Katsoinpa YLE teemalta Sotilaan viimeinen matka ja itkin kai koko leffan ajan. Oli ihan liian koskettava. Voih, mikset sä kuulu elämääni? Olis ollut ihanaa kuivata kyyneleet ja turistaa nenä sun hihaan ;)
Nyt on sitten kyynelkanavat aukaistu ;)
7
187
Vastaukset
- kokaamyyvätarjoilija
Ai, minä katselen G. Clooney'a, uiui duidui. Mutta olisan se kyllä huimaa kuulua sun elämään, voisin vaikka sitä nenää pyyhkäistä silloin tällöin :)
- pyyhihän kyyneleet
Sä saat erikoisluvalla pyyhkiä nokkas vaikka mun parhaaseen bailupaitaan..... ;)
Kotosalla on kyl kaapis ihan iso riepu sitä varten, et siihen voidaan sit yhessä nenumme pyyhkiä jos liikutumme romanttisen leffan tm. parissa....- hyvin vuoti
Se oli oikeasti todella surullinen elokuva, tositapahtumiin perustuva, Irakin sodassa kaatuneesta nuorukaisesta, jota pitkälle kotimatkalle lähti saattamaan eversti, joka kohtasi odottomattoman ja liikuttavan suurta kunnioitusta ja myötuntoa niin lentokentän työtekijöiltä, kuin tavan ihmisiltä tien päällä ja joka paikassa,missä jouutivat matkaansa tekemään.
Olisi ihana nyt keskustella tästä hänen kanssaan, jota ikävöin. Mutta, minkäs teet, tämänkin liikutuksen ja mielenkuohun joudun nyt yksin purkamaan. - pyyhihän kyyneleet
hyvin vuoti kirjoitti:
Se oli oikeasti todella surullinen elokuva, tositapahtumiin perustuva, Irakin sodassa kaatuneesta nuorukaisesta, jota pitkälle kotimatkalle lähti saattamaan eversti, joka kohtasi odottomattoman ja liikuttavan suurta kunnioitusta ja myötuntoa niin lentokentän työtekijöiltä, kuin tavan ihmisiltä tien päällä ja joka paikassa,missä jouutivat matkaansa tekemään.
Olisi ihana nyt keskustella tästä hänen kanssaan, jota ikävöin. Mutta, minkäs teet, tämänkin liikutuksen ja mielenkuohun joudun nyt yksin purkamaan.Itse missasin kyseisen elokuvan, mut varmasti oli liikuttava. Saatanpa aikani kuluksi sen katsoa netistä...... Kuulostaa jotenki tutulle, olen ehkä sen nähnytkin. Tällä viikolla ei ole tarvinnut mitään herkkiä leffoja siihen, et silmät ovat kostuneet. Joka aamu bussissa istuessa ja kotiin palatessa on saanut salaa pyyhkiä silmiään takarivissä....
Toivottavasti sulle tulee vielä se päivä, kun voit jakaa hänen kanssaan päivän tapahtumat! - hyvin vuoti
pyyhihän kyyneleet kirjoitti:
Itse missasin kyseisen elokuvan, mut varmasti oli liikuttava. Saatanpa aikani kuluksi sen katsoa netistä...... Kuulostaa jotenki tutulle, olen ehkä sen nähnytkin. Tällä viikolla ei ole tarvinnut mitään herkkiä leffoja siihen, et silmät ovat kostuneet. Joka aamu bussissa istuessa ja kotiin palatessa on saanut salaa pyyhkiä silmiään takarivissä....
Toivottavasti sulle tulee vielä se päivä, kun voit jakaa hänen kanssaan päivän tapahtumat!Tuossa onkin Youtubessa sen miehen kertomus siitä pitkästä kotiin saattomatkasta ym.
http://www.youtube.com/watch?v=o4Rl6qqPOnc
Juu, toivottavasti yksinäiset illat olisi pian ohi. - pyyhihän kyyneleet
hyvin vuoti kirjoitti:
Tuossa onkin Youtubessa sen miehen kertomus siitä pitkästä kotiin saattomatkasta ym.
http://www.youtube.com/watch?v=o4Rl6qqPOnc
Juu, toivottavasti yksinäiset illat olisi pian ohi.Pidän sulle peukkuja ja annan nuhtelut amorille jos ei teidän osaltanne osaa avittaa....
- turhaa höpinää
Mitä se kannattaa parkua jonkun perään jota ei aikoinaan halunnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse874684Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.722121Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301182
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 511044
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924