KIMI voitti Australian Formula 1 kisat !

Mohikaani_27

* Muistutus siitä, että pyysin kerran , oliko parivuotta sitten, että rukoillaan Kimin puolesta, hänellä oli silloin jotenkin , en muista mitä, mutta oli aihetta rukoukseen hänen puolestaan, ja siitä sain tietenkin heti pe.kun kimppuuni, ja monia muita, eikä ollut itse niin kisoista, kyse, vaan miehestä itsestään. Nyt hän on saanut kokea, että Jumala kuulee rukouksia, yhtä hyvin rikkaan kuin köyhemmänkin IHMISEN puolesta. Onnea edelleen Kimille !

* Saas ny nähärä ?

47

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ml213.

Ei Jeesus lotkauta korvaansa formulan voittamiseen. Muuten katollinen kirkkokin rukoilee ferrarin puolesta ja soittaa kellojaan kun ferrari voittaa. No, ymmärrän teidän aatoksianne. Paavin ja monikaanin.

• no huh

Tämä Jumalan suosiossa oleva Räikkönen se vaan harrastaa ryyppäystä ja seksiä ja silti tekee voittoja. Näin lehdistössä kerrotaan.

• * Ehkä ei formulan, mutta IHMISEN puoleen Hän lotkauttaa korvansa. Enemmän sinä olet paavilainen kuin minä, jos tämä paavi, jota palvot, onkin antikristus itse, soittaa kohta kellojaan , kunhan tulee poisteuksi se, joka vielä pdättää laittomuuden ihmisen ilmestymisen, eli, kun seurakunta on tennattu ylös tavaaseen, silloin pååsee laittomuus valtaan. Ja etkös sinkin ole niitä seurakunnan olemassa olon vastustajia, etkä tunnusta Jumalan seurakuntaa paikallisella tasolla. Olet kohta antikristuksen alaisuudessa, ilman seurakuntaa. Jeesus nimittäin tulee aivan pian, eikä sitten enää viivyttele.

* Eikö vaan olisi hienoa, jos vaikka Kimi Räikkönen pelastuisi, ja uudestisyntyisi Jumalan lapseksi, mutta ymmärränhän minä sinua ja sitä, että et tunnusta Jeesusta Jumalaksi, niin mitenkähän voisitkaan päästä tempauksesta osalliseksi? Joosefin poika kun ei voi silloin auttaa!

• ml213.

Kerroppa mistä voi havainnoida että JUMALA on kuullut rukouksesti. Jos mediaan on uskomista, niin Kimin elämästä ei ilmene muuta kuin menestyminen/ maailman voittaminen.
        Mutta, jos seuraat urheilijoita yleensä ja havainnoit mitä tapahtuu kun menestystä ei tule tai koko ura on ohi, niiin tässä saumassa moni ajattelee JUMALAA ja etsii elämäänsä tarkoitusta. Niin, kriisien/monen ahdistuksen kautta.

PS.
        Mutta, en ole Räikkösen formulauraa vastaan ja erikoisesti siksi, kun hän voittaa taidoillaan, ei kieroillen.

• voi sua eksynyttä

mohikaani, telkkaristako oiken katsoit, se on suuri syntinen laatikko sanoi saarannaja

• Jaa, että tuon rahamiehen voitto oli yksin Mohikaanin rukoilun ansiota?

• Mohikaani_27 ei kirj

* Kuka nyt tuollaista on sanonut, Pe.ku ?Ja onhan se hyvä, että jotkut menestyy maailmalla rehellisin keinoin, ja reilusti. Miksi ei saisi rukoilla Kimin puolesta, hänkin tarttee pelastusta, Kristuksessa, raha on ihan hyvä väline hoitaa asioitaan, mutta sielua ei voi pantata rahalla taivaaseen, vaikka sitä olisi miljardeja !

• Mohikaani_27 ei kirj kirjoitti:

* Kuka nyt tuollaista on sanonut, Pe.ku ?Ja onhan se hyvä, että jotkut menestyy maailmalla rehellisin keinoin, ja reilusti. Miksi ei saisi rukoilla Kimin puolesta, hänkin tarttee pelastusta, Kristuksessa, raha on ihan hyvä väline hoitaa asioitaan, mutta sielua ei voi pantata rahalla taivaaseen, vaikka sitä olisi miljardeja !

Jo sulla on ajatusmaailma.
        Ateisti pelastuu kristuksessa, kun voittaa formulakisan?

Ja suuren rahan mammonaakin hehkutat.
        Kimilä on jo ennestäänkin suurimmat tulot Suomalaisista, eikä hän maksa suomeen verojakaan.

Ei luulisi sinun rahaongelmissasi Kimille lisää rahaa haluavan, kun itse veloissasi hait vasta työpaikkaakin palstalla.

• Pe.ku kirjoitti:

Jo sulla on ajatusmaailma.
        Ateisti pelastuu kristuksessa, kun voittaa formulakisan?

Ja suuren rahan mammonaakin hehkutat.
        Kimilä on jo ennestäänkin suurimmat tulot Suomalaisista, eikä hän maksa suomeen verojakaan.

Ei luulisi sinun rahaongelmissasi Kimille lisää rahaa haluavan, kun itse veloissasi hait vasta työpaikkaakin palstalla.

* * " Pe.ku kirjoittaa, " Jo sulla on ajatusmaailma.
        Ateisti pelastuu kristuksessa, kun voittaa formulakisan? "

* Sinulla tuntuu olevan, mistä moista päättelet ? Olenko jossain sanonut, että kertomallasi tavalla voi pelastua? En usko, että olen koskaan sitä tehnyt. Itselläsi vaan ei nämä hengelliset asiat natsaa, ei ole rahasta kyse, vaan siitä, että RUKOUKSEN kautta on pelastunut rikkaimpiakin, kuin Kimi, jopa kuninkaita, rukouksesta avauksessani on kyse, ei rahasta, ainostaan siinä mielessä, rahasr´ta, että RIKASKIN voi pelastua yhtä lailla kuin köyhäkin. Lue kunnolla ja ajttele asioita, ennen kuin kiivastuksessasi niitä julkaiset. Aina mustamaalaamassa, vaikka väkisin !

* Mutta ole nyt taas onnellinen, kun saat retostella yksityisyydelläni. Itse puhut rahasta ja sen saamisesta, en minä, olen puhunut ihmisestä Kimi Räikkösestä, en hänen varallisuudesta enkä rahan tarpeestaan, oot sä aika sähläri, mieheksi, kuin pahanlainen juoru akka !

• kyllästynyt jo oon
        Mohikaani_27 kirjoitti:

* * " Pe.ku kirjoittaa, " Jo sulla on ajatusmaailma.
        Ateisti pelastuu kristuksessa, kun voittaa formulakisan? "

* Sinulla tuntuu olevan, mistä moista päättelet ? Olenko jossain sanonut, että kertomallasi tavalla voi pelastua? En usko, että olen koskaan sitä tehnyt. Itselläsi vaan ei nämä hengelliset asiat natsaa, ei ole rahasta kyse, vaan siitä, että RUKOUKSEN kautta on pelastunut rikkaimpiakin, kuin Kimi, jopa kuninkaita, rukouksesta avauksessani on kyse, ei rahasta, ainostaan siinä mielessä, rahasr´ta, että RIKASKIN voi pelastua yhtä lailla kuin köyhäkin. Lue kunnolla ja ajttele asioita, ennen kuin kiivastuksessasi niitä julkaiset. Aina mustamaalaamassa, vaikka väkisin !

* Mutta ole nyt taas onnellinen, kun saat retostella yksityisyydelläni. Itse puhut rahasta ja sen saamisesta, en minä, olen puhunut ihmisestä Kimi Räikkösestä, en hänen varallisuudesta enkä rahan tarpeestaan, oot sä aika sähläri, mieheksi, kuin pahanlainen juoru akka !

Oletpa taas riidanhaluinen mohikaani! Ei ole millään muotoa uskovaisen nimeä kantavalle oikein! Tee parannus ja lopeta vihanpito, riitely ja katkeruus!

• kyllästynyt jo oon kirjoitti:

Oletpa taas riidanhaluinen mohikaani! Ei ole millään muotoa uskovaisen nimeä kantavalle oikein! Tee parannus ja lopeta vihanpito, riitely ja katkeruus!

* no, en ole täydellinen, paitsi Jeesuksessa Kristuksessa. Olen Hänessä kätketty Jumalaan, ihan tälläisenaan. Hän on täydellinen, puhun vaan ihmisten tavalla joskus, kun minullekkin puhutaan ihmisten tavalla. Minkähän laista olisi olla sinun laisesi? Aina opettamassa moraalisääntöjä, aina moittimassa , aina ylimielinen, aina oikeassa ja ylpeä, aina rakkaudeton, aina vihainen, ei koskaan mitään hyvää sanottavana, olet teräsenkiiltävä ja yhtä kylmä kun teräs tanko tuodaan sisälle pakkasesta. Ja kun siihen vielä tarttuu kieli kiinni ?

* Haeksä palstalta jotain erikoista huomiota, kuka usaltaa kiusata Mohikaania eniten ? Kun sinä nyt vihaat minua sydämestäsi, niin miksi klikkaat mun kirjoituksille ollenkaan, vastaus taitaa olla paririviä ylenpänä !

• Utctucutcu

On sillä ollut muuten niin kovaa, että armollista on kun edes työssä saa kokea menestymistä.
      On meillä lupa kaikkia ihmisiä kantaa Herran eteen. Jumala tietää kunkin kotipolun.

• 8+10

Miksi Jumala sekaantuisi maallisiin voittoihin? Jumala tahtoo voittaa sieluja eikä varmasti palkitse ihmistä hänen kilpailuvietistään. Sehän sotii kaikkea sanaa vastaan.
      Vastapuolet rukoilevat sodissakin voittoa itselleen Jumalalta. Jumala ei kuule tällaisia rukouksia sillä hän on oikeudenmukainen ja tasapuolinen kaikkia kohtaan.
      Vain silloin kun joku maallinen valta tai vallanpitäjä on Jumalan suunnitelman mukainen, hän piittaa siitä ja saattaa jopa suojella tällaista.
      En näe mitään Jumalan suunnitelmaa joka sopisi Raamatun kirjoitusten mukaisesti johonkin rallikuskiin.
      Sitäpaitsi valta lisää vain vallanhalua ja voitto voitonhalua. Ei Jumala sellaisesta palkitse ketään.

• "Miksi Jumala sekaantuisi maallisiin voittoihin?"

Miksipä niin ja varsinkaan tässä tapauksessa kun Kimi Räikkönen on aika ateistisesti kertonut haastattelussa, ettei usko Jumalaan.

• Pe.ku kirjoitti:

"Miksi Jumala sekaantuisi maallisiin voittoihin?"

Miksipä niin ja varsinkaan tässä tapauksessa kun Kimi Räikkönen on aika ateistisesti kertonut haastattelussa, ettei usko Jumalaan.

* Älä vertaa omaan Jumalan kielteisyyteesi, on ateisteja pelastunut ennekin, ja pelastuu, tulevat kyllin tyhmiksi, että uskovat ristin hullutuksen ja saavat syntinsä anteeksi, toisin kuin sinä, paadutata itseäsi yhä vaan enemmän, mitä enemmän kuulet ja luet evankeliumia. Jos sinä et voi pelastua, niin joku toinen voi, vaikkapa Kimi, ja onkohan hän, sinut tuntien, ollenkaan ateistinen? Kun sinun aivoissasi on niin merkillinen tulkki , joka päätelmät puolestasi tekee.

* Enkä minä ole ollut huolissani Kimin voitoista, vaan miehestä itsestään, enkä niinkään huolissani, vaan kiinnostaa ihmisenä, ja soisin hänen joskus saavan kokea pelastus. Minusta hän on yksinäinen ja herkkä, vaikka päällisin puolin vaikuttaa icemieheltä ! Erokin juuri vaimosta. Mutta Pe.ku se vaan tolittaa !

* En pahastu siitä, että otat kantaa ja kommentoit asioihin, vaan siitä, että puhut asioden vierestä, jos siitäkään, haastat joutavia epätotuuksia, ja niin mielelläs yksityisiä asioita. Siinä sulle miettimistä ! Sinulla pe.ku on vahingon iloinen sydän ja se kerrottu ilkeydellä !

• koleerikko
        Pe.ku kirjoitti:

"Miksi Jumala sekaantuisi maallisiin voittoihin?"

Pe.ku älähän hätäile. Jos Kimi ei vielä usko niin vielä tulee uskomaan.

Onnea Kimi ja Jumalan siunaavaa varjelusta meidän palstalaisten puolesta!

• g-pula-ho

Mitenkä formulat kuuluvat helluntailaisuuteen ja varsinkin Räikkönen joka on Mohikaanin kanssa sen vanhan kehnon omistuksessa ajaen baanallaan tuhatta ja sataa.
      Näyttää että Mohikaani on entinen "lättähattu"

• kaanimohi

mohikaani. minä rukoilin että kailajärvi jäisi kiinni rikoksista ja synneistä. ja niin kävi

• Mohikaani_27 ei kirj

* Kiitos siitä Herralle !

• Niin ja Kauniiden ja rohkeiden jossakin esitysvaiheessa vaativat rukouksia Ridgen puolesta että kestäisi liitossa alkuperäisen naisensa kanssa!

• k-pohjanmaa

mohikaani. kaikin seurakunnan helluntailaiset rukoili viikkotolkulla että saarnajan syöpäsairas vaimo paranisi, mutta ei parantunut. vaan menehtyi pitkäaikaisia kipuja kärsien. ja sinä jostain formulakuskista puhut, että sinun rukoukset auttaisi muka....

• Mohikaani_27 ei kirj

* Olen pahoillani tämän syöpäsairaan kuoleman johdosta. Moninaiset on Jumalan tiet. Lohtuna on se, että nyt hänellä on mahdollisesti pikän sairauden jälkeen lepo ja rauha, ja iankikkinen ilo Jeesuksen luona, enkä usko, että haisi tulla takaisin, vaikka pääsisiki, terveenäkään ! Vaihtaisin mielelläni osia hänen kanssaan, siunausta sinulle !

• reijo7
        Mohikaani_27 ei kirj kirjoitti:

* Olen pahoillani tämän syöpäsairaan kuoleman johdosta. Moninaiset on Jumalan tiet. Lohtuna on se, että nyt hänellä on mahdollisesti pikän sairauden jälkeen lepo ja rauha, ja iankikkinen ilo Jeesuksen luona, enkä usko, että haisi tulla takaisin, vaikka pääsisiki, terveenäkään ! Vaihtaisin mielelläni osia hänen kanssaan, siunausta sinulle !

Lohtuna on se, että hänellä on mahd0llisesti pitkän sairauden jälkeen ja rauha ja iankaikkinen ilo Jeesuksen luona.

Hyvin sanottu mohikaani-27. Todellakin näin on juuri uskovalle kuolema on voitto.Jumala halusi korjata lapsensa talteen, voimme vain arvailla JUmalan tarkoitusta, elämän ja kuoleman edessä täällä ajassa. Sitä myöskin miksi kaikkien sairaudet ei parane. Jumalan tarkoitus voi olla tämäkin, että hän on havainnut jollekkin ihmiselle parhaaksi, että hän poistuu tästä ajasta juuri sen sairauden kautta joka hänessä on. Sairaudessa voi olla kyse siitäkin, että ihminen tarvitsee lisä aikaa, että hän voisi valmistautua lähtemään täältä. Vaikka JUmala titää, että ihminen kärsii sairaudessaan, niin kärsimyksellä on kuitenkin puhdistava vaikutus ihmiseen. Parantumattomassa sairaudessa kuoleman läheisyys johdattaa ihmisen ajattelemaan suhdettaan Jumalaan, ja mahdollisesti hänen lupaamaansa iankaikkiseen elämään." Minun tieni ei ole teidän teitänne, ekä minun ajatukseni teidän ajatuksianne. Sanoo herra."

• kimi fani

toivon että kimi ei eksyisi helluntailaisuuteen

• Mohikaani_27 ei kirj

* Älä ihminen toivo, tuolaista, kun et tiedä mistä puhut, pelkkää ennakkoluuloa on asenteesi.

• ml213.

Tais vanha mieskin hullaantua Räikkösen voitosta.Ei siinä pahaa, mutta tulisi puhua aidasta eikä aidan seipäistä eli olla rehellinen mikä reagoitti.

• Kenestä sä puhut ? Onko täällä taas jokupiilo vaino menossa Mohikaania sortaaksenne, jouku tuolla mainitsi vanhasta miehsetä, tai sitten itse olet alaknut vainoamiseni.

* Tunnusta vaan Jeesus Jumalaksi, jos mielit taivaaseen, Jeesuksen kieltäjät ei peri taivasten valtakuntaa. Ei, vaikka kuinka filosofoit Raamattua omaan luulousko tarpeeseesi. EIkä se auta taivaan portilla, että Mohikaania mollaat ja halveksit !

• Mohikaani_27 kirjoitti:

Kenestä sä puhut ? Onko täällä taas jokupiilo vaino menossa Mohikaania sortaaksenne, jouku tuolla mainitsi vanhasta miehsetä, tai sitten itse olet alaknut vainoamiseni.

* Tunnusta vaan Jeesus Jumalaksi, jos mielit taivaaseen, Jeesuksen kieltäjät ei peri taivasten valtakuntaa. Ei, vaikka kuinka filosofoit Raamattua omaan luulousko tarpeeseesi. EIkä se auta taivaan portilla, että Mohikaania mollaat ja halveksit !

* Niin, ja piti sanoman vielä, että älä yritä olla mun omatumstoni, sitähän täällä on taas yritetty veistää. Mun omatuntoni on kirvoitettu Jeesusken verellä ja Jumalan rakkaudella sinetöity, omantuntoni tilan tietää vain Jumalan Henki , ja minä ! Hän, jolle ainoalle minun tarttee tili tehdä, kun ajasta siirrytään ianakaikkisuteen. Mun omatuntoni ei kuulu ml213:lle, eikä sun omatunto kuulu minulle, rehellinen totuus. äläkä yritä kieroilla !

* Niin, ja piti sanoman vielä, että älä yritä olla mun omatumstoni, sitähän täällä on taas yritetty veistää. Mun omatuntoni on kirvoitettu Jeesusken verellä ja Jumalan rakkaudella sinetöity, omantuntoni tilan tietää vain Jumalan Henki , ja minä ! Hän, jolle ainoalle minun tarttee tili tehdä, kun ajasta siirrytään ianakaikkisuteen. Mun omatuntoni ei kuulu ml213:lle, eikä sun omatunto kuulu minulle, rehellinen totuus. äläkä yritä kieroilla !

Et näytä tietävän, Mohikaani_27, minkä esikuva tämä ohje on?:

2. Moos. 23:18
        "Älä uhraa minun teurasuhrini verta happamen leivän ohella. Ja minun juhlauhrini rasvaa älköön jääkö yön yli seuraavaan aamuun."
        [2. Moos. 34:25]

Kenestä sä puhut ? Onko täällä taas jokupiilo vaino menossa Mohikaania sortaaksenne, jouku tuolla mainitsi vanhasta miehsetä, tai sitten itse olet alaknut vainoamiseni.

Hepr. 4:14
        "Kun meillä siis on suuri ylimmäinen pappi, läpi taivasten kulkenut, Jeesus, Jumalan Poika, niin pitäkäämme kiinni tunnustuksesta."

Tämä on Kristuksen terve opetus:

1. Joh. 4:15
        "Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa."

1. Joh. 5:5
        "Kuka on se, joka voittaa maailman, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika?"

2. Joh. 1:9
        "Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika."

• kyllästynyt jo onn
        Mohikaani_27 kirjoitti:

Sinun paranoia vainoharhaituutesi mohikaani taas tulee esiin, kun uskottelet, että sina vastaan on vainoiamista mohikaani. Jos olet niin herkkänahkainen, ettet kärsi mitään, niin lopeta kierjoittelusi. Ja kannatais varmaan käydä lääkärissä kertomassa noista vainoharhaisuusoireisasi. Lääkkeillä vois asia korjaantua ja saisit asianmukaista hoitoa!

• kyllästynyt jo onn kirjoitti:

Sinun paranoia vainoharhaituutesi mohikaani taas tulee esiin, kun uskottelet, että sina vastaan on vainoiamista mohikaani. Jos olet niin herkkänahkainen, ettet kärsi mitään, niin lopeta kierjoittelusi. Ja kannatais varmaan käydä lääkärissä kertomassa noista vainoharhaisuusoireisasi. Lääkkeillä vois asia korjaantua ja saisit asianmukaista hoitoa!

* Sinullahan sitä näyttää olevan, kun olet aloittanut ajojahdin, ja yrität ajaa Mohhikaanin pois, etkö kärsi todellista evankeliumia? Taidat olla vauvakastettu pakkouskovainen, etkä siis omista Pyhää Henkeä, siksi olet noin henkisesti väkivaltainen, ja pahan ilkimys. Koita päästä tuosta vainoharhaisuudestasi, ja keskity kirjoittamaan asiaa, muuten vaan tuhlaat palstatilaa, en ole menossa minnekkään. Jumalan siunausta ja viisutta,että oppisit oivaltakaan Jumalan armon Kritsuksessa Jeesuksessa, ja pyrkiä Kristuksen sisäiseen tuntemiseen, ja siitä omistamaan Kristuksen mielenlaatua ! Niin ja, älä leiki mun oaamaatuntoa, pidä vaan oma nuttusi siistinä !

• kyllästynyt jo oon
        Mohikaani_27 kirjoitti:

Ei ole avointa, eikä piilovainoakaan menossa sinua vastaan mohikaani! Koeta jo uskoa, että sinun vainoharhaisuutesi, paranoia, on se jonka takia luulet niin olevan! Käväisepä lääkärin juttusilla ja kerro sairautesi ja tuntemuksesi. saat oikean hoidon ja lääkkeet. Sinulla on sen jälkeen parempi olo!

• kyllästynyt jo oon kirjoitti:

Ei ole avointa, eikä piilovainoakaan menossa sinua vastaan mohikaani! Koeta jo uskoa, että sinun vainoharhaisuutesi, paranoia, on se jonka takia luulet niin olevan! Käväisepä lääkärin juttusilla ja kerro sairautesi ja tuntemuksesi. saat oikean hoidon ja lääkkeet. Sinulla on sen jälkeen parempi olo!

* Miten niin, paempi olo ? Mistä sä mun oloa voit tietää? Mun olo on jahn kohdallaan, nukun hyvin, syän hyvin, viihdyn tleensä päivittäin itseni kanssa ihan mukavasti, ei sillä, en ole koskaan yksin, meitä on aina neljä persoonaa, Isä Poika ja Pyhä Henki, ja minä. Ja tulemme keskenämme toimeen ihan suurempia moitteita minsta Suuremmilta ?

* Onko sinulta paukut lopussa, kun et enää muuta keksinnyt, kuin alkaa sairaaksi nimittelemään, et kuitenkaan ole mikään lääkärikään, enkä muuten ole ollut vastaan otollasi, vaikka olisitkin lääkäri. en kyllä usko, että oikeilla lääkäreillä olisi aikaa täällä kiusata ihmisiä, omaa tuskaansa tuputtaa toisiin, muita haukkumalla !

• kyllästynyt jo oon
        Mohikaani_27 kirjoitti:

* Miten niin, paempi olo ? Mistä sä mun oloa voit tietää? Mun olo on jahn kohdallaan, nukun hyvin, syän hyvin, viihdyn tleensä päivittäin itseni kanssa ihan mukavasti, ei sillä, en ole koskaan yksin, meitä on aina neljä persoonaa, Isä Poika ja Pyhä Henki, ja minä. Ja tulemme keskenämme toimeen ihan suurempia moitteita minsta Suuremmilta ?

* Onko sinulta paukut lopussa, kun et enää muuta keksinnyt, kuin alkaa sairaaksi nimittelemään, et kuitenkaan ole mikään lääkärikään, enkä muuten ole ollut vastaan otollasi, vaikka olisitkin lääkäri. en kyllä usko, että oikeilla lääkäreillä olisi aikaa täällä kiusata ihmisiä, omaa tuskaansa tuputtaa toisiin, muita haukkumalla !

Vainoharhaisuutta harvemmin itse edes huomaa, mutta se tulee voimakkaasti esiin sinun kirjoituksissasi. Luulet et kaikki ovat sinua vastaan ja vainoamassa. En minäkään sinua henkilönä vastaan ole, vaan sitä vastustan, että sinä et tottele Jumalan Sanaa. Oikeastaan siinäkään asiassa en ole sinua vastaan vaan puolesta, koettaen näyttää sinulle totuuden Sanan mukaisesti. Sinun elämäsi ei ole sopusoinnussa sen kanssa, että voisit koskaan olla opettamassa julkisesti. Sen teet omalla uhittelullasi vaan Jumalan selvääkin selvempää opetusta vastaan! Ota huomioon, että Isä, Poika ja Pyhä Henki eivät sairasta paranoiaa, eikä mitään muutakaan sairautta. He ovat täydellisiä!!! Sairaus sinänsä on sairaus, mutta nyky lääketiede on sitä varten, että saamme avun kaikenlaisiin sairauksiin, niin psyyken kuin fyysisenkin sairauksien alueella.

Mitkä paukut? En ole mitään paukutellutkaan. Psygolokiaa paljon työni vuoksi lukeneena, voin sinulle kertoa, että nuo luulottelusi sinun vainoamisestasi tavalla ja toisella ovat selvästi vainoharhaisuutta! Mene lääkäriin ja kerro niistä. Jos lääkäri toteaa, ettei sinussa ole vikaa, hän kertoo sen kyllä. Jos taas on, niin eikös se ole parempi kun saa hyvää hoitoa ja kohdallaan olevan lääkityksen, ettei tarvitse luulotella turhia! En ole sinua täällä kiusaamassa, vaan koetan saada sinut vihdoin käsittämään, että sinä et voi Raamatun mukaan olla julkisesti opettamassa! Tämä tuntuu sinusta varmasti pahalta, mutta kyllä Jumalan Sanan totuus on tuotava esiin vaikka se kirpaisikin!

• Mohikaanille

Voisitko käyttää sanansäilääsi hiukan armeliaammin tällä foorumilla

• * Oletko myös muille antanut saman ohjeen, minuun nähden ?

• formulafaneille
        Mohikaani_27 kirjoitti:

* Oletko myös muille antanut saman ohjeen, minuun nähden ?

Me olemme Jumalan edessä kaikki samanlaisia; hyppysellinen savea olen minä niin kuin sinä ja kaikki muutkin (Job 33:6).
        Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin (Ps.39:5)

Mohikaani_27

Minä olen joskus kehottanut olemaan sinua kohtaan armelias, ja olenpa aikaisemmin hiljaisesti auttanutkin sinua tilanteissa, joissa olet joutunut ikään kuin nurkkaan ajetuksi.

Asioista voi keskustella ilman eripuraa ja kiusantekoa. Minulla ei ole sinua kohtaan minkäänlaista pahaa tahtoa. Minusta vain näyttää siltä, että koet vähäisenkin eri mieltä olemisen piikiksi lihassasi. Se on turhaa, koska nämä kirjoitukset ovat suurimmaksi osaksi vain huulten höpinää näppäimistöllä.
        Luulisi, että olet saanut palstalla jo sen verran siedätyshoitoa, ettet koe kaikkea kirjoitettua itseesi kohdistuvana uhkana. Ymmärrän toki senkin, että viskotut sanat voivat olla kuin miekanpistoja, joita monet vihapäissään viskovat.
        Ole sinä viisaampi ja käytä kieltäsi lääkkeenä. (Sananl. 12:18)

• ~~tähkäpää~~

Muistan, kun eräs vanhus oli saanut sydämelleen rukoilla Joel Hallikaisen uskoontulon puolesta ja monet nauroivat ja tekivät pilaa, sillä Hallikaisella meni juuri silloin todella lujaa, Kuurankukka oli vain vähän aikaa sitten nostanut hänet lähes tuntemattomuudesta kaiken kansan tietoisuuteen.

Mutta niin vain kävi, että vain vähän ennen tämän vanhuksen kuolemaa, kiiri tieto, että Hallikainenon tullut uskoon.

Näen vieläkin silmissäni tuon vahuksen ilosta loistavat kasvot, kun hän nosti kätensä taivasta kohti ja kiitti Taivaallista Isää siitä, että Hallikaisen Joeli on saanut syntinsä anteeksi ja on saa olla Jumalan lapsi! :)

• formulafaneille

>> * Muistutus siitä, että pyysin kerran , oliko parivuotta sitten, että rukoillaan Kimin puolesta, hänellä oli silloin jotenkin , en muista mitä, mutta oli aihetta rukoukseen hänen puolestaan

• * No, miksi sitten toit historian sumusta nuo vanhatkin tänne retostelvaksi? Mikä kauheus siinä nyt noin vaikeaa voi olla, Formula auton ajaminen on Kimin työtä, eihän se ole työtä kummempaa, vaikka saa hyvät liksat, mutta on se vaarallistakin. Entäs muut urheijat? Heitä palvotaan uskovienkin joukossa ja rukoillaan heille menstystä, ja kunniaa. Mitä eroa, urheilu mikä urheilu. Ei se ole syntiä, josko nyt ei niin hengellistäkään. Ruumiin harjoituksesta on hyötyä vain vähään, eli tämänajan ajaksi, koska liha ja veri ei peri taivaan valtakuntaa.

* Onnea ja menestystä Kimille, edelleen ! Ja Jumalan varjelusta työssään !
        * Samoin sinulle, joka tämän kommentin ja tiedot tänne toit. Ole siunattu Jeesuksen nimessä ja veressä !

• formulafaneille
        Mohikaani_27 kirjoitti:

* No, miksi sitten toit historian sumusta nuo vanhatkin tänne retostelvaksi? Mikä kauheus siinä nyt noin vaikeaa voi olla, Formula auton ajaminen on Kimin työtä, eihän se ole työtä kummempaa, vaikka saa hyvät liksat, mutta on se vaarallistakin. Entäs muut urheijat? Heitä palvotaan uskovienkin joukossa ja rukoillaan heille menstystä, ja kunniaa. Mitä eroa, urheilu mikä urheilu. Ei se ole syntiä, josko nyt ei niin hengellistäkään. Ruumiin harjoituksesta on hyötyä vain vähään, eli tämänajan ajaksi, koska liha ja veri ei peri taivaan valtakuntaa.

* Onnea ja menestystä Kimille, edelleen ! Ja Jumalan varjelusta työssään !
        * Samoin sinulle, joka tämän kommentin ja tiedot tänne toit. Ole siunattu Jeesuksen nimessä ja veressä !

Mohikaani_27

Itsehän sinä kaipasit entisiä kirjoituksiasi, kun et muistanut, miksi Räikkösen puolesta oli ollut mielestäsi syytä rukoilla. Minä vain autoin sinua. Asia ei ole minulle mitenkään kauhea tai vaikea enkä ole retostellut sillä. Itse en palvo urheilijoita, vaikka seuraankin joitakin lajeja.

Jos kaipaat mielipidettäni moottoriurheilusta yleensä ja erikoisesti formulakilpailuista, voin kertoa, että mielestäni on järjetöntä tupruttaa maailman rajallisia luonnonvaroja taivaan tuuliin. Sen lisäksi mokomasta touhusta maksetaan tavallisen ihmisen näkökulmasta katsoen tähtitieteellisiä rahasummia sekä järjestäjille että talleille ja ajajille. Lukemattomat tavalliset työtä tekevät ihmiset altistuvat työssään tapaturmille ja ammattitaudeille. Monet menehtyvät niiden seurauksiin. Formulakuskit eivät ole yhtään sen suuremmassa vaarassa, päinvastoin.

Kiitos siunauksen toivotuksesta. Jumalan siunaukseen sisältyy kaikki, mitä ihminen tarvitsee. Siunausta myös sinulle.

• Valhetta!
        formulafaneille kirjoitti:

Mohikaani_27

Itsehän sinä kaipasit entisiä kirjoituksiasi, kun et muistanut, miksi Räikkösen puolesta oli ollut mielestäsi syytä rukoilla. Minä vain autoin sinua. Asia ei ole minulle mitenkään kauhea tai vaikea enkä ole retostellut sillä. Itse en palvo urheilijoita, vaikka seuraankin joitakin lajeja.

Jos kaipaat mielipidettäni moottoriurheilusta yleensä ja erikoisesti formulakilpailuista, voin kertoa, että mielestäni on järjetöntä tupruttaa maailman rajallisia luonnonvaroja taivaan tuuliin. Sen lisäksi mokomasta touhusta maksetaan tavallisen ihmisen näkökulmasta katsoen tähtitieteellisiä rahasummia sekä järjestäjille että talleille ja ajajille. Lukemattomat tavalliset työtä tekevät ihmiset altistuvat työssään tapaturmille ja ammattitaudeille. Monet menehtyvät niiden seurauksiin. Formulakuskit eivät ole yhtään sen suuremmassa vaarassa, päinvastoin.

Kiitos siunauksen toivotuksesta. Jumalan siunaukseen sisältyy kaikki, mitä ihminen tarvitsee. Siunausta myös sinulle.

Aika hurjaa väittää että uskovat palvovat ja rukoilevat kilpailijoiden puolesta.
        Ei ainakaan tosiuskovat syyllisty tuollaiseen kuvottavaan ihmispalvontaan.
        Mohikaani ei taida kuulua meihin tosiuskoviin.

• Valhetta! kirjoitti:

Aika hurjaa väittää että uskovat palvovat ja rukoilevat kilpailijoiden puolesta.
        Ei ainakaan tosiuskovat syyllisty tuollaiseen kuvottavaan ihmispalvontaan.
        Mohikaani ei taida kuulua meihin tosiuskoviin.

* Kysy vaikka kilpakävelijä Esaihalta, hän on itse uskovainen, ja kilpaili parhaiden joukossa, mahtoikohan pyytää esirukousta kun kisaan valmistui ? Ja olivatkohan tosiuskovaisia? Et voi sitä teitää? Mutta kunhan sait sinäkin piikkisi pistää Mohikaanin lihaan. No eipä taida enää olla lihassani tervettä paikka, mutta kun on voitelu Häneltä, niin voi ottaa vastaan, piikkejä, ja jotka tulee veljiltä ja sisarilta, koskee vieläkin enemmän, mutta samalla ne ne koskee Mestariinikin, ole siunattu Jeesuksen nimessä ja veressä !

• Kim kakkonen
      • hahahahahaha

hahahauskoja noi pohjoiskorealaiset hölmöläiset.

• pointti vaan

Miksi Jumala siunaisi ihmisiä, jotka tienaavat kymmeniä miljoonia euroja ja sitten kuvittelevat olevansa mahtaviakin hyväntekijöitä, jos antavat vaikka kolmasosan (hehee, jos antaisivatkin) palkkioistaan köyhille ja sorretuille?

Ihan turha kuvitella, että ahneita Jumala kuuntelee, onhan tuo tuotu Raamatussakin esille. Voi mitä minun pitäisi tehdä, että Jumalan valtakunnan perisin? No myy kaikki ja jakele köyhille. Nyyyh, en voi, en mitenkään voi. Mitä sellaisesta ylipäätään pidetään lukua tai arvostetaan, jotka liiastaan antavat ja sitten elävät kuin kroisokset, toista se on lesken ropo.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      233
      3961
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      122
      2291
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1439
    5. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      919
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      900
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      787
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      746
    Aihe