http://www.gminsidenews.com/forums/f70/cruze-reset-my14-holden-cruze-launch-116828/
Koeajossa Holden Cruze MY2014
14
239
Vastaukset
- Touran 2011
Näin DSG:n ominaisuuksiin tottuneena kiinnostaisi tutustua Cruzen automaattiin paremmin. Tuon testin mukaan se on juuri sellainen kuin minä haluaisin. DSG on ollut pettymys jopa silloin kun se toimii.
It is as good as a DSG at it's best - with none of the rollback on hills, harshness at low speeds/rpm or poor shift quality and grumbling/banging in rightangle corners. Changes are superfast, up or down. You can intervene with the shift lever, I don't know why you'd want to, when you can just maintain concentration on braking, steering and accelerating. It will drop 3-4 gears with a throttle blip to 4,000rpm braking hard from 90 km/h (making a wicked sound!) and give significant engine braking without engaging ESC or ABS.- auto-matti
Ei ole bensaturboautomaattia hinnastossa. Diesel löytyy.
- general m
Laatikkohan vaikuttaa aivan erinomaiselta tämän koeajon perusteella. Saisivatpa sen myyntiin täälläkin turbofarkun kanssa!
- ~*~
Pienikokoiset turbomoottorit ovat viemässä autojen kehitystä väärään suuntaan. Polttoaineenkulutuksen pienentäminen muuttamalla auto entistä enemmän kertakäyttötuotteeksi lyhyempikestoisten ratkaisujen avulla ei ole kokonaisuuden kannalta kestävää kehitystä.
- -Cruze-
Sinun ajatuksillasi ajaisimme autoja jalalla potkien kuten Kivisissä ja Sorasissa. Nykyaikaiset turbomoottorit on rakennettu alunperin isoille tehoille ja ne kestävät vähintäänkin yhtä hyvin kuin vapaasti hengittävät.
- höpsistä pussiin
Nykyturbot ne vasta kestävätkin. Ne ovat paljon vahvempia kuin vaparit. GM:n 1.4 T ei ole montaa vuotta vanha, mutta niillä on taksissa ajettu jo yli 300 tkm. Joskus täällä oli linkki myynnissä olleeseen 360 tkm ajettuun. Tällainen 323 tkm ajettu osui heti silmään, kun vilkaisin nyt myynnissä olevia:
http://www.crashescars.com/eng/partner/?method=detail&uid=9787517
Sen matka on katkennut kolariin.18 tkm vuodessa ajavalla tämänkin 323 tkm ajaminen kestää 18 vuotta eikä tämäkään auto varmasti vielä uutta häpeäisi kolarivauriota lukuun ottamatta. - näin on
höpsistä pussiin kirjoitti:
Nykyturbot ne vasta kestävätkin. Ne ovat paljon vahvempia kuin vaparit. GM:n 1.4 T ei ole montaa vuotta vanha, mutta niillä on taksissa ajettu jo yli 300 tkm. Joskus täällä oli linkki myynnissä olleeseen 360 tkm ajettuun. Tällainen 323 tkm ajettu osui heti silmään, kun vilkaisin nyt myynnissä olevia:
http://www.crashescars.com/eng/partner/?method=detail&uid=9787517
Sen matka on katkennut kolariin.18 tkm vuodessa ajavalla tämänkin 323 tkm ajaminen kestää 18 vuotta eikä tämäkään auto varmasti vielä uutta häpeäisi kolarivauriota lukuun ottamatta.TSI on ollut markkinoilla monta vuotta. Niissäkään ei ole muuta murhetta ollut kuin liian heikoksi mitoitettu jakoketju. Chevyllä ei ole senkään kanssa murhetta kun on mitoitettu ja valmistettu kunnolla.
- 12+19
höpsistä pussiin kirjoitti:
Nykyturbot ne vasta kestävätkin. Ne ovat paljon vahvempia kuin vaparit. GM:n 1.4 T ei ole montaa vuotta vanha, mutta niillä on taksissa ajettu jo yli 300 tkm. Joskus täällä oli linkki myynnissä olleeseen 360 tkm ajettuun. Tällainen 323 tkm ajettu osui heti silmään, kun vilkaisin nyt myynnissä olevia:
http://www.crashescars.com/eng/partner/?method=detail&uid=9787517
Sen matka on katkennut kolariin.18 tkm vuodessa ajavalla tämänkin 323 tkm ajaminen kestää 18 vuotta eikä tämäkään auto varmasti vielä uutta häpeäisi kolarivauriota lukuun ottamatta.Eihän taksimiehet noita mopokoneisia autoja osta, kyllä autossa sentään moottori pitää olla oikean kokoinen, eli vähintään 2.0l.
- 165234
12+19 kirjoitti:
Eihän taksimiehet noita mopokoneisia autoja osta, kyllä autossa sentään moottori pitää olla oikean kokoinen, eli vähintään 2.0l.
Jenkkilässä ajetaan bensa-autoilla, myös 1.4 turbolla.
- 12+19
165234 kirjoitti:
Jenkkilässä ajetaan bensa-autoilla, myös 1.4 turbolla.
Kyllä varmasti ajetaan, mutta tuskin taksina noita on.
- ---////---
12+19 kirjoitti:
Kyllä varmasti ajetaan, mutta tuskin taksina noita on.
Nykissä on taksit pääasiassa Crown Victoriaa. En ole koskaan pannut merkille mutta voi siellä Cruzeakin olla. Golf farkun ja Priusin olen varmuudella nähnyt taksissa siellä. Molemmat vain yhden kerran.
- Näinhän se on.
---////--- kirjoitti:
Nykissä on taksit pääasiassa Crown Victoriaa. En ole koskaan pannut merkille mutta voi siellä Cruzeakin olla. Golf farkun ja Priusin olen varmuudella nähnyt taksissa siellä. Molemmat vain yhden kerran.
Japanilaiset ja Korealaiset tila-autot ovat myös jonkin verran nostaneet suosioonsa esim. Nykin takseissa.
Mutta pääasiassa juurikin noita sedan-Fordeja taksit ovat. Ei siellä suoraan sanottuna Cruzeja taksissa näy - ainakaan siinä määrin, että tulisi edes mieleen.
Voihan jossain päin Usaa yksittäisiä olla, mutta ei Cruze mikään yleinen taksiauto jenkeissä ole, vaikka siviilipuolella onkin suht suosittu malli. Myös vuokrauskäytössä Cruzea on uudella mantereella aika paljon, ovat suurimmaksi osaksi bensa-automaatteja.
Jenkeissä perinteet istuvat tiukassa ja taksilla pitää olla reippaasti kokoa. Cruze on melkein metrin lyhyempi ja 20 senttiä kapeampi kuin taksikäyttöön pidennetyllä akselivälillä oleva Ford Crown Victoria.
Korealainen "pikkuauto" (näin todellakin jenkkinäkökulmasta) voi olla liian kova pala purtavaksi taksimarkkinoilla. Lisäksi usan kaupunkitakseissa kuskin takana oleva turvalasirakennelma vaatii tilaa ja näissä alemman keskiluokan autoissa se kaventaisi takatilaa aika merkittävästi. - ---////---
Näinhän se on. kirjoitti:
Japanilaiset ja Korealaiset tila-autot ovat myös jonkin verran nostaneet suosioonsa esim. Nykin takseissa.
Mutta pääasiassa juurikin noita sedan-Fordeja taksit ovat. Ei siellä suoraan sanottuna Cruzeja taksissa näy - ainakaan siinä määrin, että tulisi edes mieleen.
Voihan jossain päin Usaa yksittäisiä olla, mutta ei Cruze mikään yleinen taksiauto jenkeissä ole, vaikka siviilipuolella onkin suht suosittu malli. Myös vuokrauskäytössä Cruzea on uudella mantereella aika paljon, ovat suurimmaksi osaksi bensa-automaatteja.
Jenkeissä perinteet istuvat tiukassa ja taksilla pitää olla reippaasti kokoa. Cruze on melkein metrin lyhyempi ja 20 senttiä kapeampi kuin taksikäyttöön pidennetyllä akselivälillä oleva Ford Crown Victoria.
Korealainen "pikkuauto" (näin todellakin jenkkinäkökulmasta) voi olla liian kova pala purtavaksi taksimarkkinoilla. Lisäksi usan kaupunkitakseissa kuskin takana oleva turvalasirakennelma vaatii tilaa ja näissä alemman keskiluokan autoissa se kaventaisi takatilaa aika merkittävästi.Cruze on jenkkilässä aito jenkki. En ole koskaan kuullut kenenkään puhuvan sen yhteydessä Koreasta tai muista Cruzen valmistuspaikoista maailmalla.
Golf Variant taksissa herätti ihmetystä. Se on sisätiloiltaan pieni, ei edes Priusin kokoinen.
- 1.6 turbo
Niillähän on Ausseissa tulossa 1.6 turbo Cruzeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282711- 1372516
- 1352114
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162113Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121834Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161561357Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291182Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo921148Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891142Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381098