Onko keittiö expert hyvä, minkälaiset tuotteet, kalliit? Onko ainoa Mäntsälässä, mistä voi tilata kaapistoja, keittiökaappeja ym.????
uudet kalusteet
5
201
Vastaukset
- täältäkin voi kysyä
- suosinko muita
Entä muita liikkeitä Mäntsälässä? Riittääkö siellä kysyntää? Mikä hintaero näillä kahdella?
- täältäkin voi kysyä
Kysy näistä rohkeasti tarjouksia ja mittaa palvelun taso.
tässä vielä yksi lisää: http://www.pluskeittiot.fi/yhteystiedot.php - yhteen pettynyt
Kiitos ehdotuksista. Kävinkin jo novasisustuksessa ja keittiö expertillä, nova huomattavasti halvempi ja kalusteet 1. laatua. Keittiö expertillä 2. laatua mielestäni
tarjontaan nähden. Käynpä tänään vielä tuossa pluskeittiöllä, mitä löytyy. - number 1
Sain expertiltä ja novalta tarjoukset, nova voitti ja asiakaspalvelu ystävällistä ja asiakkaan huomioivaa tarjonnassa. Tyytyväinen kaikin puolin ja rahassakin voitin useamman satasen. Suosittelen novasisustusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984