The Ring

samara

Minua jäi kamalasti häiritsemään nuo the ringin extra materiaalit jotka on DVD:ssä nimillä "Älä katso tätä" ja "Katso tämä". En itse kerinnyt niitä katsomaan koska ohjelma oli minulla vain lainassa ja se piti palauttaa!
Voiko joku kertoa mitä niissä olisi ollut?

10

1243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rinkula

      "Älä katso tätä" oli muistaakseni se filmi, joka itse elokuvassa oli se kohtalokas videofilmi.

      "Katso tämä" oli -mikäli oikein muistan- leffan Ota kiinni jos saat -traileri.

      • Emäntä

        noinpa ne taisi olla... on niin kauan jo siitä kun sen viimeksi katsoi..


      • hehheh

        ..ja eikun kopioimaan se kohtalokas pätkä vanhoille VHS nauhoille (joita löytyy vaikka kirppareilta läjäpäin) ja sit vaan nauhat hissukseen jakoon ympäriinsä... kirjastoon, koulun nauhureihin, yleisiin tiloihin...

        Joku Ringistä totaalisesti pelästynyt saa paskat housuihin kun löytää nauhan joskus hyllystään...

        Ja jos itse istuu vieres niin voi salaa vaikka soittaa tuttavan lankapuhelimeen samalla...


      • levittäjä
        hehheh kirjoitti:

        ..ja eikun kopioimaan se kohtalokas pätkä vanhoille VHS nauhoille (joita löytyy vaikka kirppareilta läjäpäin) ja sit vaan nauhat hissukseen jakoon ympäriinsä... kirjastoon, koulun nauhureihin, yleisiin tiloihin...

        Joku Ringistä totaalisesti pelästynyt saa paskat housuihin kun löytää nauhan joskus hyllystään...

        Ja jos itse istuu vieres niin voi salaa vaikka soittaa tuttavan lankapuhelimeen samalla...

        Joo, noin täytyykin tehdä.
        Uutisissa otsikko:
        "Tappajanauha onkin totta?"

        Vitsit, noin täytyy oikeasti tehdä :)


    • Terttilän marttaaaa

      Joo toi ring-leffa..Sillon kun se tuli videolle,mä vuokrasin sen,olin yksin kotona kun katoin sen,siis päivällä,yöllä olisin varmaan saanu sydänkohtauksen jos oisin katsonu.Leffan loppuvaiheessa sitten puhelin soi,siis meidän lankapuhelin,enhän mä yhtään pelästyny,kun yleensä siihen ei kukaan koskaan soita.No "hyppäsin" sohvalta ja vastasin puhelimeen mahd.nopeesti,ja kukas muu siellä soitteli kun joku hemmetin lehtimyyjä,joka oli onnistunu pelästyttään mut täydellisesti.Näin myös pitkään painajaisia tän leffan nähtyäni...

      • ring

        se todella oli kamala elokuva, varsikin loppu. se oli jotenkin niin aito koko elokuva ja muutenkin meinas sydän koko ajan hyppiä kurkkuun. mulla on se omana ja katon sen vain harvoin jotta siihen ei kyllästyis kokonaan. näin hyviä kauhuleffoja en ennen oo nähny!


      • Vieras37

        Ring on kyllä pelottava elokuva minusta toi Samara Morgan on hirvittävä


    • Nightwish

      Moro. Se "Älä katso tätä" on kooste leffasta, jossa on mukana poistetut kohtaukset leffasta sekä pidempiä pitkiä itse tästä tappavasta nauhasta. Poistetut kohtaukset ovat kyllä todella hyviä, itse tykkäsin niistä..
      ja "Katso tämä" on Ota kiinni jos saat(Catch me if you can) leffan traileri. Ettäs sellaiset extrat löytyy tästä dvd:stä

    • Uneton

      Se eka oli sellainen kuin se olisi pitännyt päättyä ohjaajan mukaan ja toinen oli se pätkä mitä ei saannut katsoa! Se kyseinen pätkä on myös voittanut pariisissa järjestetyt lyhyt Filmi festifaalit. Ryhmä koostui Japanilaisista

    • samara morgan

      jonkun on pakko tulla päästämään mut pois täältä kaivosta ku se persee rachel laitto sen kannen kiinni!!!!!ja ku mä pääsen pois niin oottakoo vaan mä tapan sen!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      145
      10494
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3003
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2819
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1626
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1398
    Aihe