Tiedoksi kaikille teille jotka olette harkinneet liittyä Tolunan mielipidesivustolle ÄLKÄÄ LIITTYKÖ!!!! Ja te jotka jo olette jo liittyneet erotkaa palvelusta.
Toluna sivusto on pelkkää kusetusta. Asiakas ei tule sivustolta saamaan mitään vastineeksi tutkimuksiin vastaamisesta. Itse olen saanut kerättyä pisteitä korkean määrän ja 15e:n arvoiseen lahjakorttiin pisteitä tarvittaisiin muutamien kyselyjen verran lisää.
Olen alusta saakka päässyt järjestelmällisesti vastaamaan lähes kaikkiin sähköpostiini lähetettyihin kyselyihin KUNNES pistemääräni on päässyt kertymään vaarallisen korkeaksi! Tarkoittaa siis sitä, että kyllä - sähköpostiini edelleen lähetetään kyselyitä viattoman näköisesti ja kutsutaan vastaamaan, mutta minut on "merkattu" heidän järjestelmässään siten, etten enää ole päässyt koko tämän vuoden puolella vastaamaan kyselyihin ja sitä kautta en ole voinut saada enempää pisteitä. Kun yritän vastata kyselyyn, joka aivan selvästi sopisi omalle profiililleni, tiedoksi tulee samantien, etten ollut sopiva henkilö vastaamaan tähän kyselyyn. Muutos on ollut niin konkreettista ettei jää epäilystäkään syystä.
Toiminta perustuu siis uusiin jäseniin, jotka vuoden verran harmittomina vastailevat kyselyihin ja pisteet kertyvät.
Sivusto on huolella suunniteltu, graafinen ilme on miellyttävä ja Tolunasta saa todella miellyttävän ja asiakasystävällisen kuvan. Tämäkään ei taida olla sattumaa.
Lisäksi olen lukenut muilta sivustoilta että jossain kohdin Toluna on poistanut asiakkaiden pisteitä "vanhentuneina" jolloin tilanne on täsmälleen sama. Asiakkaalle ei tarvitse maksaa mitään ja häntä on vain käytetty hyväksi.
Hakukoneella löytyy PALJON pahaa sanottavaa tästä kys. yrityksestä.
Toluna on monikansallinen suuryritys. Hyväksikäytetyt ihmiset siis tuottavat rahaa tälle monikansalliselle yritykselle saamatta itse mitään hyvitystä kulutetusta ajastaan, saatika jaetuista henkilökohtaisista mielipiteistään.
Ihmettelen vain miten tällainen ihmisten hyväksikäyttäminen on tässäkin yhteiskunnassa näin hyväksyttyä. Tai oikeastaan itse ainakin koen etten voi tehdä mitään omien oikeuksieni eteen tässä(kään) asiassa.
VAROKAA TOLUNAA!!!!
Hyväksikäytetty
0
131
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774