Koska en halua sotaa ja muuta väkivaltaa yhtään

Folio Mulder

Niin siksi vastustan tämän ajan avointa maahanmuuttopolitiikkaa, joka pitää pakolaiskiintiöt, päästää afrikan ja aasian heikoista osista väkeä tänne eurooppaan työttömyyden keskelle lisäämään kurjuutta ja vastakkainasettelua esim harmaan talouden ja sosiaalipaineiden myötä.

En pidä politiikoista, koska he ajavat tätä vastakkainasettelun politiikkaa. Meillä on ressukkamaisia politiikkoja, joiden pään sisään ei mahdu kuin täysin avoimuus sosiaalipakolaisillekin taikka rasistinen linja.

He eivät pysty olemaan edes näkyvillä enää, kun ikävät huonon ja hävelin maahanmuuttopolitiikan seuraukset hyppivät silmile, mutta nyt he nostelevat rasitikortteja perusteettomasti sensijaan että myöntävät itse aiheuttavan vastakkainasettelua.

Miksi nuo afrikkalaiset ja etuaasialaiset eivät pysy omissa maissaan, ala töihin siellä tai mene Kiinaan vaikka kaikki, jos töitä tarvitsevat ?

Eurooppa kurjistuu ja silti he änkeäväty tänne. Vaarallinen suunta euroopassa meneillään. Rasistikortiella suuntaa ei muuteta, vaan viisaalla politiikalla.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
        Maailman menoa
        85
        3588
      2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
        Maailman menoa
        29
        2373
      3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
        Maailman menoa
        140
        2016
      4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
        Ikävä
        33
        861
      5. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
        Ikävä
        30
        780
      6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        43
        775
      7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
        Ikävä
        59
        722
      8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
        Maailman menoa
        3
        706
      9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
        Ikävä
        40
        677
      10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
        Ikävä
        87
        666
      Aihe