mikä elämä?? tää on helvettiä ei elämää.
mikä...
1
433
Vastaukset
- piia
ne parhaimmat hetket on vielä edessä...usko pois!
16 v. ikäisenä sulla tuskin on vielä vakituista kaveria, josta rakastat, ei vakituista työpaikkaa, omaa kämppää ja niitä suuria suunnitelmia, joita jokainen haluaa tehdä... Pikkuhiljaa ne asiat tulevat elämämääsi ja sulla ei ole aavistustakaan miten ne voi muuttaa elämääsi aina vaan paremmaksi, mutta toisaalta myös vastuullisemmaksi.
Mulla oli kans kaikenlaisia tyhjyyden tunteita, kunnes rakastuin, sain vakkari työpaikan, koulutin lisää itseäni, hain lainaa asuntoa varten jne. Uskon että kaverit ja kaikki tekeminen oman itsensä vuoksi kannattaa. Harrastan karatea, opiskelen vähän, käyn kavereilla ja reissaan niitten kans ja autan jos joku tarvii joskus mun apuani...
Äitini on kuollut ja isä on ollut aina täys tyranni ja haukkuu takanapäin. Olin päättänyt jo kauan sitten etten tule samanlaiseksi kuin hän. Ja aioin pitää myös sen päätöksen. Vaikeudet kuuluu elämään, muuten niistä hyvistä hetkistä ei osaa nauttia. Tsemppiä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä621068Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161988Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724