Neuvo kaikille hiemankaan epäileville

jos epäilet

hänen sydämensä lujuutta, lämpöä, kosketa hänen käsiä. Mitä kuumempi, sen palavampi sydän.
Kosketa. Ei tarvitse sanoja. Vain kosketus. Kättele vaikka.

25

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos neuvosta

pidetään mielessä :)

• Mulla on

aina kylmät kädet ja siltikin sisäisesti roihuan, joten ei pidä paikkansa.

• Samoin...

meinasin kirjoittaa mutta ei tarttekaan enää. ;)

• sydämen lämpö

huokuu käsiin......miksi sitten selität?

• Mulla on
        sydämen lämpö kirjoitti:

huokuu käsiin......miksi sitten selität?

Ei mulla huoku...eiku huou...ei vitalis en osaa suomea. Anyway huono verenkierto ei ole sydämen syytä.

• joopa joo
        Mulla on kirjoitti:

Ei mulla huoku...eiku huou...ei vitalis en osaa suomea. Anyway huono verenkierto ei ole sydämen syytä.

höpö. ON.

• Mulla on
        joopa joo kirjoitti:

höpö. ON.

Syy saattaa olla myös kilpirauhasessa. Oletko lääkäri?

• L da Vinci
        Mulla on kirjoitti:

Syy saattaa olla myös kilpirauhasessa. Oletko lääkäri?

en, olen enemmän kuin lääkäri.

• Mulla on
        L da Vinci kirjoitti:

en, olen enemmän kuin lääkäri.

Aha, no olehan rauhassa.:)

• se on kylmä

• aina kylmät kädet

Hassua olis kyllä enää tässävaiheessa alkaa kättelemään, tunnetaan kuitenkin jo sen verran ;)

• ihmeselitysta

Tämä on ihan täyttä potaskaa. Jos esimerkiksi on palelluttanut joskus kätensä/ollut pilkillä ilman hansikkaita paljon kädet saattavat jäädä suhteellisen kylmiksi. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka vahva sydän on tai mitään muutakaan paskaa. Nuo on jostain runokirjoista opittuja ihkusälähömpötyksiä. Itselläni on lämpimät kädet mutta tiedän sydämmellisiä ihmisiä joiden kädet on kylmät, koska ei ole pidetty tarpeeksi lapasia.

• selityksiä, selityks

Se on niin, se on kiinni verenkierrosta, kun se pelaa moitteetta...se huokuu läpi. Käsistä muun muassa. kaikki veri kulkee sydämen läpi. JA arvaappa kuinka monta kertaa päivässä? Se tulee sydämestä, se lämpö.

• maalaisjärkikäyttöön
        selityksiä, selityks kirjoitti:

Se on niin, se on kiinni verenkierrosta, kun se pelaa moitteetta...se huokuu läpi. Käsistä muun muassa. kaikki veri kulkee sydämen läpi. JA arvaappa kuinka monta kertaa päivässä? Se tulee sydämestä, se lämpö.

Niin on, verenkierrosta kiinni, väitinkö jotain muuta? Millä tavalla se on yhteydessä sydämmen lujuuteen, jos on esimerkiksi pakkasessa palelluttanut hiussuonensa? Se varmasti tekee sydämestä heikon, eikös?

• uusiutuva luonnonvar
        maalaisjärkikäyttöön kirjoitti:

Niin on, verenkierrosta kiinni, väitinkö jotain muuta? Millä tavalla se on yhteydessä sydämmen lujuuteen, jos on esimerkiksi pakkasessa palelluttanut hiussuonensa? Se varmasti tekee sydämestä heikon, eikös?

verisuonet palelluttanut...anna mun kaikki kestää.

• pahoitteluni
        uusiutuva luonnonvar kirjoitti:

verisuonet palelluttanut...anna mun kaikki kestää.

Aijaa, no, ehkä pitää sitten uskoa sinua. Joka päivä oppii jotain uutta, anteeksi omasta virheellisestä tiedostani :)

• sydämen lämpö

mulla on kuumat. Aina. Eräs tuttava vertasi jopa kiukaaseen.

• kannattaa varoa

ettei saa palovammoja, jos se toinen kovinkin roihuaa.

• sydämen lämpö

niin, jotkut on ottanut käden jopa pois, kun olen niin polttanut. Mutta en tee palovammoja. Vaikutuksen. Lopetan, mut voidaan tunnistaa täältä.

• voiettä.

käsien lämpö on tietenkin riippuvainen verenkierrosta, jos on kovin k**mainen, verenkierto lisääntyy. muutoin ihastuksensa kohdatessaan saattaa oll lähes paniikissa/shokissa, jolloin ääreisverenkierto heikkenee.

sitäpaitsi vanha sanonta on "mitä kylmemmät kädet, sen lämpimämpi sydän".

• revantuli

sen oli tarkoitus harhaan johtaa meitä. Kaikki sananlaskut, kaikki kirjoitettu aikanaan on vain siksi, ettei kukaan erehtyisi " ymmärtämään elämän tarkoitusta". Sydämen viisaus, se selittää käsien lämmön. Mitä on sydämen viisaus? Mikä on elämän tarkoitus? Se on.......minä tiedän ja olen sen löytänyt. Ja siksi olen niin kuuma ;)))

• voiettä.
        revantuli kirjoitti:

sen oli tarkoitus harhaan johtaa meitä. Kaikki sananlaskut, kaikki kirjoitettu aikanaan on vain siksi, ettei kukaan erehtyisi " ymmärtämään elämän tarkoitusta". Sydämen viisaus, se selittää käsien lämmön. Mitä on sydämen viisaus? Mikä on elämän tarkoitus? Se on.......minä tiedän ja olen sen löytänyt. Ja siksi olen niin kuuma ;)))

ehkä lämpöisyys johtuu siis toisesta mainitsemastani asiasta? shokissa ja muissa vastaavissa ääritilanteissa elimistö turvaa ensisijaisesti sydämen ja aivojen verenkierron, siksi ääreisverenkierto heikkenee.

käsien kylmyys ei myöskään johdu siitä, että on joskus palelluttanut verisuonensa tms. jos jokin alue pahasti paleltuu, joutuu se kuolioon, ja on leikattava pois. verisuonet varmaankin "paleltuvat viimeisenä, koska niiden eräs tehtävä on huolehtia ruumiinlämmöstä verenkierron avulla.

• poiisss nytt
        voiettä. kirjoitti:

ehkä lämpöisyys johtuu siis toisesta mainitsemastani asiasta? shokissa ja muissa vastaavissa ääritilanteissa elimistö turvaa ensisijaisesti sydämen ja aivojen verenkierron, siksi ääreisverenkierto heikkenee.

käsien kylmyys ei myöskään johdu siitä, että on joskus palelluttanut verisuonensa tms. jos jokin alue pahasti paleltuu, joutuu se kuolioon, ja on leikattava pois. verisuonet varmaankin "paleltuvat viimeisenä, koska niiden eräs tehtävä on huolehtia ruumiinlämmöstä verenkierron avulla.

joo se on muutakin, kuin anatomiaa ja fysiologiaa...se on MUUTAKIN :)))

• Ihan höpöä

Jestas senttään, mitä soopaa.

• Aloittaj

Kiva vedättää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4640
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      177
      3646
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      67
      2083
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      147
      1084
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      904
    Aihe