Luonteeni on sellainen, ettei kukaan halua tutustua minuun. Kyse ei ole siitä, ettäkö eristäytyisin tarkoituksella ja siksi olisin yksin. Ei, käyn eri tilaisuuksissa tapaamassa ihmisiä. Monesti uutena ihmisenä herätän kiinnostusta toisissa. Kuitenkin itsevarmat ihmiset ahdistavat minua. Minulta puuttuu elekielelliset ja smalltalkin taidot, jonka takia minut tulkitaan välinpitämättömäksi ja siksi minua ei alku tutustumisen jälkeen yritetä saada mukaan. Minut on tuomittu yksinäisyyteen.
Suurin haave olisi saada parisuhde, lapsi ja työ. Naiset kyllä osoittavat kiinnostuneisuutta, mutta minulta puuttuu sosiaaliset taidot niin naiset eivät kauaan perässäni roiku, koska nainen kuvittelee ettei minua kiinnosta. Ne joiden kanssa pääsen viestittelyasteelle alkavat kokemaan minut hiljakseen ahdistavana, koska minulla on hieman liikaa asiaa kirjallisissa keskusteluissa, mutta kasvokkain oltaessa olen elekieleltäni tunteeton ja hieman hiljainen, jonka vuoksi nainen alkaa kokemaan suurta epävarmuutta minuun. Nainen kertoo ahdistuvansa minusta, johon olen ymmärtäväinen ja annan hänen olla. Kiitoksia saan, mutta mitään ei jää minun käteeni, koska on ikävää huomata taas kerran, ettei naiset kiinnostu. Vikahan on minussa, mutta miten minä muutan itseäni? En mitenkään.
tuomittu yksinäisyyteen
3
184
Vastaukset
- Üffæ
Ihmiset eivät ymmärrä sitä, että tarvitsen aikaa tutustumiseen. He eivät ymmärrä myöskään sitä, että tutustun mielummin aluksi netin välityksellä. He eivät ymmärrä ja olen tuhoon tuomittu siksi.
- splöt
Kyllä varmasti löytyy ihmisiä jotka ymmärtävät! Ainakin mä uskon siihen :) Eikä ketään ole varmastikaan suoraan tuomittu yksinäisyyteen.
En osaa oikein sanoa tähän mitään koska itsekin olen vähän samassa tilanteessa. - Vastavuoroisuutta
Asberger? Tai jos ei, voisitko harkita terapiaa? Aika vaikea niitä omia käyttäytymismallejaan on muuttaa, mutta ammattitaitoinen terapeutti voi auttaa sut alkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854640Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1773646Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.672083Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471084- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904