OP:llä parhaat verkkopalvelut

FordsonMajor

16

168

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kääpäpää

Siinä vaan, aikas kun seuraat niin huomaat ettei se olekkaan niin. Yks sutkeimmista pankeista
      Mulla ei mene kuin 1,80€/kk mutta en sano miten ja missä

• jnnvjmmnkk

Pelkkä laskun maksu on op:ssä tehty niin kankeaksi tekstiviestivarmennuksineen, että vaihtoonhan tuo meni. S-pankissa nykyään tili ja kortit. Palvelumaksuja ei mene.

• fwbbk44

Ei tekstarivarmennus ole pakollinen OP:n laskunmaksussa; itse en ottanut sitä lainkaan käyttöön. Ainahan maksu pitää tunnusluvulla varmistaa.

S-pankissa on suunnilleen samanlainen käytäntö.

Nordeassa pitää muistaa ruksata tunnusluku yli , ei ole satunnainen.

• vnnnvvbnmmm
        fwbbk44 kirjoitti:

Ei tekstarivarmennus ole pakollinen OP:n laskunmaksussa; itse en ottanut sitä lainkaan käyttöön. Ainahan maksu pitää tunnusluvulla varmistaa.

S-pankissa on suunnilleen samanlainen käytäntö.

Nordeassa pitää muistaa ruksata tunnusluku yli , ei ole satunnainen.

Minä en saanut tekstarivarmennusta edes pyynnöstä pois. Pyysin sitten siirtämään rahat s-pankin tilille ja laittamaan koko tilin kiinni. Kun mitään lisäturvaahan tuo tekstari ei tuo, turhaa asiakkaiden kyykyttämistä.

• TimoTT

Mikä htin tekstiviestivarmennus?!?
        Mulla o IKINÄ tollasta ollu? :/

• Toiminut koko ajan h

MikroPC teki lehden tilaus tutkimuksen. Jos haluat lukea koko testin tilaa MikroPC lehti tai osta kioskilta 19,90 €.

Säästöpankkilaisena ihmettelen tuota Lehden tilaus vertailua pankeista ?

Samlink-konserni

Tietotekniikka- ja tukipalveluyhtiö Samlink vastaa Säästöpankkiryhmän pankki- ja tietojärjestelmäpalveluista. Säästöpankit omistavat yhtiöstä enemmistön (57,4 %). Muut omistajat ja pääasiakkaat ovat Aktia, POP Pankit, Handelsbanken sekä Itella.

Vuonna 1994 perustettu Samlink kuuluu Suomen vanhimpiin finanssialan tietoteknisiin palveluihin erikoistuneisiin yhtiöihin. Paikallispankkien PP-Laskenta Oy on konsernin tytäryhtiö, joka tarjoaa finanssialalla toimiville yrityksille taloushallinnon palveluita. Samcom Oy on konsernin tytäryhtiö, joka tarjoaa verkkopalvelu- ja raportointiratkaisuja sekä finanssisektorille että muille toimialoille. Project IT Oy kuuluu Samlink-konserniin osaomistettuna yhtiönä, joka tarjoaa projektien hallintapalveluja ja muita ict-konsulttipalveluja finanssisektorille ja muille toimialoille.

Yhtiön palveluksessa vuonna 2012 oli noin 500 henkilöä. Yhtiön toimitusjohtaja on Heikki Sirve.

• t7rReD

Mitä asiaa sinä ihmettelit?

• nomobile

Vaihdoin hengenvaarallisesti säteilevät langattomat viestintävälineet langallisiin yhteyksiin. OP lähettää joissain tilaisuuksissa tekstiviestivarmennuksen, joten kohta täytyy vaihtaa pankkiakin. Omapahan on vikansa kun tukeutuvat terveydelle haitalliseen teknologiaan.

• Mitäs ostat

hengenvaarallisia säteileviä laitteita?

Hankkiudu hoitoon!

• Handelsbanken

ei ainakaan maksa minulle senttiäkään, eli minulla on täysin ilmaiset palvelut.

Ja Handelsbankenin nettipankki itselläni on aina toiminut kuin junan vessa!

• hypgf6o76o

minä lähdin Handelsbankenista muutama vuosi sitten,kun Electronista alettiin periä maksua, ja silloin eivät monetkaan ulkomaan nettimaksut onnanneet.

• TimoTT

Juu eikä maksa kyllä OPkaan tenaville mitään!
        Olikohan se ikäraja nyt 25 v?

• otto&laina

Jos Op:n verkkopalvelut ovat Suomen parhaat, niin helvetin huonot on sitten täällä verkkopankkipalvelut. Voisin kertoa monta esimerkkiä, jotka ovat Op:a parempia.

• sehän selvä

Maksettu tutkimus.

• TimoTT

No kerro?

• TimoTT

Mistähän tää testaaja muuten TÄN keksi?:
      "... OP:n käytössä voi aluksi mennä sormi suuhun. Valikoita nimittäin riittää, ja laskun maksamisen kaltainen perustoiminto löytyy vasta parin klikkauksen takaa."

... Laskun maksamisen kaltainen perustoiminto löytyy heti kirjautumisen jälkeen oikeassa yläkulmassa olevasta alasvetovalikosta!?!? ... VAIKEETA?!? :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3703
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3609
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3340
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3322
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2176
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1768
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      31
      1506
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32