Olen seurannut tätä palstaa sivusilmällä jonkin aikaa ja huomannut että meillä Hyvinkäällä on kummallinen tapa haukkua ja väheksyä kaikkia oman kaupungin asioita. Ykkös valituksen aihe on tietysti Willa, hyvänä kakkosena tulee koirankakka. Jos täällä jotain järjesteään niin sekin tämän palstan mukaan surkeaa muihin verrattuna tai vähintään jonkinlaista vedätystä.Yrittäjät ja liikkeet ovat huijareita ja niissä asioivat ihmiset muuten vain törppöjä. Kaupoista ei löydä oikeanlaisia verkkareita tai myyvät kiusallaan vain nuorison vaatteita. Paikallinen jääkiekkoseurakin kehtaa pyytää maksuja otteluistaan, törkeää!! Olette muuten unohtaneet asuntomessut, ai niin eivät ole vielä aunneet, no heinäkuussa taas palstat täynnä kuinka on väärän värisiä taloja, mokomia lapsiperheitä alue täynnä
Mikä Hyvinkääläisiä vaivaa ?
32
1106
Vastaukset
- sitä se kaikkialla
periaatteessa haukkumisessa olet oikeassa, mutta tulinta siitä, että se olisi jotenkin Hyvinkääläinen tapa on väärä. Se on aivan normi tapa näissä nettikeskusteluissa.
- Palautetta lisää
Kyllä täällä asioita kehutaankin jos on aihetta.Mtta kuka nyt lähtisi kehumaan koiranpaskoista jalkakäytävällä.Hei haloo !
- peruskauraa
Hyvin kirjoitit. Ihmiset ovat tyytymättömiä itseensä ja elämäänsä. Paha olo sitten projisoidaan ympäristöön, oma surkeus on muiden syytä. Onnellinen ei valita vaan näkee kaikessa hyvää.
- hikia
Ehkä pahinta on että hyvinkääläiset eivät itse näe kuinka hölmöyttään. Ja pakko lisätä.. kuinka ruma kaupunki hyvinkää on.
- mabo2
Puolitoistavuotta olen asunut Hyvinkäällä, eikä tässä paikassa ole mitään valittamista. Ihmiset ovat mukavia, toisin kuin siellä Luojan selän takana, josta olen kotoisin. Keskusta rakenne on oikein hyvä kaikki tarpeellinen löytyy läheltä ja polkupyörällä pääsee nopeasti kaikkialle. Willa vielä on lisännyt elämää(muutin täne ennen sen tuloa) ja tarpeellisia palveluita. Liikuntapaikat ovat laadukkaita ja nekin hyvien kulkuyhteyksien varrella.
Tuosta jääkiekosta sen verran: On aivan normaalia, että Suomi-sarjassa pelaava joukkue kerää pääsymaksun. Sen verran isot kustannukset jo matkustuksesta ja jäästä tulee ja tällä keinolla pidetään pelaajien kausimaksut järkevissä rajoissa. 2.divarissakin lienevät harvassa ne joukkueet, joilla on ilmainen pääsy peleihin. Nikkarit tietenkin, mutta enpä ole muualla tuohon törmännyt. Klubin peleissä on käyyt hyvin katsojia ja mielestäni tunnelma on peleissä ollut kyseiselle tasolle hyvää. Aivan ansaittuna tätä pidän, sillä H.K.N:n pelit ovat olleet viihdyttäviä ja vauhtia, sekä yrittämistä on ollut. Itse ainakin maksan myös jatkossa mukisematta sen muutaman euron, mikä sisäänpääsyyn vaaditaan. - Myrsky vesilasissa
Ne turhasta valittajat on vaan paikallisia silkki-perseitä. He eivät tiedä todellisista elämän ongelmista tuon taivaallista, kun todellakin alkaa vastatuulen kuseminen mitä se voi olla. Heillä on maailma heti sekaisin kun oman käden yksi manikyroitu rakennekynsi katkeaa. Sellaisia mamseli poikia ja tyttöjä.. silkki-perseitä.
- vaihtoehto on ?
Mikäs sinun persistä sitten löytyy, huumeitako ? Onko tullu nähtyä "elämää" vai.
Onko sinun lähtökohtana heikko koulumenestys, peruskoulu koulutuspohjana ja sen mukainen työhistoria ?
- Pahoinkää
Willa ja koiranp***a ovat todellisia epäkohtia. Jos haluaa rehellisesti kirjoittaa ja ottaa kantaa, ei voi muuta kuin "haukkua ja väheksyä" niitä molempia.
Loput mainitsemasi asiat ovat enemmän tai vähemmän makuasioita. En tosin itsekään osta vaatteita Hyvinkäältä. - ei ydinvoimalaa
Elikkä siis asun Paavolassa. Olen kuullut, että tänne rakennetaan ydinvoimala.
Se on ihan kamalaa kun räjähtää niinku Tsernopilissä.
Mitä mieltä sinä olet?- '''-''''
Sinäkin idiootti roikut täällä noiden typerien aloituksiesi kanssa. Asu siellä Paavolassasi, mutta pidä pääsi kiinni.
- K.Pennonen
Koirankakka on jees, keräilen sitä. Oivallista lannoitetta, nähkääs. Hyvinkääläisistä en paljoakaan tiedä, koska olen kotoisin Bukarestista. Sielläkin on koiria, mutta ne eivät kakkaa niin paljon. Harmillista Bukarestilaisille.
- Riihimäen Rii
Pukarestilaset ov viisai ja me Riihimäkeläset olla viisai.
Mut Hyvinkäläsistä EI voi sano sama.
Ne o tosi tyhmi. - se asuu paavolasa
Tytöystäväni asuu Paavolasa ja eilen näin se ilman meikiä. Hirveen ruma!
Mitä mun pitäsi teitän mielestä tehtä? - aamun jormia
Hyvinkäällä asuu näitä fasebookin ynnä muiden sosiaalisverkkojen kaltaisia pökiöitä ihan liikaa.
On nähty..no enpä asu enkä haluakaan asua tuossa Koneen Oma Neuvostoesikunta paikassa.- keskustelija k.
Olen päättänyt ryhtyä keskustelemaan Hyvinkään asioista.
Keskustele sinäkin, varsinkin nyt kun Suomi voitti Jää-kiekon Maailman Mestaruuden.
Joukkueessa oli paljon Hyvinkääläisiä, niin olen kuullut puhuttavan.
- nyt fituttaa
Asun Paavolassa ja juttelin yhdessä Villan baarissa naiselle, joka vaikutti kiinnostuneelta. Kun hän kysyi mitä teen työkseni, päätin vastata rehellisesti, että olen työtön. Hän sanoi halveksivansa saamattomuuttani ja ehdotti, että tekisin itsemurhan. En tiedä onko minua ikinä loukattu pahemmin. Tiedätkö sinä?
- tilanteesta kiinni
No riippuu toki siitä, mitenkä olety työttömäksi joutunut ja mitä olet tehnyt saadaksi uutta työtä. Totta myös se pohjakoulutus merkitsee asiassa. Jos et ole aikanasi edes kunnon ammattia itsellesi hommata, niin varmasti moni komppaa tuota naisihmistä.
- akka oli tyhmä
Minun mielestäni kaikki johtuu siitä, että villaan pitää saata pitempi parki aika. Koska akka joutui maxaan parki sakoa, se oli kiukunen.
- auli-
akka oli tyhmä kirjoitti:
Minun mielestäni kaikki johtuu siitä, että villaan pitää saata pitempi parki aika. Koska akka joutui maxaan parki sakoa, se oli kiukunen.
Vaihda akkaa, ei tarvitse pidentää parkkiaikaa.
- nyt fituttaa
auli- kirjoitti:
Vaihda akkaa, ei tarvitse pidentää parkkiaikaa.
En mä voi sitä vaihtaa, kun se ei ees alkanu mun muijaks.
- yx akka vaa
Asun Paavolasa. Lapsen syntymän jälkeen olen ollut tyytymätön ulkonäkööni ja olemukseeni. Raskauskilot karisivat, mutta ryhti on surkea. Hiukseni tippuvat päästä ja lörppö vatsa roikkuu housunvyötärön yli. Vaatteissani on vauvan eritteitä. Milloin pääsen tästä vaiheesta yli?
- peltosaaresta
Kyllä mä tiedän millaisia ihmisiä asuu paavolassa. Mä olen kerran jutellut yhden kanssamme.
- en osaa pukeutua
Elikkä asun Paavolassa ja olen miettinyt mitä vaatteita kesäisin olisi miellyttävä pitää päällä, ettei tule liian kuuma. Etsin paitaa, joka sopisi yhteen housujen kanssa. Tuntuu, että liian kuumalla kelillä perrse hikoaa. Minkälaiset vaatteet ovat hyvät hellekeleillä? Entä millaiset vaatteet ovat hyvät hiihtokeleillä?
- teuvo neuvoo
Jos et keksi mitään vaatteita sun päälle, niin oo sit perrse paljaana.
- en osaa pukeutua
teuvo neuvoo kirjoitti:
Jos et keksi mitään vaatteita sun päälle, niin oo sit perrse paljaana.
Mutta talvella jos hiihdän persse paljaana, niin silloin tulee kykmä ja vitttua alkaa kylmöttää.
- kattellaan sua
en osaa pukeutua kirjoitti:
Mutta talvella jos hiihdän persse paljaana, niin silloin tulee kykmä ja vitttua alkaa kylmöttää.
Me jätkät tykätään kattoo kun hiihdät kadulla persse paljaana.
- mennään paavolaan
Olemme naimisissa oleva pariskunta, ja asumme asumisoikeusasunnossa. Olen yrittänyt puhua miestäni ostamaan asunnon Paavolasta, mutta hän on todella varautunut asian suhteen. Miten ihmeessä saan taottua mieheni päähän, että omistusasuminen Paavolassa tulee meille halvemmaksi?
- ihme naapuri
Elikkä asun Paavolassa. Naapurinani asuu henkilö, joka ylläpitää vikunja eläintä kerrostalohuoneistossa. Onko semmonen laillista? Elikkä onko se laitonta?
- varatuomari k.
Vikunja eläintä!!! Istu ja pala!!! Kaikkea sitä kuuleekin.
Tosin Paavolassa kaikki on mahdollista.
Mutta mennäksemme tapauksen laillisuuteen, on todettava että Oikeudenkäyntikaaressa sanotaan: "Ällös ylläpidä vikunja eläintä kerrostaloasunnossa".
Oikudenkäytnikaaressa todetaan myös, ett tekoon syyllinen on teloitettava. - rumija on
varatuomari k. kirjoitti:
Vikunja eläintä!!! Istu ja pala!!! Kaikkea sitä kuuleekin.
Tosin Paavolassa kaikki on mahdollista.
Mutta mennäksemme tapauksen laillisuuteen, on todettava että Oikeudenkäyntikaaressa sanotaan: "Ällös ylläpidä vikunja eläintä kerrostaloasunnossa".
Oikudenkäytnikaaressa todetaan myös, ett tekoon syyllinen on teloitettava.Vikunja elämet on nättejä elämiä.
Muta Hyvinkäläset on rumija.
- hohohoiaa
listan viimeinenkin näyttää toteutuneen,hiukan eri kulmasta asiaa toki lähestytty
- lkuhairioö
njiinkkö ?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513140
- 402618
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231986
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715