Mies sulaa kuin hanget keväisin. Pthyi helevetti!
Vastaukset 9
- 4+7
joka kevät. ei mikään voittava vahti. goodbye jokerit.
- Lukkorever
Minä, me ja Kilpeläinen!
- 2+9
Lukkorever kirjoitti:
Minä, me ja Kilpeläinen!
Onneksi on kahden vuoden jatkopahvi niin hunajata jatkuu muilla mutta hjallis itkee
- H.I.F.K1
2+9 kirjoitti:
Onneksi on kahden vuoden jatkopahvi niin hunajata jatkuu muilla mutta hjallis itkee
Minä olen tyytyväinen, että Kilpeläinen jatkaa hörppyjään Jokereissa. Se on meidän muiden etu.
- lukko on best
Lukkorever kirjoitti:
Minä, me ja Kilpeläinen!
minä,me ja vehanen
- 44iivari
87 % oli Kilpeläisen loistava playoff kunto. Voiko noin huonoa torjunta% ollakaan.
- gurri
Antti Raanta sai Kurri palkinnon eli pudotuspelien parhaan palkinnon. Olisi kuulunut Eerolle se.
- seer43
Ei ollut Kilpeläisen huonoutta, vaan ne räkämaalit.....
Ensi kaudella poika tuodaan takaisin Ilmalaan.
Vain yksi jengi stadista.- peer54
Pidä sä vaan pojan kanssa hauskaa Ilmalassa... mutta mestaruutta te ette tuu voittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j921403Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga86995- 42854
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden297768Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️83651- 50644
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35631- 47617
- 41605
- 28574