Suurkiitokset Heidi Hautalalla

Totuutta kehiin

Kiitän nöyrästi sinua, että puhkaisit tuon Vihrer-kuplan.Olen todellakin ollut huolissani tuosta vihervasureiden harhaanjohtamasta nuorisosta, joka sinisilmäisenä on uskonut vihreiden valheita. Nuorisoa, joka ei tunne historiaa, on helppo harhauttaa. Vihreät ovat taistolaisten ja heidän jälkeläistensä lymypaikka, josta käsin yrittävät höynäyttää nuorisoa. Toivottavasta tämä Hautala-case avaa edes jonkun silmät

12

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei rahaa hautalle

Vain tyhmät hihhulit äänestävät vihreitä. Vihreä hallitusvalta on maksanut Suomelle tähtitieteellisin summan. Kaikki Vihreiden ideat ovat kamottavan kalliita, taloutta ja demokratiaa halveksevia. Mamujen hyysääminen on rikos. Vihreiden ihmisoikeuslinja on huimattu myös ulkomailla. Sitä rikolliste käyttävät hyväkseen rosvotakseen Suomen rapakuntoon. Nyt on otettava kaikki rahat pois Hautalan ihmisoikeus- ja kehitysapuhankeilta. Ne ovat pelkkää rosvousta ja rikollisten elatusta, jonka me joudumme kaliilla maksamaan. Se peli riittää jo.

• Oksettaa, ja paljon!

Olen ollut tyhmä ja äänestänyt viheritä. Jos Hautala ei eroa, en äänestä enää. Näin moraalitonta porukka ei voi äänestää. Hyi helvetti!

• Lukekaa/tutkikaa!

Keskustelun avaaja kirjoittaa täyttä asiaa. Monelle Vihreitä tukeneelle nuorelle tulee täytenä yllätyksenä, mihin hänen kannatuspuolueensa historialliset sekä ideologiset juuret johtavat. Jotkut eivät he edes halua uskoa kiistatonta totuutta.

Vihreät ei ole mitään muuta kuin kolmannen vasemmiston etujoukko ja naamioitua marcuselais-marxilaisuuden ulostetta siirrettynä 2000-luvulle.

• kusi vastatuuleen :)

Annetaan nyt tämän Heidi Hautalan jatkaa "rehellisenä ja katuvana ministerinä" jota kukaan ei suomessa enään usko...H. Hautala vetää mukanaan muutkin ituhipit.
      Ketjun avaaja puhuu täyttä asiaa.

• Nuori herra

Lukiovuosina tuli kovaa vääntöä joidenkin opiskelijakavereitten kanssa aiheesta "Vihreät on paras tämän päivän puolue Suomessa." Monet ihastuksissaan jaarittelivat että siinä on moderni puolue jolla oikeat arvot nyky-Suomessa ja ai kuinka se onkin niin samoilla linjoilla minun kaltaiseni avarakatseisen-suvaitsevaisen-arvoliberaalin-ekologisten vaihtoehtojen kannattajan kanssa. Kovin vähän silloin osasivat nähdä metsää puilta. Piirun verran kun olit eri mieltä sellaisten kanssa, niin heti olit joku ahdasmielinen konservatiivinen raukkis, jonka kanssa ei ole mitään syytä edes keskustella. Antoivat selvän viestin etteivät halua vaihtaa ajatuksia henkilön kanssa jolla on "väärät" tai "taantumukselliset" mielipiteet. Tuollaisten ihmisten kanssa on mahdotonta olla kun joka paikassa tulee seinä vastaan; melkein sama juttu kuin puhuisit srk-lestadiolaisen kanssa seurakuntaopista.

Se "moniarvoisuus" näyttää olevan aika suhteellinen käsite näille ihmisten tasa-arvosta paasaajille.

• Lae Stadius

Ovatko Vihreässä Liikkeessäkin ikkunalliset pyykinpesukoneet syntiä?

• Nuori herra

Tuskinpa ikkunalliset pyykinpesukoneet ovat, mutta se tuntuu vihreän katsannon mukaan olevan synti jos uskoo että luonto on tehnyt miehen mieheksi ja naisen naiseksi. Kolmannen aallon feminismin (kovassa suosiossa useimmilla vihreillä) mukaanhan sukupuoli on pelkkä sosiaalinen konstruktio jota voi muuttaa ja vaihtaa, ja siinä hylätään jo ilmiselvät biologiset lainalaisuudetkin.

Itse valtauoman lestadiolaisuudessa lapsuuteni kasvaneena voin myös sanoa, että kyllä meidän kotona ikkunallinen pesukone ihan sallittu kotitalouskone oli.

• Harhaa kaikki

On surullista katsoa tuota harhautettua opiskelijaporukkaa, jotka innolla vouhkaavat noissa vihreissa ja niiden haaraosastoissa ja ovat olevinaan niin edistyksellisiä ja onnellisen tulevaisuuden tulevaisuuden rakentajia. Olen kokenut sen omakohtaisesti, kun omat lapseni menivät yliopistoon, niin heistä tuli vihreitä. Mutta olen aukaissut heidän silmänsä, ja vihreät on jäänyt vain heidän harha-askeleeksi. Itse 70-luvulla opiskelleena olen nähnyt nämä taistolaisten touhut, joten tiedän mistä puhun.

• Vahingoniloinen 63v

Kun Kyproksen kieltäytyminen nyt vie Suomelta kaikki työpaikat, hallitus kaatuu. Tulee uudet vaalit. Kuinkahan vihreiden äänisaaliin käy?

• Lumia 900
        Vahingoniloinen 63v kirjoitti:

Kun Kyproksen kieltäytyminen nyt vie Suomelta kaikki työpaikat, hallitus kaatuu. Tulee uudet vaalit. Kuinkahan vihreiden äänisaaliin käy?

Syksyn kuntavaaleissa demarit, vasurit ja viherpiipertäjät ottivat yhteensä lähes 100 000 äänen tappion.

Tällaiset "hämäräbisnekset" ovat ainoastaan hyväksi. Kyllä kansalaiset ovat jo oivaltaneet, että "punikkien" aika on ns. menneen talven lumia.

• viherparatiisi

vihreä valtakunta...sähkökatkoksia....auraamattomia teitä....muutama henkilöauto vain rikkailla....valtavat jonot linja-autopysäkillä....ryysyisiä ihmisiä....petoja niin paljon ,että tuppaavat jo kaupunkeihin....autio maseutu....nälänhätää....koirilla ja kissoilla paremmat olot kuin köyhillä....lemmikeitten karvoja,paskaa ja elukoitten hajua joka paikassa....homoilevia pareja julkisilla paikoilla ja kaikenlainen luonnottomuus rehottaa-ÄLÄ IKINÄ ANNA ÄÄNTÄSI VIHERKOMMAREILLE,sillä se on mennyttä kokeilua.

• 4+6

niin totta ettei sitä paremmin vois kirjoittaa! jyrkkä EI vihreille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe