oon 20v ja mulla on vain tällanen, onko normaalia ?
Vartauskuvana colt sytytin http://aijaa.com/AIGfkN
Minkä takia mulla näin pieni :( ?
18
1405
Vastaukset
- nainen-72
Ihan normaali.
- usko poies
Kyl tolla yhden naisen tryytyväiseksi saa,kun vain kovuutta ja kestoa on riittävästi.
- Mitat jos kerrot?
Paljos on kokoa? Näyttää perusmeisselille kutakuinkin.
- hcdhldxbldf
Kyllä, perusmeisseli joku 16 senttinen.
- Elän Suomessa
hcdhldxbldf kirjoitti:
Kyllä, perusmeisseli joku 16 senttinen.
On se joo 16cm Kongossa. Nyt ollaan Suomessa, vai mistä maasta kirjoittelet? Meillä se on 13cm tää keskikoko.
- Gyyglö
Colt -sytkärin koko: 62 x 35 x 14
- No smoking team
Gyyglö kirjoitti:
Colt -sytkärin koko: 62 x 35 x 14
Perus 13cm siis kuvassa. Paksuus nelisen senttiä halkaisijaltaan.
- herää realiteetteihi
Elän Suomessa kirjoitti:
On se joo 16cm Kongossa. Nyt ollaan Suomessa, vai mistä maasta kirjoittelet? Meillä se on 13cm tää keskikoko.
Mistä maasta sinä kirjoitat? Asus-maassa keskikoko on alle 13 senttiä, mutta suomessa on 16 senttiä. Pienet keskikoot on vain pienimunaisten panettelua, sulla on aikas pieni.
- Pikkumulkero
ei oo kuin 12,5 cm ja paksuus (ympärysmitta) 10 cm :(
Hyvä kikkeli. Anna palaa vaan. Ei mikään monsteri. Varmaan aika keskikokoinen 6-tuumainen luusta mitattuna.
Jos haluat lisää mittaa, niin mittaa pérseestä, kuten Asus Oulusta.
Mutta älä syyllisty samaan kuinj hän, eli haukkumaan kaikkien muiden kulleja pieneksi, kun oma persemitattusi on sentin keskimittaa isompi.
Olis kiva törmätä tuollaiseen käyttöturvalliseen peliin joskus;)
Ole ylpeä mulkustasi ja tee itsesi ja ympäristösi iloiseksi sillä. Se on sellaiseen hommaan aivan oiva peli...;)- hoxutin
Hoooäx sä oot mun raksu!!!
Kävitkös muuten kattomassa nää sivut, en tiiä onko sattumaa mutta siellä on tosiaan, H-X niminen jedi:
http://www.kolumbus.fi/jedi.akatemia/ hoxutin kirjoitti:
Hoooäx sä oot mun raksu!!!
Kävitkös muuten kattomassa nää sivut, en tiiä onko sattumaa mutta siellä on tosiaan, H-X niminen jedi:
http://www.kolumbus.fi/jedi.akatemia/Kiitos muruseni ;)
Nyt h-x:n on vain todettava, että valosapelini viihtyy enemminkin siellä pimeän puolella.
Tarvitsisitko valoa pimeyteen?- hoxutin
h-x kirjoitti:
Kiitos muruseni ;)
Nyt h-x:n on vain todettava, että valosapelini viihtyy enemminkin siellä pimeän puolella.
Tarvitsisitko valoa pimeyteen?Padawan koulutusta ei alle 18 vuotialle, koska se on kovaa elämää ja siinä on riskinsä mutta, ainoana poikkeuksena voimme pitää youngpadwan H-X.
Akatemiaan 15 vuotiaana jos, tuntee olevansa rehellinen jalo luonteeltansa ,eli kelpuutamme joukkoomme aitoja homoja.
Rehelliset ja jalot ja inhinmillisyyttä arvostavat selväpäiset korkeintaan kohtuudella alkoholia käyttävät henkilöt, saavat nauttia alias h-X:n alapää hieronnasta.
- hoxutin
Voi rakas, mä niin haluisin sut, mä oon ollu ihan valmiina kokoa ajan.
Sä tunnut niin hyvältä. - fhhfhfhf
Toihan on iso, eli 14-senttinen :)
- mittarimato
Normi suomi kikkeli. Oikein mitattuna 12cm?
- Et kuulu siihen
isokullisten sukuun.
Tuo poika kuuluu melko normaalikullisten sukuun...
Haluatko valaista, millaiseen sukuun kuulut itse? Kaksi äärimmäisen kaukana toisistaan olevaa sukua täällä ovat pojka_87:n suku ja oululainen, persemittauksista tunnettu asus-suku.
Kumpaan haluat kuulua? Ensimmäinen on fiksua ja rentoa sukua ja toinen kaikkea muuta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952303Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61999Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186860- 47854
- 34831
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785- 36776
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772