Olen 21v kavei, joka on miettinyt pitään, että kannattaako ottaa niin paljon, kun saa pika vippejä ja lähteä kuukaudeksi esim. Havajille tai muualle? Se olisi hieno kokemus tämmöiselle persaukiselle kaverille. Mutta onko se, sen arvoista?
Katuisinko 10v päästä kun en saakkaan asuntolainaa? Oma veljeni on päälle 30v ja on pilannut luottotietonsa. No hän ei omista mitään pysyvää, esim 10 tuhannen euron autoa. Mutta hänellä on muija jolla on rahaa ja he ovatkin nytten muuttamassa omistus rivitaloon.
Olen miettinyt, että kun nyt olen nuori miksi en eläisi kuin viimoista päivää?
Nytten joudun syömään nuudeleita ja hajoamaan tänne kylmään suomeen, kun muut reissaavat vanhempiensa maksamina.. On se niin väärin!
Lomailu ja rellestäminen
7
138
Vastaukset
- Mietteliäs34
Kaveri*
- Auttaja77
Lähde ihmeessä, mitä menetettävää sinulla on? Nauti elämästä vielä kun pystyt.
- 11+14
Veljesi on oiva esimerkki sinulle miten ei kannata toimia. Kaikille ei ilmesty sitä rahakasta muijaa ovelle. Yleensähän se menee niin että perskaukinen jäbä löytää juuri sen persaukisen muijan.
- mmmm5
Ite kanssa miettinyt ihan samaa että kaikki mahdolliset lainat,osarit ja sitten ulkomaille piiiitkäksi aikaa ! :)
Itselläni on varmasti tiedot menossa jossain vaiheessa tosin ei lainojen takia mutta kuitenkin...
Kyllä kateeksi käy jos lähet mutta älä ny perkele sinne vaan kuukaudeksi mee!!!
pari vuotta ny alkuunsa ;) - Rellestäjä
Omakohtaisia kokemuksia on enkä suosittele. Olin melkein kolme vuotta reissussa ja nyt sitten tulin takaisin parisen kuukautta sitten. Olen tavannut mukavan naisen ja kova halu olis ottaa asuntolaina ja muuttaa hänen kanssaan omaan asuntoon. En ole kuitenkaan kehdannut kertoa omista toilailuistani hänelle joten tämä suhde varmaan kaatuu siihen että hänellä on asiat normaalisti ja mulla on reissuvelkaa ulosotossa pirusti. Makselen nyt sitten palkastani joka kuukausi ulosottoon ja suunnattomasti kismittää nuorena tehdyt tahalliset velat.
- Mietteliäs34
Mutta tuohon asuntolainaan palatakseni, minulla on yksi 28v kaveri joka otti asuntolainan, koska luuli löytäneensä itselleen elämänkumppanin. Noh toisin kävi, hän tuli eräänä päivänä töistä ja muija oli pakannut kaikki tavaransa ja lähtenyt.
Kaveri nyt yksinään asustelee siellä ja kaikki lainat/velat meinaavat kaatua niskaan.
Miksei minulle voisi tulla käymään samalla tavalla?
Tuossa olen lukenut, että asuntolainaa ei tulla enään edes helpolla myöntämään. Sehän muuttui 2013 alussa?
Kun miettii sitä miten joku 2v reissu havajilla tälläiselle 21v kaverille olisi todella hienoa aikaa. Siitä reissusta varmasti tulisi vielä kerrottua lapsen lapsillekkin. Mutta nämä ovat vain mietteitä. Moni puhuu, harva toimii :) - Rellestäjä
Jos nyt olet 21-vuotta niin vapaudut veloistasi kun olet jo pitkälle yli kolmenkymmenen, elämäntilanne on suuresti muuttunut tuossa ajassa. Lisäksi Hawaiji on kallis paikka eikä sieltä helposti mitään töitä löydy joten pelkillä vipeillä et kahta vuotta siellä elä. Kannattaa nyt vielä harkita asiaaoletko valmis pilaamaan elämäsi nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760