Näin ruokakaupat huijaavat!

http://www.iltalehti.fi/ruoka/2013031816778849_ru.shtml

Tuo kaikki ja paljon muuta on ollut tiedossani jo pitkään, vaikka kaupassa en ole koskaan työskennellytkään palkansaajana.

Kauppojen jauhamaan jauhelihaankin on aina sekoitettu halvimpia ruhonosia, mm. maksaa väriä antamaan ja sydämiä, sekä 10 % vettä katetta parantamaan. Vastikäänhän paljastui paistijauhelihastakin se, että siinä on oikeaa paistia vain 5-30 %.

Hyllyissä pehmenneitä avomaankurkkuja on siirretty suolakurkkualtaisiin ja paljon kaikkea muutakin filunkia on harrastettu niin paljon kuin vain on kehdattu.

No, eipä tarvitse ainakaan itse ostaa kaupoista jauhelihoja, eikä muutakaan epämääräistä roipetta, kun poroa ja riistaa piisaa, sekä muita luonnonantimia ja jalostus on "hanskassa".

15

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yäks

Kyllä noissa jauhelihoissa on varmaan sian ja lehmän vittuja, voi olla hevonvittujakin.

• Itse ostan ppääasiassa kaiken lihan suoraan tuottajilta niin tietää mitä sieltä tulee.

• karmivaaaaaa

Homeinen liha menee jo yli. Pari päivää vanhat varmaa voi vielä syödä. Se minua alkanut ukottaa miten epämääräisiä lisäaineita ruokiimme sullotaan.

• 2022

Soylent green is people!

• Syö Lähiteiniä

Varmaankin Ihmisliha on seuraava voiton maksimoinnin keino ?

Ai niin Briteissähän sitä löydettiin Kebabista.
      Teinityttöä seassa. No makunsa kullakin...

• nauttikaa tuloksista

kaikki johtuu vuosien varrella olleista ja tulleista päättäjien epärehellisyydestä...sen siirtymisestä joka asiaan ja paikkaan ja eu:n tuomista katteettomista lupauksista,jotka ovat vyöryneet joka sielun sopukkaan,missä "raha liikkuu".

olkaa nyt ylpeitä suomalaisten "hyvästä" moraalista,joka on kaluttu kuin koiran luu loppuun ja sietämättömän suuresta ahneudesta päättäjätasoilla sekä läpimädäntyneestä yhteiskunnasta.
      tämä mätäpesätunne on ollut kropassa jo niin pitkään,että taitaa olla mahdottumuus enää korjata....no, vedetään naamaan kaupan joka pvä kallistuvaa sontaa ja pie..reskellään kaikki tuplana äänen ja hajun muodossa....
      ja ihannoidaan EU:ta päivät ja yöt. peli kyllä valitettavasti vain kovenee,mutta tahallaan se on tähän tilaan saatettu.

• Late Lapista.

Kaupan lihapullistakin on löydetty jopa 10% lihaa, vaikuttaakin jotta tuo kauppiaiden harjoittama asiakkaiden kusetus alkaa olla jo taidetta!
      Ihmisiä huijataan kaikin tavoin nykyisin, emäntä osti männäviikolla paikallisesta Citymarketista kahvinkeittimen, jolla ei saanut juotavaa kahvia, tuli vain jonkinlaista sakkavettä, keitin laski kahvinläpi vain haaleaa vettä vaikka pakkauksessa mainostettiin jotta keitin lämmittää veden 95 asteeseen!
      Kävimme keskustelemassa K-kaupan väiskin kanssa takuuehdoista, keitin kuulemma pitäisi lähettää johonkin hevon kuuseen tutkittavaksi, ja viulut joutuu mahdollisesti maksamaan asiakas!
      Laitoin nootin keittimen valmistajalle ja Keskolle, nyt Citymarketista soitettiin jotta saamme palauttaa keittimen, ja saamme rahamme takaisin taikka uuden keittimen!
      Vaikuttaa siltä jotta keittelemme kahvimme edelleen bergulaattorilla !

Late Lapista. SSSS Ry!

• PöllimisTalkoot

Tämän vuoksi isoista s/k kartellihörhöjen kaupoista onkin kivaa pölliä ruokaa.

Pitää vaan muistaa ottaa ostoslista mukaan ni helpottuu.

• Late Lapista.

Rehelliset ihmiset sitten maksavat ne pöllitytkin ruuat!
        Minä vaihdoin Lidlin asiakkaaksi! Siellä on vielä ihmismäiset hinnat ja takuu pelaa naukumatta!
        K-kaupan väiskillä ja S-kaupassa litra maitoa 105 centtiä, Lidlissä 69 centtiä, kuluttaja asiamiehen mielestä ei kuitenkaan ole näyttöä KARTELLISTA!

Late Lapista. SSSS Ry!

• sietääkin kärsiä
        Late Lapista. kirjoitti:

Minä vaihdoin Lidlin asiakkaaksi! Siellä on vielä ihmismäiset hinnat ja takuu pelaa naukumatta!
        K-kaupan väiskillä ja S-kaupassa litra maitoa 105 centtiä, Lidlissä 69 centtiä, kuluttaja asiamiehen mielestä ei kuitenkaan ole näyttöä KARTELLISTA!

Late Lapista. SSSS Ry!

Pskat maksa vaan s/k kartellihörhöt heittävät ne ruuat joita ei osteta roskikseen.

Ja mitä sitten jos joku huijari s/k kartellihörhö kärsii?

• Käyppä tarkastamassa
        Late Lapista. kirjoitti:

Late Lapista. SSSS Ry!

Meillä etelässä Lidil perii maidosta 86- 87 centtiä. Onko pohjoisessa joku maito ale ?

• merkillistä:

Kaikkein kalleinta ruoka on kuitenkin toreilla, ns. suoramyynnissä ja kauppahalleissa.
      Ei luulisi noissa paikoissa kulujenkaan olevan kovin suuret, hygieniasta ja siisteydestä puhumattakaan.

• ulkoilmaruoka kallis

tori- ja kauppahallihinnat aina 2-3-kertaiset kauppaan verraten. olisiko voiton himo niin valtava tuoreuden varjolla tehtynä.

• joooooooop

Hevosenvittuja :)

• Valtsu tappoi palvel

Meidän kulmille tuli Valintatalo ja se tappo K-Ekxtran. Siinä lähikaupassa sai mitä jauhista halusi, kun kauppias kysyi mitä eläimen osaa pistetään myllyyn.

Jos tilas puolet sikaa ja puolet nauttaa, hän otti lihat kylmiöstä poisti kalvot lihoista sekä kysyi jauhetaanko 2 vai kolme kertaa.

No veljekset oli jo aika vanhoja ja kaupanpito kävi raskaaksi, joten kaikkea hyvää heille.

Ps: Siinä kaupassa ei myyty "ei oota", vaan parinpäivän sisällä pyytämäsi tuote oli sinulle tilattu, tai haettu jostain.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Nöykkiö

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5826
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      3009
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      159
      2681
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2479
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82