Turha aloitus

rpu

saadakseni aivotoiminnan käytniin näin lauantai-
aamuna kun naapurikaupunginuimahalli avautuu
vasta klo 10 kirjoitan turhaakin turhemman jutun

Opin nimittäin juuri, että Olli Rehn sai istua
komission ensimmäisessä kokouksessa kahden
vahvan naisen, liettualaisen Dali Grybauskaiten
ja Tanskan maatalouskomissaarin Mariann Fischer
Boelin välissä.

makeaa. minäkin istuisin mielelläni vahvojen
naisten välissä

Olli toivoo saavans isstua samalla paikalla
jatkossakin

vai onko tämä sittenkin tärkeä asia?-:)

11

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kallio

      Katsoin hesarin kuvaa, jossa Olli Rehn tervehtii tanskalaista kolleegansa Mariann Fischer Boelia. Huomio yksi: Olli on kuin oppilas rehtorin hetkellisen suosion alla. Huomio kaksi: Olli on fyysisesti pienempi vertikaalisessa suhteessa. Huomio kolme: Olli on väsynyt.

      Tatu Vanhasta beesaten: ajattelisin vahvojen komissaarionaaraiden repivän heiveröisen Ollin henkisesti riekaleiksi hyvinkin nopeasti.

      • rpu

        meilelläni istuisin vahvojen naisten välissä.
        turvallista. suojavarustus terroristeja vastaan-:)


    • Ratamo

      "Olli Rehn sai istua komission ensimmäisessä kokouksessa kahden vahvan naisen, liettualaisen Dali Grybauskaiten ja Tanskan maatalouskomissaarin Mariann Fischer Boelin välissä.

      Olli toivoo saavans isstua samalla paikalla
      jatkossakin

      vai onko tämä sittenkin tärkeä asia?-:)"

      On. Tietysti - kaikki mitä Kepu ja/tai kepulainen tekee... tai jättää tekemättä on tärkä asia.

      • Joopa joo

        ketkumaiset ja kaunaiset aivot käyntiin.


      • rpu
        Joopa joo kirjoitti:

        ketkumaiset ja kaunaiset aivot käyntiin.

        mitähän meidän tulisi ajatella sinun aivojesi
        toiminnasta tähän aikaan aamusta? hyvinkö toimivat?


    • repe

      tanskattareen kuin (savolainen) idiootti.

    • hiiri

      halusi huomiota taklauksella.

      • No voi voi.

        viisauksia ladellen.


      • kuule
        No voi voi. kirjoitti:

        viisauksia ladellen.

        mä olisin viimeisenä demari, sössivä ja sössöttävä sossu.


    • ensivaikutelman

      Toistaiseksi näyttää siltä, että Olli Rehn pystyy hoitamaan hommansa erittäin hyvin.

    • Kanervan Ilkka

      Miten tarina päättyy? Kävikö flaksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe