Löytyisikö Jyväskylästä tai mahdollisimman läheltä hoito tai vuokra hevosta? Iso ponikin käy. Olen n.165cm pitkä. Harrastanut ratsastusta 2,5 vuotta ja olen tällä hetkellä hB ratsastus ryhmässä. Haluisin semmoisen hevosen/ponin jolla voisi käydä säännöllisesti 1-2 krt/vko ratsastamassa ja talli työtkin olisi vain plussaa! Haluaisin että hevonen/poni olisi luotettava ja kiltti (ei purisi, potkisi laitettaessa. ei pukittelisi ym.) Olen luotettava ja rakastan eläimiä, kohta 14v. tyttö. Olen yrittänyt etsiä netistä mutta ei vain löydy... Voisin ratsastella esteitä, koulua, ja käydä maastossa ratsastaen/kärryillä omistajan suosituksen mukaan.
vuokra/hoito hevonen tai poni jyväskylästä
Heppa tyttö
3
591
Vastaukset
- Heppa tyttö
Jos etsit juuri tälläistä laita tähän viestiä niin annan sähköposti osoitteeni ja voidaan sopia asiasta paremmin!! Rohkeasti!! ja saa kysellä!! =)
- Anonyymi
Ai ootko sä vuokraajaa vailla jyväskylässä ponille/hevoselle
- Anonyymi
oi voi onko löytynyt itsekkin etsin vuokra/puoliyp hevosta mutta eivain ole tullut eteen.
aika vanha keskustelu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341962Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3821792Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921123
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698- 32674
Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665