suuret pienet häpyhuulet

lörppä97

oon 16 vuotias ja olisin täysin muuten valmis seksiin, olen ollut sormitettavana ( kahdelle eri henkilölle) mutta minua hävettää niin paljon kun olen posliini ja sisemmät häppärit lörpöttää sieltä välistä.... miten pojat suhtautuu näihin ?! oksettaako niitä vai tykkäävätkö ne :o

18

1986

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä pasta

      on suljettu alle 18 vuotiailta.

      • huoh teitä

        tämä pasta... joo no mutta voitko väittää että tämä tyttö on ainoa alaikäinen joka täällä on, mistäs muualtakaan ne apua saa näihin asioihin? jostain heppatalllinetistä vai ?


    • vanha setä

      Ei se mitään, anna "lörpöttää" vaan. Kyllä ne on poikienkin vehkeet erillaisia,
      on suoraa, on ylös tai alas käyrää jne.

    • tuossa olisi kuvia

      erinlaisista lörpöttimistä

      www.pillu-kuvia.com

    • Leila.

      Olen 50 v ja minullakinon täysposliini ja "lörpöttävät huulet", aina olleet. Ja yleensä miehet kehuvat. Kukaan ei ole moittinut.

      Ajatettelin ottaa isompaan lävistäjältä renkaan. Olisi varmaan "makean näköinen", ainakin miesystäväni mielestä.

      • Tykkän neiyä ihan sairasti...miten voi oikeasti saade maistamaan teiän kun kyllä sopii:)


      • Hienoa ja Mahtavaa olis kiva nähdä


    • Nainen 24v

      Ei ole ainakaan minua haitannut vaikka sisimmäiset todella roikkuvat paljon ulkona ja litkakin on aika iso.

    • maistuu..uuuh

      Mitä isommat lörpöttimet, sitä paremmat imeskeltävät.

    • kohta 37

      Onhan ne lerpakkeet minullakin melko suuret ja rakosesta tunkevat näkyville. Kuitenkin kun aloitin joskus parikymppisenä ajelee karvat, niin en osaa enää olla "karvallinen"!

    • Seppämies

      Kyllä isot pikkuhäppärit ovat todella kiihottavan näköiset. Sellainen "viivapimppi" ei ole ollenkaan niin mainio. Parasta a-luokkaa ovat sellaiset häppärit, kuin vaimollani: Pikkuhäppärit ovat koko ajan reippaasti näkyvillä, isot ja ulkoreunoiltaan tummanpunaiset.

    • pohjmies1

      Olisi mukavaa jos joskus löytäisi sellaisen naisen, jollaolisi sellaiset suuret. Olisin ihan onnellinen jos sellaiset löytäisin.

    • 20+2

      No kiva miten toinen haaveilee sellaisista ja sitten täällä eräs joka omistaa kyseiset lärpäkkeet ja haluaisi niistä ehdottomasti eroon:)

    • kloi m

      Kun olen tallentanut netistä tyttöjen kuvia, ne ovat miltei aina olleet sellaisia, joilla sisemmät häppärit näkyvät selvästi tai suorastaan ryöstävät katseen. Tietysti lisäksi kauneus ja herttainen ilme tekee gutaa. Eurooppalainen ihanne suosii suuria sisempiä häpyhuulia ja pienehköjä rintoja, amerikkalainen viivavittua ja suuria rintoja. Luulen, että häppärisi ovat aivan ihanat.

    • Seppämies

      Totta. Ainakin minä pidän pienistä rinnoista ja suurista pikkuhäppäreista. Kauneimmat ovat puolipyöreät, a- tai b-kupin rinnat, joissa on pienet nännipihat ja pitkät nännit. Häpynä kaunein on karvaton korkea häpykumpu ja tummat suuret pikkuhäppärit. Naisen ollessa kiihottunut häpyhuulet aukeavat muodostaen vaaleanpunaisen perhosen. Täydellisimmillään nuo häppärit ovat lisäksi paksut ja symmetriset.
      Vaikka parisuhteessa tärkeintä on henkinen yhteys, olen onnekas, koska vaimoni on yllä olevan kuvauksen mukainen. Erotiikka ja seksi on kuitenkin tärkeä osa yhdessä elämistä.

    • Kyllähän tavaran

      pitää tavaralta näyttää eikä miltään persikan puolikkaalta.

    • Suuret sisemmät häppärit ovat kauniit, vielä kauniimmat kuin kaunis kukka. 🌹👀

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      67
      1390
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      54
      1072
    3. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      35
      944
    4. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      54
      933
    5. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      105
      855
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      57
      799
    7. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      84
      794
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      31
      711
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      700
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      56
      693
    Aihe