Jutan Kokoomus-politiikan tukemiseen! Jutan persupelko ajaa puolueen perikatoon!
http://www.verkkouutiset.fi/index.php/politiikka/103-politiikka-paauutinen/118130-veroale-hs-n-mukaan-yllatyksena-demarikentalle
SDPn kenttäväki täysin kypsyneet,
8
69
Vastaukset
- Malttia, malttia
Pääasia että työläiset ovat tyytyväisiä tähän sdp:hen jossa kantasuomalainen 30-60 vuotias työläinen on sdp:lle no:1. Erityiskiitoksen haluavat välittää myös sotiemme veteraanit ja pitkällisen työuran tehneet vanhainkodin asukit, kiitoksii vaan nyt oikein paljon, ny on mukava olla!
- Kako vie teitä
Heittäkää jo demarit sivuun se Tampereen punapää Piia Viitanen sieltä johto-troikasta.Ei näytä olevan sille paljon lahjoja annettu.
Jäkättää joka paikassa,eikä saa mitään aikaan.- ''''''''''''''''''''
Viitasen ainoa tehtävä on haukkua persuja ja puolustaa vakuuksia,josta se ei ymmärrä mitään!
Täys kana-aivo! - työtä tekevä
'''''''''''''''''''' kirjoitti:
Viitasen ainoa tehtävä on haukkua persuja ja puolustaa vakuuksia,josta se ei ymmärrä mitään!
Täys kana-aivo!Minä ole tyytymätön persujen saamattomaan politiikkaan. Laitoin heille sellaiset vaatimukset mitä he lupasivatkin ennen vaaleja, nyt kaikki lupaukset ovat lunastamatta. Ensi vaaleissa vaihtuu puolue, ei ikinä enää persuja, se oli suuri kupla vaalilupauksineen. Mieluummin vaikka demarit tai vasemmisto.
- sinä tollo
työtä tekevä kirjoitti:
Minä ole tyytymätön persujen saamattomaan politiikkaan. Laitoin heille sellaiset vaatimukset mitä he lupasivatkin ennen vaaleja, nyt kaikki lupaukset ovat lunastamatta. Ensi vaaleissa vaihtuu puolue, ei ikinä enää persuja, se oli suuri kupla vaalilupauksineen. Mieluummin vaikka demarit tai vasemmisto.
Kaipaatkin demuruoskaa lautasille, luseri..
- viimeinen kerta
sinä tollo kirjoitti:
Kaipaatkin demuruoskaa lautasille, luseri..
Ei myöskään persuja enää koskaan.
- 4234432
työtä tekevä kirjoitti:
Minä ole tyytymätön persujen saamattomaan politiikkaan. Laitoin heille sellaiset vaatimukset mitä he lupasivatkin ennen vaaleja, nyt kaikki lupaukset ovat lunastamatta. Ensi vaaleissa vaihtuu puolue, ei ikinä enää persuja, se oli suuri kupla vaalilupauksineen. Mieluummin vaikka demarit tai vasemmisto.
Eihän persut ole edes hallitusvastuussaa. SDP on.
- äänestäjä, mutta ei
4234432 kirjoitti:
Eihän persut ole edes hallitusvastuussaa. SDP on.
Ei olekaan vaan huutelevat puskista. Heille kansa halusi hallitusvastuun, mutta persut eivät edes aikoneet ottaa vastuuta lupauksistaan.
Olisi ollut mukava nähdä miten sekaisin he olisivat saaneet Suomen ja Euroopan kahdessa vuodessa. Jatkossa, jos joku lähtee riitaisan ja ilman poliittista kokemusta olevan puolueen kanssa hallitukseen, niin odotan mielenkiinnolla tuloksia. Onko heistä kantamaan raskasta poliittista vastuuta vai ei, sen aika näyttää. Ja mitä siitä seuraa. Nyt ainakaan ei persuista ole ollut muuta kuin haittaa, riitaisana ja hajalla olleena puolueella on kysyntä ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411940Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788