulaja, vaikka Mike oli häneen ihastunut kuten Isotaloonkin. Kummallakin kertaa Monroe valitsi huonomman rääkyjän. Luca oli varmaan Miken ihastus. Huono laulaja.

    • Bäkkärit kasaan

      Luca ja Christian näyttää poikapoppareilta. Mike tykkää! Mike vois koota noista suosikeistaan Suomen bäckkärit!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe