Tarjoustalo Hyrylä

boikotoija

Parkki-aluetta valvoo agressiivisesti yksityinen firma, olkaa varovaisia.

Minä ja monet muut boikotoimme paikkaa ja käymme jossain muualla, missä tätä ihmisten unohduksilla rahastusta ei tehdä.

9

700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeus todennut !

Ei niitä tarvii maksaa !!!

• Kyllähän KKO

eräässä yksinkertaisessa tapauksessa totesi, että maksettava on.
      Tulee kuitenkin muistaa, että autot eivät osaa lukea eivätkä tee sopimuksia. Valvojan on todistettava juuri sinun parkeeranneen mutta jos ei ole näyttöä, ei ole mitään valvontamaksun perimisen oikeuttakaan. Siitä on käräjäoikeuden päätös viime vuodelta.

• Todistaminen

tarkoittaa käytännössä kameravalvontaa. Jos sitä ei ole, näyttö juuri sinun pysäköinnistä on laihanlaista.
      Valvontamaksut eivät ole sakkoja, joten eivät sellaisenaan ole ulosottokelpoisiakaan vaan vaatii aina ensin oikeuden päätöksen tullakseen perintäkelpoisiksi.

• ei kuvaa.com

Eli niillä täytyy olla kuva sinusta pysäköimässä autoasi !

• kuula kalloon

Eikös tää näin o nykyään jokapaikassa.

Näihin verenimijöihin vaan pitäis tottua, vaikka mun mielestä koko yksityinen parkkivalvonta ja kyllä kunnallinenkin, on ihan hanurista !

Parasta vaan muistaa se kiekko, ni jää valvojat työttömiks.

Toivotan kuitenkin kaikille alan ihmisille kaikkea mahdollista ikävää !

• multa maksamatta

Onko monikin niitä maksulappuja saanut ?

Entäs maksanut ??

• perfect <3

Tänään 21.10-14 näin Hyrylän tarjoustalossa kiinnostavan ison miehen mutten pystynyt mennä juttelemaan, lapseni kanssa olin... jäi kaivelee kun en edes moi sanonut...-sinihousuinen tyttö-

• Ihanan-iso
        perfect <3 kirjoitti:

Tänään 21.10-14 näin Hyrylän tarjoustalossa kiinnostavan ison miehen mutten pystynyt mennä juttelemaan, lapseni kanssa olin... jäi kaivelee kun en edes moi sanonut...-sinihousuinen tyttö-

Se olin minä, minä se olin

• Kakka-Paavo
        perfect <3 kirjoitti:

Itse asiassa, se olin kyllä minä.
        Teen kartoitusta uudesta yksityisoikeudellisesta kaupassa maleksinnasta.
        Vastaisuudessa kassoille tulee tarrat, joissa lukee -HYLLYJEN VÄLIKÖIHIN PARKKEERAAMINEN KIELLETTY- Parkkeeraamalla hyväksyt ehdot ja sitoudut 50e sopimusmaksuun, joka toteutetaan kassalla.

Parkii-Paskapate.

Ettöä minä se olin ja enskerralla otan sen 50e !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      350
      8948
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2581
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2368
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1552
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1401
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1347
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1320
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe