Näkyjä

opetuslapsi1

Näin valkopukuisen miehen kyykistyvän lapsen viereen ja Hän piteli lasta hellästi olkapäiltä. Sitten näin kuvan valkoisesta alttari pöydästä jonka keskellä oli oli pyöreä kynttilänjalka/ koroke ja sen päällä paloi kauniisti kynttilä...
Tämä oli selvää kuvaa... SALLIKAA LASTEN TULLA TYKÖNI ja HÄN ON MEIDÄN VALOMME!

35

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valoksi

Hän on kutsunut lapsensa myös olemaan valona. Laitetaanko kynttilä mahdollisimman alas vai ylös? Kuuluuko kynttilä pöydän alle, vaiko korotettuna pöydän päälle? Kun Jeesus kumartuu sinne missä me olemme, ollaan valmiita nousemaan myös sille paikalle johon meidät on kutsuttu!
      Vaikka kynttilä on siinä kaikkien nähtävänä, se loistaa ensisijaisesti Jumalalle sillä se on alttarilla. Valona oleminen ei ole aina tekemistä, useimmiten se on alttarilla olemista.

• yksin armosta

Hyvin sanottu!!

• opetuslapsi1
        yksin armosta kirjoitti:

Hyvin sanottu!!

Aamen!

• yksin armosta
        opetuslapsi1 kirjoitti:

Aamen!

Eikös, opetuslapsi, se ole niin, että nöyryyteen kuuluu aina myös vastaaminen Jumalan kutsuun ja nouseminen siihen, sille paikalle, johon Jumala kutsuu??

Olen aina ajatellut esim. Moosesta. Hän saattoi ajatella, että oli nöyryyttä epäillä itseään ja sanoa, lähetä joku muu, mutta Jumalan näkökulmasta tämä oli niskoittelua ja Hänen vastustamistaan. "Herra sanoi hänelle: `Kuka on antanut ihmiselle suun? Kuka tekee ihmisestä mykän, kuuron, näkevän tai sokean? Enkö juuri minä, Herra?`" (2.Moos.4:11) Jumalan näkökulmasta juuri Hän on tehnyt meidät ja antanut kaikki tarvittavat kyvyt ja taidot, jotka puhkeavat kukkaan juuri Hänen käytössään ja määräysvallassaan.

Psalmit:
        40:9 Sinun tahtosi, minun Jumalani, minä teen mielelläni, ja sinun lakisi on minun sydämessäni."

• opetuslapsi1
        yksin armosta kirjoitti:

Eikös, opetuslapsi, se ole niin, että nöyryyteen kuuluu aina myös vastaaminen Jumalan kutsuun ja nouseminen siihen, sille paikalle, johon Jumala kutsuu??

Olen aina ajatellut esim. Moosesta. Hän saattoi ajatella, että oli nöyryyttä epäillä itseään ja sanoa, lähetä joku muu, mutta Jumalan näkökulmasta tämä oli niskoittelua ja Hänen vastustamistaan. "Herra sanoi hänelle: `Kuka on antanut ihmiselle suun? Kuka tekee ihmisestä mykän, kuuron, näkevän tai sokean? Enkö juuri minä, Herra?`" (2.Moos.4:11) Jumalan näkökulmasta juuri Hän on tehnyt meidät ja antanut kaikki tarvittavat kyvyt ja taidot, jotka puhkeavat kukkaan juuri Hänen käytössään ja määräysvallassaan.

Psalmit:
        40:9 Sinun tahtosi, minun Jumalani, minä teen mielelläni, ja sinun lakisi on minun sydämessäni."

Olet aivan oikeassa, meidän täytyy nöyränä kuulla Hänen kutsunsa ja lähteä kulkemaan Hänen johdatuksessaan, ottaa niitä uskon askeleita. Kun niin teemme, joka askeleen jälkeen Hän antaa meille jotakin uutta ja näin kuljemme eteenpäin. Emme aina halua liikkua sieltä turvallisuus alueeltamme vaan työnnämme ne helposti toisille, mutta se ei ole Jumalan tahdossa elämistä, silloin voimme miettiä uskomme laatua?

Katsoin äsken tv7 arkistosta, Yliluonnollista: Vieraana Shane Warren2, jaksonro:343. Siinä Jeesus laskeutui samanlailla kuin näyssäni, lapsen puoleen. Kannattaa katsoa.

• yksin armosta
        opetuslapsi1 kirjoitti:

Olet aivan oikeassa, meidän täytyy nöyränä kuulla Hänen kutsunsa ja lähteä kulkemaan Hänen johdatuksessaan, ottaa niitä uskon askeleita. Kun niin teemme, joka askeleen jälkeen Hän antaa meille jotakin uutta ja näin kuljemme eteenpäin. Emme aina halua liikkua sieltä turvallisuus alueeltamme vaan työnnämme ne helposti toisille, mutta se ei ole Jumalan tahdossa elämistä, silloin voimme miettiä uskomme laatua?

Katsoin äsken tv7 arkistosta, Yliluonnollista: Vieraana Shane Warren2, jaksonro:343. Siinä Jeesus laskeutui samanlailla kuin näyssäni, lapsen puoleen. Kannattaa katsoa.

En pysty nyt koneeni vuoksi kuuntelemaan mitään. Yritin äsken kännykällä kuunnella Steve Hillin jaksoa, jota suosittelit, mutta tulikin joku aivan muu kuin se jakso... Odottelin, että milloin se Hill tulee, kunnes tajusin, että ehkäpä Jumala ohjasi minut katsomaan juuri tämän, oli nimittäin niin hyvää sanaa juuri Mooseksesta ja muista Raamatun ihmisistä... En tiedä mikä jakso oli, mutta kyllä oli hyvä sana!!

• yksin armosta
        opetuslapsi1 kirjoitti:

Rakkahin Opetuslapsi1, minulla olisi uni sinun veljellesi! (!) Koeteltavaksi, tietysti.
        Täällä on puhuttu näistä armolahjoista ja tehtävistä. Minä kun näin unta sinun veljestäsi, joka pysäytti perävaunullisen rekka-autonsa mäen päälle, jutellakseen tien vieressä seisovan, ehkä sinun, ehkä jonkun toisen kanssa. Edessä oli pitkä pitkä pitkä suora tie suht avarassa maastossa (ehkä jonkinlaista erämaata, jossa kasvoi kuitenkin jonkin verran puita), ja jota hän tulisi pian ajamaan.

• Entä tänään

Sallikaa lasten tulla minun luokseni, sillä sen kaltaisten on Jumalan valtakunta.

• Valoksi

Amen! Lapset enimmäkseen ovat, eivätkä suorita. He viipyvät isän sylissä niin pitkään kuin mahdollista, ja imevät itseensä isän joka sanan.

• Isän lapsi

Ihana näky ja hieno selitys Valoksi-nimierkiltä! Hyvä osa oli esim. Marialla. Kun saamme Taivaan Isän sylissä rakkautta, niin jaksamme jakaa sitä sitä sitten arjessa itsekkin.....

• opetuslapsi1

Aivan, hän tulkitsi hyvin näkyni, näin sen itsekkin nyt avarammin, kiitos siitä! Näin Herra käyttää meitä...

• yksin armosta

Matteuksen evankeliumi:
      5:15 eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville.

• opetuslapsi1

Aamen! Halleluja!

• Seurailija

Niimpä.. Usko Jeesukseen synnyttää meidät kaikki
      Jumalan lapsiksi..
      Ja kaikille jotka ottavat hänet vastaan, hän antaa
      voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille jotka uskovat
      HÄNEN NIMEENSÄ...AMEN.

• yksin armosta

Ja eikös ole hieno, kun tuo raamatunpaikka jatkuu, että

Matt.5:16 Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän I s ä ä n n e, joka on taivaissa.

Ja

Joh.15:16 Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te m e n i s i t t e ja k a n t a i s i t t e h e d e l m ä ä ja että teidän hedelmänne p y s y i s i: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi.

• opetuslapsi1
        yksin armosta kirjoitti:

Matt.5:16 Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän I s ä ä n n e, joka on taivaissa.

Ja

Joh.15:16 Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te m e n i s i t t e ja k a n t a i s i t t e h e d e l m ä ä ja että teidän hedelmänne p y s y i s i: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi.

AAAAMEEN!
        Huudan Herraa Hänen Voittonsa on!

• yksin armosta
        opetuslapsi1 kirjoitti:

AAAAMEEN!
        Huudan Herraa Hänen Voittonsa on!

Eikös ole mukavaa kun on muitakin Hänen lapsiaan...?!!

• opetuslapsi1
        yksin armosta kirjoitti:

Eikös ole mukavaa kun on muitakin Hänen lapsiaan...?!!

KYLLÄ!
        OLEMME SAMAA PERHETTÄ JA MEILLÄ ON SAMA HENKI!

• Seurailija
        yksin armosta kirjoitti:

Ja

Ilm 3:20 Katso minä seison ovella ja kolkutan,
        jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin
        minä tulen hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen
        hänen kanssaan ja hän minun kanssani.

Hän on jokaisen ovella, ja kolkuttaa jokaiselle.

• yksin armosta
        opetuslapsi1 kirjoitti:

KYLLÄ!
        OLEMME SAMAA PERHETTÄ JA MEILLÄ ON SAMA HENKI!

Olet ihana! Minulla on ollut vähän alavireinen mieli, mutta kohoaa kaiken aikaa:)

• yksin armosta
        Seurailija kirjoitti:

Ilm 3:20 Katso minä seison ovella ja kolkutan,
        jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin
        minä tulen hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen
        hänen kanssaan ja hän minun kanssani.

Hän on jokaisen ovella, ja kolkuttaa jokaiselle.

Kerroinko, kun kerran kuulin koputuksen niin voimallisena, että menin oikein ovelle katsomaan (yöllä)?

Ajattelin, että Jumala voi jollekin tehdä oikein niin, että hänkin kuulee tai herää samanlaiseen tuntemukseen. Silloin on tärkeää vastata kuin Samuel: Tässä olen, Herra, palvelijasi kuulee.

Useimmiten tietenkään Hän ei korvinkuultavin äänin koputtele, vaan sydämessämme vaikuttaa halua tai tuntemusta Hänen läsnäolostaan ja "koputuksesta". Silloin on tärkeää sanoa, Hei Herra, minä olen täällä, vastaan kutsuusi, tule sydämeeni, annan elämäni käyttöösi.

Tule, Herra Jeesus, tule tänäänkin! Minne ilman Sinua menisin?!

• opetuslapsi1
        yksin armosta kirjoitti:

Olet ihana! Minulla on ollut vähän alavireinen mieli, mutta kohoaa kaiken aikaa:)

Herran Henki se on, mikä täällä virtaa, pidä siitä lujasti kiinni!
        LAULAKAA YLISTÄEN:
        HUUDAN HERRAA, HÄNEN VOITTONSA ON!
        HUUDAN HERRAA, HÄNEN VOITTONSA ON! ........ ...........

• opetuslapsi1
        yksin armosta kirjoitti:

Kerroinko, kun kerran kuulin koputuksen niin voimallisena, että menin oikein ovelle katsomaan (yöllä)?

Ajattelin, että Jumala voi jollekin tehdä oikein niin, että hänkin kuulee tai herää samanlaiseen tuntemukseen. Silloin on tärkeää vastata kuin Samuel: Tässä olen, Herra, palvelijasi kuulee.

Useimmiten tietenkään Hän ei korvinkuultavin äänin koputtele, vaan sydämessämme vaikuttaa halua tai tuntemusta Hänen läsnäolostaan ja "koputuksesta". Silloin on tärkeää sanoa, Hei Herra, minä olen täällä, vastaan kutsuusi, tule sydämeeni, annan elämäni käyttöösi.

Tule, Herra Jeesus, tule tänäänkin! Minne ilman Sinua menisin?!

Minulle kävi eräänä sunnuntai aamu päivänä samoin, kuulin kolme koputusta ja menin avaamaan, eikä ketään missään. Silloin tuli mieleeni juuri tuo sanan kohta Ilm. 3:20

• yksin armosta
        opetuslapsi1 kirjoitti:

Herran Henki se on, mikä täällä virtaa, pidä siitä lujasti kiinni!
        LAULAKAA YLISTÄEN:
        HUUDAN HERRAA, HÄNEN VOITTONSA ON! ........ ...........

Tuli mieleen sana, jonka sain kerran jumalanpalveluksessa: "...saat iloita perheesi keskellä". Kiitos, perheväki, kiitos, jotka loistatte Hänen valoaan, kiitos, että tuotte Jumalan Sanaa, totuutta ja Elämää, sillä Hän on Elämä, Hän on yhteys ja Virta!

• opetuslapsi1
        opetuslapsi1 kirjoitti:

Minulle kävi eräänä sunnuntai aamu päivänä samoin, kuulin kolme koputusta ja menin avaamaan, eikä ketään missään. Silloin tuli mieleeni juuri tuo sanan kohta Ilm. 3:20

Kun luemme Hänen sanaansa ja olemme Hänen läsnäolossaan, silloin aterioitsemme Hänen kanssaan ja Hän meidän kanssamme. Hän antaa Hengensä johdattaa ja opettaa meitä. Hän antaa ymmärrystä oppiaksemme Hänen tiensä ja rakkautensa. Hänen sanansa on meidän ravintomme.

• Seurailija
        opetuslapsi1 kirjoitti:

Kun luemme Hänen sanaansa ja olemme Hänen läsnäolossaan, silloin aterioitsemme Hänen kanssaan ja Hän meidän kanssamme. Hän antaa Hengensä johdattaa ja opettaa meitä. Hän antaa ymmärrystä oppiaksemme Hänen tiensä ja rakkautensa. Hänen sanansa on meidän ravintomme.

Minä kuulin joulun alla ovellani koputusta, ovella seisoi eräs tuntemani uskova mies, hän kauppas seurakunnan joululehtiä. Uskonasioistakin puhuimme, olin allapäin vaikeuksieni keskellä, hän sanoi että kuule voit kantaa Jeesuksen harteille kaikki murheesi ja vaikeutesi hän auttaa.. Niin teinkin ja nyt on kaikki paljon paremmin, ei omin voimin jaksa eikä ole viisauttakaan sellaseen. Tytär tuli uskoon reilun kuukauden päästä, poika on saanut elämänsä ojennukseen ja usko on kasvanut paljon. Jeesus auttaa kun vuorenvarmasti uskoo ja heittäytyy täysin hänen syliinsä. Tuolla vanhalla miehellä oli sanoma.

• ?-?-?-?
        opetuslapsi1 kirjoitti:

Yksin armosta
        ja opetuslapsi1

Oletteko ajatelleet, MISSÄ Jeesus kolkutti?

Ja miksi?

Hänet oli buukattu seurakunnan ULKOPUOLELLE. Ajatelkaa?

Hän kolkutti siksi, että jos JOKU edes vielä kuulisi Hänen äänensä?
        Sii niistä seurakuntalaista? Penseistä, itseriittoisista, omiin puuhiinsa käpertyneistä ja rakastuneista?

Eikö teitä YHTÄÄN henki opeta? Eikö tule ymmärrystä?

Että MISSÄ JEESUS on teidän elämässänne?

Huulilla, unissa, sanoissa....

MIKSI HÄN kolkuttaa ulkopuolella?

JOS - KUN - Jeesus istuu sydämen valtaistuimella, HÄN ei koputa ovella!

Do you understand?

Jeesus EI OLE elävän uskovan oven ulkopuolella, vaan
        ASUU sydämessä!

MIKSi JEESUS on siis ovenne ulkopuolella?

• Palveluissa ei saa:
        ?-?-?-? kirjoitti:

Yksin armosta
        ja opetuslapsi1

Oletteko ajatelleet, MISSÄ Jeesus kolkutti?

Ja miksi?

Hänet oli buukattu seurakunnan ULKOPUOLELLE. Ajatelkaa?

Hän kolkutti siksi, että jos JOKU edes vielä kuulisi Hänen äänensä?
        Sii niistä seurakuntalaista? Penseistä, itseriittoisista, omiin puuhiinsa käpertyneistä ja rakastuneista?

Eikö teitä YHTÄÄN henki opeta? Eikö tule ymmärrystä?

Että MISSÄ JEESUS on teidän elämässänne?

Huulilla, unissa, sanoissa....

MIKSI HÄN kolkuttaa ulkopuolella?

JOS - KUN - Jeesus istuu sydämen valtaistuimella, HÄN ei koputa ovella!

Do you understand?

Jeesus EI OLE elävän uskovan oven ulkopuolella, vaan
        ASUU sydämessä!

MIKSi JEESUS on siis ovenne ulkopuolella?

"Eikö teitä YHTÄÄN henki opeta? Eikö tule ymmärrystä?"
        "Do you understand?"
        "MIKSi JEESUS on siis ovenne ulkopuolella?"
        "Sii niistä seurakuntalaista? Penseistä, itseriittoisista, omiin puuhiinsa käpertyneistä ja rakastuneista?"

Suomi24-palveluissa ei saa:
        Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista käyttäjistä
        Esittää perättömiä väitteitä

• Voi, voi, voi

Moraalisointia. Näkyhän se on sekin.

• lastenvuoksi

Minulle tuli mieleen tuossa näyssä olleesta kynttilästä KASTEKYNTTILÄ.

Kastakaa kastamattomat lapset ennen kuin Minä Tulen.

• Eikastekysymys

Lapset pelastuu olipa kastettu tai ei, eikä kasteen puuttuminen ole pelastuskysymys pelkästään.
        Lapsikaste, aikuiskaste.
        Markuksen evankeliumi:
        16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

• LASTEN VUOKSI
        Eikastekysymys kirjoitti:

Lapset pelastuu olipa kastettu tai ei, eikä kasteen puuttuminen ole pelastuskysymys pelkästään.
        Lapsikaste, aikuiskaste.
        Markuksen evankeliumi:
        16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

Joka ei synny vedestä ja Hengestä ei voi nähdä Jumalan Valtakuntaa.

Ympärileikkaamattomuudesta Jumala määräsi kuolemantuomion, pikkulapselle.

Markus 16:16 mainitsee KAKSI asiaa, jotja vaaditaan pelastumiseen; Usko ja KASTE.

• ¤¤¤¤¤

23r4fgb

Olet oikeassa. Tämä on yhä villimpi viidakko, jossa sekavuuden sanat ovat omiaan sotkemaan niitä päitä, jotka tuuliiviirin tavoin kääntyvät sinne ja tänne.
      Säälittävää puuhaa. Ja vielä (muka) Jumalan asiassa?

Mutta näin se on raamatussa ennustettu: - että tyhjän puhujat etenevät yhä pidemmälle puheissaan. Kun ei realistinen ja terve oppi maistu, niin sivupoluille suistuessaan voi löytää itsensä suosta. Josta ei enää nouse...

• Jaahas, vai mies, lapsi ja KYNTTILÄ?

Freudia siteeratakseni: joskus sikarikin on vain sikari.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      65
      4242
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4241
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      109
      2905
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      58
      2796
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2029
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1679
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      109
      1353
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1281
    Aihe