Varokaa: National Pen

Jopsulainen

Varokaa National Pen yritystä. Mainostavat ja myyvät esimerkiksi led-avaimenperiä painatuksella mutta kun tilaat niitä, niin pyytävät ennakkomaksua tilauksesta kun tilaus on niin suuri. Itse tilasin 500 250kpl. Kun pyysivät ennakkomaksua, kieltäydyin maksamasta. Pyysin tarjousta samanlaisista tuotteista Suomalaiselta yritykseltä ja hinta on 3 x suurempi.

Kannattaa kiertää kaukaa tämä yritys tai ainakaan ei kannata maksaa yhtään mitään, ennen kun on saanut tavaran ja todennut sen oikeaksi.

62

12104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huijausko

      Täh?

      Minusta ihan normaalia pyytää ennakkomaksu. Yrityksen turva huijausostoja vastaan. Jos itse maksaa luottokortilla ja tavara jää saapumatta meillä pitäisi olla mahd. perua kauppa luottokorttiyhtiön kanssa ja saada rahat takaisin. Parempi olisi jos rahat olisi luottoyhtiöllä niinkauan kunnes tavaran saapuminen on varmistettu. Luottpkorttiyhtiö voisi sitten käräjöidä huijariyhtiöitä vastaan ja lobbailla päättäjiä turvallisemmille vesille.

      • MasaJokunen

        Terve,

        Aivan huijariyritys ainakin kynien suhteen, lähettää näytekynän laadukkaammalla säiliöllä mitä toimitetuissa kynissä on. Sain peruttua tilauksen pitkähkön sähköpostikeskustelun jälkeen. Kun saatte näytekynän, ja jos tilaatte, niin eroa löytyy säiliöistä. Ja jos annatte sähköpostiosoitteenne, niin voitte olla varmoja, että saatte huippu hyviä ja salaisia tarjouksia vähintään joka toinen päivä! Älkää suotta laittako käteänne ns. pas***n.

        tv.

        Masa


    • kklököl

      Päteekö toi luottokortilla maksamisen takuu yritysten välisessä kaupassa? Eiköhän se ole kuluttajille.

    • f2feg4gee

      Olen tuolta kyllä itsekin tilannut, eikä ole mitään ennakkomaksuja pyydetty. Ja hyvin on kaikki toiminut.

      • Sillattiis

        sama täällä ja hyviä tarjouksiakin ovat antaneet.
        En ymmärrä tuota ennakkomaksujuttua. Minulta sellasta ei oo vaadittu kertaakaan.
        Hiton hyviä kyniä ainakin oon saanu. pesee monet muut mennen tullen!


      • MasaJokunen

        Terve,

        Aivan huijariyritys ainakin kynien suhteen, lähettää näytekynän laadukkaammalla säiliöllä mitä toimitetuissa kynissä on. Sain peruttua tilauksen pitkähkön sähköpostikeskustelun jälkeen. Kun saatte näytekynän, ja jos tilaatte, niin eroa löytyy säiliöistä. Ja jos annatte sähköpostiosoitteenne, niin voitte olla varmoja, että saatte huippu hyviä ja salaisia tarjouksia vähintään joka toinen päivä! Älkää suotta laittako käteänne ns. pas***n.

        tv.

        Masa


      • Anonyymi
        Sillattiis kirjoitti:

        sama täällä ja hyviä tarjouksiakin ovat antaneet.
        En ymmärrä tuota ennakkomaksujuttua. Minulta sellasta ei oo vaadittu kertaakaan.
        Hiton hyviä kyniä ainakin oon saanu. pesee monet muut mennen tullen!

        Mutuhommia


    • Suosittelen

      Olen tilannut heiltä vaikka mitä ja kaikki on toiminut loistavasti, tuotteet sitä mitä luvattu ja toimitukset aikataulussaan. Ei pienintäkään moittimista.

      • MasaJokunen

        Terve,

        Aivan huijariyritys ainakin kynien suhteen, lähettää näytekynän laadukkaammalla säiliöllä mitä toimitetuissa kynissä on. Sain peruttua tilauksen pitkähkön sähköpostikeskustelun jälkeen. Kun saatte näytekynän, ja jos tilaatte, niin eroa löytyy säiliöistä. Ja jos annatte sähköpostiosoitteenne, niin voitte olla varmoja, että saatte huippu hyviä ja salaisia tarjouksia vähintään joka toinen päivä! Älkää suotta laittako käteänne ns. pas***n.

        tv.

        Masa


    • Justihinsanäin

      Joo ei kannata maksella etukäteen mitään vaan vasta kun saa tavarat.

    • tyytyväisyyttä löyty

      olen tilanut kymmenittäin ja aina on ollut hyvin enkä koskaan ole maksanut ennakkoon.....ja sitäpaitsi onko pakko tilata niin paljon tilaa vähempi ihan oma syys ...
      KAIKKI ON OLLU TRITYKSEN KANNALTA AINAKIN MULLA OK

    • joppe 00

      Minä olen ollut national penin asiakkaana monta vuotta ja kaikki on aina sujunut moitteettomasti. Hinnat ovat kilpailijoihin nähden todella edulliset ja toimitus nopeaa. Etse en ole joutunut minkäänlaisten "ennakkomaksujen" kanssa tekemisiin. Pitkän asiakkuuden myötä olen saanut erinomaisia tarjouksia. Voin lämpimästi suositella National Penin tuotteita.

      • MasaJokunen

        Terve,

        Aivan huijariyritys ainakin kynien suhteen, lähettää näytekynän laadukkaammalla säiliöllä mitä toimitetuissa kynissä on. Sain peruttua tilauksen pitkähkön sähköpostikeskustelun jälkeen. Kun saatte näytekynän, ja jos tilaatte, niin eroa löytyy säiliöistä. Ja jos annatte sähköpostiosoitteenne, niin voitte olla varmoja, että saatte huippu hyviä ja salaisia tarjouksia vähintään joka toinen päivä! Älkää suotta laittako käteänne ns. pas***n.

        tv.

        Masa


      • Mammanpikkupallero
        MasaJokunen kirjoitti:

        Terve,

        Aivan huijariyritys ainakin kynien suhteen, lähettää näytekynän laadukkaammalla säiliöllä mitä toimitetuissa kynissä on. Sain peruttua tilauksen pitkähkön sähköpostikeskustelun jälkeen. Kun saatte näytekynän, ja jos tilaatte, niin eroa löytyy säiliöistä. Ja jos annatte sähköpostiosoitteenne, niin voitte olla varmoja, että saatte huippu hyviä ja salaisia tarjouksia vähintään joka toinen päivä! Älkää suotta laittako käteänne ns. pas***n.

        tv.

        Masa

        Vittu sinä olet sekaisin!


      • Anonyymi

        On paljon tilannu erilaisia tuotteita! Hyvä laatuisia, ei valittamista!


    • Milloin kyniä?

      >>Minä olen ollut national penin asiakkaana monta vuotta...
      Pitkän asiakkuuden myötä olen saanut erinomaisia tarjouksia.... >>

      Sinähän vaikutat olevan oikein kynien suurkuluttaja?? Vuosi vuoden jälkeen tilaat aina vaan lisää mainoskyniä tuolta. Olet saanut vakiasiakkaana jo peräti omia erikoistarjouksiasikin.

      Missä ihmeessä nykyaikana käytetään mainoskyniä tuossa mittakaavassa? Missä tilaisuuksissa niitä ylipäätään jaellaan asiakkaille?

      Eihän nykyään oikein kehtaa joulukortin ohessakaan omaa mainoskynää kellekään lähettää. On se niin vanhanaikaista ja halpaa meininkiä kuitenkin.

      Minusta mainoskynille on käymässä vähän niinkuin sanomalehdillekin. Kumpikin ala kutistuu joka vuosi ja kuolee hissuksiin pois. Kirjoittelu ja uutisten lukeminen, ja jopa Business to Business laskujen lähettelykin on siirtynyt nettiin.

      Ei ole kynille tarvetta eikä oikein enää jakelukanaviakaan.

      • MasaJokunen

        Terve,

        Aivan huijariyritys ainakin kynien suhteen, lähettää näytekynän laadukkaammalla säiliöllä mitä toimitetuissa kynissä on. Sain peruttua tilauksen pitkähkön sähköpostikeskustelun jälkeen. Kun saatte näytekynän, ja jos tilaatte, niin eroa löytyy säiliöistä. Ja jos annatte sähköpostiosoitteenne, niin voitte olla varmoja, että saatte huippu hyviä ja salaisia tarjouksia vähintään joka toinen päivä! Älkää suotta laittako käteänne ns. pas***n.

        tv.

        Masa


    • MasaJokunen

      Terve,

      Aivan huijariyritys ainakin kynien suhteen, lähettää näytekynän laadukkaammalla säiliöllä mitä toimitetuissa kynissä on. Sain peruttua tilauksen pitkähkön sähköpostikeskustelun jälkeen. Kun saatte näytekynän, ja jos tilaatte, niin eroa löytyy säiliöistä. Ja jos annatte sähköpostiosoitteenne, niin voitte olla varmoja, että saatte huippu hyviä ja salaisia tarjouksia vähintään joka toinen päivä! Älkää suotta laittako käteänne ns. pas***n.

      tv.

      Masa

      • MasaJokunen

        Hei,

        Toivottavasti viesti meni perille. National Pen mustesäiliöiden eron näkee "otsalla", näytekynissä mustesäiliö on halkaisijaltaan suurempi ja kärjeltään toimivampi, tilauksessa toimitetuissa säiliö ja kärki ns. ilmaisjakelu mallia, ja jälki suttuisampi. Johtuen näytteiden ja toimitettujen tuotteiden laatuerosta kyseessä ns. HP (lue hais** pask* firma).

        tv.

        MasaJokunen


      • MasaJokunen
        MasaJokunen kirjoitti:

        Hei,

        Toivottavasti viesti meni perille. National Pen mustesäiliöiden eron näkee "otsalla", näytekynissä mustesäiliö on halkaisijaltaan suurempi ja kärjeltään toimivampi, tilauksessa toimitetuissa säiliö ja kärki ns. ilmaisjakelu mallia, ja jälki suttuisampi. Johtuen näytteiden ja toimitettujen tuotteiden laatuerosta kyseessä ns. HP (lue hais** pask* firma).

        tv.

        MasaJokunen

        ... ja jos jollakin sattuu olemaan tallessa näytekynä ja tilattuja kyniä, niin voitte vahvistaa tämän. Ja kerranhan sitä saa aina tulla huijatuksi, mutta ei pidä olla tyhmä, että se useamman kerran onnistuisi.


      • JokuMasanen
        MasaJokunen kirjoitti:

        ... ja jos jollakin sattuu olemaan tallessa näytekynä ja tilattuja kyniä, niin voitte vahvistaa tämän. Ja kerranhan sitä saa aina tulla huijatuksi, mutta ei pidä olla tyhmä, että se useamman kerran onnistuisi.

        MasaJokusella on huono päivä. Ota aspiriini runsaan nesteen kanssa ja mene hetkeksi lepäämään, niin kyllä se siitä ohitse menee.


      • kynäniekka
        MasaJokunen kirjoitti:

        Hei,

        Toivottavasti viesti meni perille. National Pen mustesäiliöiden eron näkee "otsalla", näytekynissä mustesäiliö on halkaisijaltaan suurempi ja kärjeltään toimivampi, tilauksessa toimitetuissa säiliö ja kärki ns. ilmaisjakelu mallia, ja jälki suttuisampi. Johtuen näytteiden ja toimitettujen tuotteiden laatuerosta kyseessä ns. HP (lue hais** pask* firma).

        tv.

        MasaJokunen

        Juurikin samanlaisia tuli ainakin tänne mitä oli näytekynä, itseasiassa huomattavasti parempia kuin oletin muutamalla kymmenellä sentillä saavani. Sähköpostitarjoukset loppuivat kun viestin ohjeen mukaan poisti osoitteen listalta. Opettele lukemaan niin elämä helpottuu.


      • tehokasta mainontaa
        kynäniekka kirjoitti:

        Juurikin samanlaisia tuli ainakin tänne mitä oli näytekynä, itseasiassa huomattavasti parempia kuin oletin muutamalla kymmenellä sentillä saavani. Sähköpostitarjoukset loppuivat kun viestin ohjeen mukaan poisti osoitteen listalta. Opettele lukemaan niin elämä helpottuu.

        Itselleni tuli kuun alussa näytekynä.
        Hyvännäköinen kynä,mutta en tilaa koska toiminta tapahtuu lähinnä netin kautta.Mainoksena menisi omassa toiminnassa lähinnä t-paidat.
        Jokatapauksessa oli kiva ylläri saada tyylikäs kynä postissa.Yleensä kun ei mitään ilmaiseksi koskaan saa.
        Mainoskynä on hyvä ja toimiva muistutin.Jos joskus kyniä tarvitsisin,niin saattaisin luultavimmin käyttää ko firman mainoskyniä.


      • toimivaa mainontaa
        tehokasta mainontaa kirjoitti:

        Itselleni tuli kuun alussa näytekynä.
        Hyvännäköinen kynä,mutta en tilaa koska toiminta tapahtuu lähinnä netin kautta.Mainoksena menisi omassa toiminnassa lähinnä t-paidat.
        Jokatapauksessa oli kiva ylläri saada tyylikäs kynä postissa.Yleensä kun ei mitään ilmaiseksi koskaan saa.
        Mainoskynä on hyvä ja toimiva muistutin.Jos joskus kyniä tarvitsisin,niin saattaisin luultavimmin käyttää ko firman mainoskyniä.

        Sama juttu, on muuten harvinaisen hyvä kynä (=hyvä säiliö ja kirjoituspää) mainoskynäksi. Hinnatkin ovat siedettäviä. Mutta entä nämä marinat siitä, että tilattu tavara on huonompaa, kuin näytekappale. Halvemmalla ja huonommalla säiliöllä varustettuja. Pelkkää joutavien marinaa vai käykö näin oikeasti?


    • Sain kynälampun.

      Sain pari viikkoa sitten National Peniltä firmamme logolla painatetun näytekappaleen, pieni sormen mittanen LED-kynälamppu. Firmamme nimi on painettu niin pienellä lampussa, että ilman silmälaseja en itse näe lukea sitä.

      Laitoin heti talteen takin rintataskuun. Laite on kestänyt nyt jo 2 viikkoa eikä ole särkynyt. Kerran tarvitsin sitä jo oikeastikin, kun pudotin avaimet kotiovelle mennessä.

      Valitettavasti en meinaa itselle teettää ja tilata noita Nationalin lamppuja yhtään kappaletta. Mutta oikein mukava pikku lamppu, kiitosta vaan lähettäjälle.

    • keka tietaa

      jaahas haukuntaa ja niin pois päin.

      Aikanaan tilatuista kynistä jäljellä n.50, kyniä varmaan n.20 vuodeksi kuniä muuta krääsää 10 - 15 kpl/ vuosi.

      Säiliöt huonommay tai, ... onkos täällä kotimaiset kynävalmistajat haukkumassa? Kuka muuten mahtaa analysoida säiliöt ja muut tilanteessa, jossa mainoskynä maksaa Nationalilta alle kahden euron vs kotimainen luokkaa 5-10 euroa? No Nationalia kannattaakin haukkua.

      • Hörönputti

      • Kokeiltu_on

        Axon Profil ei ole suomalainen firma. Helsingissä on vain postilaatikko toimistohotellissa, operoivat Tukholmasta. Axonin hinnat ovat käytännössä korkeammat kuin yllä, riippuu lukumäärästä ja painatuksesta. Ne on ihan ok juttuja, mutta ei se, että ainakin Axon lähettää parempia näytekyniä kuin mitä varsinainen erä on. Rakenne on eri, joukossa paljon viallisia, säiliö pienempi ja kuivempi, jälki huonompi. Palautus onnistu, eivät suostu vaikka miten perustelisi. En suosittele Axonia.


    • MasaJokunen

      Moi,

      No, ehkä eniten tässä touhussa National Pen:n kanssa potuttaa se, että lähettävät "salaisia tarjouksia", "erikoistarjouksia", jne. joka päivä sähköpostilla. Ja heillä ei ole nettisivua, jossa tämän saisi loppumaan. Sähköpostiosoitteeseen lähetettynä ne saa ohjattua ulkoavaruuteen roskapostisuodattimilla, mutta kännykkä on eri juttu. Tämä vaan ainakin minua v****aa avata niitä esim. otsikolla "salainen tarjous". Ja pakkohan ne on avata, että saa taulun tyhjäksi.

      Ketä ei päivittäiset roskapostit haittaa, niin siitä vaan, tilauksia sisään ko. firmalle. Joka nyt esittelee jotain, ja myy sitten jotain muuta!

      Yt.

      MasaJokunen

      • blaah blaah

        tjaah, kumma että jaska jokuselle, aits eikun masajokuselle tulee näitä -> itelle ei ole tullut.


    • jopasjotakin

      Taitaa olla viestin aloittajalle luottotiedot menneet kun ennakkomaksua pyytävät. Minulla ei ole ollut mitään ongelmia kyseisen yrityksen kanssa ja teenkin tästä nyt taas uuden tilauksen pikinmiten.

    • Missä jaetaan kyniä?

      > Minulla ei ole ollut mitään ongelmia kyseisen yrityksen kanssa
      > ja teenkin tästä nyt taas uuden tilauksen pikinmiten.

      Ihan kiinnostuksen vuoksi, kerropa että millaisella toimialalla toimit. Siis kun noita mainoskyniä tai avaimenperiä noin paljon menee, että koko ajan saa tilata lisää.

      Aikaisemmin meillekin tuli jouluisin jos mitä mainoskynää, viivoitinta, huopia pari kappaletta, laserosoituskynä, joskus viinipullokin.

      Enää aikoihin ei ole tullut mitään. Sanotaan että ainakaan 6..8 vuoteen ei ole tullut enää edes mainossytkäriä.

      Elektroniikkaan ja heikkovirtaan liittyvällä sektorille itse touhuamme.

      Hiukan kiinnostaa että millä toimalalla noita mainoskyniä vielä noin jaetaan? Ainakin heikkolaatuisia mainoskyniä olen pitänyt vähän vanhanaikaisena juttuna.

    • sököpen

      Ongelmia National Penin kanssa, kyllä, valitettavasti. Tilasin 2015 kahdesti 100kpl erän Mythic-kosketusnäyttökyniä. Kun asiakkaani kertoi ettei kynä toimi eli terä ei tule esiin vaikka kuinka painaa, hoksasin tarkistaa kaikki jäljellä olevat kynät joita oli vielä noin 100 kpl. Kymmenen risaa kynää löytyi ja kuinka monta olinkaan antanut jo asiakkailleni? . . noin sata? Soitin National Penille ja "hoono soomi" puhuva nainen neuvoi lähettämään risat kynät takaisin. Lähetin reklamaation kera ne joulukuun alussa 2015. National Pen ei ole vastannut millään lailla. Olen edustajalle, Jenni Hänninen, asiasta maininnut sekä puhelimitse että s-postitse. Ei tapahdu mitään? Olen maksanut x-määrän kyniä joiden tulisi toimia. Mielestäni minun tulisi saada uudet kynät palauttamieni tilalle. Ja erityisesti harmittaa että olen jakanut kyniä noin sata joista toden näköisesti myös löytyy sököjä. Yrittäjä- kollegoilleni olen joutunut kertomaan ettei National Penin toiminta ole asiallista eikä reilua joten ei kannata ryhtyä asiakkaaksi.

      • Tyynetär

        Mieheni on tilannut em. yritykseltä kyniä monta kertaa.Ne ovat olleet OK.MUTTA kun hän tilasi Led-valaisimia 50 kpl,niistä 18 oli rikkinäisiä.Kaiken huippu oli YKSI valaisin,OLIN SÄNGYSSÄ - LAMPPU OLI YÖPÖYDÄLLÄNI.KUULUI HIRVITTÄVÄ PAMAUS-hyvä etten saanut sydäriä niin kova ääni oli.Laitoin valon makuuhuoneeseen ja aloin tutkimaan mikä meillä räjähti?SE LED-LAMPPU oli räjähtänyt sellaisella voimalla että patterit olivat sinkoutuneet lattialle.YKSI oli jäänyt yöpöydälle,se oli aivan vääntynyt ja siitä "sojotti" yksi metallipiikki.- Soitin kuluttaja-asiahenkilölle.Hän kehoitti lähettämään rikkinäiset sekä räjähtäneen lampun takaisin ja pyytää samalla korvauksia niistä.Minä pakkasin lamput POSTIN kuplapussiin,kirjoitin saatekirjeen mukaan.Samaan pussiin laitoin tilauksen uusista kynistä! - Ei tullut kyniä eikä minkäänlaista palautetta lampuista.Tämä tapahtui loka-marraskuun vaihteessa 2017!- Lähetin heille viestin tietokoneellani - ei vastausta.Joten viemme asian kuluttajariitalautakuntaan kuten kehoitettiin tekemään.Emme enää tilaa heiltä mitään!!!


    • TyytyväinenTermorens

      Olen ostanut kyseiseltä yritykseltä tuhansia tuotteita jo vuosien ajan, ilman häiriötä.
      Suosittelen

    • Tyytyväinenkäyttäjä

      Paljon on tilattu ja tilataan edelleenkin. Olen erittäin tyytyväinen yritykseen.

      • Anonyymi

        Yrittäjä ihan ite kirjoittelee.


    • Tyythyväinen

      Usean vuoden ajan tilattu kynät ja "mainossälät" nationalpenistä, eikä mitään moittimista. Laatu ollut hyvä, hinta ERITTÄIN hyvä ja tavarat tullut ajallaan ilman mitään etumaksuja...

    • Missä-mainoskyniä

      Joku toinen tuolla jo ihmetteli tätä samaa asiaa:

      > Missä ihmeessä nykyaikana käytetään mainoskyniä tuossa mittakaavassa?
      > Missä tilaisuuksissa niitä ylipäätään jaellaan asiakkaille?
      > Eihän nykyään oikein kehtaa joulukortin ohessakaan omaa mainoskynää
      > kellekään lähettää. On se niin vanhanaikaista ja halpaa meininkiä kuitenkin.

      Osteleeko joku tosiaan vielä firmansa logolla painatettuja kuulakärkikyniä, ja lähettelee niitä sitten omilla asiakkailleen?
      Itse en ole nähnyt logolla olevia mainoskyniä enää missään, ei muualla kuin ehkä pankin ja vakuutusyhtiön tiskeillä.

    • Mobby

      Ei ongelmia,on monena vuonna niitä tullut niitä kyniä ja on myös tilattuna. Ollaan niitä paljon käytetty ja ovat melkein parhaimpia mitä on saatavilla. kirjakauppojen kynät tahtovat olla semmosia että musteen tulo on vähän tuurin kauppaa.

    • Tarkkaa-virkamiesrajaa

      >> SE LED-LAMPPU oli räjähtänyt sellaisella voimalla että patterit olivat sinkoutuneet lattialle.YKSI oli jäänyt yöpöydälle,se oli aivan vääntynyt ja siitä "sojotti" yksi metallipiikki.- Soitin kuluttaja-asiahenkilölle.Hän kehoitti lähettämään rikkinäiset sekä räjähtäneen lampun takaisin ja pyytää samalla korvauksia niistä.>>

      Mitä ihmettä yksityishenkilö tekee 50 kappaleella mainoskyniä tai avaimenperä LED-lamppuja? Vähän luulen että ukkosi firma oli niitä tilaillut Nationaan Penniltä.

      >> Joten viemme asian kuluttajariitalautakuntaan kuten kehoitettiin tekemään.

      Ihmettelen että miksi kuluttaja-asiamies viitsii korvaansa lotkauttaa koko asialle. Kun on business-to-business kaupasta kysymys, niin ei sellainen riitatapaus kuluttaja-asiamiehelle kuulu.

    • kyniämeneejamenee

      Jos joku miettii kuka noita mainoskyniä tarvitsee nykyaikana niin silmät saatana auki. Tilitoimistoillakin melkein kaikilla. Yritysmessuilla ja rekrytapahtumissakin (varsinkin niissä mihin peruskoululaisia ja vanhempia opiskelijoita kärrätään etsimään kesätöitä) jokaiselle tungetaan kynä käteen, arvonnoissa ja kyselyjen täyttämiseksi tuollaisissa tapahtumissa annetaan kynä käteen myös. Esimerkkejä on kymmeniä ja satoja. National Peniltä tilanneita yrityksiä tiedän muutamia eikä kukaan ole valittanut. Aion itsekin tilata sieltä kun seuraavaksi tarvitsen.

    • Kynä-tekee-kuolemaa

      1.) >>Tilitoimistoillakin melkein kaikilla. >>

      Mihin tilitoimisto niitä kyniänsä käyttää, oman henkilökunnan käyttöönkö vai? Tai mitä asiakasyrityksen on tarkoitus tehdä rimpulalla mustekynällä, jossa on tilitoimiston logo? Kantaako asiakas sitä mainoskynää taskussaan, ainoana kynänään vai?

      2.) >>Yritysmessuilla ja rekrytapahtumissakin (varsinkin niissä mihin peruskoululaisia ja vanhempia opiskelijoita kärrätään etsimään kesätöitä) jokaiselle tungetaan kynä käteen, >>

      Mitä ne opiskelijat tekee rimpulalla kuivamustekynällä? Hakemukset naputellaan kuitenkin suoraan nettiin, ja sitä kautta tulee vastauksetkin.

      3.) >>arvonnoissa ja kyselyjen täyttämiseksi tuollaisissa tapahtumissa
      annetaan kynä käteen myös. >>

      Aika kökköä meininkiä nuo peperilomakkeilla tehtävät arvonnat. Eläkeläiset tykkää täytellä postiluukusta tulevia kuponkeja. Mutta työikäisille käsin kirjoittelu on todella harvinaista.

      >>Esimerkkejä on kymmeniä ja satoja. >>>

      Kerroit kuitenkin vain 3 esimerkkiä. Ja ne kaikki ovat enemmän tai vähemmän sellaista 10...20 vuotta sitten vallinneen yritysmaaiilman aikakauden, eli kynä paperi dynastian ajan juttuja.

      "National Peniltä tilanneita yrityksiä tiedän muutamia eikä kukaan ole
      valittanut. Aion itsekin tilata sieltä kun seuraavaksi tarvitsen. "

      Mikäli nykyaikana keksin jotakin järkevää käyttöpaikkaa muovisille halpiskynille, niin ehkä voisin itsekin tilata, ja vaikka Nationaliltakin niitä kyniä.
      Mutta en vaan keksi, että minne saisin vaikka 100 kpl firmamme nimellä varustettuja muovikyniä järkevästi uppoamaan vaikka seuraavan 5 vuoden aikana.

      • IhmeItkemistä

        Joku ei oo selvästikkään hiffannu mikä on humpan juoni :D
        Mainosmateriaalin jakamisessa ei ole mitään merkitystä sillä mitä se asiakas materiaalilla tekee tai onko sille oikeasti hyvää käyttöä.
        Helvetin moni ihminen on erittäin mielissään kun saa jotain ILMAISEKSI!
        Firma jää mieleen kun tuotteessa on vielä firman logo/nimi/whateva ja porukka on tyytyväisiä.
        Ne jotka ei sitä kynää halua niin jättää sen ottamatta, siitä huolimatta ne vanhanaikaiset mustekynät katoaa tiskiltä vaikka niitä ei tyrkytä tai jaa.

        Jos jossain jaetaan ilmaisia ämpäreitä niin ihmiset on jonossa jo hyvissä ajoin.
        Ihmiset jopa maksaa viiden euron tuotteesta 10 euroa jos siihen saa , esimerkiksi, ämpärin mukaan.

        Se on aivan sama vaikka se kynä lentäisi asiakkaalta suoraa roskikseen kertaakaan käyttämättä kunhan nimi on jäänyt mieleen. Tietysti aina on parempi jos kynä on käytössä vielä 10 vuoden päästäkin. Ja kyllä kuulakärkikynälle on nykyaikanakin yllättävän paljon käyttöä vaikka paljon on asiat digitalisoitunut...

        National Penistä oon kerran tilannu sen 100 kynää. Osaksi omaan käyttöön ja osaksi asiakkaiden vietäväksi.
        Hyviä kyniä nää oli ja yhtäkään toimimatonta ei oo vielä tullut vastaan.
        Ihan kiva, ettei kyniä tarvi tilailla joka kuukausi vaan näillä pärjää pari vuotta.


    • Turhantuntuset-kynät

      >> Firma jää mieleen kun tuotteessa on vielä firman logo/nimi/whateva ja porukka on tyytyväisiä.
      Ne jotka ei sitä kynää halua niin jättää sen ottamatta, siitä huolimatta ne vanhanaikaiset mustekynät katoaa tiskiltä vaikka niitä ei tyrkytä tai jaa.>>

      Jos ne mustekynät ovat toimivia, jälki jää paperiin, niin kyllä ne varmasti jostakin infopisteestä katoavatkin, sitä en kiistä.

      Mutta se että tuo kynien pölliminen millään lailla nostaisi vaikka jonkun Tilitoimiston myyntiä, vuositason laskutusta. Siitä olen täysin eri mieltä. Ei ne kynänottajat ala ostaa lisää tilitoimistopalveluita.
      Jos laittaa sen kynin menneen 500....1000 € vaikka mediamainontaan tai nettimainontaan, niin Tilitoimisto saattaa saada sillä pari uutta vuosiasiakasta.

      >> Jos jossain jaetaan ilmaisia ämpäreitä niin ihmiset on jonossa jo hyvissä ajoin.
      Ihmiset jopa maksaa viiden euron tuotteesta 10 euroa jos siihen saa , esimerkiksi, ämpärin mukaan.>>

      Tokmanni käyttää noita ilmaisten vihreiden ämpärien jakokampanjaansa vain ja ainoastaan silloin, kun paikkakunnalle avataan uusi Tokmannin myymälä.
      https://pbs.twimg.com/media/C7rckQ2XUAEIJsm.jpg

      Ilmaisilla ämpäreillä saadaan satojen ihmisten jono Tokmannin edustalle, ja lehdet kirjoittavat ämpärin jonottajista.

      Mainoskynien jakelemisella ei pysty saamaan tällaista aikaiseksi. Ei vaikka lupaisi 500:lle ensimmäiselle tulijalle ilmaisen logolla koristellun kynän. Ketään ei kiinnostaisi ilmaantua paikalle muovikynäänsä hakemaan.

    • Zuge

      Meillä ainoastaan hyviä kokemuksia ko.yrityksestä. Kyniä on tilattu jo useampaan otteeseen ja asiakkaat ovat maininneet, että ovat todella hyviä kyniä. Uusintatilaus lähdössä huomenissa. Sähköpostimarkkinointia tulee, mutta yhdellä klikkauksella ne voi siirtää roskakoriin.

    • Eienää

      Varoitan minäkin. Olen joskus tilannut kyniä , jonka jälkeen mainoksia tulee tuon tuosta näytteiden kera. Eikä siinä mitään. Päätin kuitenkin pitkästä aikaa tilata pienehkön määrän taas, mutta putkeen ei mennyt tälläkään kertaa. Perään soitti henkilö "tarkistaakseen yhteystiedot", jotta kaikki menisi oikein. Puhelu haiskahti heti, jonka myös totesin henkilölle. Pyysin kuitenkin jatkamaan. Hetken kuluttua tuli se eka "haiskahdus". Lisätilausta tivattiin hyvään hintaan. Sanoin että tilaus tulee lähettää juuri sellaisena kuin olin sen tilannut tai perutaan kauppa. Suostui. Sitten seuraava kyseenalainen juttu. Sanoivat nauhoittaneensa puhelun ettei tule ongelmia jälkikäteen. Peruin tilaukseni saman tien. Katsotaan miten käy.
      Samanlaisia kyniä saa muualtakin ja parempaan hintaan, joskaan en ole näitä tilannut.

      Ne kynät jotka olen aikaisemmin tilannut EIVÄT OLE olleet kovin hyviä verrattuna mainoskappaleeseen. Ero voi hyvinkin (todennäköisesti) olla mustesäiliössä, jota en aikaisemmin ymmärtänyt epäillä.
      Harri

    • Anonyymi

      Itse olen tilannut yritykselleni kohta 15 vuotta heiltä liikelahjoja, aina olleet hyviä, ei mitään valittamista ja todellakin monta kertaa edullisempia kuin suomalaiselta tilaamat ! Yritys toimii irlanissa, joten ainoa hieman negatiivinen on että sesonki aikana muistaa tilata ajoissa, koska tuotteiden tuleminen kestää vähintään 2 viikkoa ! Jos ongelmaa niin soittaa heille ja pyytää Tytti Reinholdia joka on asiakaspäälikkö ja todella asiantunteva sekä mielyttävä henkilö ! Tulen vastaisuudessakin käyttämään ainoastaan heidän palveluja, koska heillä on hinnat kohdallaan ja tuotteet hyviä ja tulee aina uusia sesonki tuotteita, heiltä voi pyytää seuraavaa sesonkia ajattelen sähköpostiin tulevat uutuudet ! Annan täydet viisi tähteä !

    • Anonyymi

      Meinasin tilata, mutta onneksi ymmärsin lukea kokemukset, joten en tilaa mitään.

    • Anonyymi

      National Pen lähetti oikein hienon isoisäni kuolinpesän nimellä varustetun mallikynän. Ajattelin heti tilata niitä 800 kappaletta, ja jakaa kaikille sukulaisille..

    • Anonyymi

      Minne hittoon noita mainoskyniä muka nykyaikana jaetaan, ja missä niitä käytetään?

      Jos tilaan nyt vaikka 500 kpl kyniä, joissa firmamme nimi ja logo painettuna. Minne näitä on tarkoitus alkaa jakelemaan? Postitetaanko niitä joululahjoina asiakkaille, vai mitä?

      Muistan että 1980...1990 luvuilla firman kyniä tai kelentereita tosiaan läheteltiin asiakkaille joulukortin mukana. Mutta tämähän on nettiaikana muinaishistoriaa, ja ainakaan niiden heikohkolaatuisten kuivamustekynien lähetteleminen kirjeitse minnekään.

      • Anonyymi

        Miks niitä pitää satoja tilata ja ihmetellä mihin niitä tunkee??
        Senku tilaat vaikka 50kpl ja käytät niitä itse tai pistät firman sisällä jakoon, jokaiselle oma kynä firman logolla niin muistaa missä on töissä.
        Jos sitte joku asiakas sen haluaa nyysiä tms. niin siinähän lähtee kiertoon.

        Itse tilasin 100kpl ja käytän niitä ihan itse ja yksin. Eipä tartte aina miettiä mistä löytyy kynä kun joka pöydällä on viis kappaletta aina.


    • Anonyymi

      olen tilannut tuolta mm joulukortteja,
      hyvä toimitus ajallaan ja kaikki ok, ei valittamista
      tosin määrät eivät ole päätähuimaavat noin 100-250 kappletta

    • Anonyymi

      Firmojen lähettämät joulukorttijutut ovat aika lailla kuivuneet. Itsekin vielä läheteltiin 20 vuotta sitten niitä niille, joiden tiesimme lähetävän meille. Kotikasvatuksen peruja, että täytyy lähettää niille kortti, jolta ittekin saa.

      Vielä 5 vuotta sitten tuli kahdelta firmalta kortti meille. Parina kolmena viimeisimpänä ei ole tullut enää keltään. Ei taida enää koskaan nousta tulilla tämä korttiperinne busines-puolella Suomessa

    • Anonyymi

      Joku poronlihakauppias alkanut taas lämmitellä sähköposteja roskaposteillansa. Että lähetä heidän savuporolihaa joululahjana asiakkaalles...
      Onnaksi suotimet aika hyvin nappaa nuo roskat kiinni.

    • Anonyymi

      Jatkuvasti tulee karhukirjeitä maksetuista laskuista.., kun sinne soittaa niin sanotaan että kyllä lasku on maksettu mutta edelleen tulee karhukirjeitä ja sanottiin että ota yhteyttä kuluttaja-asiamieheen..

      • Anonyymi

        Jos tilasit roinaa firmallesi, niin asia ei kiinnosta kuluttaja-asiamiestä pätkääkään. Vai ostitko 100 kuulakärkikynää yksityishenkilönä omalla nimelläsi varustettuina ))


    • Anonyymi

      Minä tilasin kyniä 60 kappaletta ja sain 54 kpl. Maksoin 60 kappaleesta.
      Lisäksi kyniin tullut teksti on niin pienellä, että lukemiseen tarvitaan suurennuslasi. Että onpa kivat mainoskynät.
      Varokaa tätä yritystä!

    • Anonyymi

      5 vuotta tilannut noilta yhtä ja samaa kynää asiakkaille jakoon. Hyviä ovat olleet ja melkein ympäristöystävällisiäkin, maissimuovia. Itse käyttänyt niitä mainoksia - ja mainoksissa laatu vaihtelee roskasta vallan mainioon.

      Ennakkomaksu varmasti itselläkin olisi, kun on firman painatus. Kustomisoiduissa tuotteissa ei palautusoikeutta kuluttajallakaan, ellei ole viallinen.

    • Anonyymi

      Muutama viikko sitten tuli maisospostia National pennistä.
      Jo totuttuun tapaan otin kirjekuoren ja tunnustelin kynän sijainnin ja painoin sen ylos kuoresta.
      Tietenkin jätin kuoreen kaiken muun mitä siellä nyt olikaan ja heitin kuoren roskiin.
      Joka vuosi tulee uusi kynä.

    • Anonyymi

      Olen tilannut mainoskamaa tuosta firmasta jo vuosia. Jatkuvasti tulee näytteitä kaikenlaisista tuotteista. Kyniä on maailma täynnä, mutta olen tilannut led valopalkkeja joissa on tosi hyvä tehokas valo ja paristorkin saa vaihdettua kun tarve vaatii. Turha haukkua täällä kyseistä firmaa jos ei itse ole tyytyväinen vaikka muut ovatkin saaneet sitä mitä ovat tilanneet ja tilatessa olet tehnyt virheen koska sen ilmeisesti itse olet tehnyt ja sitten pettynyt kun tuotteet on saapuneet perille.

      • Anonyymi

        Mihinkä noita led-valopalkkeja käytetään liiketoiminnassa? Lähetetäänkö niitä jouluna kirjekuoressa asiakkaille, vai mikä on käyttötarkoitus?

        Tännekin tuli 1990-luvun puolella kaikenlaista nahkakantiasta kalenteria, kyniä, suklaalevyjä ym. jouluaikaan. Nyt noita ei ole näkynyt eikä kuuunut mistään enää 20 vuoteen. Tällainen pikkusälällä lahjustelu tuntuu jääneen ja kadonneen historiaan.

        Tuommoinen led-valopalkki olisi aika päheetä saada postissa ensi kuussa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe