Firmoilla vero TIPPU joten se korjataan nostamalla HINTOJA. On siinä muurari, joka puhee "keskitulosten" korotuksista, mut hinnat on samat KÖYHILLÄ.
Käsisydämmellä, ÄÄNESTITKÖ Jyrkiä tai samaa LADA -tiimiä? Jos äänestit on pitkätki sen syy, et köyhä äänestää KAPITALI huijareita. DEMARIT, niille noisi pissi = valta päähän ja se porukka sanoo JOO kaikelle, mitä Katainen ehdottaa, maman tekee myös ne loput hallitus tumpelot.
Nyt siis tuo MAKSIMI tuliaiset ja myy ne tutuille, ohi tullin ja näin OSOTAT kantasi Kataista vastaan. Viinaa kait saa kuskaa mitä jaksaa kantaa ja röökii kartongin. Retkeile siis viroon ja tee BUSSINESSII.
Kaupassa VÄLTÄT aina kotimasita, koska se rahottaa Jykän periaatetta. Rahat mielummin EU maihin, josta Jykä ei saa mitään.
PURKKIRUOAKA on hyvä juttu, säilyy pitkään ja on halpaakin. Näin KOTIMAINEN "laatu hintainen" tuote ei myy. Vitamiinit PILLERISTÄ se on halvin tapa.
Röökiä - Viinaa ei pidä ostaa suomesta!!!!!! Raha menee Jykän taskuun. Limpparit ja muut namit tuodaan TULIAISENA.
Säästä ja siota rahat muualle kun SUOMEEN. Se on ainoa asia mitä rikas ei ole viennyt köyhältä. Pankissa ei kannata pitää rahoja, ei kasva korkaa jos jatain kasvais VEROA pitäs maksaa Jyrkille. Nosta siis rahat pois tililtä, käyhän rahat mahtuu hyvin lompakkoon.
Ole epäkohtelias aina vauraalle väelle!!! Ei ne suo auta millään tavoin!!! Venakoille varsinkin, pysyvät pois jos oppivat maan surkeet tavat.
Katainen päätti, NOSTETAAN elämisen hintaa
9
133
Vastaukset
- JK JK
NIINKÖ ?
- ketturepolainen88
Jykä saa rahat ulkomaisesta ruuastakin arvonlisäveroina,joka menee valmiista tuotteista,myös kun ostat bensaa,käyt parturissa/kampaajalla tai ostat muita palveluita tai hyödykkeitä!!Mutta samoilla linjoilla olen kanssasi,kaikenlainen veronkiero on sallittavaa ja jopa hyväksi!Miksi rahoittaa riisto rötösherroja kun kuitenkin kansan rahat valuu ulkomaisille pankeille ja näiden paski*sten taskuihin!
Itsekin harrastan veronkiertoa ja elän täysin yhteiskunnan varoilla,samalla kierrän veroja.Kuitenkin kannatan ns.Robin Hood meininkiä,autan toisia köyhiä,lasteni vaatteita annan ilmaiseksikin,lasten kaverit saa syödä meillä ilmaiseksi,olen hoitanut kavereideni lapsia ilmaiseksi,jne yritän antaa jotain takaisin mutta suoraan toiselle ihmiselle,en välikäsien kautta!Uskon että köyhät pelastaisi vaihtotalous!
Purkkiruoka tulee suhteessa kalliimmaksi ja terveys menee!!Kannattaa suosia hyviä raaka-aineita ja tehdä paljon kerralla ja vaikka pakastaa,ja myös muistaa käyttää ilmaiset luonnonantimet.Leivätkin kun tekee itse,Jykä saa vähemmän veroja kuin valmiista leivästä saisi!
Käytettynä kantsii ostaa kaikki mahdollinen,sillä siitäkään Käteinen kumppaneineen ei hyödy!
Itse myyn netissä kaikkea mahdollista,ulkomailta tilattua kamaa,halvalla myyn ja vielä'ä halvemmalla olen ne itse ostanut!Sellaista mikä Suomessa maksaa paljon,saan ihan hyvästi rahaa,lisäksi myyn käytettyä tavaraa kiitettävästi ja rahat käytän perheeseeni.Alkoon ja kessuun ei mene rahaa,joten kaikki on voittoa!
Tienaus mahdollisuuksia kuten rahan säästökeinojakin on tuhansia!!Kapulaa vaan systeemin rattaisiin minkä ehditte.
En itse maksa edes postimerkeistä!Mulla on paljon postimerkkejä joihin leima ei ole osunut ja ne on niitä tarramerkkejä.Varovasti vaan irrottaa ja liimaa liimapuikolla niin olen lähettänyt niillä useita paketteja,mm. tavaroita mitä olen netissä myynyt ja ostaja maksanut postikulut,jotka todellisuudessa ovatkin olleet mulle ilmaiset,joten siitäkin rahat saanut!
Toinen miten saat ilmaista tavaraa ja ruokaa on reklamoida rikkaita isoja firmoja,itse suosin monikansallisia riistoyrityksiä,esim Nestleä,mm.murot olivat ala-arvoisen makuisia,jäätelö oli nahistunutta,oliko linjastollanne jotain vikaa tai että kanasta löytyi outo musta 'palanen' tms,näin olen saanut ostolappuja joissa summana on ollut 5-20e joilla olen saanut kaupasta hakea täysin ilmaista ruokaa!!!
Köyhä ei nirsoile ja kunnon köyhä käyttää aina hyvän tilaisuuden tienata.Huomio siihen etten varasta toisilta,vain näiltä rikkailta firmoilta ja systeemiltä!
Soskussakin se harkinnanvarainen toimeentulotuki,joten voitte ainakin yrittää saada sieltä esim rahaa huonekaluihin,ainakin kirppareille myöntävät ostolappuja,tai netistä ostettuna jos myyjä kirjoittaa kuitin!Itse olen tehnyt niin että pyytänyt kirjoittamaan kuitin arvokkaammalle summalle et jääny itelle ylimääräistä kun sosku maksanut rahat jälkikäteen tilille!Joskus sosku maksaa esim talvitakin,talvikengät,ihan uutenakin,lapset saattaa saada esim harraste välineisiin rahaa,esim.pyörään,suksiin,luistimiin tms.Sitten kun ne jää pieniksi niin myyt ne torissa eteenpäin ja saat ilmaista rahaa ;)
Joku joskus nälvii tällä palstalla toista köyhää,että myy tietokone ja säästät myös nettiyhteydestä säästyneet rahat.Ei kannata!!Mä luen uutiset näin ja varaan esim verikoe ajat netistä perheelle,ja tienaan ilmaista tavaraa kun laitan kamaa myyntiin ja ostan halvalla tavaraa,osallistun kilpailuihin ja teen ns.reklamaatioita,ja pidän ystäviin ja sukulaisiin ilmaiseksi yhteyttä,käytän netissä myös sanakirjaa,kaikilla kielillä löytyy jne.
Muistakaa myös ilmaisnäytteet!Itse olen saanut pyykinpesuaineita,vitamiineja,shamppoo ja voidenäytteitä,pastilli paketin tällä viikolla,vaippojajne jne.Varsinkin vaippanäytteitä kun pyydät kaikista mahdollisista vaippamerkeistä niin saat noin parin viikon vaipat kerralla ilmaiseksi ja kyllä käytän myös kestovaippoja osa-aikaisesti säästöjen vuoksi(vesi ja sähkö ilmaista kun sossu maksaa nekin laskut!)Sen vuoksi myös teen ns.haudutusruokia ja leivon paljon,koska sähkö ja vesi ilmaista,olen myös myyntiin leiponut(myyjäisiin ja paikalliselle itse palvelukirpparille)saan edullista ja terveellistä leipää ja leivonnaista perheelle ja saan myös taas pimeää lisätienestiä perheelleni.
Tällä hetkellä säästän kovasti kesälomaan jotta lapset saavat hauskan kesäloman ja reissut!!!
Ja lähes ilmaiseksi,sillä kaikella tällä olen saanut hyvin säästöjä!!Mitään pullonkeruita en siis harrasta,sillä tienaa niin naurettavan vähän,otan jos pullo osuu vastaan mutta reklamoimalla ja ilmaisnäytteillä ja tavaran myynnillä saan oikeasti hyvät voitot
;))))- Kaikki eivät olet
näin viisaita.
Sinä osaat käyttää tietokonetta, ja tehdä sillä rahaa! - kettunen 88
Ai niin ja lehdistäkin saa ilmaisnäytteitä netin kautta!!
Ilmaisia näytteitä lähettävät myös esim vitaminoiduista vauvan puurojauheista,olen saanut myös ns. mainoslahjoja/-tuotteita,Viking Linelta,ABC:ltä(mm.lasten repun,tarroja,puuhakirjoja jne jne,avaimenperiä,lompakon!)Vauvan ruokafirmoilta ruokalappuja(kankaisia ja kertakäyttö!)
Vain taivas on rajana kun on kekseliäs.
Jos jotain kaupasta ostan esim veskipaprut niin sekin alessa,esim 32 rullaa 4,99e,yritän pitää kaikessa varastoa,joten jos jotain kamalaa sattusisi,niin perhettämme se ei hetkauttaisi vähään aikaan.Myös vaatteita on varastossa lapsille,isompia kokoja kenkiä ja vaatteita,osa uusiakin,joita olen löytänyt tyyliin -50-70prossalla alennettuna!Osan olen myynyt kun otan useamman joten nekin mitkä itselle jääneet olleet ilmaisia!!
Isompi lapsia haluaa joskus jotain ns.merkkituotetta ja olen joskus ostanut koska ilmaista rahaa on säästössä,näin ei jää ns.toisista jälkeen eikä kiusata mutta käytetytkin tavarat ja vaatteet kelpaa,ostan vain tosi hyväkuntoista tavaraa ja vaatetta,mutta en kallista! - kettunen88
kettunen 88 kirjoitti:
Ai niin ja lehdistäkin saa ilmaisnäytteitä netin kautta!!
Ilmaisia näytteitä lähettävät myös esim vitaminoiduista vauvan puurojauheista,olen saanut myös ns. mainoslahjoja/-tuotteita,Viking Linelta,ABC:ltä(mm.lasten repun,tarroja,puuhakirjoja jne jne,avaimenperiä,lompakon!)Vauvan ruokafirmoilta ruokalappuja(kankaisia ja kertakäyttö!)
Vain taivas on rajana kun on kekseliäs.
Jos jotain kaupasta ostan esim veskipaprut niin sekin alessa,esim 32 rullaa 4,99e,yritän pitää kaikessa varastoa,joten jos jotain kamalaa sattusisi,niin perhettämme se ei hetkauttaisi vähään aikaan.Myös vaatteita on varastossa lapsille,isompia kokoja kenkiä ja vaatteita,osa uusiakin,joita olen löytänyt tyyliin -50-70prossalla alennettuna!Osan olen myynyt kun otan useamman joten nekin mitkä itselle jääneet olleet ilmaisia!!
Isompi lapsia haluaa joskus jotain ns.merkkituotetta ja olen joskus ostanut koska ilmaista rahaa on säästössä,näin ei jää ns.toisista jälkeen eikä kiusata mutta käytetytkin tavarat ja vaatteet kelpaa,ostan vain tosi hyväkuntoista tavaraa ja vaatetta,mutta en kallista!KIITOS Sulle isosti ;)
Suosittelen tätä kaikille,ihan tosi,miksi maksaa kun ilmaiseksikin pystyt saamaan!!
Marraskuussa sitten jo joulujuttuja hankkimaan,tarkoittaen että soitto diakoniaan ja pelastusarmeijaan,saat enemmän kuin joulun ilmaiset ruuat!!sama kun on lasten synttärit tulossa!!Myös muilta saa katso näitä järjestöjä netissä mm Käteisen kytky mesta Lions klubit,ne on muurareita mutta alemman tason,fyrkat niiltäkin pois,jakavat avustuksia köyhille perheille je jopa ilmaisia harrastuksia! ;)
Tiedän että joku kateuksissaan lyttää mut ja kirjoitukset mutta toivon että edes yksi ihmienen lukisi nämä ja hyötyisi!!Sitä toivon!!
- Harvinaisen tyhmä
ja katkera ihminen täällä vinkuu omaa surkeuttaan hoitaa asioitaan kuntoon.
- sul on osuva nikki:)
No mitäkös se sinä sitten täällä roikut mölyämässä??
- vältä kok.
http://www.youtube.com/watch?v=oCErml3vbFo
Virren sanat kertovat kokoomuslaisesta politiikasta: lähimmäisten sortaminen, vääryys, laittomuus, ...
Ensi vaaleissa kannattaa välttää kokoomuslaisten ehdokkaiden äänestämistä.- Mitä sinäkään
tällaisista asioista ymmärrät. Laula virsiäs vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911468Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva194916- 123822
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2777Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29750Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42741- 7704
- 60683