kotitaloustunnit apua

alazar666

miten voisin välttyä syömiseltä kotsan tunnilla? ope pakottaa kaikki syömään niin oisko mitään kikkoja ettei tarvis syyä?

19

1800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hngx

      Älä mee sinne tunnille.

      • alazar666

        pakko ku muutenki jo 200 poissaolotuntia


    • enkerroooo

      Älä vaan syö. Sano et sulla on maha kipee tms. Ite joudun syömään siellä koska muute kaikki ihmettelis..

      • klara

        Mulla on kans sama ongelma ...


    • helbziiiii

      jos sun nyt ihan pakko on syödä nii ota sitä ruokaa iha vähän. Mä teen nii ja sit jos ope tai joku muu kysyy että miks otit noi vähä nii sano vaa että ei oo nälkä ku söit ruokailus nii paljo..:) kiva jos autto

    • asxd6rtfv7ynjk

      aika säälittävää kaikki vaan nauraa sul ku et syö. NOLOA!

    • ruokahaluton1

      sama ongelma. meidä köksän ope on tosi kiva ja oon upottanu siihen jo niin monta tekosyytä, et en enää haluu mitään uusia tekosyitä alkaa keksimään. haluun olla tunneilla ja kokata ja olla kavereiden kaa siel mut en vaa haluu syödä :(
      vinkkejä?

    • papuuja

      Jos sulla köksän tunteja vielä on, niin veikkaan että olet vielä peruskoulun puolella. Söisit hyvä ihminen, olet vielä kasvuvaiheessa ja laihduttamaan kerkiät myöhemminkin. Älä itselles syömishäiriötä hanki.

      Toisaalta, jos niiden köksän tuntien ruoka on niin pahaa (mitä meillä ainakin oli) niin ymmärrän kyllä! Mutta joo, jos "anailemaan" aletaan niin kaipa se pitää kuitenkin jonkin verran syödä siellä.

    • whuiiiii

      Mul huomas vuos sitten mun köksänope et en syöny, sit se jutteli mun kans pari kertaa, mut en kuunnellu sen neuvoja. Mun tietämättä se kerto mun lv:lle ja sitte se mun vanhemmille… Syksyllä mulla vaihtu köksänope, joka ei siis tienny mitään mun syömisistä, mutta pian se huomas, että mulla on anoreksia. Se on pari kertaa puhunu mulle siitä, mutta se ei pakota mua syömään tunneilla. Se vaan pyytää maistamaan, mut ei koskaan oo pakko. Kerrankin mun kaverit oli silleen: syö,syö,syö,syö! Sillon mun köksänope katto niit niin murhaavasti ja sano tiukasti: Sara päättää itse mitä syö! Recpect

      • alazar666

        kiitti, tää autto paljon :) mut mä en halusi herättää huomioo, kavereitahan mulla ei tosiaan oo, mut pikemminkin mun luokalla on sellaisia samantyyppisiä ihmisiä kuin vanha kunnon salkkareiden Ulla eli toisten elämä kiinnostaa enemmän ku oma ja kaikkien asioihin puututaan ja sit ne levitetään kaikille et tsemppiä tosiaan mulle.


    • aqwszxdde

      Syö niin ei tarvitse miettiä.

    • eivielanorektikko

      katoin noit aiempii viestei ja mul on ainakii viel pari estettä:
      -älä mee tunnille- pakko
      -valehtele et vaik maha kipee- tuskin se menis läpi opee ja kavereihin joka viikko samaan aikaan
      -ei oo nälkä ku söit ruokailus paljo- meil on ruoka köksän tuntien jälkee

      • dilipidabbi

        meilläki on ruokailu köksäntuntie jälkee ja muutenki ne opettajat kyttää tuleeko kaikki ruokailuu arrh


      • allofmme
        dilipidabbi kirjoitti:

        meilläki on ruokailu köksäntuntie jälkee ja muutenki ne opettajat kyttää tuleeko kaikki ruokailuu arrh

        -Sano köksänmaikalle että ruokalassa on tänään niin hyvää ruokaa että haluat jättää sille tilaa.
        -Sitten myös toi mahakipu juttu
        -Ja jos teillä on ennen ruokista niin se on varmaan aika aamusta, niin voit sanoa että söit suuren aamupalan
        Tossa pari mitä ite oon käyttäny yläasteella


    • voi iesus

      On erinomainen asia, että ope pakottaa. Ja tiedoksi: juuri on ilmestynyt uunituore pro gradu-työ, jonka mukaan kaikkein tehokkain hoito anorektikoille on letkuruokinta. Sillä saadaan aivojen tilaa parannetua siten, että muut hoitokeinot myös toimivat. Niin että olkaa vaan syömättä niin pääsette letkuihin. Siis te olette ihan täyskaheleita!!!

      • diipidaapididi

        jaa, kyllä mä varmaankin osaan lopettaa ajoissa


      • rxydgbj
        diipidaapididi kirjoitti:

        jaa, kyllä mä varmaankin osaan lopettaa ajoissa

        Niin varmaan, luuletko sä, ettei about jokaikinen "aloitteleva" anorektikko ole nimenomaan tota mieltä? "Mä oon erilainen, tiedän kyllä, missä raja menee, enää pari kiloa vaan, sitten lopetan" Ei kukaan vielä sairautensa alkuvaiheessa oleta makaavansa joku päivä luurankona letkuissa. Vitun pellet.


    • laihduttaa

      Mulla on sama ongelma. Helppii

      • Auttajaoon

        Yritä piilottaa ruokaa taskussa olevaan pakastepussiin. Välillä voit olla sinä päivänä "kipee" mut jos oot liian usein sen huomaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2909
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2194
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1042
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe