Rasismia!
Olin etelä ruotsissa lomailsemassa ja menin yhteen iltakerhoon. Siellä oli kummastukseni poliisinpukuiset vartiat. Yksi heistä oli "Tummaihoinen".
Sanoin tuolle "Tummaihoiselle", että onko hän poliisi, hän sanoin englanniksi että ei ravinrolavartia!
Siinä moni ruottalainen pimu kävi utelemassa, mutta lähti pois, kun en osannu ruattia! Vaan Englantia, se oli yllätysten yllätys miten huonosti ruottalaiset osaa englatia, sattumaako?
Sit yks tyyppi tuli ja johdatti mut pöytään, jossa istu lippalakkisia jätkiä pulisonkineen, ne oli ruatsin uusnatseja!!! No valkopäisenä ja lyhythiuksisena mulla ei ollut hätänpäivää vaikka ne aluksi vähän epäilivät, mun suomalaisuutta ja uhosivatkin!! Ei tarvinut kun englanniksi kehua suomen toista maailmansotaa saksan kanssa ja nehän lämpenivät kaveriksi asti, tosin se "tummaihoinen vartia" katteli vähän pahasti ;/
Noh.. olin kyllä kännissä, mutta kyllä näitä rasisteja riittää ruotsissakin, ei ne täällä suomessa niin yleisiä ole, on niitä muuallakin..
Sori kun en muista enempää...
Ruotsissakin on...
X-Miäs
2
294
Vastaukset
- Yx-Miäs
Että näiltä hepulta lähti niskasta asti tatuoinnint ja yksi paljasti mulle hakaristi tatuoinnin!
En tiedä mutta ehkä "itsepuolustukseksi" veljeilin niiden kanssa, ties vaikka henki olis muuten lähtenyt!
En ole tämmösiin suomessa törmännyt! - X-Miäs
Jälkikäteen! Ei mikään iltakerho vaan oikee yöklubi!
Joo..
Rasisteja on maailma täynnä! Sit on piru merrassa jos nämä akateemiset rasistit pääsee valtaan (Kuten Vanha Vanhanen), ei näistä resu uusnatseita nyt oo niin vaaraa, mieltelee tarviintullen, mut kannattee varoa... Puukko on herkässä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954