Diili

Diilia Daalia

Mitä mieltä olette Diilistä?
Mä olen jotenkin koukuttunu siihen joka vuosi kun se on tullut. En kyllä tiedä miksi, en ole ainakaan itse mikään "bisnes-ihminen". Voihan se olla että just sen takia kun tuo bisnesmaailma eroaa niin paljon omastani.
Kyllä tossa nuo oikeet bisnestykit erottuu ja sit ne mukanakulkijat.
Mä veikkaan että Juhana tai Sedu voittaa tämän kisan.Ja eiköhän Hjallis pidä noita myyntitykkejä pisimpään kun on hyväntekeväisyyskisa. Sedua tuskin ottais omiin pjokteihinsa kuitenkaan mutta kaduttaakohan sitä kun ei ottanut aikoinaan tota Juhanaa. Saattaahan se pedata sille nyt jotain paikkaa bisneksissään kun huomaa et se on aika kova bisnesmies.

18

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hantan rooli

      Koukuttanut on. Tämän vuoden diilissä ihmettelen mitä Hantta siinä tekee? Viime jaksossa ei näkyny muussa kun lopussa tuomiopöydäm ääressä? Täysin joutava nainen.

      • perusspertti

        Katsoin ekaa kertaa diilin tänään tänä vuonna ja täytyy sanoa että se Wilma zysko-vitsi oli kyllä törkeä Stefania kohtaa. Stefun mainos oli kansainvälistä luokkaa, todella laadukas. Kun taas sen W-ilman mainos oli junttimaisen tökerö ja amatöörimäinen, näin tavan tallaajan näkökulmasta.

        Tollasia Wilma Zysko-vitsejä mahtuu 13 tusinaa.

        Potkut wilmalle, Wilma sä saat potkut vittumaisen asenteen ja sukean toteutuksen takia.


      • Kauhee Krausee
        perusspertti kirjoitti:

        Katsoin ekaa kertaa diilin tänään tänä vuonna ja täytyy sanoa että se Wilma zysko-vitsi oli kyllä törkeä Stefania kohtaa. Stefun mainos oli kansainvälistä luokkaa, todella laadukas. Kun taas sen W-ilman mainos oli junttimaisen tökerö ja amatöörimäinen, näin tavan tallaajan näkökulmasta.

        Tollasia Wilma Zysko-vitsejä mahtuu 13 tusinaa.

        Potkut wilmalle, Wilma sä saat potkut vittumaisen asenteen ja sukean toteutuksen takia.

        Niin oli, ihan sellanen perusvarmaideaton paperista puhuttu mainos joka todellakin oli kylmän oloinen. Ei mitää IDEAA. Muutenkin toi Wilma, ex-Hantta, Swiselski, ex-krause vai mikä se liekään, on ihan kaamee, onkohan se tehnyt mainoksia niistä peniksensuurennusleikkauksista mitä se muka tekee, paraskin kirurgi.


      • perusspertti
        Kauhee Krausee kirjoitti:

        Niin oli, ihan sellanen perusvarmaideaton paperista puhuttu mainos joka todellakin oli kylmän oloinen. Ei mitää IDEAA. Muutenkin toi Wilma, ex-Hantta, Swiselski, ex-krause vai mikä se liekään, on ihan kaamee, onkohan se tehnyt mainoksia niistä peniksensuurennusleikkauksista mitä se muka tekee, paraskin kirurgi.

        Samaa mieltä. En ole kyseisestä eukosta koskaa erityisesti pitänyt. Naamaa väänelemällä, itseä kehumalla ja tatuoimalla itsensä ja laittamalla hakaneuloja poskiin pääsee Suomessa pitkälle.

        Stefusta taas ei tiedä onko hän lintu vai kala, mutta jälki on jäätävän ammattimaista.

        Ei se Lindforssikaan aina onnistu, mutta mainos oli kyllä hyvä verrattuna tähän Krausen kyhäelmään jonka kuka tahansa pulliainen olisi tehnyt.


    • Diilia Daalia

      Joo, Hantta oli aiemminkin pois yhdestä potkupalaverista ja Hjallis ois antanut sille potkut mut ei voinu kun ei ollu paikalla. Jos on koulutuksia niin miksi edes lähti kisaan. Ei ole tehnyt mitään eikä tunnu olevan edes mitään ideoitakaan.

    • hehehehhehe

      Hjalliksen poika on ainaki just isänsä näköinen..samanlainen leuaton tyyppi ja puhuukin samallalailla sössöttämällä, vanhannäköinen nuoreksi jäbäksi

    • pirjo2

      Diilin finaalissa olivat Sedu ja Marja D, olin katsomassa nauhoitusta

      • hgvbjnlokp

        Et varmaan ole kuullut salassapitovelvoitteista, tai sitten jauhat p*skaa kuten täällä yleensäkin. No, eiköhän Sedu voita kun se on kummiskin Hjalliksen kaveri.....


    • Diilia Daalia

      Ok, arvasin kyllä että Sedu tulee olemaan toinen mutta arvelin että Juhana ois toinen.
      Eiköhän tuo Sedu voita, veikkaan.

      • meni maku jo...

        Aivan hirveä lopputulos jos Sedu voittaa. Viimeksi soisi hälle voiton, on niin itserakas tyyppi, toimii minä minä minä periaatteella... onko se narsismia vai mitä? Tuleepa mieleen joku diili, jonka voitti nainen( mira) aikoinaan, samaa vikaa noissa on...Niinkö se on että ns normaalit eivät pärjää liike-elämässä?


      • Hienoa !!
        meni maku jo... kirjoitti:

        Aivan hirveä lopputulos jos Sedu voittaa. Viimeksi soisi hälle voiton, on niin itserakas tyyppi, toimii minä minä minä periaatteella... onko se narsismia vai mitä? Tuleepa mieleen joku diili, jonka voitti nainen( mira) aikoinaan, samaa vikaa noissa on...Niinkö se on että ns normaalit eivät pärjää liike-elämässä?

        Huraa! Maria voitti kuitenkin ja oikein meni. Uusi tuore idea toi voiton. Onneksi olkoon Maria !


      • kkdkldkldkldk
        Hienoa !! kirjoitti:

        Huraa! Maria voitti kuitenkin ja oikein meni. Uusi tuore idea toi voiton. Onneksi olkoon Maria !

        ihan perseestä koko ohjelma en edes katsonut vikaa jaksoa.

        Harkimo haisee


    • Diilia Daalia

      Niin on se Sedu aika ärsyttävä ja itsekeskeinen mutta se täytyy sanoa että vaikka itse en ole lainkaan bisneshenkinen niin kyllä tuo Sedu tuntuu olevan aikamoinen bisnestykki ja osaa noi kiemurat ja tietenkin on paljon myös suhteita. Oisin toivonut Juhanan voittavan, en tiedä miksi olen tykästynyt sen persoonaan.

    • leuattomat leikkauks

      Kyllä tää diili on ihan perseestä ja syy siihen on tää leuaton hjallis. Leuan lisäks siltä tuntuu puuttuvan munat. Äijällä ei oo pokkaa pudottaa Sedua tai tota yhtä-tyhjän-kanssa-taiteilijaa sen enempää kuin tätä naurettavaa pelle-viiksivalluakaan.
      Joku toinen pitäis saada ohjelman vetäjäks.

    • samaa näköä

      Tää Hjalliksen poika, joka on diilissä, on hämmästyttävästi sen Pasi Nurmisen näköinen, joka aikoinaan kiekkojuhlissa lankesi turvalleen, kun laskeutui lentokoneesta.

    • thhgnbnnbnbn

      sedu sanoi kai ettei tuu jos ei saa voittaa..törkeesti pelaa rahakkailla kamuilla ilman suhteita ei ois saanu rahaa nii paljon ja mistä sitä tietää vaik panis omiaan ja maksaa takas?kyllä tän ohjelman myötä meni kaikki kunnioitus sedua kohtaan.pieni mies iso ego.ja missä sedun vaimo on kun ei oo ikään näkynyt julkisuudessa??????

      • perusspertti

        Mulla on mennyt maku Harkimoon jo aikoja sitten, en hänen ohjelmiaa katso. Muutenkin Persuna vituttaa tämä KOKOOmus-Kepu_SDP eu -porukka.

        Markka takas ja kepulit vittuu suomesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      406
      1623
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1308
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1220
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      916
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      844
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      836
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      830
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      189
      759
    Aihe