Nettikauppa Zalandon ongelmat

jatkuvat ....

"Kuluttajavirasto saa edelleen valituksia saksalaisesta nettikauppa Zalandosta".

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2013/03/1726134/kuluttajavirasto-nettikauppa-zalandon-ongelmat-jatkuvat

Kuluttajavirasto on saanut ilmoituksia tapauksista, joissa Zalando olisi toimittanut tilauksia maksuhäiriöisille asiakkaille.

– Viime syksynä tuokin mainittiin joissakin ilmoituksissa, mutta se ei ole ollut mitenkään isosti erottuva ongelma. Kuluttaja-asiamies ei ota niinkään kantaa siihen, onko se oikein vai väärin myydä velalliselle.

Nettikauppa Zalandosta ei saatu henkilöä kiinni kommentoimaan asiaa lauantaina aamupäivään mennessä.

16

527

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä uutinen tuo on

"" Kuluttajavirasto on saanut ilmoituksia tapauksista, joissa Zalando olisi toimittanut tilauksia maksuhäiriöisille asiakkaille.""

Mulla toi on kyllä täysin positiivinen uutinen sinänsä. On olemassa itellä pari kuprua itellä, ja johonkin rekisterihin väitetään merkitty jotain merkintöjä, että kaupat ei Suomessa enää myy.

Mutta jos Zalandolta edelleen saa tilattua ja toimitetaan kanssa tavaraa, että tällainen meikäläinenkin vähävarainen, Urpilaisen löyhdyttämä sieltä saa, niin se on kyllä todella hyvä uutinen.

• Luottotiedoton......

Samat sanat ja takuulla maksan tuotteeni firmalle joka uskoo vielä minuun ja toivon asiakassuhteen jatkuvan "luottotieto" mafiasta huolimatta.

Sähköyhtiöni oli ennen fortum ja kun lasku oli myöhässä 2 -3 päivää, siirsivät sen insturemtille ja taas lasku kasvoi. Pyytelin tarjouksia muilta ja kun sopu sähkö löytyi, kerroin et rahasta on tiukkaa ja haluaisin pitkämielisen yhtiön sähköntoimittajaksi. En ole enään yhtään sähkölaskua pystyssä sinne ja kertaakaan ei ole mikään ulkopuolinen rahoitus firma lyönnyt omia perintä kuluja laskuuni. Pahimmilaan tais olla ½ vuoden laskut pystyssä, ei enään.

Jännä juttu mutta saan "luottotioto oy:stä" hulimatta edelleen luottoa, jopa vessapaperit isoina erinä kerran vuodessa/kaksi, siis perheelleni.

Tää on yksinkertaista. Jos joku luottaa minuun, minä huolehdin että hän voi luottaa minuun ja jos ongelmia ilmaantuu, otan heti yhteyttä ja kerron missä ollaan menossa.

• Uus sähköyhtiö

> Pyytelin tarjouksia muilta ja kun sopu sähkö löytyi, kerroin et rahasta on tiukkaa ja haluaisin pitkämielisen yhtiön sähköntoimittajaksi. >

Minä tarviisin just tuollaisen samanlaisen sähköfirman itselleni hyvin pikaisesti.

Forttumin laskuja on avaamattonakin nyt jo aikamoinen pinkka eteisen lipaston päällä. Kämppä lämpiää sähköllä, ja Urpilainen eilen vielä ilmoitti nostavansa sähköveroa taas kisää. Otteet kiristyy vasemmistollakin, ja köyhältä on helpointa aina ottaa.

Joku pitkämielinen sähköfirma kalliin Fortumin tilalle. Jos jollain on ehdottaa niin kiinnostaa kyllä kuulla, ennen kuin patterit alkaa kylmetä.

• Älä ryssi mahdollisu

• Osaan mä puhua

> Ps. Toivottavasti sulla on sosiaallisia taitoja ja oikea ihminen käsittelee asiaasi.>

On mulla yleensä, mutta kyllä olen viime aikoina sosiaalitoimistossa joutunut joitakin kertoja myös rähjäämään ja korottamaan ääntäni, kun ei ole saanut lasten harrastuksiin kaikkia tarvittavia varoja.

Hiukan yhden kerran tuuppasin yhtä virkailijaa kevyesti olkapäästä, kun ajatetlin että onko se unessa kun ei mitään enää puhu. Sain asiani kuitenkin hoidettua silläkin kertaa.

• Jännä juttu

Meidät pulmassa olevia kun yleensä leimataan pummeiksi, vaikka mitä tekis et pääsis ylös.

• soskun asiakas

Voiko Zalandon laskun viedä suoraa soskuun, vai täytyykö käydä näyttämässä mitä kaikkea osti?

• Kun muksut pyytää

Tietääkseni Zalangon nettikaupasta otettu hardcopy taikka muu paperituloste on täysin KELA-kelpoinen kirjanpidon ja sosiaalitoimen menotosite.

Sen paperin voi sellaisenaan viedä Sosiaalitoimiston tai KELA:n tiskille, ja pyytää käteissuorituksena maksamaan vastaava rahasumma hakijalle käteen.

Tässä ei pitäisi olla mitään kummasteltavaa kellekään. Ihan lasten harrstevälineitä me sieltä viimeksikin tilattiin ja meille aikuisille tuli vain ihan jotain pientä. Siinä mielessä liikuntapainotteista ja lasten teveyttä edistävää ostoa meidän Zalango ostot on olleet.

• ei osteta

no jo pelkästään se tv mainos on hyvä este... ettei varmasti osteta ikinä mitään... yksi typerimmistä mitä koskaan on tehty.

• höpön nettikauppa

Menkää kauppaan ostaan, ei ongelmia. sähköä säästyy ja
      liikuntaa tulee.

• 310101

kuka nyt netistä mitään ostaa... saa syyttää itseään jos rahat katoaa ja tavaraa ei tuu tai on ihan jotain muuta kuin piti...

• Henkselitkin tilasin

Ostin viimeksi kynsi leikkurit, kun ei ollut Antilassa eikä muissakaan tavarataloissa. No joo apteekissa lähes parikymppiä, no netistä parit isota ja pienet 10€ lähetyskuluineen postilaatikkoon.

• ostan netistä aina

Netti on kyllä halpa ostopaikka. Odotan vaan milloin aletaan saada kylmäkuljetuksena nettitilaukset suoraan Saksasta. Alan ostaa kaiken ruoan netistä, aamiais-croissannteja myöten.

Saavat kalliit S-ketju ja K-ketju kuolla paikoillensa. Minä poika ostelen halvalla ulkomailta, netistä jatkossa.

• luottotiedoton1

Miten voi olla että koko ihmisarvo riippuu luottotiedoista? Luottotiedot eivät katso ihmistä kokonaisuutena... jos menet kauppaan ja koitat ostaa jotain osamaksulla, luottotiedot katsotaan heti ja sitten kohdellaan kuin kakkosluokan kansalaista.

Olen luottotiedoton ja ylpeä siitä! Minun arvoani ei luottotiedoilla eikä rahalla mitata!

• Kahvinkeitin Lidilis

Hah, kävin vuosia sitten suomenojan markantalossa kyselemässä pesukoneiden hintoja ? Sopiva löytyikin ja ruvettiin hieromaan hintoja, (en tiedä oliko Liettilä ) itse ?

Jätkä kaiveli kaiken näköisiä kaavakkeita esille ja kysyi heti millaisia kuukausi eriä ? Sanoin ei kun rahalla ja haluan käteis alennuksen pesukoneesta ! Se oli kuulema mahdotonta, joten sanoin pidä pesukooneesi, täällä sen on hyvä ollakin.

Menin 300 metrin päähän Mustaanpörsiin ja sanoin et mulla on 1900 markaa taskussa ja tarviin päätäpäytettävän hyvän pesukoneen.

Kaveri häippäs jonnekin ja palas mun luo ja pyys seuraamaan, ilmoitti että tässä " esittely kone" ollut esillä asiakkaille 2kk ja sen myyvät minulle siihen hintaan.

Sanoin selvä jos tuotte sen himaan, mulle jäi hyvä mieli ja lähes kaikki kodinkoneemme on sieltä ostettu sen jälkeen.

• Ostin pari konhetta

Musta pörssi myi ennen 4 vuoden takuulla tiettyjä merkkejä ja malleja. Tiedä mien nykyisin. Tuolloin normaalisti takuu oli vain vuosi, joskus jopa 6 kk. (Nythän se on 2v elektroniikka- ja kodinkoneissa lakivelvoitteisesti, joskin jotkut yrittävät vielä kusettaa uskomaan, että vain 1 vuosi)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      54
      2409
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      28
      1759
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      70
      1434
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      238
      1320
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      119
      1154
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      963
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      948
    9. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      933
    10. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      59