8 - 12 v KidSingit!!

>!!!!!!!<

8 v ja 12 v painii väärässä ohjelmassa! 8vuotiaat on kyllä täysin lapsia jo 12 vuotiaaseen verrattuna...ja esittävät lähinnnä *lastenlauluja*kun ohjelman voittaja pääsee levyttämään Tuiskun kanssa...ei taida 8 vuotiailla olla mitään mahdollisuuksia!

7

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghytuijokpl

      Ja onhan noista osa aivan surkeita, silti menee aina jatkoon. Why ?

    • eri kastia..

      Osalla jo partakin kasvaa, joten ei kuulu samaan kategoriaan.Ainakin yhdellä oli jo huuliparta ja äänenmurros käynnissä. Hyvä laulaja kylläkin. Ikärajat uusiksi.

    • lapset ja nuoret

      eri ohjelmiin..nuo isommat on jo Idols-kamaa. Jotenki outoa kuunnella kun tuollaiset kymmenvuotiaat laulaa englanniksi aikuisten lauluja jotka kertoo rakkaudesta.Miksei lapset saa enää nykyisin olla lapsia vaan väkisin tehdään niistä aikuisia.

    • ruurururufjf

      osa aikuisen näköisisä ja kokosia..8vee laulo hengaillaan..missä kaikki lastenlaulut??

    • lapset kaupan

      Tämä on järkyttävä ohjelma, yksi isä on tiettävästi ottanut lapsensa pois, koska sopimus ehdot on karseet.

    • höh ja höh

      pikkukakarat leikkii aikuista ja kuvittelevat olevansa suuria staroja, osa näistä "kidseistä" on jo idols-porukkaaan kuuluvia teinejä. Aivan höpö höpö koko ohjelma!!Toivottavasti oli eka ja vika kerta kun tällaista p-askaa tehdään!

    • järkyttävää

      Minustakin järkyttävää, ei nyt ne laulut ainahan lapset hoilottaa "aikuisten" lauluja mutta ne haastattelut. Paperista luetaan, ihan niin kuin aikuiset ollaan, ei ollenkaan aitoa lasten puhetta.
      Entä kun ei pärjääkkään...Leikki ja leikkimieli kaukana tuosta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe