Joensuun kirppikset

Salla-Maaria

Joensuussa on avattu uusi jättimäinen kirppis, Teollisuuskadulle. Riittääkö myyjiä enää kaikille?
Keskustaankin on avattu uusi kirppis, Torikadulle. Riittääkö tavaraa näille pienemmille kirppiksille?

4

721

Äänestä

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

Kyllähän myyjiä/tavaraa kirppareille riittää, mutta mistä asiakkaita?

Joensuussa alkaa tosiaan olla aika monta kirpputoria kaupungin kokoon nähden...perinteiset isot Valintakirppis ja Joen Jättikirppis, pari lasten kirpparia, Kontti, Fida, Uusiotori, tämä uusi Raketori....
      mitä hyvää/huonoa mielestänne näissä paikoissa on??

• Kiertelijä

Raketorilla olen käynyt kerran, ei mitään mielenkiintoista.

Uusiotorilla riittää tutkimista, jos vain aikaa on, samoin on asianlaita. Valintakirppiksellä ja Joen jättikirppiksellä.

Kontti ja Fida ovat kivoja, kummatkin siistejä paikkoja, joissa tavaraa voisi olla enemmänkin.

UFFin keräysbuumi on yllättävää, on tuonut keräyslaatikoita ekopisteille. Laatikoita on joka paikassa, mutta tavarat rahdataan ties minne, ja ties mihin tarkoitukseen. Ei hyvä.

• kmkmkmkmkmkmkmkmkmkm

Onko Joensuussa hyviä lasten kirpputoreja? Tai onko näiilä isommilla ns. "yleiskipputoreilla" miten yleensä lastenvaatteita yms. myytävänä...? Torikirppiksellä joskus kesällä Joensuussa kävin, ja siellä oli paljon lastentavaraa...

• kirppariasiakastar

Olen käynyt aika monilla kirppareilla ympäri suomen (reissuilla). Hintataso on monen kirjavaa kuten tavarakin. Joissakin ylihinnoiteltua kuten Joensuun Kontissa ja Kuopion kirppareilla. Valintakirppis on ollut kärkitasoa Itä- Suomen kirppareista. Siellä on hyvä palvelu, tavara on hyvälaatuista ja edullista ja löytää *mukavia* löytöjä. Eikä siellä näy haitaksi asti ns. ammatti kirpparipöytämyyjät, jotka vahtivat päivittäin muiden kojuja saadakseen omiin kojuihinsa halpaa *voitto* tavaraa. Valintakirpparin myyjät ovat miellyttäviä. On ollut ilo käydä siellä. Niinkauan kun tavara ei ole ylihinnoiteltu. Mammuttikirppis ei ole niin hyvä, siellä ns. vakitavaroita seisoo kuukausita kuukausiin iso osa ja vakkarimyyjiä kuleksii *haalimassa* pimeän markkinan elantonsa eteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      273
      1096
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      890
    3. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      236
      880
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      98
      841
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      73
      758
    6. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      90
      752
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      107
      649
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      541
    10. Nyt kyllä nainen otetaan tosissaan

ja tutustutaan kunnolla toisiimme. Ei silleen luulojen tai juorujen perusteella, vaan kuunnellen toisiamme kiirehtimättä
      Ikävä
      25
      429
    Aihe