Mies sulaa kuin hanget keväisin. Pthyi helevetti!
Kilpeläinen munii aina
9
112
Vastaukset
- 4+7
joka kevät. ei mikään voittava vahti. goodbye jokerit.
- Lukkorever
Minä, me ja Kilpeläinen!
- 2+9
Lukkorever kirjoitti:
Minä, me ja Kilpeläinen!
Onneksi on kahden vuoden jatkopahvi niin hunajata jatkuu muilla mutta hjallis itkee
- H.I.F.K1
2+9 kirjoitti:
Onneksi on kahden vuoden jatkopahvi niin hunajata jatkuu muilla mutta hjallis itkee
Minä olen tyytyväinen, että Kilpeläinen jatkaa hörppyjään Jokereissa. Se on meidän muiden etu.
- lukko on best
Lukkorever kirjoitti:
Minä, me ja Kilpeläinen!
minä,me ja vehanen
- 44iivari
87 % oli Kilpeläisen loistava playoff kunto. Voiko noin huonoa torjunta% ollakaan.
- gurri
Antti Raanta sai Kurri palkinnon eli pudotuspelien parhaan palkinnon. Olisi kuulunut Eerolle se.
- seer43
Ei ollut Kilpeläisen huonoutta, vaan ne räkämaalit.....
Ensi kaudella poika tuodaan takaisin Ilmalaan.
Vain yksi jengi stadista.- peer54
Pidä sä vaan pojan kanssa hauskaa Ilmalassa... mutta mestaruutta te ette tuu voittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623