mut ulos elämästäsi ja nyt en löydä sinua. En EDES googlesta!
Muisto sinusta haalistuu vähitellen, mutta mitä ikinä teetkin, toivon että olet onnellinen.
Hyvää yötä.
Minun piti jatkaa sitä yksinpuhelua, mutta blokkasit
18
256
Vastaukset
- TÄRKEÄLLE
Kyä me täällä ollaan ja ainaki luetaan.Älä tee yksinäs omia johtopäätöksiä.En koskaan unhoita tai heitä tärkeitä ihmisiä pois.Haluan välillä hengittää ja istuutua kuuntelemaan itseäni ja ottamaan tunnoistani selvää.Palaan aina takaisin ja varmaan ilmestyn hetkenä mitä et voi aavistaa tai sut tuntien voit aavistaa.
- Ei prkl sua
Siis t ä r k e ä l l e ! ihan tärkeälle ja yhtään et tiedä kuka ap on.!!
Koko sun viesti on valhetta valheen perään. Et unhoita vai ? Mitähän sä oot tehnyt tän ajan ? Onko kanttia olla rehellinen ja kertoo? Vai kerronko minä?
Välillä hengittää ja istuutua kuuntelemaan itseäs?
Ootko ehtinyt tekemään noita näiltä kiireiltäs ja pelleilyiltäs?
Se on totta että palaat joka ilta / yö takasin harrastaan näitä " tärkeitä " juttujas.
Oot yhtä iso vitsi kun kaikki viestiskin " tärkeille " ihmisille. Ja niitä sulla täällä piisaa ja on piisannut.
Hah hah hah. - Huom !!
Tuntematonta kirjoittajaa ei pidä koskaan sekoittaa itselle tärkeään ihmiseen, ne ovat
yhtä kaukana toisistaan kuin itä lännestä ja taivas maasta.
Jos ei halua toisen tekevän yksinään johtopäätöksiä niin silloin pitää asioista keskustella
kyseisen ihmisen kanssa mutta täällä niitä on turhaa kertoa kenelle hyvänsä.Se ei todellakaan kerro tärkeydestä vaan valitettavasti aivan päinvastaisesta ja välinpitämättömyydestä. - Kirjoittamisiin
Huom !! kirjoitti:
Tuntematonta kirjoittajaa ei pidä koskaan sekoittaa itselle tärkeään ihmiseen, ne ovat
yhtä kaukana toisistaan kuin itä lännestä ja taivas maasta.
Jos ei halua toisen tekevän yksinään johtopäätöksiä niin silloin pitää asioista keskustella
kyseisen ihmisen kanssa mutta täällä niitä on turhaa kertoa kenelle hyvänsä.Se ei todellakaan kerro tärkeydestä vaan valitettavasti aivan päinvastaisesta ja välinpitämättömyydestä.Sorry vaan viestini menikin TÄRKEÄLLE ja tärkeä varmaan tunnistaa sen.Ei kantsi hiiltyä toisten kirjoituksista.Mun mielestä on mukava lukea muitten ajatuksia hyvässä ja pahassa.Hyvää kevättä palstan lukijoille.
- nii varmaan
Kirjoittamisiin kirjoitti:
Sorry vaan viestini menikin TÄRKEÄLLE ja tärkeä varmaan tunnistaa sen.Ei kantsi hiiltyä toisten kirjoituksista.Mun mielestä on mukava lukea muitten ajatuksia hyvässä ja pahassa.Hyvää kevättä palstan lukijoille.
joo ).
- ??_
Sorry vaan viestini menikin TÄRKEÄLLE ja tärkeä varmaan tunnistaa sen.Ei kantsi hiiltyä toisten kirjoituksista.Mun mielestä on mukava lukea muitten ajatuksia hyvässä ja pahassa.Hyvää kevättä palstan lukijoille.
Mites se sen tunnistais kun sinäkään et tunnistanut aloittajaa ??
- Nykyihmisen tärkeytt
Helppoa, kätevää, eikä merkitystä kuka se tärkeä on.
Tärkeyttä jolla ei ole mitään merkitystä. - h ä h k i s
eihän se menny kun täysin tuntemattomalle nettikirjottajalle.
- Onki kiva lukee
muttei niitä kaikkia sentään sovi pitää sinä omana immeisenä, siinä heittää tärkeydet kyl harakoille.
- hermo menee :D
Voi vittu!!! Te päänaukojat olette pelljä! Kuinka monta kirjoittajaa täällä olisi, jos kukaan ei saisi kirjoittaa tuntemattomalta tuntemattomalle? Ja mistä täällä puhuttaisiin, jos ei tunteista ja tykkäämisestä? Ei kai se nyt saatana tarkoita, että jos kirjoittaa tuohon nimikenttään "tärkeälle", että pitää tuntematonta ap:ta yhtä tärkeänä, kuin sitä oikeaa tärkeää? Menkää nyt itseenne kaikki tosikot ja antakaa ihmisten haaveilla! Vitun pellet saatana!!!!!!!! :DDD
- vitun pelle saatana
"Sorry vaan viestini menikin TÄRKEÄLLE ja tärkeä varmaan tunnistaa sen"
- j u m a l a u ta ///
on se saatana soikoon että teidän idioottien aivoon ei mee muutama asia. kukaan ei vittu soikoon oo sanonu ettei sais kirjottaa tuntemattomalta tuntemattomalle, miten muuten voi tehä anonyymillä nettipalstalla? HÄH ?
täällä nimenomaan PUHUTAAN tunteista ja tykkäämisestä. MUTTA.
Kun nää tietyt pellet juuri tekee sen että kuka vaan on kuka vaan, se on juuri se " minun ihminen " ja nää pellet juurikin pitää sen täysin tuntemattoman ihmisen sinä oikeana tärkeänä, ne on niin saatanan tyhmiä.
Ja juuri nää pellet on ne jotka saa täällä kaiken sotkun aikaan.
Miksi vastat tuntemattomalle sanalla " tärkeälle " jos sitä ei tarkoittaisi ?
Jos haluaisi niin tärkeälle voi tehdä oman aloituksen, se on jo taas eri asia.
Mutta nää saatanan tunarit >> sinäsinä >> sinullesinulle >> ajattelen just sinua >>
Ne on ne pellet eikä ne jotka pystyy sentään vielä vähän hahmottamaan kuvioita että
joka iikka ei oo se oikea iikka.
STANA ja nyt turpa rullalle sinä määkijä siellä. - R kissatappelu
j u m a l a u ta /// kirjoitti:
on se saatana soikoon että teidän idioottien aivoon ei mee muutama asia. kukaan ei vittu soikoon oo sanonu ettei sais kirjottaa tuntemattomalta tuntemattomalle, miten muuten voi tehä anonyymillä nettipalstalla? HÄH ?
Kun nää tietyt pellet juuri tekee sen että kuka vaan on kuka vaan, se on juuri se " minun ihminen " ja nää pellet juurikin pitää sen täysin tuntemattoman ihmisen sinä oikeana tärkeänä, ne on niin saatanan tyhmiä.
Mutta nää saatanan tunarit >> sinäsinä >> sinullesinulle >> ajattelen just sinua >>
Ne on ne pellet eikä ne jotka pystyy sentään vielä vähän hahmottamaan kuvioita että
STANA ja nyt turpa rullalle sinä määkijä siellä.Näin sivusta sanottuna naurettava palsta. Jatkakaa samaan malliin!
- EI NIIN VAKAVAA
STANA ja nyt turpa rullalle sinä määkijä siellä.Suosittelen lopettamaan tollasen mesoomisen.Mitä se sua vaivaa muitten kirjotukset.Lue vaan ne valikoidut tekstit siis mitä haluat.Tärkeälle kirjoittaminen on TÄRKEÄLLE Ja piste..
- entäs sua
EI NIIN VAKAVAA kirjoitti:
Suosittelen lopettamaan tollasen mesoomisen.Mitä se sua vaivaa muitten kirjotukset.Lue vaan ne valikoidut tekstit siis mitä haluat.Tärkeälle kirjoittaminen on TÄRKEÄLLE Ja piste..
mitä sua vaivaa ton kirjotukset, se saa kirjottaa siinä ku sinäkin. kyllähän se niin on et pellet on pellejä vaikka voissa paistais.
- sallikaa mun nauraa
STANA ja nyt turpa rullalle sinä määkijä siellä.ei millekään TÄRKEILLE ihmisille kirjoiteta ALOITUKSIA eikä lopetuksia eikä muitakaan kommentteja palstoilla, mistä se TÄRKEÄ ei niitä käy edes lukemassa.
- Oletpa totisesti
sallikaa mun nauraa kirjoitti:
ei millekään TÄRKEILLE ihmisille kirjoiteta ALOITUKSIA eikä lopetuksia eikä muitakaan kommentteja palstoilla, mistä se TÄRKEÄ ei niitä käy edes lukemassa.
oikeassa.
- Tässä teille :
Kukaan täällä ei ole niin tyhmä kuin ihminen joka sinuttelee jokaisen oletuksella että juuri tuo on minun ihminen. Se on järjen köyhyyttä ja toisen ihmisen aliarvioimista.
Se on henkisesti köyhän ihmisen toimintaa, ihmisen joka ei oikeasti osaa arvostaa toista ihmistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2492839Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell31594Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.11257- 1011164
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231141Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581015Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531012- 64974
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717927- 132868