Morjens
Siirsin tuossa pari viikkoa sitten paypali tilille rahaa ja lähettäjän nimi ei ollut sama, kuin paypal tilissä. Tarkemmin kun katsoo sivustoa, niin siellä lukee, että rahat eivät mene silloin perille. Nyt ei rahoja ole kuitenkaan palautettu lähettäjän tilille ja aikaa on kulunut kuitenkin se about 14 päivää. Sähköpostia pistin, mutta sain vastaukseksi ainoastaan automaattisen vastausviestin.
Onko kenelläkään tällaisesta kokemusta? Mikäs neuvoksi?
Paypal 1 000 € kateissa!!!
14
1429
Vastaukset
- 456
Tänään koitin soittaa tonne, mutta palvelulinja on ainoastaan englanniksi... no ei se mitään. Jonotin puol minuuttia sen jälkeen puhelu katkaistiin jonka jälkeen sain viestin, että saldoa oli kulunut euro ja rapeat. Ilmeisesti ei ollut heillä puhelinpäivystys auki.
- hmmmm4
Oletko laittanut heille viestin englanniksi? He palvelevat vain englanninkielellä. Turha odottaa suomenkielistä palvelua. Näistä asioista kannattaa ottaa selvää etukäteen.
Käytitkö tilisiirron viestiosuudessa nimenomaan sitä tunnistetta, joka sinulle oli annettu?
Omasta hölmöydestä toki sakotetaan, jos ei noudata täysin ohjeita. Olisit voinut muuttaa maksunlähettäjän nimen omaksesi, mutta tilisiirto ohjautuu perille nimenomaan sillä tunnisteella, joka pitää kopioida viestiosuuteen.
1000 euroa on niin suuri summa siirtää Paypalin kaltaiseen palveluun, että se olisi nimenomaan kannattanut käyttää maksukortin kautta. Tarkistahan tilitapahtumistasi oletko laittanut sen tunnitetiedon oikein viestiin. Muussa tapauksessa rahat on voitu ns. jäädyttää tarkistuksia varten. Jos sulla on unverified account, eli et ole edes liittänyt maksukorttia paypaliin, sitten sinulle saatetaan soittaa ja tarkistaa henkilöllisyytesi jopa 100 euron tapahtumien kohdalla.
On siirretty rahaa Paypaliin toki ehkä maks. 100 euron arvosta ja aina on toiminut. Yleisimmin on kyllä käytetty maksukorttia siinä.- hmmmmm4
Ja vielä lisätäkseni jos statuksesi on unverified, niin siinä myös on tiukat maksurajat, joiden puitteissa paypal tiliä saa käyttää. Muutoin tili jäädytetään, kunnes vahvistat sen liittämällä maksukortin. Joissain tapauksissa sinulta voidaan pyytää kopiota mm. passistasi, ajokortistasi ja todistusta osoitteestasi. Nämä voi skannata ja lähettää verkkopalvelun kautta. Näin toimitaan aina yritystilien kanssa, mutta joissain tapauksissa niitä tietoja varmasti voidaan vaatia myös kuluttajilta, joiden toiminta on epäilyttävää.
Aika moni kuluttaja ei kylmiltään tonnia siirrä tuommoiseen palveluun, vaan ehkä maks. kuluttavat sen summan vuodessa paypalin kautta. Ei siis ihme, jos joudut syynättäväksi.
- Unverified limiiti
Suomessa unverified PayPal tilin limiitit löytyvät tuolta:
http://ohjeet.mywebcommunity.org/paypal_tilin_avaamis_ohje.pdf
5 tapahtumaa / kk
750 e vastaan otto.
2500 e lähettäminen. - Verifiointi?
Mitä toi Unverified tarkoittaa?
Eikös AINA paypal tiliin pidä liittää joko oma tilinumero tai luottokortti, josta tietysti selviää se kenen tilistä on kyse?
Miten muuten se verifointi pitää tehdä?
Vai onko siis mahdollista käyttää PayPal tiliä ILMAN pankki-luottokorttia tai oikean pankin tiliä?- hmmmm3
En suosittele sinulle Paypalin käyttämistä, jos olet noin pihalla asiasta. Kannattaa lukea sieltä ihan englanniksi ne viralliset käyttöohjeistukset. Eivät ole vaikeita.
- asd
Laitoin 20€ rahaa paypal tilille 2.4, mutta niitä ei ole näkynyt tilillä. Viestejään oon lähetelly, eikä mihinkään oo vastattu. yleensä näkyny 2 päivän päästä. Mitä kannattaa tehä.
- Sibuli
Etteko te ihmiset osaa englantia? Käyttäkää vaikka googlen kääntäjää. Minä olen juuri tekemässä tiliä sinne. Luen huolellisesti joka-ikisen tekstin..aikaa on kulunut jo 30min.. :) Noh-josko jatkan huomenna.
hmmmm4 -> olen yyber varovainen, koska minua on huijattu joskus, oman tyhmyyden takia :) - Sorry, ei apua
Ette ikinä saa vastausta ihmiseltä. Paypal on kone. Toimii jos toimii, mutta vikatilanteessa ei asiakaspalvelua saa kiinni, koska sitä ei ole olemassa.
- kukamuka0
Miten menetellään, kun Visa kortin numero on muuttunut ja siitä pitäisi ilmoittaa tietenkin Paypalille että voi suorittaa ostoksiensa maksun. Missä kohtaan Paypalin sivuilla on tällainen kohta. Englanti on päässyt käyttämättömänä hieman unohtumaan.
- jotakuinkin näin
Mene korttien hallintaan ja sieltä Poista kortti. Sitten vaan deletoit sen vanhan kortin. Sitten samassa paikkaa lisäät sen uuden numeroisen luottokortin.
Kannattaa myös sen jälkeen vahvistaa luottokortti (ottavat kortiltasi muistaakseni euron, ja maksavat sen takaisin kortille, kun verifioit sen antamalla luottokorttitiliotteesta muutama numeroisen tarkistuskoodin). Tämä on tosin muistaakseni vapaaehtoinen juttu. - muistaakseni
jotakuinkin näin kirjoitti:
Mene korttien hallintaan ja sieltä Poista kortti. Sitten vaan deletoit sen vanhan kortin. Sitten samassa paikkaa lisäät sen uuden numeroisen luottokortin.
Kannattaa myös sen jälkeen vahvistaa luottokortti (ottavat kortiltasi muistaakseni euron, ja maksavat sen takaisin kortille, kun verifioit sen antamalla luottokorttitiliotteesta muutama numeroisen tarkistuskoodin). Tämä on tosin muistaakseni vapaaehtoinen juttu.Muistaakseni on niin, että ostosten kuukausittainen summa on rajoitettu, jos ei tuota verifiointia ole tehty. Ei ole enää muistikuvaa siitä, mikä summa on ilman verifiointia. Siitä euron maksusta tulee tapahtuma Visa-tlitapahtumiin. Tässä tapahtumassa on koodi, joka sitten täytyy antaa Paypal-tilille. Hommasta tulee kyllä ohjeet Paypalilta.
- Anonyymi
Lopetin juuri Paypal tilin, se ei ole enää luotettava. Nykyään hämärän busineksen tekijät ovat ahkeria Paypal käyttäjiä. Varsinkaan Kiinan ostoksia ei kannata enää maksaa Paypalin kautta.
- Anonyymi
Otetaan vielä lyhyt perustelu epäluotettavuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202590Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3422213Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262042Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o191906Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581638Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121172Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181149- 551010
- 63995
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2968