Ihanaa Leijonat ihanaa !!!!!

Suhmuran Santra

YLE Areenassa on juuri menossa Heidin tiedotustilaisuus. Nyt mä olen ihan liikuttunut ja itkun partaalla. Heidi pyysi minultakin vilpittömästi anteeksi tekemisiään. Tuo mun ulko-ovikin narisee kovasti. Pitäisköhän tehdä oviremontti ?

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omatoiminen.

Voi vinde sentään. Minulla meni väliovi rikki viime syksynä. Korjasin sen itse ja maalasin uudelleen. Kahvatkin laitoin.
      Olisinpa tiennyt kysyä vinkkiä itse ministeri Hautalalta. Mutta eihän sitä tällainen arkinen tallaaja ymmärrä tuollaisia h hetkellä.

Pääasia että Heidi on meidän kaikkien Heidi ja pyytänyt anteeksi meiltä.

Pidämmekö kokouksen iltapäivällä ja päätämme, annammeko anteeksi?

Niin, omat työ- ja tarvikekustannukset tuosta ovesta oli hmmm heidimäisesti alle 100 euroa. Ei kai minun kuulu maksaa omia Tellejä ja Lellejä? Saanko vähentää ALV lisukkeen seuraavista Kela korvauksistani?

• lälällää

Heidilläpä on pääministerin tuki ja kehoitus jatkaa työtään. ministerinä. Lällällää parjaajat, mitäs siihen sanotte.

• Ruskeat pöksyissä.
        lälällää kirjoitti:

Heidilläpä on pääministerin tuki ja kehoitus jatkaa työtään. ministerinä. Lällällää parjaajat, mitäs siihen sanotte.

Kun tämä kausi päättyy kahden vuoden kuluttua, on varmaa että Heidi saa mennä.
        Nähtäväksi jää, saako jotain koplattua lohduke virkaa tai eläkeputki virkaa. Mutta luottamusta politiikkaan hän ei saa. Vihreät menettää monta ääntä. Heille jää ruskeat pöksyissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe